hmm oke. Naja, geeft niks toch. Zo ben ik ook begonnen hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Maar je vroeg of ik Droomwever fijn vind werken...
Ik weet en kan niet anders en dan is kunnen dus nog sterk uitgedrukt, zoals je al hebt gemerkt
Ben benieuwd wanneer we de shampootjes krijgen!?
Nah, ik begon die website waar ik het over had van die "ja we willen hem voor 200 euro" als sponsoring. Die lui hadden geen site, en dat was toch wel iets wat ik zelf miste. Dus die ben ik begonnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben het niet van plan want ik heb er niet genoeg talent voor... maar wat ik me afvraag is hoe jullie dan die klanten krijgen vanuit vriendenkring enzo. Ik bedoel, weten die dat je het kunt en voel je je er dan niet lullig bij om er geld voor te vragen? Moet ik er direct bij zeggen dat ik het gewoon normaal vind hoor, dat je er geld voor krijgt, dus daarom vraag ik het nietMaar ik zou daar dus veel te schijterig voor zijn
stel...vriend A heeft een beginnend klein bedrijfje of heeft er een beetje geld voor beschikbaar en weet dat EW dat wel kan. Nou ...zo dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben het niet van plan want ik heb er niet genoeg talent voor... maar wat ik me afvraag is hoe jullie dan die klanten krijgen vanuit vriendenkring enzo. Ik bedoel, weten die dat je het kunt en voel je je er dan niet lullig bij om er geld voor te vragen? Moet ik er direct bij zeggen dat ik het gewoon normaal vind hoor, dat je er geld voor krijgt, dus daarom vraag ik het nietMaar ik zou daar dus veel te schijterig voor zijn
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Litso het volgende:
Ik ben begonnen met Microsoft Frontpage
Wel een tijd Dreamweaver gebruikt, nu gewoon editplus. Even de structuur met wat divlayers opzetten en van daaruit gewoon verder bouwen
Ik ben dus echt niet van het "ooh hier is gratis". Er gaat ontzettend veel tijd inzitten, en die kan ik ook gebruiken om te fokkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
stel...vriend A heeft een beginnend klein bedrijfje of heeft er een beetje geld voor beschikbaar en weet dat EW dat wel kan. Nou ...zo dus.
Of ik hoor dat iemand dat zelf niet bij kan houden en van een offerte van een bedrijf dat dat wel even doet... nou.... dat kan EW dan voor een schijntje doen voor een vriend en hij krijgt de kans om het te oefenen en beter te worden.
Wij zijn ook wel erg van de gratis hoor. Daarom kan ik geen eigen bedrijf voeren.
Ik heb FF 2.0.0.12 en daarbij loopt onder "wie" het mail adres helemaal door in het blauwe.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:21 schreef Litso het volgende:
Het is overigens nog een work-in-progress voor mijn stiefvader, maar mag ik jullie oordeel over http://www.litso.com/hapto/ ?
-edit-
ho, ik zie net dat ie in IE6 nog niet optimaal werkt, FF3 beta en IE 7 al wel, maar ik ben er ook nog mee aan het sleutelen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:22 schreef Litso het volgende:
Repareren cash ik tegenwoordig ook voor. Veel te lang gewoon gratis gedaan, na een tijdje ben je dat zat. Nu mag ik af en toe voor m'n oma, ooms & tantes of een buurvrouw wat fixen. Ideaal
Nee. Bijhouden doe ik ook. Tegen uurloonquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Litso, negers?![]()
Fijne kleurtjes inderdaad!
En als jullie nou een site hebben gemaakt en hebben afgeleverd... krijgt men daar dan ook een cursus bij hoe ze zelf teksten er op kunnen wijzigen of dingen toevoegen ofzo? Weten ze er daarna wel raad mee? Of komen ze dan elke keer weer bij je aankloppen voor elk wissewasje?
ziet er netjes uitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef Litso het volgende:
Ja, de kopjes zijn uit mijn dikke duim gezogen. De inhoud moet ik nog helemaal mee aan de slag, het ging voornamelijk om de layout
De kleuren waren ook deels al bekend uit het logo, maar ik heb verschillende composities geprobeerd en deze (in overleg met hem zelf) was toch de keuze geworden
Grappig genoeg ook de eerste compositie die ik maakte. Had me weer een boel extra werk gescheeld om 'm meteen te gebruiken
Voor jullie welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga er van uit dat je helpdesk hier gratis is, Q?![]()
die link ga ik ff bookmarkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:37 schreef Litso het volgende:
thanks
Gister de wondere wereld van de evenhoge kolommen weer eens doorgespit. Komt wel vaker voor, maar deze keer duurde het erg lang tot ik het voor elkaar kreeg dat alle kolommen ook met de inhoud meerekten. De linker heel naar (maar wel effectief) gewoon opgelost door in plaats van de kolom mee te rekken gewoon de container een achtergrondplaatje te geven
Tip die ik van www.alistapart.com had trouwens, erg goede site
Zeker doen, is echt een goudmijn aan waardevolle informatiequote:
Ik neem me dan ws wel voor dat ik een artikel ga lezen, ma naar morgen benk er ws weer flauw vanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeker doen, is echt een goudmijn aan waardevolle informatie
Ik lees elke dag een artikel, en ik leer ook elke keer weer bij
Kwestie van html enzo lerenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Q, waarschijnlijk is zoiets er niet, maar heel misschien toch...![]()
Ik zoek een website waarin vrij simpele dingen uitgelegd worden aan beginners als ik. Want de reden dat ik die template van zo'n gratis website koos (die dus niet in ff werkt... ) was dat die site op elke grootte van beeldscherm in het midden komt te staan. Snap je wat ik bedoel? Maar als ik er zelf eentje pruts in Droomwever, zoals die van onze kever, dan niet. En dat in het midden vind ik net zo mooi.
Staan dat soort dingen ergens beschreven, dat soort basisdingen?
Ik heb mijn skillz van www.pageresource.com, maar volgens mij is dat al lang verouderd. Dat was toen ik 14 wasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Q, waarschijnlijk is zoiets er niet, maar heel misschien toch...![]()
Ik zoek een website waarin vrij simpele dingen uitgelegd worden aan beginners als ik. Want de reden dat ik die template van zo'n gratis website koos (die dus niet in ff werkt... ) was dat die site op elke grootte van beeldscherm in het midden komt te staan. Snap je wat ik bedoel? Maar als ik er zelf eentje pruts in Droomwever, zoals die van onze kever, dan niet. En dat in het midden vind ik net zo mooi.
Staan dat soort dingen ergens beschreven, dat soort basisdingen?
EW net thuis. Hij heeft niks ergens geript voor die site. Hij had alles zelf gemaakt. Copyrights had ie nog nooit aan gedacht eigenlijkquote:
Dan kan hij er makkelijk rond de 200 euro voor vragen. Copyright moet hij wel aan denkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EW net thuis. Hij heeft niks ergens geript voor die site. Hij had alles zelf gemaakt. Copyrights had ie nog nooit aan gedacht eigenlijk
Die d-fac site? Zag er strak uitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EW net thuis. Hij heeft niks ergens geript voor die site. Hij had alles zelf gemaakt. Copyrights had ie nog nooit aan gedacht eigenlijk
Deed ik voorheen eigenlijk nooit, je mag het er gewoon bij zetten? Zelfde met de content, ik maak een site voor mijn stiefvader, gewoon Design (c) Litso, content (c) Wout Elzinga, is dat genoeg?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan kan hij er makkelijk rond de 200 euro voor vragen. Copyright moet hij wel aan denkenTis immers zijn creatie
Ik kan ook designenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Die d-fac site? Zag er strak uit
Ik kan wel bouwen maar niet designenIk jat vaak de helft van een design en maak er dan maar wat van, maar echt ontwerpen zit me niet in de vingers
Copyright by Wout Elzinga. - 2008quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Deed ik voorheen eigenlijk nooit, je mag het er gewoon bij zetten? Zelfde met de content, ik maak een site voor mijn stiefvader, gewoon Design (c) Litso, content (c) Wout Elzinga, is dat genoeg?
Okidokiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Copyright by Wout Elzinga. - 2008
En voor jou ; © By Litso. All rights reserved.
Ik zat al te F5'en naar een topic inderdaad, maar nee, nog niks gehoordquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
Hoi! allemaal! Weet iemand hoe het met Hara en Max is??
Dies van Q-Creations. Als je slim bent pas je hem met jouw naam en bedrijfsnaam van je pa aanquote:Disclaimer
De inhoud van deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid tot stand gebracht.
Niettemin kunnen er geen rechten aan worden ontleend en kan Q-Creations.nl niet aansprakelijk worden gesteld op basis van de inhoud van deze website.
De inhoud van deze website valt onder het kopieerrecht. Niets uit deze website mag zonder voorafgaande, schriftelijke toestemming van Q-Creations.nl worden vermenigvuldigd en/of verspreid.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
Info[ivmspamhetaapjeweggemoffelt]Q-Creations.nl
© By Hier MM's echtenaam. All rights reserved.
Geeeeen idee. Hij heeft het zichzelf grotendeels zelf geleerd en vraagt hier en daar om tips.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Listo, thanks! Ik ga op al die sites even rondneuzen!
Ik pik dingen vrij snel op, dus ik ga me er eens wat meer in verdiepen.
Wat ik echt tof vind is dat EW bv die kop van die site zo mooi gemaakt heeft, Nok! Hoe doet ie dat dan?
Zat net ook al te zoeken...hebbie een linkje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Zag in een ander topic staan dat ze Max vanochtend heeft laten inslapen. was omdat iemand ernaar vroeg daar. ik zat een beetje te zoeken in haar AT om erachter te komen straks.
Was niet in F&F. Totaal ander topic waar het daar niet over ging. Ze zei er dus ook niet veel over. Enkel de mededeling als antwoord op een vraagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zat net ook al te zoeken...hebbie een linkje?
Arme Hara
Ja, zie je, potvolblomme, je neemt me in het ootjequote:
Tis een hondenbuggy, vreselijk ding maar oooh zo handig in het ov en op een show omdat ik dan geen bench hoef mee te slepen. Ze passen dr allemaal in samen, maar meestal liggen Chico en Frits er languit in te chillen en ligt Karel dr onder en Bil dies altijd overalquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
@ oh-oh, doe je alle hondjes in een buggy?
Correct.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zat al te F5'en naar een topic inderdaad, maar nee, nog niks gehoord [afbeelding]
Ik denk ook niet dat ze mij persoonlijk wat zou laten weten, maar toch. Ik ben wel heel benieuwd.
Lieverd, het gáát niet om dequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
Daar heb ik ook alleen maar op gereageerd omdat het gevraagd werd en dat wel zo beleefd is. En nee, om eerlijk te zijn heb ik er totaal niet aan gedacht. Ik was gewoon van plan om te lopen kutten in een ander topic, buiten FF, met flauwe Lamas erbij en ben mijn plicht dus vergeten. FF kan me op dit moment echt gestolen worden en ik was dus van plan om een paar PMs te sturen. Dat ik nog heb lopen schreeuwen en tieren dat het vandaag zou gebeuren deed me ook denken dat het duidelijk was.
En ik vind het niet eerlijk dat het op deze manier gebracht wordt. Ik ben totaal niet van deen
en gevoelens zijn prive, maar ik heb dat alledrie toch meerdere keren voor jullie gedaan.
Dat terwijl Dagonet voor die post gewoon normaal meepostte, zonder op de botte manier.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Kom er maar in Dagonet, duurt het te lang? Moet ik Jazz op de hoogte brengen? Zeg het maar.
Ik wens het hier verder niet over te hebben, ik heb het nu ook alleen gezegd omdat er naar gevraagd werd, en al helemaal niet met ex crew.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ze kunnen moeilijk Dagonet verbieden om iets te posten wat nou eenmaal mag.
Reacties die jou tegenvallen heb je nou eenmaal kans op als je op het Nieuw Topic-knopje drukt.
En dit soort posts van je lokken het ook behoorlijk uit:
[..]
Dat terwijl Dagonet voor die post gewoon normaal meepostte, zonder op de botte manier.
Anyway, sterkte met het verwerken van je verlies. We merken in ieder geval goed dat je van streek bent. Misschien is het ook een beter idee om gewoon even een weekje geen FOK! meer te bezoeken?
Nee, jij kent één post, jij weet er alles van. Verder snap ik ook echt niet waarom jij je er ineens mee moet bemoeien? En ja, als iemand erom vraagt vertel ik waarom ik wat gedaan heb, zo ben ik dan wel weer. Silly me.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:34 schreef ijsmeis het volgende:
Je wenst het er niet over te hebben. Er wordt naar gevraagd, dus heb je het er toch maar over?
Ik heb ook wel eens een ongelofelijk dierbaar beestje verloren, maar mijn god, ik kan me niet herinneren dat ik zo ver heen was [afbeelding].
Maar goed, nogmaals sterkte [afbeelding].
Jij ziet wat ik lees? Ik heb je hele topic vanaf het begin af aan gevolgd. Sorry.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, jij kent één post, jij weet er alles van. Verder snap ik ook echt niet waarom jij je er ineens mee moet bemoeien? En ja, als iemand erom vraagt vertel ik waarom ik wat gedaan heb, zo ben ik dan wel weer. Silly me.
Nou, ik ben ontzettend blij voor je want ik wens dit gevoel bijna niemand toe.
De meeste F&F topics zijn niet zo lang actief (en anders snel dicht), dus die verdwijnen wel uit je MyAt. Anders maar weer een nieuw kloontje?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg niets over last. Maar dit is niet het enige FF topic in mijn AT, vandaar.
Pardon? Iedereen weet dat ik QuBe ben en nee, daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De meeste F&F topics zijn niet zo lang actief (en anders snel dicht), dus die verdwijnen wel uit je MyAt. Anders maar weer een nieuw kloontje?
Waar zei ik dat niemand dat weet dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon? Iedereen weet dat ik QuBe ben en nee, daar heb ik geen behoefte aan.
Nou, je mag het laatste woord hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |