een vrouw van 54 die kaarten en scc verkocht aan mensen , maar die kregen het nooit, was maar klein deel er van. en dat ze relatie had in 94/95 met van gaal enzquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Over wat van Ajax? dat we Liverpool hebben opgelicht met babel?
Wanneer en hoe laat? Want ik heb het ook voor het grootste gedeelte gemist.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef Jasza het volgende:
Straks ff de herhaling kijken dan maar whehe.
www.uitzendinggemist, weetniet hoelaat, zal morgen wel worden maargoed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer en hoe laat? Want ik heb het ook voor het grootste gedeelte gemist.
Zat ook al caps te zoeken maar nergens te vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:51 schreef w00h00 het volgende:
Pics van Nicolette in Ajax shirt svp
Zag er goed uit hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:51 schreef w00h00 het volgende:
Pics van Nicolette in Ajax shirt svp
Ik welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef Jasza het volgende:
Komt goed hoor baas haha.
Ga je btw Heerenveen uit wel of niet?![]()
Ze zit morgen avond in Ik hou van Holland zie ik net.quote:
Dat ben ik wel van plan ja. Lekker de hele dag biertjes drinken in Heerenveenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef Jasza het volgende:
Komt goed hoor baas haha.
Ga je btw Heerenveen uit wel of niet?![]()
Ja ik ga wss ook al in de middag daarheen haha, lekker zuipe, maargoed niet teveel drinken dus anders word je geweigerd daar?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat ben ik wel van plan ja. Lekker de hele dag biertjes drinken in Heerenveen
Maatje van me, kwam er twee jaar geleden niet in, omdat hij te dronken was.
Nee, dat gebeurd eigenlijk nooit. Maar bij hem valt het nogal op. Dit jaar is hij ook geweigerd om bij kakkerlakken-Ajax de combi in te gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ik ga wss ook al in de middag daarheen haha, lekker zuipe, maargoed niet teveel drinken dus anders word je geweigerd daar?
HAD DAN DAN GEZEGD! DAN KON IK NOG MEE!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd eigenlijk nooit. Maar bij hem valt het nogal op. Dit jaar is hij ook geweigerd om bij kakkerlakken-Ajax de combi in te gaan.
Haha wtfquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd eigenlijk nooit. Maar bij hem valt het nogal op. Dit jaar is hij ook geweigerd om bij kakkerlakken-Ajax de combi in te gaan.
gewoon dronken zijn hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha wtf![]()
Hoe je dat voor elkaar krijgt
Ik ben ook wel is dronken maar ik word niet geweigerdquote:
Doet 'ie goed,quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wtfquote:Vertonghen laat Olympische Spelen mogelijk lopen vanwege luchtvervuiling
In de Belgische krant Het Nieuwsblad heeft Jan Vertonghen laten weten dat hij deelname aan de Olympische Spelen mogelijk noodgedwongen aan zich voorbij moet laten gaan. Een klimaattest heeft uitgewezen dat de Ajax-verdediger een probleem heeft met luchtvervuiling in China. "Mijn hart sloeg een beetje op hol. Toen ik het masker op kreeg, was het afgelopen. Ik kreeg geen lucht en moest stoppen."
en wie zijn dat dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:39 schreef Pritt het volgende:
[ afbeelding ]
In het programma Knowing Me Knowing You waren de voetbalvrouwen op bezoek en vochten de 2 knapste om het Ajax-shirtje, maar das logisch.
Wij blij dat china niet mee doet aan de CLquote:
Ik wil een korfbal uitslag, maar ga er vanuit 5-0 voor de rust ofzo en na de rust gaan ze weer met ze alle maffen. Soort van Excelsior dejavuquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:58 schreef S-Two het volgende:
Nou, zondag eens even aan het doelsaldo werken.
Kan jij meerdere kaarten regelen? zoja kunnen we dan geen fok-meet bij jou doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:03 schreef denthemen het volgende:
Ik heb mijn kaarten voor Heerenveen ook weer binnen, helaas is Twente niet geluktTyfus boeren
mag ik dan ook komen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kan jij meerdere kaarten regelen? zoja kunnen we dan geen fok-meet bij jou doen?
Whehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kan jij meerdere kaarten regelen? zoja kunnen we dan geen fok-meet bij jou doen?
1 voor mij en 1 voor een maatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik zou het er ook niet op kunnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die Nicolette is echt niet knap heuur
Gelukkig dat haar man wel wat verstand heeftquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef denthemen het volgende:
In Rotterdam doen ze het goed, daar hebben ze Renate Verbaan als muts van de club
Echt vrijdag avond ouwehoer dit maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:39 schreef F1Bas het volgende:
Wie?
Winston Gerstanowitch is Ajacied.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:39 schreef F1Bas het volgende:
Wie?
Eh, volgende week is het toch pas voor normale uitkaart?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan pas volgende week halen. Maar komt wel goed. Als ik een kaart wil, dan heb ik altijd een kaart.
Prachtig om te zien jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:06 schreef albertfriet het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk voor die jochies
Geen kaart voor Twente?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, volgende week is het toch pas voor normale uitkaart?
Ik lag vorige week ook nog lam in mn bed met Twente, dit zal toch niet de eerste competitiewedstrijd sinds FC Wegereef-Ajax 1-1 worden die ik ga missen? Ik regel wel wat.
Ja doe maar zo. Ik dacht met al die amper uitverkochte vakjes in m'n achterhoofd dat ik rustig om 12u wel kaarten kon halen. KWAM IK DAAR EVEN VAN EEN KOUDE KERMIS THUIS!!quote:
Toch maar een beetje de realiteit in het oog houden volgende keer. De nieuwe Giggs.quote:In de zomer heeft Ajax een poging ondernomen Daniel de Ridder terug te halen naar Amsterdam. De buitenspeler kon echter kiezen tussen zijn oude club en Birmingham City, en koos voor de laatste.
"Ik kon tekenen bij Ajax en Birmingham City", zegt De Ridder tegenover De Volkskrant. "Bij Ajax heb ik een gesprek gehad met Ten Cate en Van Geel, maar Steve Bruce kwam overtuigender over."
De tweevoudig Europees kampioen met Jong Oranje koos voor de Engelse club omdat toenmalig coach Bruce hem een mooie toekomst voorschotelde. "Volgens Bruce leek ik op Ryan Giggs en kon ik een grote worden. Die was lyrisch."
Inmiddels staan de zaken er anders voor. De Ridder is onder een andere coach, Alex McLeish, tribuneklant. De schot is onder de indruk van De Ridder, maar kan in de strijd tegen degradatie geen stylist gebruiken. "Hij zegt: 'Jij zou in een elftal met betere spelers moeten voetballen'. Hij vindt mij te voetballend ingesteld. Dan zou je bijna denken: Stuur mij dan naar Manchester United", grapte de 24-jarige flankspeler.
Je bent niet de enige in dit topic denk ik danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:33 schreef BigKahuna het volgende:
Had hem er liever bij gehad dan Kennedy/Rommedahl..
Dachten we vorig seizoen ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:58 schreef S-Two het volgende:
Nou, zondag eens even aan het doelsaldo werken.
Toppie manquote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:33 schreef Jasza het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=6673755
Voor Heineken.
Haha die ene, feyenoord uit Rotterdam, 26e plaats ofzo?![]()
![]()
Liever heel iemand andersquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:33 schreef BigKahuna het volgende:
Had hem er liever bij gehad dan Kennedy/Rommedahl..
Inderdaad, ik hoef De Ridder ook niet terug te hebbenquote:
Dat heeft net na de zomer ook al op vi gestaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch maar een beetje de realiteit in het oog houden volgende keer. De nieuwe Giggs.
Wat een zaadprogrammaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:33 schreef Jasza het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=6673755
Voor Heineken.
Haha die ene, feyenoord uit Rotterdam, 26e plaats ofzo?![]()
![]()
Het leukste was die vliegende hamsterquote:
En "hoeveelste staat feyenoord?" Sophie: "26e ofzo?"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het leukste was die vliegende hamster
Oja, ik mag niet met de Feyenoord shirt en de broek aan op tv want mijn vader vermoord me![]()
Sowieso hadden er meer vrouwen in de arena gezeten danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch maar een beetje de realiteit in het oog houden volgende keer. De nieuwe Giggs.
Al 2 keer gedaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil wel een wijf ballen in een AJAX shirt
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Al 2 keer gedaan.Geil word ik er van.
Ok, maar noem me geen Kees. Zin in Woensdag.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Al 2 keer gedaan.Geil word ik er van.
Geen Urzaizquote:Gentenaar bij selectie
Amsterdam, 15 mrt 2008
Dennis Gentenaar is fit genoeg bevonden om deel uit te maken van de wedstrijdselectie van Ajax voor het duel tegen Willem II. De doelman onderging zaterdag een laatste test, die positief voor hem uitviel.
De selectie van Ajax voor het duel tegen Willem II, dat zondag om 14.30 uur begint, ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
John Heitinga
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Samuel Kuffour
Klaas Jan Huntelaar
Leonardo
Edgar Davids
Luis Suarez
Jan Vertonghen
Gabri
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Rasmus Lindgren
Kenneth Perez
Dennis Gentenaar
Siem de Jong
Da's nog altijd beter dan dat beide winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:34 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie het echt weer gebeuren dat Psv verliest en wij spelen gelijk ofzo
Als dat enige nieuwswaarde heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:07 schreef versteegrob het volgende:
Gentenaar wel, Kennedy niet bij selectie Ajax
15 maart 2008
Dennis Gentenaar is fit genoeg bevonden om zondag, als Willem II naar de ArenA komt, op de reservebank van Ajax plaats te nemen. De doelman kampte de afgelopen dagen met een rugblessure, maar is klaar voor het treffen met de Tricolores.
Opvallend is verder dat Kennedy Bakircioglu, die vorige week forse kritiek uitte op coach Adrie Koster, géén deel uitmaakt van de Amsterdamse wedstrijdselectie. Ook het Spaanse breekijzer Ismael Urzaiz is niet van de partij in de 18-koppige groep.
quote:Koster klaagt over kwaliteit trainingsveld
Niet alleen het veld in de Arena, maar ook het trainingsveld naast de Arena levert klachten op. Adrie Koster besloot met de training vrijdag uit te wijken naar de Toekomst. 'Ik wilde een positiespel doen en dat was onmogelijk op het trainingsveld. De conditie van die mat is ook niet geweldig.'
Ja dan wordt er tenminste ook nog 's iets gedaan met dat geldquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Gewoon een nieuw stadion.
Inderdaad kunstgrasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:07 schreef Wooldoor het volgende:
Kunstgras en Ajax zou bij mij erg pijn doen om te zien, ik hoop dat het nooit zal gebeuren. Het ziet er echt verschrikkelijk uit bij Heracles. Breek dan nog liever het halve stadion af zodat het gras wel kan groeien, maar kunstgras never.
Dat ligt al voor de helft op het trainingsveld.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:30 schreef Saekerhett het volgende:
1 woord en je bent van het hele probleem af: KUNSTGRAS.
quote:Ajax verloor thuis nooit van Willem II
Amsterdam, 15 mrt 2008
Ajax pakt na een vrij weekend vanwege de politiestakingen zondag de draad weer op in de Eredivisie. De ploeg van Adrie Koster neemt het in de ArenA op tegen Willem II. De statistieken wijzen uit dat de Nederlandse recordkampioen zelden problemen kent met de Tricolores.
De Tilburgers kunnen in Amsterdam slechts bogen op vier behaalde gelijke spelen. Een overwinning zat er tot nu toe niet in. De laatste keer dat Willem II de thuisploeg een punt afsnoepte, was in het seizoen 2000-2001. Jatto Ceesay zette de bezoekers op voorsprong. Joris Mathijsen zorgde er met een inzet in eigen doel voor dat Ajax nog een gelijkspel uit het vuur sleepte. Doelman Fred Grim voorkwam die middag erger leed voor de Ajacieden. De huidige assistent-trainer van Sparta Rotterdam hield zijn ploeg met enkele miraculeuze reddingen overeind.
In tegenstelling tot het duel van zeven jaar geleden was het onderlinge treffen van vorig seizoen een makkie voor Ajax. De ploeg, toen nog onder leiding van Henk ten Cate, leidde bij rust met 5-0 door treffers van Klaas Jan Huntelaar (2x), Zdenek Grygera, Urby Emanuelson en Nicolae Mitea. Toenmalig Willem II-trainer Dennis van Wijk kon na ruim een halfuur spelen het gestuntel van zijn ploeg niet langer aanzien en haalde twee spelers naar de kant. Uiteindelijk bleef de schade voor de Brabanders in de tweede helft beperkt tot een doelpunt van Tom de Mul.
De ontmoeting met de nummer zeventien van de Eredivisie betekent een weerzien met onder anderen de Ajax-huurlingen Kenneth Vermeer en Rydell Poepon. Eerstgenoemde startte de competitie bij de Brabanders onder de lat, maar verloor gaandeweg het seizoen zijn plaats aan Maikel Aerts. Poepon daarentegen ontpopt zich deze jaargang tot een zeer trefzekere aanvaller. De 20-jarige Amsterdammer nam tot nu toe negen van de dertig Tilburgse competitietreffers voor zijn rekening.
Ajax, dat door de afgelasting van de topper tegen koploper PSV nog altijd aankijkt tegen een achterstand van zes punten, kan zich tegen Willem II geen fouten veroorloven. Ook de Tilburgers hebben de punten hard nodig. De formatie van coach Andries Jonker heeft met 24 punten uit 28 wedstrijden twee punten minder dan het op de veilige vijftiende positie staande VVV-Venlo, dat bovendien één wedstrijd minder heeft gespeeld. Koster heeft zondag waarschijnlijk de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de al langer uitgeschakelde Gregory van der Wiel zal zeker niet meespelen. Verder is het de vraag of Rasmus Lindgren op tijd fit is voor het duel dat om 14.30 uur begint. De Zweed was vorige week nog niet inzetbaar vanwege een hamstringblessure.
Dat dus, geen kunstgras, bouw maar een nieuw stadion.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:07 schreef Wooldoor het volgende:
Kunstgras en Ajax zou bij mij erg pijn doen om te zien, ik hoop dat het nooit zal gebeuren. Het ziet er echt verschrikkelijk uit bij Heracles. Breek dan nog liever het halve stadion af zodat het gras wel kan groeien, maar kunstgras never.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
Goed idee, we breken een 11,5 jaar oud stadion af en bouwen gewoon een nieuwe.
Waarom zouden wij het stadion afbreken, we hebben niet voor niets de Amsterdamse gemeente lekker boeiend als zij aan kapitaalvernietiging doenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
Goed idee, we breken een 11,5 jaar oud stadion af en bouwen gewoon een nieuwe. Kapitaalvernietiging, wat is dat?
Of we laten het zo en vervangen minstens elke maand de grasmat die na 2 weken al minder vlak is dan de Himalaya.
Of we doen het gewoon direct goed en gooien er kunstgras in.
Veel clubs hebben idd een kutgrasmat, alleen het kán ook goed, kijk maar naar de Kuip en het DSB Stadion.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarom zouden wij het stadion afbreken, we hebben niet voor niets de Amsterdamse gemeente lekker boeiend als zij aan kapitaalvernietiging doen![]()
De Arena heeft een slechte grasmat maar bij bijna alle Nederlandse clubs ligt een pauper mat.
Niet overal kan gras goed groeien, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Veel clubs hebben idd een kutgrasmat, alleen het kán ook goed, kijk maar naar de Kuip en het DSB Stadion.
Mijn amateurclub speelt altijd op kunstgras en heeft zelden geblesseerden. Zegt dus niks.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:46 schreef Chadi het volgende:
Kunstgras .. weet je zeker dat je 36 man in je selectie nodig hebt.
Het probleem is dan ook juist de grote afwisseling.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:48 schreef F1Bas het volgende:
Mijn amateurclub speelt altijd op kunstgras en heeft zelden geblesseerden. Zegt dus niks.
Die is er toch ook?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook juist de grote afwisseling.
Hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:11 schreef denthemen het volgende:
hahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahaha Groningen verkoopt anti Ajax shirts tijdens een wedstrijd tegen Heerenveen
Het klopt dus echt dat ze triest zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:11 schreef denthemen het volgende:
hahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahaha Groningen verkoopt anti Ajax shirts tijdens een wedstrijd tegen Heerenveen
[ afbeelding ]
KNJB en Ajax clan, en wie liep er voorop? Die kontenlikker van een Buijs.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha![]()
Net zoals dat spandoek 2 jaar terug na de play-offs
We zijn dit seizoen overgestapt van gewoon gras naar kunstgras.....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
De overschakeling van kunstgras naar gewoon gras is makkelijker dan van gras naar kunstgras. Zeker ook met het grote verschil in kwaliteit in de kunstgrasmatten.
Hehe, dit meen je niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:11 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
voel jij je nou gekwest door zo shirt ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Een beetje leuk design zat er ook niet in
Waarom moet die kut club Willem II telkens in dit topic besproken wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:50 schreef toma het volgende:
ik kan me er wel iets bij voorstellen dat van Groningen. Bij WillemII is er de laatste jaren bijna hetzelfde gebeurd met AZ. AZ kocht elke speler van WII die ook maar een klein beetje potentie had. En mede door het wanbeleid bij WII zijn ze daarom zo ver weg gezakt. Supporters van WII krijgen dan een bloedhekel aan AZ en het bestuur.
ik heb het over die shirtjes van Groningen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarom moet die kut club Willem II telkens in dit topic besproken worden
Dat is dan ook goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In Almelo raakt ook niemand geblesseerd op het kunstgras.
Kromkamp en Stam speelden er liever niet op,quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In Almelo raakt ook niemand geblesseerd op het kunstgras.
Zodra je overstapt op een harde ondergrond ga je het echt wel voelen in je gewrichten. Zeker als je daar intensief je tijd op door gaat brengen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We zijn dit seizoen overgestapt van gewoon gras naar kunstgras.....
En ja verschil is er zeker, wij hebben een hele goede mat(hoor je ook van veel bezoekende clubs) dus dan is het heel goed erop te spelen. Zelfs de spelers zijn er blij mee.
Ey!!! misschien scoren we eens uit een corner nu?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:11 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik bijvoorbeeld naar het veld van De Graafschap kijk zoals dat er gisteren bij lag, dan is het kunstgras in Almelo toch een stuk beter. En ook de velden van bijvoorbeeld NEC, Excelsior en Roda zijn niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kromkamp en Stam speelden er liever niet op,
Omdat ze in her verleden er problemen mee hadden
Inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2008 10:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is weer een voetbal zondag, heeeerlijk
Inderdaad. Plus dat kunstgras beter is voor voetballende ploegen. En dat is Ajax.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:40 schreef devv05 het volgende:
Ik ben voor kunstgras, beter dan wat er nu ligt.
Dat valt ook wel mee:quote:Op zondag 16 maart 2008 11:45 schreef Longmen het volgende:
WillemII gaat er echt niet aan met 5-0. We mogen blij zijn met een 1-0 ofzo....
En dus kan dat nu niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee:
Laatste vijf seizoenen:
2002-2003 Ajax-Willem II 3-0 (1-0)
2003-2004 Ajax-Willem II 6-0 (2-0)
2004-2005 Ajax-Willem II 2-0 (1-0)
2005-2006 Ajax-Willem II 1-0 (0-0)
2006-2007 Ajax-Willem II 6-0 (5-0)
1x dus maar 1-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |