hmm oke. Naja, geeft niks toch. Zo ben ik ook begonnen hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Maar je vroeg of ik Droomwever fijn vind werken...
Ik weet en kan niet anders en dan is kunnen dus nog sterk uitgedrukt, zoals je al hebt gemerkt
Ben benieuwd wanneer we de shampootjes krijgen!?
Nah, ik begon die website waar ik het over had van die "ja we willen hem voor 200 euro" als sponsoring. Die lui hadden geen site, en dat was toch wel iets wat ik zelf miste. Dus die ben ik begonnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben het niet van plan want ik heb er niet genoeg talent voor... maar wat ik me afvraag is hoe jullie dan die klanten krijgen vanuit vriendenkring enzo. Ik bedoel, weten die dat je het kunt en voel je je er dan niet lullig bij om er geld voor te vragen? Moet ik er direct bij zeggen dat ik het gewoon normaal vind hoor, dat je er geld voor krijgt, dus daarom vraag ik het nietMaar ik zou daar dus veel te schijterig voor zijn
stel...vriend A heeft een beginnend klein bedrijfje of heeft er een beetje geld voor beschikbaar en weet dat EW dat wel kan. Nou ...zo dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben het niet van plan want ik heb er niet genoeg talent voor... maar wat ik me afvraag is hoe jullie dan die klanten krijgen vanuit vriendenkring enzo. Ik bedoel, weten die dat je het kunt en voel je je er dan niet lullig bij om er geld voor te vragen? Moet ik er direct bij zeggen dat ik het gewoon normaal vind hoor, dat je er geld voor krijgt, dus daarom vraag ik het nietMaar ik zou daar dus veel te schijterig voor zijn
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Litso het volgende:
Ik ben begonnen met Microsoft Frontpage
Wel een tijd Dreamweaver gebruikt, nu gewoon editplus. Even de structuur met wat divlayers opzetten en van daaruit gewoon verder bouwen
Ik ben dus echt niet van het "ooh hier is gratis". Er gaat ontzettend veel tijd inzitten, en die kan ik ook gebruiken om te fokkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
stel...vriend A heeft een beginnend klein bedrijfje of heeft er een beetje geld voor beschikbaar en weet dat EW dat wel kan. Nou ...zo dus.
Of ik hoor dat iemand dat zelf niet bij kan houden en van een offerte van een bedrijf dat dat wel even doet... nou.... dat kan EW dan voor een schijntje doen voor een vriend en hij krijgt de kans om het te oefenen en beter te worden.
Wij zijn ook wel erg van de gratis hoor. Daarom kan ik geen eigen bedrijf voeren.
Ik heb FF 2.0.0.12 en daarbij loopt onder "wie" het mail adres helemaal door in het blauwe.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:21 schreef Litso het volgende:
Het is overigens nog een work-in-progress voor mijn stiefvader, maar mag ik jullie oordeel over http://www.litso.com/hapto/ ?
-edit-
ho, ik zie net dat ie in IE6 nog niet optimaal werkt, FF3 beta en IE 7 al wel, maar ik ben er ook nog mee aan het sleutelen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:22 schreef Litso het volgende:
Repareren cash ik tegenwoordig ook voor. Veel te lang gewoon gratis gedaan, na een tijdje ben je dat zat. Nu mag ik af en toe voor m'n oma, ooms & tantes of een buurvrouw wat fixen. Ideaal
Nee. Bijhouden doe ik ook. Tegen uurloonquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Litso, negers?![]()
Fijne kleurtjes inderdaad!
En als jullie nou een site hebben gemaakt en hebben afgeleverd... krijgt men daar dan ook een cursus bij hoe ze zelf teksten er op kunnen wijzigen of dingen toevoegen ofzo? Weten ze er daarna wel raad mee? Of komen ze dan elke keer weer bij je aankloppen voor elk wissewasje?
ziet er netjes uitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef Litso het volgende:
Ja, de kopjes zijn uit mijn dikke duim gezogen. De inhoud moet ik nog helemaal mee aan de slag, het ging voornamelijk om de layout
De kleuren waren ook deels al bekend uit het logo, maar ik heb verschillende composities geprobeerd en deze (in overleg met hem zelf) was toch de keuze geworden
Grappig genoeg ook de eerste compositie die ik maakte. Had me weer een boel extra werk gescheeld om 'm meteen te gebruiken
Voor jullie welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga er van uit dat je helpdesk hier gratis is, Q?![]()
die link ga ik ff bookmarkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:37 schreef Litso het volgende:
thanks
Gister de wondere wereld van de evenhoge kolommen weer eens doorgespit. Komt wel vaker voor, maar deze keer duurde het erg lang tot ik het voor elkaar kreeg dat alle kolommen ook met de inhoud meerekten. De linker heel naar (maar wel effectief) gewoon opgelost door in plaats van de kolom mee te rekken gewoon de container een achtergrondplaatje te geven
Tip die ik van www.alistapart.com had trouwens, erg goede site
Zeker doen, is echt een goudmijn aan waardevolle informatiequote:
Ik neem me dan ws wel voor dat ik een artikel ga lezen, ma naar morgen benk er ws weer flauw vanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeker doen, is echt een goudmijn aan waardevolle informatie
Ik lees elke dag een artikel, en ik leer ook elke keer weer bij
Kwestie van html enzo lerenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Q, waarschijnlijk is zoiets er niet, maar heel misschien toch...![]()
Ik zoek een website waarin vrij simpele dingen uitgelegd worden aan beginners als ik. Want de reden dat ik die template van zo'n gratis website koos (die dus niet in ff werkt... ) was dat die site op elke grootte van beeldscherm in het midden komt te staan. Snap je wat ik bedoel? Maar als ik er zelf eentje pruts in Droomwever, zoals die van onze kever, dan niet. En dat in het midden vind ik net zo mooi.
Staan dat soort dingen ergens beschreven, dat soort basisdingen?
Ik heb mijn skillz van www.pageresource.com, maar volgens mij is dat al lang verouderd. Dat was toen ik 14 wasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Q, waarschijnlijk is zoiets er niet, maar heel misschien toch...![]()
Ik zoek een website waarin vrij simpele dingen uitgelegd worden aan beginners als ik. Want de reden dat ik die template van zo'n gratis website koos (die dus niet in ff werkt... ) was dat die site op elke grootte van beeldscherm in het midden komt te staan. Snap je wat ik bedoel? Maar als ik er zelf eentje pruts in Droomwever, zoals die van onze kever, dan niet. En dat in het midden vind ik net zo mooi.
Staan dat soort dingen ergens beschreven, dat soort basisdingen?
EW net thuis. Hij heeft niks ergens geript voor die site. Hij had alles zelf gemaakt. Copyrights had ie nog nooit aan gedacht eigenlijkquote:
Dan kan hij er makkelijk rond de 200 euro voor vragen. Copyright moet hij wel aan denkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EW net thuis. Hij heeft niks ergens geript voor die site. Hij had alles zelf gemaakt. Copyrights had ie nog nooit aan gedacht eigenlijk
Die d-fac site? Zag er strak uitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EW net thuis. Hij heeft niks ergens geript voor die site. Hij had alles zelf gemaakt. Copyrights had ie nog nooit aan gedacht eigenlijk
Deed ik voorheen eigenlijk nooit, je mag het er gewoon bij zetten? Zelfde met de content, ik maak een site voor mijn stiefvader, gewoon Design (c) Litso, content (c) Wout Elzinga, is dat genoeg?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan kan hij er makkelijk rond de 200 euro voor vragen. Copyright moet hij wel aan denkenTis immers zijn creatie
Ik kan ook designenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Die d-fac site? Zag er strak uit
Ik kan wel bouwen maar niet designenIk jat vaak de helft van een design en maak er dan maar wat van, maar echt ontwerpen zit me niet in de vingers
Copyright by Wout Elzinga. - 2008quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Deed ik voorheen eigenlijk nooit, je mag het er gewoon bij zetten? Zelfde met de content, ik maak een site voor mijn stiefvader, gewoon Design (c) Litso, content (c) Wout Elzinga, is dat genoeg?
Okidokiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Copyright by Wout Elzinga. - 2008
En voor jou ; © By Litso. All rights reserved.
Ik zat al te F5'en naar een topic inderdaad, maar nee, nog niks gehoordquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
Hoi! allemaal! Weet iemand hoe het met Hara en Max is??
Dies van Q-Creations. Als je slim bent pas je hem met jouw naam en bedrijfsnaam van je pa aanquote:Disclaimer
De inhoud van deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid tot stand gebracht.
Niettemin kunnen er geen rechten aan worden ontleend en kan Q-Creations.nl niet aansprakelijk worden gesteld op basis van de inhoud van deze website.
De inhoud van deze website valt onder het kopieerrecht. Niets uit deze website mag zonder voorafgaande, schriftelijke toestemming van Q-Creations.nl worden vermenigvuldigd en/of verspreid.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
Info[ivmspamhetaapjeweggemoffelt]Q-Creations.nl
© By Hier MM's echtenaam. All rights reserved.
Geeeeen idee. Hij heeft het zichzelf grotendeels zelf geleerd en vraagt hier en daar om tips.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Listo, thanks! Ik ga op al die sites even rondneuzen!
Ik pik dingen vrij snel op, dus ik ga me er eens wat meer in verdiepen.
Wat ik echt tof vind is dat EW bv die kop van die site zo mooi gemaakt heeft, Nok! Hoe doet ie dat dan?
Zat net ook al te zoeken...hebbie een linkje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Zag in een ander topic staan dat ze Max vanochtend heeft laten inslapen. was omdat iemand ernaar vroeg daar. ik zat een beetje te zoeken in haar AT om erachter te komen straks.
Was niet in F&F. Totaal ander topic waar het daar niet over ging. Ze zei er dus ook niet veel over. Enkel de mededeling als antwoord op een vraagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zat net ook al te zoeken...hebbie een linkje?
Arme Hara
Ja, zie je, potvolblomme, je neemt me in het ootjequote:
Tis een hondenbuggy, vreselijk ding maar oooh zo handig in het ov en op een show omdat ik dan geen bench hoef mee te slepen. Ze passen dr allemaal in samen, maar meestal liggen Chico en Frits er languit in te chillen en ligt Karel dr onder en Bil dies altijd overalquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
@ oh-oh, doe je alle hondjes in een buggy?
Correct.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zat al te F5'en naar een topic inderdaad, maar nee, nog niks gehoord [afbeelding]
Ik denk ook niet dat ze mij persoonlijk wat zou laten weten, maar toch. Ik ben wel heel benieuwd.
Lieverd, het gáát niet om dequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
Daar heb ik ook alleen maar op gereageerd omdat het gevraagd werd en dat wel zo beleefd is. En nee, om eerlijk te zijn heb ik er totaal niet aan gedacht. Ik was gewoon van plan om te lopen kutten in een ander topic, buiten FF, met flauwe Lamas erbij en ben mijn plicht dus vergeten. FF kan me op dit moment echt gestolen worden en ik was dus van plan om een paar PMs te sturen. Dat ik nog heb lopen schreeuwen en tieren dat het vandaag zou gebeuren deed me ook denken dat het duidelijk was.
En ik vind het niet eerlijk dat het op deze manier gebracht wordt. Ik ben totaal niet van deen
en gevoelens zijn prive, maar ik heb dat alledrie toch meerdere keren voor jullie gedaan.
Dat terwijl Dagonet voor die post gewoon normaal meepostte, zonder op de botte manier.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Kom er maar in Dagonet, duurt het te lang? Moet ik Jazz op de hoogte brengen? Zeg het maar.
Ik wens het hier verder niet over te hebben, ik heb het nu ook alleen gezegd omdat er naar gevraagd werd, en al helemaal niet met ex crew.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ze kunnen moeilijk Dagonet verbieden om iets te posten wat nou eenmaal mag.
Reacties die jou tegenvallen heb je nou eenmaal kans op als je op het Nieuw Topic-knopje drukt.
En dit soort posts van je lokken het ook behoorlijk uit:
[..]
Dat terwijl Dagonet voor die post gewoon normaal meepostte, zonder op de botte manier.
Anyway, sterkte met het verwerken van je verlies. We merken in ieder geval goed dat je van streek bent. Misschien is het ook een beter idee om gewoon even een weekje geen FOK! meer te bezoeken?
Nee, jij kent één post, jij weet er alles van. Verder snap ik ook echt niet waarom jij je er ineens mee moet bemoeien? En ja, als iemand erom vraagt vertel ik waarom ik wat gedaan heb, zo ben ik dan wel weer. Silly me.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:34 schreef ijsmeis het volgende:
Je wenst het er niet over te hebben. Er wordt naar gevraagd, dus heb je het er toch maar over?
Ik heb ook wel eens een ongelofelijk dierbaar beestje verloren, maar mijn god, ik kan me niet herinneren dat ik zo ver heen was [afbeelding].
Maar goed, nogmaals sterkte [afbeelding].
Jij ziet wat ik lees? Ik heb je hele topic vanaf het begin af aan gevolgd. Sorry.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, jij kent één post, jij weet er alles van. Verder snap ik ook echt niet waarom jij je er ineens mee moet bemoeien? En ja, als iemand erom vraagt vertel ik waarom ik wat gedaan heb, zo ben ik dan wel weer. Silly me.
Nou, ik ben ontzettend blij voor je want ik wens dit gevoel bijna niemand toe.
De meeste F&F topics zijn niet zo lang actief (en anders snel dicht), dus die verdwijnen wel uit je MyAt. Anders maar weer een nieuw kloontje?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg niets over last. Maar dit is niet het enige FF topic in mijn AT, vandaar.
Pardon? Iedereen weet dat ik QuBe ben en nee, daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De meeste F&F topics zijn niet zo lang actief (en anders snel dicht), dus die verdwijnen wel uit je MyAt. Anders maar weer een nieuw kloontje?
Waar zei ik dat niemand dat weet dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon? Iedereen weet dat ik QuBe ben en nee, daar heb ik geen behoefte aan.
Nou, je mag het laatste woord hebben
Ze lijkt dus op mijquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:04 schreef Greys het volgende:
Mijn zus komt
En da's mijn valse zuster
Ik zie haar maar een keer of twee per jaar ofzo en vandaag ben ik helpdesk, want ze neemt haar laptop, haar mp3-speler en haar fototoestel mee zodat ik het allemaal kan uitleggen
EDIT: ze is niet echt vals ofzo hoor, maar dat is haar favoriete uitdrukking van 'Geer en Goor' en ze is een centimeter of 40 kleiner dan ik maar haar mond is ongeveer 5 keer zo groot, zeg maar
Dat hoeft nog nietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef Greys het volgende:En ik heb alleen mijn adres gemaild geloof ik, niet echt een uitgebreid verhaal
![]()
Maar dat komt uiteraard als verslag
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:53 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
Ik ging shoppen en ik moest zomerschoenen hebben, met hele felle kleurtjes. Kom ik in de restantenbak van sportshop timeout oasics tegen, 7.50 euronog mijn maat ook
GIFGROEN MET GEEL![]()
![]()
En ik heb extra geheugen voor mn compi gekocht
echt niet, ze zijn gaafquote:
Jah, doe dat! Ik heb een nogal saaie zaterdagmiddag; laat mij maar eens lachenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
echt niet, ze zijn gaafmaak zo wel ff foto
tssquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah, doe dat! Ik heb een nogal saaie zaterdagmiddag; laat mij maar eens lachen
en dat voor 7.50 hequote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:41 schreef conleche het volgende:
Krijg nou tieten!! Die zijn idd best leuk!!
html en css leren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:56 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Ah een helpdesk, dan heb ik wel een vraag
Ik kan helemaal niks van websites bouwen, nog nooit gedaan. Hoe kan ik mezelf dat het beste aanleren? Ik kan wel een leuk designtje maken in Photoshop, maar hoe maak je dat dan werkend met linkjes enzo?Het lijkt me wel leuk daar eens mee te gaan prutsen.
quote:
Thanks! Dat ga ik binnenkort eens goed bekijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
html en css leren.
www.w3schools.com heb ik het allemaal van
Iedereen zit die dvd al voor de 10e keer te kijken en die van mij wordt nog ingepaktquote:Status: packing
Ik ga vanaaf voor de 3e keer hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iedereen zit die dvd al voor de 10e keer te kijken en die van mij wordt nog ingepakt![]()
Bij Play.com. Dat doe ik dus nooit meerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Wheheheee![]()
Waar had je um besteld dan?
Hij is het wachten iig dubbel en dwars waard hoor
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:21 schreef Qwea het volgende:
brup. Zo dat was een banaan
Ik ben blij met mn keke schoenen
Was het gezellig? Nog dankewel voor het ANTM-SMSje!!! (jij hebt het zeker nu niet gezien he?)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Hm, sorry, heb het iets verkeerd getypt. Er gaat wel een trein naar Amersfoort, Zwolle, maar die gaat weer niet door naar Ommen, waar ze heen moet.
We hebben nu besloten dat ze beter 2x25 minuten kan wachten dan 1x50, dus ze gaat in Utrecht een minuut of 25 wachten op de trein naar Zwolle en dan daar weer 25 minuten wachten op de trein naar Ommen. In tweeën gehakt is dat iets beter te behappen. Maar ik keek er wel van op zeg!
Komt omdat ik nooit met de trein ga (ja, behalve die ene keer dat er spontaan iemand voor sprong) dus ik dacht dat het veel beter geregeld zou zijn
En dan vinden ze het gek dat we met z'n allen niet wat vaker met de trein reizen!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
-Daggie met valse zus-
De reis is nog lang he... dus niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat we met z'n allen niet wat vaker met de trein reizen!!Nog een geluk dat ze geen last heeft van "een aanrijding met een persoon" ......
Ik kan niets belovenquote:Die kapsalonnetjes van jou!! (ik heb dat ook nog nooit op, maar als ik jou kom bezoeken dan gaan we dat dus niet doen hoor! raak ik vast ook aan verslaafd en dat mot nie)
Ask Greys!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een kapsalon?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een kapsalon?
quote:ROTTERDAM - De absolute snackhit van Rotterdam: de meeneem-shoarmaschotel Kapsalon. Sinds een jaar verkrijgbaar ...
Kapsalon: döner, patat, sla, gesmolten kaas en knoflooksaus.
Een caloriebom van jewelste, waar patat, shoarma, kaas, sla en sauzen samenkomen. Wel een bom die gretig aftrek vindt.
Kapsalon: het blijft een absurde naam voor een shoarmaschotel. Hoe zijn ze bij El Aviva eigenlijk op het recept gekomen?
Het antwoord zit tien meter verderop achter de balie van Kapsalon Tati. De geboren Kaapverdiaan Nataniël Gomes, eigenaar van de kapperszaak, mag een van de geestelijk vaders van de Kapsalon worden genoemd.
,,Wij van Tati hebben het ontworpen. Eerst bestelden we shoarma met patat in een bak. Later kwamen daar de kaas en sauzen bij. Als we mensen stuurden zeiden we: vraag maar om een Kapsalon en bij El Aviva wisten ze dan wat er bedoeld werd. Ze verkopen het ook in Dordrecht. Grappig. Als ik in Amerika had gewoond, was ik nu rijk.’’
Maak je eigen Kapsalon
Nodig:
Aluminium bakje en plastic vork
100 gram shoarmavlees (293 kcal), met kruiden
Een handvol patat (100 g is 322 kcal)
Twee plakken kaas (100 kcal)
Gesneden sla, tomaat en komkommer (samen 10 kcal)
Knoflooksaus (420 kcal) en sambal
Bereidingswijze:
Frituur de patat. Kruid de shoarma en bak die, zoals gebruikelijk. Gefrituurde patat onderin het aliminium bakje, gebakken shoarma er bovenop. Sauzen, al naar gelang, toevoegen. Plakken kaas erop leggen en geheel even in de oven of onder de grill zetten. Gebruik de gesneden sla, tomaat en komkommer als garnering on top. Vork erin en tast toe!
Wij zitten elk met een laptop op schootquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik geloof dat een kapsalon iets vreselijks lekkers, maar vol met cholesterol enzo is![]()
Er is tegenwoordig ook echt niets meer op tv op zaterdagavond![]()
Ik zit te leren terwijl meneer Ingetje gezellig gamed.
Leuk stel zijn we toch![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Ondersteboven? Ik zie ze gewoon normaal hoor?
Poes op schoot en poes op gaas?
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:17 schreef senesta het volgende:
Goedemiddag hier allemaal![]()
Ik heb vanmorgen een furby gekocht op de rommelmarkt![]()
![]()
Als ik uitgespeeld ben geef ik hem wel aan Samara, die zit er de hele ochtend al verliefd naar te kijken
Het is de nieuwe nederlandse versiequote:Op zondag 16 maart 2008 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
is het zo'n oude versie of die nieuwere?
(ik heb er 4 geloof ik, oudjes dan. twee engelse en twee duitse. maar ze vreten batterijen, die krengen
)
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:50 schreef nokwanda het volgende:
Senesta als Samara NU haar Furby wil
[ afbeelding ]
Zo jong al en nog zo goedgelovig. Furby zegt en dus gelooft ze het. Als ze 18 was zou je vast denken: eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is de nieuwe nederlandse versie![]()
[..]
![]()
Ze is er al mee aan het spelen.
"Oh mamaah hij zegt dat hij van me houd!!![]()
"
Ja, Samara is er niet meer van los te weken
Als ik nog geen uur wakker ben is het per definitie morgen. Maakt me niet uit hoe laat het isquote:Op zondag 16 maart 2008 15:16 schreef lady-wrb het volgende:
morgen?
nou ja, als het maar goed is he?
Furby:quote:Op zondag 16 maart 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
Senesta met d'r Furby!Fotooooo's
Hoi allemaal!
Ik stuiter nog helemaal na, ik heb echt The Best Zondagochtend ever gehad geloof ik!
Motown concert in de Doelen, whoehoeeeeeeeeeeee! De hele zaal (1800 man) was aan het dansen en klappen en zingen. Wat krijg je daar toch een energie van zeg! Stappen, maar dan op zondagochtend
Heb wel zere voeten nuBen benieuwd hoe het met Maes d'r voeten gaat, die was ook mee!
Nou, MM is er en nu gaat hij er wel opliggen. Ik snap alleen niets van dat kussen. Hoort dat kussen stevig te zijn? Want elke keer als Baloe erop gaat liggen zakt hij inquote:Op zondag 16 maart 2008 16:09 schreef senesta het volgende:
Zeg qwea, hoe gaat het nu met Baloe en zijn ligkussen?
Ik zit te denken om voor elco extra vulling te bestellen, ik vind het kussen wat ik heb voor hem wat slap.
Nou dat vond ik dus ook, als Elco een paar keer gedraaid heeft op zijn kussen dan legt hij nog practisch op de kale vloer.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, MM is er en nu gaat hij er wel opliggen. Ik snap alleen niets van dat kussen. Hoort dat kussen stevig te zijn? Want elke keer als Baloe erop gaat liggen zakt hij in
Ik heb er van die zwart met witte bolletjes in dat lijkt op piepschuim. Ik ben enkel bang dat als ik er meer indoe dat het te hard wordt voor hem. ivm zn poten enzo.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou dat vond ik dus ook, als Elco een paar keer gedraaid heeft op zijn kussen dan legt hij nog practisch op de kale vloer.
Nou had ik laatst parels besteld voor mijn fatboy en eigenlijk te weinig dus ik denk dat ik nog een keer bestel en dan wat extra om ook voor het kussen van Elco genoeg over te houden.
Dat was op zich niet eens zo duur.
hier ook geen disicpline. Gelukkig mag ik 10 jaar over mn diploma doenquote:Op zondag 16 maart 2008 19:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief he?![]()
En hier wel de discipline om te leren, dit is een interessant vak en ik heb geen zin om de opleiding terug te betalen![]()
Maar geen discipline om te koken, dus de pizzameneer komt hier zo voorrijden
quote:
Dat is best lekker somsquote:
De auto is van zn baas. En hij moest onderwerktijd voor het bedrijf boodschappen doen. Hij heeft het zn baas net verteld. Die had zoiets van "Ooh, niet aan te doen. Jammer dan"quote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet iets van Duspatal oid gekregen dan?
Mag MM buiten werktijd wel met de dienstauto rijden? Anders heeft ie heel wat uit te leggen![]()
Ik moet zo werken, heb geen zihihihihin![]()
Meneer Ingetje is vrij en het is lekker weer, dus ik wil gewoon thuis blijven, boehoe
Moet jij je sig niet eens aanpassen trouwens?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:06 schreef Nonneke het volgende:
Geen idee, het was eigenlijk de bedoeling dat we helemaal geen luchtjes meer zouden krijgen, maar nou hebben we toch weer een stuk of 3 pallets vol gekregen.
Maar ik zal hem op het lijstje zetten, als het er tussen zit stuur ik je wel een sms
Ehm nou je het zegt jaquote:Op maandag 17 maart 2008 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet jij je sig niet eens aanpassen trouwens?
Wel een plus hier, maar we doen er geen boodschappen. Plus is keiduurquote:Op maandag 17 maart 2008 19:15 schreef lady-wrb het volgende:
zijn er hier trouwens mensen die boodschappen doen bij de plus?
die schijnen een spaaractie met anubis-knikkers te hebben.
daar is luca groot fan van maar..... wij hebben geen plus
dus als iemand ze krijgt en er toch niets mee doet....
Ja ! heb hem maar weer even opgezocht en nu opgeslagen in mn telefoon, kump goe, ik hoop wel dat het volle doosjes warenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Nonneke! Lekkuuuuur![]()
Dan hoor ik het wel, je hebt m'n nummer toch nog?
LWRB, we hebben ook geen Plus, anders mocht je ze van me hebben hoor.
Gaaf nrquote:You know exactly what to do,
So that I can't stay mad at you for too long,
That's wrong.
One of these days maybe your magic won't affect me,
And your kiss will make me weak,
But no one in this world,
Knows me the way you know me,
So you'll probably always have a spell on me-eee.
And I hate how much I love you boy (yeah),
I can't stand how much I need you (I need you),
And I hate how much (yeah) I love you boy (ohh),
But I just can't let you go,
And I hate that I love you so.
Begrafenis was vooral ontroerend eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok![]()
Begrafenissen zijn nooit leuk en huilende mannen zijn helemaal![]()
Hoe bedoel je dattie van het schip is afgeflikkerd?
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:32 schreef Morretje het volgende:Nok...
![]()
Zometeen ga ik ff en foto maken van alle poezzelspullen
Ik eig ook!!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh? Nok?
Was ie niet ziek dan? Of zei hij dat omdat ie gewoon niet meewilde?
Ik rol hier haast van de stoel van verbazing!
Ja ach...ziek, wat is ziek. Toen ik laatst griep had en me klote voelde zei hij dat hij het erg zou waarderen als ik hem's avonds laat wel even zou opppikken van het staion. het regende en het was kutweer, maar dat vond ie zo romantisch. Dat ik had gezegd dat ik griep had maakte niet zo veel uit. Totdat ie de week daarna zelf griep had. Toen snapte hij het. Tsja, hij had ook niet moeten komen om zich aan te laten steken.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh? Nok?
Was ie niet ziek dan? Of zei hij dat omdat ie gewoon niet meewilde?
Ik rol hier haast van de stoel van verbazing!
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Kortom...aan slappe lullen hebbe we niks
Misschien ben ik gewoon dom en naïef hoor.... maar kan het niet zo zijn dat hij zich ECHT kut voelt/voelde ? Ik heb ook wel eens tegen MM lopen zeiken dat hij zich niet moest aanstellen en maar moest komen* Qwea van de trein moest halen met griep. Maar toen ik het zelf had piepte ik toch wel anders.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja ach...ziek, wat is ziek. Toen ik laatst griep had en me klote voelde zei hij dat hij het erg zou waarderen als ik hem's avonds laat wel even zou opppikken van het staion. het regende en het was kutweer, maar dat vond ie zo romantisch. Dat ik had gezegd dat ik griep had maakte niet zo veel uit. Totdat ie de week daarna zelf griep had. Toen snapte hij het. Tsja, hij had ook niet moeten komen om zich aan te laten steken.
Maar ja... dan wil je je dinnetje zien he. En ja, had ik maar moeten zeggen dat ik me niet lekker voelde. ik: euh... dat heb ik gezegd: 3x of zo.
En ja... hij vond dat belangrijk dus tuurlijk ging ik hem halen.
Nu bood hij zelf aan om mee te gaan omdat ie vond dat dat gewoon iets was wat je deed met je dinnetje. Nou zag ik de begrafenis niet zo zwaar in, maar er waren wel wat redenen waarom ik het graag aannam en er waarde aan hechtte. Dus bel ik mijn pa om te vragen hoe hij erover dacht. Moesten wel even wat regelen met vervoer, maar verder geen probleem. Van harte welkom. Heb verder nooit iemand meegenomen naar mijn familie. Het kwam er gewoon nooit van. Dus dat was ook wel een beetje de ironie. Mijn oma die altijd zei: als je eenliefje hebt, neem die dan eens mee. Mag gerust, ik vind het niet zo snel raar. Ik heb het nooit gedaan en dan nu op haar begrafenis zou dat dan wel gebeuren omdat hij het zelf had aangeboden.![]()
![]()
Nou kwam ie gister en zei dat ie al een paar nachten niet goed had geslapen en zich niet zo lekker voelde. ik zei nog: ja, ach, die griep blijft raar hangen merk ik zelf ook, en hoor ik van iedereen. Dus dat zien we dan morgen wel. Ik ben dat soort gezanik wel gewend want dat doet ie gewoon altijd.
Maar vanochtend vond hij dat hij "het niet aankon".
Nou ben ik daar zo verschrikkelijk allergisch voor.... mensen die altijd zeggen dat ze "het niet aankunnen".
Want als ik niet echt helemaal totaal plat lig BEN ik er als er iemand op mij rekent en aangeeft dat belangrijk te vinden. Dat was immers ook zijn aanbod.
Om dan op dat moment met zoiets aan te komen doet mijn vertrouwen geen goed. dat is dan gelijk terug naar 0.
Dus dan ook gelijk exit. Heb al lang genoeg in dat soort kwesties mensen het voordeel van de twijfel gegeven, en hem ook. Ik doe het niet meer. heb ik me vorig jaar voorgenomen en ik hou me eraan.
Als een man niet bereid is te geven wat ie zegt te willen geven of niet bereid is te geven wat ik zelf kan en wil geven dan laat maar. Gelijkwaardig of helemaal niet. Ik wil niet altijd de sterkste hoeven zijn.
fucking sue me, maar wtf is lipservice? Zoenen? Likken?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:57 schreef nokwanda het volgende:mijn houding is ook wel: you go girl, naar mezelf
Lipservice is leuk, maar dan anders
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
fucking sue me, maar wtf is lipservice? Zoenen? Likken??
Lipservice is als mensen altijd intenties hebben die ze nooit uitvoeren. Dus veel lullen en weinig doen.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
fucking sue me, maar wtf is lipservice? Zoenen? Likken??
LEZEN... wta jij hier in het rood schrijft is wat hij alleens eerder deed bij mij. Dat ik ziek was en hij wilde dat ik hem kwam halen.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon dom en naïef hoor.... maar kan het niet zo zijn dat hij zich ECHT kut voelt/voelde ? Ik heb ook wel eens tegen MM lopen zeiken dat hij zich niet moest aanstellen en maar moest komen* Qwea van de trein moest halen met griep. Maar toen ik het zelf had piepte ik toch wel anders.
Maar misschien heb ik het wel mis hoor
Why? Je voelt je hoop ik niet aangesprokenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]Vast niet iets met een 'slappe' lul
![]()
Ik denk dat ik maar ff aan de zijlijn ga staan
Nee, ik zou wel meegaan.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lipservice is als mensen altijd intenties hebben die ze nooit uitvoeren. Dus veel lullen en weinig doen.
Dan zijn de door jou genoemnde zaken een stuk leuker. Dat bedoelde ik precies.
En als ik me klote voel maar iemand rekent op mij, vooral als die persoon belangrijk voor mij is, dan GA ik.
Of zou jij zeggen: sorry MM, ik zei wel dat ik meewilde, maar ik heb slecht geslapen en ik voel me niet lekker dus ik ga niet mee.
Nee hoor... ik vind dat je gewoon mee moet gaan... als steun... klaar uit... wat dat betreft groot gelijk... Of het gelijk over is, is een tweede, maar goed, dat is ieder zijn eigen pakkie aan, daar kan ik niet over oordelenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Why? Je voelt je hoop ik niet aangesproken
eigenlijk niet. raar... maar echt niet. Ik waardeerde bepaalde zaken wel omdat ik heb geleerd hoe het is om dat niet te hebben. Dat is het meer. Maar geen moment een roze wolk gevoeld eigenlijk. Iklijk dat nogal kwijt te zijn. Vind ik ook niet erg, want dat soort onzekerheden had ik niet. Nu ook niet trouwens.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, kan me er wat bij voorstellen Nok.
En helemaal als iets als een begrafenis. Zolang ie niet aan de schijt is of om de 3 minuten moet kotsen kan ie best mee.
"Niet aankunnen" krijg ik ook spontaan jeuk van![]()
Maar niet leuk voor je...volgens mij was je wel aardig in luff
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor... ik vind dat je gewoon mee moet gaan... als steun... klaar uit... wat dat betreft groot gelijk... Of het gelijk over is, is een tweede, maar goed, dat is ieder zijn eigen pakkie aan, daar kan ik niet over oordelenEn het ging nogal heftig vond ik en kom ik als vent binnen
Ik vergeet mijn allereerste begrafenis ook nooit meer, puur en alleen omdat de moeder (de vrouw van de plots overleden vader) mij op de begrafenis aansprak, en in huilend uitbarste en dat ik alles moest doen om haar zoon te steunen en dat ze het zo fijn vond dat ik er was voor hem...
Tis nog steeds één van me beste vrienden...
Misschien was het zijn eerste? eerste zijn vaak de 'engste'quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het dan toch gewoon doen, ook als het moeilijk is. Dan ben je dus geen slappe lul.
Mijn eerste was met mn eigen opa.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Altijd moeilijk, dat soort dingen.
Mijn eerste begrafenis-ervaring was met de opa van meneer Ingetje (toen nog een puberaal ventje van 17 met een brommert). We waren nog niet eens 4 maanden samen en ik had de betreffende opa ooit 1 x gezien.
Nog nooit zo nerveus geweest, van de zenuwen heb ik me de ogen uit de kop gejankt.
Maar het werd iig wel gewaardeerd
Mijn motto "Wie er bij leven niet bij me komt, wil ik er bij dood ook niet hebben"quote:Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien was het zijn eerste? eerste zijn vaak de 'engste'![]()
Tja..ik vraag me wel eens af: wie zou er bij mij komen... (en wie niet) ...
Jammer dat ik dat niet kan zien
Halverwege vorig jaar heb ik samen met mijn ex haar ratje naar de dierenarts gebracht...ging niet goed. Werd ingeslapen. Toen heb ik al zitten janken als een klein kindquote:Op maandag 17 maart 2008 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Altijd moeilijk, dat soort dingen.
Mijn eerste begrafenis-ervaring was met de opa van meneer Ingetje (toen nog een puberaal ventje van 17 met een brommert). We waren nog niet eens 4 maanden samen en ik had de betreffende opa ooit 1 x gezien.
Nog nooit zo nerveus geweest, van de zenuwen heb ik me de ogen uit de kop gejankt.
Maar het werd iig wel gewaardeerd
Zit wat in.. maar... iemand die niet bij jou thuis komt of dicht bij jou staat, kan wel komen om een andere dierbare te steunenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn motto "Wie er bij leven niet bij me komt, wil ik er bij dood ook niet hebben"hypocriet gedoe hou ik niet van
Kun je mijn vent ook leren huilen?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Halverwege vorig jaar heb ik samen met mijn ex haar ratje naar de dierenarts gebracht...ging niet goed. Werd ingeslapen. Toen heb ik al zitten janken als een klein kind. Terwijl ik er nog niet eens een band mee had zoals zij natuurlijk. Ze had hem begraven voor het huis, wilde haar zoontje graag. Elke keer dat ik er heen ging keek ik nog naar die plek
. Blijft gewoon erg moeilijk en ja, wordt gewaardeerd
Zit wat in...quote:Op maandag 17 maart 2008 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit wat in.. maar... iemand die niet bij jou thuis komt of dicht bij jou staat, kan wel komen om een andere dierbare te steunen
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Halverwege vorig jaar heb ik samen met mijn ex haar ratje naar de dierenarts gebracht...ging niet goed. Werd ingeslapen. Toen heb ik al zitten janken als een klein kind. Terwijl ik er nog niet eens een band mee had zoals zij natuurlijk. Ze had hem begraven voor het huis, wilde haar zoontje graag. Elke keer dat ik er heen ging keek ik nog naar die plek
. Blijft gewoon erg moeilijk en ja, wordt gewaardeerd
Het is iets wat ik pas een jaar kan... door bepaalde omstandigheden... daarvoor kon/wilde ik het ook nietquote:Op maandag 17 maart 2008 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je mijn vent ook leren huilen?We gingen poekie laten inslapen en ik was de enige die hysterisch aan het janken was
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is iets wat ik pas een jaar kan... door bepaalde omstandigheden... daarvoor kon/wilde ik het ook niet![]()
(nu komt het soms tevaak![]()
)
tja.. en jou wil is wet in dat geval... dan mogen ze inderdaad niet komenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit wat in...
Maar stel ik ga dood. En een vriend/vriendin van MM mag ik totaaaaaaal niet, en die zou voor MM komen, ik zou me omdraaien in mn graf.
Ik ga een lijstje maken ooit met mensen die niet welkom zijn
Als ik er nu over nadenk krijg ik het al moeilijkquote:Op maandag 17 maart 2008 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Bij beide katten heb ik na het inslapen een week in de ziektewet gezeten. Ik zag er niet uit en als je tegen me begon te praten jankte ik al.![]()
Zou niet echt handig zijn geweest op het werk.
Op zich niets mis mee... dat heb ik zelf nooit gedaan..quote:Op maandag 17 maart 2008 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
?
Ik jank zelfs al bij een zielig einde van een film
quote:
Ik zei toch dat de zijlijn beter wasquote:Op maandag 17 maart 2008 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezellig onderwerp trouwens...
Trusten Q![]()
Eendjes dan maar?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezellig onderwerp trouwens...
Trusten Q![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee... dat heb ik zelf nooit gedaan..
al moet ik bekennen dat ik het afgelopen jaar het op sommige momenten wel heb gehad... en dan nog niet eens op het eindePuur door emoties die er speelden en de rotperiode waarin je zit.
Sterker nog: vanavond keek ik de laatste aflevering van Stargate Atlantis... en ook daar ben ik even naar de wc gegaan omdat het best moeilijk werd... puur omdat ik me op dat moment ff 'alleen' voelde
Best vreemd hoor, als je dit soort dingen ruim een jaar geleden niet had gekend of gevoeld... soms maakt het me ook erg onzeker![]()
![]()
waarom vertel ik dit eig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |