Ik zat al te F5'en naar een topic inderdaad, maar nee, nog niks gehoordquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
Hoi! allemaal! Weet iemand hoe het met Hara en Max is??
Dies van Q-Creations. Als je slim bent pas je hem met jouw naam en bedrijfsnaam van je pa aanquote:Disclaimer
De inhoud van deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid tot stand gebracht.
Niettemin kunnen er geen rechten aan worden ontleend en kan Q-Creations.nl niet aansprakelijk worden gesteld op basis van de inhoud van deze website.
De inhoud van deze website valt onder het kopieerrecht. Niets uit deze website mag zonder voorafgaande, schriftelijke toestemming van Q-Creations.nl worden vermenigvuldigd en/of verspreid.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
Info[ivmspamhetaapjeweggemoffelt]Q-Creations.nl
© By Hier MM's echtenaam. All rights reserved.
Geeeeen idee. Hij heeft het zichzelf grotendeels zelf geleerd en vraagt hier en daar om tips.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Listo, thanks! Ik ga op al die sites even rondneuzen!
Ik pik dingen vrij snel op, dus ik ga me er eens wat meer in verdiepen.
Wat ik echt tof vind is dat EW bv die kop van die site zo mooi gemaakt heeft, Nok! Hoe doet ie dat dan?
Zat net ook al te zoeken...hebbie een linkje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Zag in een ander topic staan dat ze Max vanochtend heeft laten inslapen. was omdat iemand ernaar vroeg daar. ik zat een beetje te zoeken in haar AT om erachter te komen straks.
Was niet in F&F. Totaal ander topic waar het daar niet over ging. Ze zei er dus ook niet veel over. Enkel de mededeling als antwoord op een vraagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zat net ook al te zoeken...hebbie een linkje?
Arme Hara
Ja, zie je, potvolblomme, je neemt me in het ootjequote:
Tis een hondenbuggy, vreselijk ding maar oooh zo handig in het ov en op een show omdat ik dan geen bench hoef mee te slepen. Ze passen dr allemaal in samen, maar meestal liggen Chico en Frits er languit in te chillen en ligt Karel dr onder en Bil dies altijd overalquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
@ oh-oh, doe je alle hondjes in een buggy?
Correct.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zat al te F5'en naar een topic inderdaad, maar nee, nog niks gehoord [afbeelding]
Ik denk ook niet dat ze mij persoonlijk wat zou laten weten, maar toch. Ik ben wel heel benieuwd.
Lieverd, het gáát niet om dequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
Daar heb ik ook alleen maar op gereageerd omdat het gevraagd werd en dat wel zo beleefd is. En nee, om eerlijk te zijn heb ik er totaal niet aan gedacht. Ik was gewoon van plan om te lopen kutten in een ander topic, buiten FF, met flauwe Lamas erbij en ben mijn plicht dus vergeten. FF kan me op dit moment echt gestolen worden en ik was dus van plan om een paar PMs te sturen. Dat ik nog heb lopen schreeuwen en tieren dat het vandaag zou gebeuren deed me ook denken dat het duidelijk was.
En ik vind het niet eerlijk dat het op deze manier gebracht wordt. Ik ben totaal niet van deen
en gevoelens zijn prive, maar ik heb dat alledrie toch meerdere keren voor jullie gedaan.
Dat terwijl Dagonet voor die post gewoon normaal meepostte, zonder op de botte manier.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Kom er maar in Dagonet, duurt het te lang? Moet ik Jazz op de hoogte brengen? Zeg het maar.
Ik wens het hier verder niet over te hebben, ik heb het nu ook alleen gezegd omdat er naar gevraagd werd, en al helemaal niet met ex crew.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ze kunnen moeilijk Dagonet verbieden om iets te posten wat nou eenmaal mag.
Reacties die jou tegenvallen heb je nou eenmaal kans op als je op het Nieuw Topic-knopje drukt.
En dit soort posts van je lokken het ook behoorlijk uit:
[..]
Dat terwijl Dagonet voor die post gewoon normaal meepostte, zonder op de botte manier.
Anyway, sterkte met het verwerken van je verlies. We merken in ieder geval goed dat je van streek bent. Misschien is het ook een beter idee om gewoon even een weekje geen FOK! meer te bezoeken?
Nee, jij kent één post, jij weet er alles van. Verder snap ik ook echt niet waarom jij je er ineens mee moet bemoeien? En ja, als iemand erom vraagt vertel ik waarom ik wat gedaan heb, zo ben ik dan wel weer. Silly me.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:34 schreef ijsmeis het volgende:
Je wenst het er niet over te hebben. Er wordt naar gevraagd, dus heb je het er toch maar over?
Ik heb ook wel eens een ongelofelijk dierbaar beestje verloren, maar mijn god, ik kan me niet herinneren dat ik zo ver heen was [afbeelding].
Maar goed, nogmaals sterkte [afbeelding].
Jij ziet wat ik lees? Ik heb je hele topic vanaf het begin af aan gevolgd. Sorry.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, jij kent één post, jij weet er alles van. Verder snap ik ook echt niet waarom jij je er ineens mee moet bemoeien? En ja, als iemand erom vraagt vertel ik waarom ik wat gedaan heb, zo ben ik dan wel weer. Silly me.
Nou, ik ben ontzettend blij voor je want ik wens dit gevoel bijna niemand toe.
De meeste F&F topics zijn niet zo lang actief (en anders snel dicht), dus die verdwijnen wel uit je MyAt. Anders maar weer een nieuw kloontje?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg niets over last. Maar dit is niet het enige FF topic in mijn AT, vandaar.
Pardon? Iedereen weet dat ik QuBe ben en nee, daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De meeste F&F topics zijn niet zo lang actief (en anders snel dicht), dus die verdwijnen wel uit je MyAt. Anders maar weer een nieuw kloontje?
Waar zei ik dat niemand dat weet dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon? Iedereen weet dat ik QuBe ben en nee, daar heb ik geen behoefte aan.
Nou, je mag het laatste woord hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |