Toch lijkt Lindgren echt een softy naast de Zeeuw, de Zeeuw is volgens mij ook veel meer een aanvoerder voor een team.quote:
Ik ook, echt een lulletje rozenwater eerste klas. Slap miemelventje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:00 schreef Roflbroek het volgende:
Ik vind de Zeeuw er echt als een lulletje uit zien. Totaal geen charisma, ik krijg al medelijden met hem als ik hem zie. Ik hoop echt dat hij nooit in het Ajax shirt aantreed.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:06 schreef denthemen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3guob4fe2Nc&eurl=http://ajaxshowtime.com/index.php?msg=14992&page=1
Wat een geweldenaar was het ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:06 schreef denthemen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3guob4fe2Nc&eurl=http://ajaxshowtime.com/index.php?msg=14992&page=1
Kop dekt alleen niet echt de lading. Zoals altijd bij Vi. Vraag me eigenlijk ook af waarom ik het aanklikte.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
In De Zeeuw heb je misschien je potentiele aanvoerder voor de komende jaren.
Gabri.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
de Zeeuw is nou niet bepaald iemand die iets uitstraalt, Lindgren eveneens niet maar ja, wie wel naast Davids?
Vermeegen met Huntelaar (kerel van z'n fiets schieten) en mee met Ajax naar Zuid-Afrika (op de kamer bij Stam en Huntelaar) was ook genieten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn held![]()
Sowieso was de regenjas altijd super. Jammer dat daar bijna geen filmpjes meer van zijn.
Chuck Norrisquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
de Zeeuw is nou niet bepaald iemand die iets uitstraalt, Lindgren eveneens niet maar ja, wie wel naast Davids?
De Regenjas was sowieso geniaal. Haring eten met Ronaldo bijvoorbeeld. Lag die daarna te kotsen achter die viskarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vermeegen met Huntelaar (kerel van z'n fiets schieten) en mee met Ajax naar Zuid-Afrika (op de kamer bij Stam en Huntelaar) was ook genieten.
Urzaizquote:Urzaíz: 'Het zou mooi zijn als ik nog een goal maak'
14/03/2008 18:10
Ismael Urzaíz hoopt dit seizoen alsnog een doelpunt te maken namens Ajax, om enigszins eervol een punt te kunnen zetten achter zijn loopbaan. De Spaanse spits heeft bij de Amsterdamse club al in geen maanden gespeeld en slaagde er al helemaal niet in te scoren.
'Sportief gezien gaat het niet goed', baalt Urzaíz op de website van Ajax. De 36-jarige aanvaller kwam onder voormalig coach Henk ten Cate nog af en toe als invaller in het veld. Maar diens opvolger Adrie Koster heeft de 25-voudig international nog geen minuut laten spelen en zelden een plek in zijn selectie gegund.
'En ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat daar weinig verandering in gaat komen. Dit is de eerste keer in mijn carrière dat ik echt niet aan spelen toe kom, zelfs niet als invaller. Dat is best moeilijk af en toe, ik ben deze rol niet gewend. Maar ik blijf positief. Ik respecteer de keuze van de trainer en doe gewoon mijn uiterste best tijdens de trainingen.'
De kans dat het aflopende contract van Urzaíz wordt verlengd is miniem. 'Ik heb nog geen gesprek gehad met de clubleiding, maar ik ben realistisch. Ik speel niet, dus ik ga er vanuit dat de club en ik aan het eind van het seizoen uit elkaar gaan. Het was een mooi jaar in Amsterdam, maar sportief gezien heeft het niet gebracht wat ik ervan verwacht had.'
Het einde van zijn carrière lijkt nabij. In zijn loopbaan kwam Urzaíz tot nu toe tot 495 competitieduels en 142 doelpunten. Héél graag wil hij nog één treffer erbij. 'Ik heb gescoord voor iedere club waarvoor ik heb gespeeld. Voor Ajax nog niet. Het zou mooi zijn als daar nog verandering in zou kunnen komen.'
Ik gun het hem van harte! Het is alleen zo jammer dat hij qua snelheid zelfs nog door Wim Schoevaart overtroffen wordt.quote:
Ja haha die met Ronaldoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Regenjas was sowieso geniaal. Haring eten met Ronaldo bijvoorbeeld. Lag die daarna te kotsen achter die viskar.
De cirkel is rond was ook genieten.
Die goeie ouwe tijd.
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:00 schreef albertfriet het volgende:
Ik hoop stiekem dat Urzaiz er 3 in legt in de laatste 10 minuten. En dat ie er daarna elke wedstrijd in komt en dan contractverlenging krijgt.
Als 'ie bij de selectie zit... Meestal kijkt hij Ajax in een Amsterdamse kroeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:52 schreef _Mike_ het volgende:
Zondag tegen Willem II moet Urzaiz een kansje krijgen, als we toch al 6-0 voorstaan maakt het geen flikker meer uit
Dan zat je in een oude tram zoals deze ? http://www.trafficlinq.nl(...)/4/w_030203_023b.jpgquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik was vandaag trouwens in Rotterdam, die trams daar lijken echt letterlijk uit een 3e wereld land vandaan te komen![]()
Nog erger als de GVB en dat zegt wat
Serieus ingaan op een opmerking over tramsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan zat je in een oude tram zoals deze ? http://www.trafficlinq.nl(...)/4/w_030203_023b.jpg
noem deze niet echt 3e werelds
http://www.simplonpc.co.uk/Tram_Rotterdam/2023-01.jpg
Ik ook, en het verbaasde me ook niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik moest even lachen om het bericht van Gregory..
"Seizoen 2004 - 2005. Debuut Emanuelson en Maduro."quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:22 schreef Houniet het volgende:
Kies het mooiste shirt uit het 'tijdperk' ABN AMRO!
ik ben er nog nooit geweest en dat wil ik graag houden zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik was vandaag trouwens in Rotterdam, die trams daar lijken echt letterlijk uit een 3e wereld land vandaan te komen![]()
Nog erger als de GVB en dat zegt wat
Nee, dit dan:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
"Seizoen 2004 - 2005. Debuut Emanuelson en Maduro."
Was het beste wat er in dat seizoen is gebeurt
dat was toch het seizoen met de 2-4 in de Kuip? Wat een wedstrijdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
"Seizoen 2004 - 2005. Debuut Emanuelson en Maduro."
Was het beste wat er in dat seizoen is gebeurt
Jongen je weet niet wat je mist, euromast brienenoord puike stad heaurquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest en dat wil ik graag houden zo.
Was dat niet in 2006 met een goal van Mitea in de laatste paar minuten?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:11 schreef toma het volgende:
[..]
dat was toch het seizoen met de 2-4 in de Kuip? Wat een wedstrijd
nouja nooit geweest. Ben ooit eens naar de finale vd Amstel Cup geweest in de Kuip. Maar dan heb je volgens mij al het mooiste van Rotterdam gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jongen je weet niet wat je mist, euromast brienenoord puike stad heaur![]()
Inderdaad, triest eigenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ook, en het verbaasde me ook niks eigenlijk.
Onee die uitslag was 2-3 ipv 2-4. Heb het over die wedstrijd met een prachtige goal van Grygera en de 2-3 van Maduro in de aller laatstse minuut.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Was dat niet in 2006 met een goal van Mitea in de laatste paar minuten?
beide goals in de slotfase toch? Goal van grygera was ook zo'n 85ste minuut ofzo dacht ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:17 schreef toma het volgende:
[..]
Onee die uitslag was 2-3 ipv 2-4. Heb het over die wedstrijd met een prachtige goal van Grygera en de 2-3 van Maduro in de aller laatstse minuut.
ja idd. Kan dat jankende jochie me nog voor de geest halen. Prachtigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
beide goals in de slotfase toch? Goal van grygera was ook zo'n 85ste minuut ofzo dacht ik.
Klopt. Toen de Ajacieden het stadion niet in mochtenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:17 schreef toma het volgende:
[..]
Onee die uitslag was 2-3 ipv 2-4. Heb het over die wedstrijd met een prachtige goal van Grygera en de 2-3 van Maduro in de aller laatstse minuut.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:24 schreef toma het volgende:
[..]
ja idd. Kan dat jankende jochie me nog voor de geest halen. Prachtig
Over wat van Ajax? dat we Liverpool hebben opgelicht met babel?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Net opgelicht gekeken ? ging nog over ajax
Vissen met Babangida.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Regenjas was sowieso geniaal. Haring eten met Ronaldo bijvoorbeeld. Lag die daarna te kotsen achter die viskar.
De cirkel is rond was ook genieten.
Die goeie ouwe tijd.
Ze liep laatst ook met een strak Ajax shirtjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niks gezien. Kom net terug van training.
Net voor de Lama's was wel een programma met de voetbalvrouwen. Nicolette van Dam zei volgens mijn broertje op de vraag "Hoeveelste staat Ajax?" iets van: "Ze staan geen eerste, maar voor mij zijn ze mijn nummer 1."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |