Mocht je Joran in je kelder verstopt hebben wil ik ook wel naarquote:
Zo te horen is die stream meer lachwekkend dan die met Huub en Claire.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:31 schreef Ziet het volgende:
amanda heeft weer teveel gedronken denk ik:
neeee! dat moet je niet doen! dat is plastic,
dat wordt een BOM!
Ik kijk ook net weer even mee en ik zou zeggen koop iets lekkers voor dat geldquote:Op zondag 16 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
Ben aan het twijfelen om wel of niet streams te nemen....Ik denk dat ik nog maa rwacht, zo te lezen.
avond allemaal.
Ik heb ze net aangezet en zie wat volk naar binnen lopen. Zou dat dan wat zijn? (geeuw)quote:Op zondag 16 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
Ben aan het twijfelen om wel of niet streams te nemen....Ik denk dat ik nog maa rwacht, zo te lezen.
avond allemaal.
Ik durf het bijna niet te zeggen....wat een volk.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
Mensen uit Amsterdam-Noord goh wat toevallig.
Ze deden anders wel de groeten van Eric... Wat komt het nou doen, zingen ofzo?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen....wat een volk.
Wat zei die vrouw nu; ik treed overal op, o.i.d?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig Bie, het volk is net binnenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, kan niet wachten.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:01 schreef Disana het volgende:
Ze deden anders wel de groeten van Eric... Wat komt het nou doen, zingen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |