Wtfquote:Vertonghen laat Olympische Spelen mogelijk lopen vanwege luchtvervuiling
In de Belgische krant Het Nieuwsblad heeft Jan Vertonghen laten weten dat hij deelname aan de Olympische Spelen mogelijk noodgedwongen aan zich voorbij moet laten gaan. Een klimaattest heeft uitgewezen dat de Ajax-verdediger een probleem heeft met luchtvervuiling in China. "Mijn hart sloeg een beetje op hol. Toen ik het masker op kreeg, was het afgelopen. Ik kreeg geen lucht en moest stoppen."
en wie zijn dat dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:39 schreef Pritt het volgende:
[ afbeelding ]
In het programma Knowing Me Knowing You waren de voetbalvrouwen op bezoek en vochten de 2 knapste om het Ajax-shirtje, maar das logisch.
Wij blij dat china niet mee doet aan de CLquote:
Ik wil een korfbal uitslag, maar ga er vanuit 5-0 voor de rust ofzo en na de rust gaan ze weer met ze alle maffen. Soort van Excelsior dejavuquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:58 schreef S-Two het volgende:
Nou, zondag eens even aan het doelsaldo werken.
Kan jij meerdere kaarten regelen? zoja kunnen we dan geen fok-meet bij jou doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:03 schreef denthemen het volgende:
Ik heb mijn kaarten voor Heerenveen ook weer binnen, helaas is Twente niet geluktTyfus boeren
mag ik dan ook komen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kan jij meerdere kaarten regelen? zoja kunnen we dan geen fok-meet bij jou doen?
Whehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kan jij meerdere kaarten regelen? zoja kunnen we dan geen fok-meet bij jou doen?
1 voor mij en 1 voor een maatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik zou het er ook niet op kunnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die Nicolette is echt niet knap heuur
Gelukkig dat haar man wel wat verstand heeftquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef denthemen het volgende:
In Rotterdam doen ze het goed, daar hebben ze Renate Verbaan als muts van de club
Echt vrijdag avond ouwehoer dit maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:39 schreef F1Bas het volgende:
Wie?
Winston Gerstanowitch is Ajacied.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:39 schreef F1Bas het volgende:
Wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |