Ik zat al te F5'en naar een topic inderdaad, maar nee, nog niks gehoordquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
Hoi! allemaal! Weet iemand hoe het met Hara en Max is??
Dies van Q-Creations. Als je slim bent pas je hem met jouw naam en bedrijfsnaam van je pa aanquote:Disclaimer
De inhoud van deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid tot stand gebracht.
Niettemin kunnen er geen rechten aan worden ontleend en kan Q-Creations.nl niet aansprakelijk worden gesteld op basis van de inhoud van deze website.
De inhoud van deze website valt onder het kopieerrecht. Niets uit deze website mag zonder voorafgaande, schriftelijke toestemming van Q-Creations.nl worden vermenigvuldigd en/of verspreid.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
Info[ivmspamhetaapjeweggemoffelt]Q-Creations.nl
© By Hier MM's echtenaam. All rights reserved.
Geeeeen idee. Hij heeft het zichzelf grotendeels zelf geleerd en vraagt hier en daar om tips.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Listo, thanks! Ik ga op al die sites even rondneuzen!
Ik pik dingen vrij snel op, dus ik ga me er eens wat meer in verdiepen.
Wat ik echt tof vind is dat EW bv die kop van die site zo mooi gemaakt heeft, Nok! Hoe doet ie dat dan?
Zat net ook al te zoeken...hebbie een linkje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Zag in een ander topic staan dat ze Max vanochtend heeft laten inslapen. was omdat iemand ernaar vroeg daar. ik zat een beetje te zoeken in haar AT om erachter te komen straks.
Was niet in F&F. Totaal ander topic waar het daar niet over ging. Ze zei er dus ook niet veel over. Enkel de mededeling als antwoord op een vraagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zat net ook al te zoeken...hebbie een linkje?
Arme Hara
Ja, zie je, potvolblomme, je neemt me in het ootjequote:
Tis een hondenbuggy, vreselijk ding maar oooh zo handig in het ov en op een show omdat ik dan geen bench hoef mee te slepen. Ze passen dr allemaal in samen, maar meestal liggen Chico en Frits er languit in te chillen en ligt Karel dr onder en Bil dies altijd overalquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
@ oh-oh, doe je alle hondjes in een buggy?
Correct.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zat al te F5'en naar een topic inderdaad, maar nee, nog niks gehoord [afbeelding]
Ik denk ook niet dat ze mij persoonlijk wat zou laten weten, maar toch. Ik ben wel heel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |