een vrouw van 54 die kaarten en scc verkocht aan mensen , maar die kregen het nooit, was maar klein deel er van. en dat ze relatie had in 94/95 met van gaal enzquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Over wat van Ajax? dat we Liverpool hebben opgelicht met babel?
Wanneer en hoe laat? Want ik heb het ook voor het grootste gedeelte gemist.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef Jasza het volgende:
Straks ff de herhaling kijken dan maar whehe.
www.uitzendinggemist, weetniet hoelaat, zal morgen wel worden maargoed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer en hoe laat? Want ik heb het ook voor het grootste gedeelte gemist.
Zat ook al caps te zoeken maar nergens te vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:51 schreef w00h00 het volgende:
Pics van Nicolette in Ajax shirt svp
Zag er goed uit hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:51 schreef w00h00 het volgende:
Pics van Nicolette in Ajax shirt svp
Ik welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef Jasza het volgende:
Komt goed hoor baas haha.
Ga je btw Heerenveen uit wel of niet?![]()
Ze zit morgen avond in Ik hou van Holland zie ik net.quote:
Dat ben ik wel van plan ja. Lekker de hele dag biertjes drinken in Heerenveenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef Jasza het volgende:
Komt goed hoor baas haha.
Ga je btw Heerenveen uit wel of niet?![]()
Ja ik ga wss ook al in de middag daarheen haha, lekker zuipe, maargoed niet teveel drinken dus anders word je geweigerd daar?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat ben ik wel van plan ja. Lekker de hele dag biertjes drinken in Heerenveen
Maatje van me, kwam er twee jaar geleden niet in, omdat hij te dronken was.
Nee, dat gebeurd eigenlijk nooit. Maar bij hem valt het nogal op. Dit jaar is hij ook geweigerd om bij kakkerlakken-Ajax de combi in te gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ik ga wss ook al in de middag daarheen haha, lekker zuipe, maargoed niet teveel drinken dus anders word je geweigerd daar?
HAD DAN DAN GEZEGD! DAN KON IK NOG MEE!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd eigenlijk nooit. Maar bij hem valt het nogal op. Dit jaar is hij ook geweigerd om bij kakkerlakken-Ajax de combi in te gaan.
Haha wtfquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd eigenlijk nooit. Maar bij hem valt het nogal op. Dit jaar is hij ook geweigerd om bij kakkerlakken-Ajax de combi in te gaan.
gewoon dronken zijn hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha wtf![]()
Hoe je dat voor elkaar krijgt
Ik ben ook wel is dronken maar ik word niet geweigerdquote:
Doet 'ie goed,quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |