quote:
50 euro voor een coverband, een verkapte musical en een mini-playbackshowquote:14/03/2008
Op vrijdag 4 en zaterdag 5 april worden de Beatles in Eindhoven op grootse wijze herdacht.
Op het programma staan de wereldpremière van Sergeant Pepper - the opera, The Bootleg Beatles (de enige coverband, die het beeldmerk van The Beatles mogen gebruiken) en een meezingspektakel waarbij het publiek begeleid door koor en orkest een groot Beatles koor zal vormen!
Dit evenement vindt plaats in het Indoor-Sportcentrum Eindhoven.
Een ticket kost ¤ 49,50 (excl. servicekosten). Er zijn ook VIP arragementen verkrijgbaar.
Dat was bij Voicst in het Paard ook zo. In de grote zaal was toen ook Oppositesquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:23 schreef frame-saw het volgende:
Zo, die staat binnenkort dus in z'n geheel op mijn computer.
Iemand vroeg waar Operator Please was, in de bovenzaal van Paradiso (op de myspace van OP stond trouwens Amsterdam, Gelderland). Beneden waren The Opposites en nog wat van die rappende jongemannen, leuk contrast met de mensen die naar Operator Please gingen
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:23 schreef frame-saw het volgende:
Zo, die staat binnenkort dus in z'n geheel op mijn computer.
Iemand vroeg waar Operator Please was, in de bovenzaal van Paradiso (op de myspace van OP stond trouwens Amsterdam, Gelderland). Beneden waren The Opposites en nog wat van die rappende jongemannen, leuk contrast met de mensen die naar Operator Please gingen
Meer van hetzelfde, klinkt wel lekker echter.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:26 schreef Grobbel het volgende:
Nieuwe Kooks is trouwens gelekt.
De laatste nog nergens gevonden, is ook nog niet te koop. Staat ook op luisterpaal hè.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:31 schreef TomR het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde, klinkt wel lekker echter.
Heeft iemand de hele cd van Operator Please toevallig ergens als torrent langs zien komen? Ik heb alleen de ep
Idd beetje hetzelfde, vind het ook te rustig. Heb liever de wat meer up-tempo nr's van ze.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En ja The Kooks is weer allemaal hetzelfdeKlinkt wel lekker maar dan moet ik wel in een goede bui zijn.
Ik heb die cd al?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De laatste nog nergens gevonden, is ook nog niet te koop. Staat ook op luisterpaal hè.
En ja The Kooks is weer allemaal hetzelfdeKlinkt wel lekker maar dan moet ik wel in een goede bui zijn.
Hé ik ben in de war, ik dacht dat de cd volgende week uitkwam maar bij Plato is ie dus gister uitgekomen. Grr, had ik vandaag nog een goed excuus om naar de Plato te gaan waar die leuke jongen werktquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb die cd al?![]()
Kooks komt nu binnen stromen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:15 schreef frame-saw het volgende:
En je gaat wel naar We Are Scientists, maar je weet nog niet hoe je het schrijft
Hij is sinds gister uitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:19 schreef Sautor het volgende:
CD van Operator Please is met een paar tikken op google meteen als eerste hit te vindenHij draait hier redelijk wat overuren. Als hij uit is maar eens ff kopen
Gaaf, ik heb de mijne nu een week, en die veters zijn kut, maar ziet er wel heel tof uit. Heb 5 minuten nodig om ze aan te trekkenquote:
je roze indie all stars?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gaaf, ik heb de mijne nu een week, en die veters zijn kut, maar ziet er wel heel tof uit. Heb 5 minuten nodig om ze aan te trekken
Ken je heus wel. Of tenminste "wo-o-o-o-o-o-o-ooo, why's my life so boooring?"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is Leaf? Ik ken 't niet. En zo te zien moet ik dat ook zo houden?
jongens geef deze briljante plaat nou gewoon even wat tijd om in te slaan.. geloof me...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Idd beetje hetzelfde, vind het ook te rustig. Heb liever de wat meer up-tempo nr's van ze.
Ja die, was gratis concert in het plaatselijke jongerencentrum, 't was interessant.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:07 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ken je heus wel. Of tenminste "wo-o-o-o-o-o-o-ooo, why's my life so boooring?"
En hun nieuwe nummer heet "new song", "same song" was toepasselijker geweest.
Maar opzich zijn ze best leuk
Kijk ik snap dat jij het een briljante plaat noemt, want je gaat je 'eigen' band natuurlijk niet afbranden. Maar zeg nou eerlijk, deze cd is toch gewoon een herhaling van hun eerste? Totaal geen toegevoegde waarde. Niks mis mee hoor om met je eigen stijl door te gaan, maar als de nummers inwisselbaar zijn doe je toch iets mis. Ik vind de nieuwe cd dan ook niks, maar eerlijk is eerlijk, misschien moet ik hem vaker horenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:14 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
jongens geef deze briljante plaat nou gewoon even wat tijd om in te slaan.. geloof me...
En als je dan toch op de luisterpaal ben, neem dan meteen troostprijs van ATCOED mee.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef -skippybal- het volgende:
Als jullie nou eventjes Timesbold op de luisterpaal gaan checken, dan krijgen jullie allemaal een kusje
Memory Almost Full is geluidstechnisch verpest door de productie van David Kahne, maar helemaal vernietigd door de mastering. Daar moeten we het maar niet over hebben. Want, ik vind het album in zijn geheel zelfs beter dan Chaos. Echt, geef Memory Almost Full een kans. Morgen velt de rechter een oordeel over zijn scheiding. Pas dan 'kan' hij gaan beslissen over een eventuele tour. Reken maar dat we 'em in de zomer van 2009 kunnen aanschouwen in de ArenA of wederom in het Gelredome.quote:Op maandag 3 maart 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb er een keer een nummer van gehoord en daar was ik niet echt van onder de indrukMaar ik zal het geheel eens checken
Enige kans dat ie weer eens door Europa gaat touren?
Dan moet-ie maar eens beter luisteren. Het album staat in ieder geval in mijn top 5 met favoriete solo-Beatles albums. Daar komt dat-ie alweer bijna een jaar uit is, en Starbucks natuurlijk niet aan de gang blijft met de promotie.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De consensus is in elk geval dat het niet zo'n hele goede plaat is.
Absoluuuut niet mee eens.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..] En Rubber Soul is gewoon de beste plaat van de Beatles. Punt. [..]
Solo-McCartney (Wings) is geniaal. Al is Speed Of Sound een wat minder album, die schitterend alsnog door non-McCartney vocalen zoals 'Wino Junko' (treurig verhaal), 'Must Do Something About It' en natúúrlijk 'Cook Of The House'quote:Op maandag 3 maart 2008 16:19 schreef jakkop het volgende:
@aisumasen: Over solowerk van Beatles gesproken, wat vind je van Wings? (At the speed of sound)
Dat gaat vast volle bak worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
50 euro voor een coverband, een verkapte musical en een mini-playbackshow
Ik heb em namelijk een tijdje geleden voor een euro gekochtquote:Op zondag 16 maart 2008 18:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Solo-McCartney (Wings) is geniaal. Al is Speed Of Sound een wat minder album, die schitterend alsnog door non-McCartney vocalen zoals 'Wino Junko' (treurig verhaal), 'Must Do Something About It' en natúúrlijk 'Cook Of The House'.
Dan is het helemaal een goede deal. Als je nu ook nog 'Ram', 'Band On The Run' of natuurlijk 'Memory Almost Full' voor een euro op de kop weet te tikken...quote:Op zondag 16 maart 2008 18:17 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik heb em namelijk een tijdje geeden voor een euro gekocht
Is wel leuk. Waar en wanneer komen ze?quote:Op zondag 16 maart 2008 17:29 schreef KneiterS het volgende:
Wat vinden jullie van Vampire Weekend? Ze komen naar Nederland! Moet heen!
Yeaaah.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:29 schreef KneiterS het volgende:
Wat vinden jullie van Vampire Weekend? Ze komen naar Nederland! Moet heen!
20 mei @ melkwegquote:Op zondag 16 maart 2008 18:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is wel leuk. Waar en wanneer komen ze?
JeroenV, jij komt toch een beetje uit de buurt van R'dam? Ga je nog naar Motel Mozaïque?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is wel leuk. Waar en wanneer komen ze?
Ja klopt, maar ik ga niet. De line-up is wel oke, maar wil ff geld besparen en er zit niet iets bij wat ik perse wil zien.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:50 schreef Toad het volgende:
[..]
JeroenV, jij komt toch een beetje uit de buurt van R'dam? Ga je nog naar Motel Mozaïque?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |