Wordt Dilana ook onthaard?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:11 schreef Kinga het volgende:
Ow! Ik zie Dilana!
Hans komt daar ook nog regelmatigquote:Op zondag 16 maart 2008 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een teringwijf![]()
En ze komt natuurlijk gewoon weer terug.
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kaal geschoren poesjes, oké![]()
Maar hondjes
Ja, dat begrijp ik ook niet zo goed, Claire is nog steeds lief vind ik. Ik denk dat ze dat niet eens kán, de bitch uithangen, en dat pleit voor haar imho..quote:Op zondag 16 maart 2008 15:32 schreef Deisyy het volgende:
Charlotte vindt wel dat Claire heel erg veranderd is, in het begin was Claire zo lief en ze wordt steeds meer een bitch.
Waar heeft zij het over?
Het zit gewoon niet in Claire, het is gewoon een lieve meid en hoort daar dus helemaal niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet zo goed, Claire is nog steeds lief vind ik. Ik denk dat ze dat niet eens kán, de bitch uithangen, en dat pleit voor haar imho..
* noekje kijkt bedruktquote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die Ricardo echt top vind?
Ze kan wel de bitch uithangen denk ik, maar dan moet ze ook iemand de rug kunnen toekeren en dat gaat niet in die villa, teminste dat houdt ze niet lang vol, je moet over de spreekwoordelijke 'lijken' kunnen gaan in DGK, dat kan ze niet, de rest wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet zo goed, Claire is nog steeds lief vind ik. Ik denk dat ze dat niet eens kán, de bitch uithangen, en dat pleit voor haar imho..
Ja, dat kan ze niet, ze hóórt daar ook gewoon niet vind ik, ik begrijp ook niet waarom ze daar wil zitten..quote:Op zondag 16 maart 2008 15:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ze kan wel de bitch uithangen denk ik, maar dan moet ze ook iemand de rug kunnen toekeren en dat gaat niet in die villa, teminste dat houdt ze niet lang vol, je moet over de spreekwoordelijke 'lijken' kunnen gaan in DGK, dat kan ze niet, de rest wel.
Ha, nou echt top gaat me nog ff wat te ver, maar hij valt me alles mee.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef Kinga het volgende:
Dat achterlijke hyenalachje, walgelijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:54 schreef Kinga het volgende:
Brian ligt al in een deuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |