abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57440029
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh? Nok?
Was ie niet ziek dan? Of zei hij dat omdat ie gewoon niet meewilde?
Ik rol hier haast van de stoel van verbazing!
Ik eig ook!!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 21:45:28 #252
8781 crew  Frutsel
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 21:45:41 #253
8781 crew  Frutsel
pi_57440440
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:28 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik eig ook!!
de smurfen zijn op
pi_57440456
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh? Nok?
Was ie niet ziek dan? Of zei hij dat omdat ie gewoon niet meewilde?
Ik rol hier haast van de stoel van verbazing!
Ja ach...ziek, wat is ziek. Toen ik laatst griep had en me klote voelde zei hij dat hij het erg zou waarderen als ik hem's avonds laat wel even zou opppikken van het staion. het regende en het was kutweer, maar dat vond ie zo romantisch. Dat ik had gezegd dat ik griep had maakte niet zo veel uit. Totdat ie de week daarna zelf griep had. Toen snapte hij het. Tsja, hij had ook niet moeten komen om zich aan te laten steken.
Maar ja... dan wil je je dinnetje zien he. En ja, had ik maar moeten zeggen dat ik me niet lekker voelde. ik: euh... dat heb ik gezegd: 3x of zo.
En ja... hij vond dat belangrijk dus tuurlijk ging ik hem halen.

Nu bood hij zelf aan om mee te gaan omdat ie vond dat dat gewoon iets was wat je deed met je dinnetje. Nou zag ik de begrafenis niet zo zwaar in, maar er waren wel wat redenen waarom ik het graag aannam en er waarde aan hechtte. Dus bel ik mijn pa om te vragen hoe hij erover dacht. Moesten wel even wat regelen met vervoer, maar verder geen probleem. Van harte welkom. Heb verder nooit iemand meegenomen naar mijn familie. Het kwam er gewoon nooit van. Dus dat was ook wel een beetje de ironie. Mijn oma die altijd zei: als je eenliefje hebt, neem die dan eens mee. Mag gerust, ik vind het niet zo snel raar. Ik heb het nooit gedaan en dan nu op haar begrafenis zou dat dan wel gebeuren omdat hij het zelf had aangeboden.
Nou kwam ie gister en zei dat ie al een paar nachten niet goed had geslapen en zich niet zo lekker voelde. ik zei nog: ja, ach, die griep blijft raar hangen merk ik zelf ook, en hoor ik van iedereen. Dus dat zien we dan morgen wel. Ik ben dat soort gezanik wel gewend want dat doet ie gewoon altijd.
Maar vanochtend vond hij dat hij "het niet aankon".
Nou ben ik daar zo verschrikkelijk allergisch voor.... mensen die altijd zeggen dat ze "het niet aankunnen".
Want als ik niet echt helemaal totaal plat lig BEN ik er als er iemand op mij rekent en aangeeft dat belangrijk te vinden. Dat was immers ook zijn aanbod.
Om dan op dat moment met zoiets aan te komen doet mijn vertrouwen geen goed. dat is dan gelijk terug naar 0.
Dus dan ook gelijk exit. Heb al lang genoeg in dat soort kwesties mensen het voordeel van de twijfel gegeven, en hem ook. Ik doe het niet meer. heb ik me vorig jaar voorgenomen en ik hou me eraan.
Als een man niet bereid is te geven wat ie zegt te willen geven of niet bereid is te geven wat ik zelf kan en wil geven dan laat maar. Gelijkwaardig of helemaal niet. Ik wil niet altijd de sterkste hoeven zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_57440523
Kortom...aan slappe lullen hebbe we niks
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57440659
Nok.. Juist zo'n keuze is heel sterk!
pi_57440714
mijn houding is ook wel: you go girl, naar mezelf
Lipservice is leuk, maar dan anders
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:00:46 #258
8781 crew  Frutsel
pi_57440828
Ik kom wel op een moment binnen zeg

Rare reactie idd Nok (niet van jou dan)...
(verder weet ik er natuurlijk niet veel van)
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Kortom...aan slappe lullen hebbe we niks
  maandag 17 maart 2008 @ 22:02:17 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57440867
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja ach...ziek, wat is ziek. Toen ik laatst griep had en me klote voelde zei hij dat hij het erg zou waarderen als ik hem's avonds laat wel even zou opppikken van het staion. het regende en het was kutweer, maar dat vond ie zo romantisch. Dat ik had gezegd dat ik griep had maakte niet zo veel uit. Totdat ie de week daarna zelf griep had. Toen snapte hij het. Tsja, hij had ook niet moeten komen om zich aan te laten steken.
Maar ja... dan wil je je dinnetje zien he. En ja, had ik maar moeten zeggen dat ik me niet lekker voelde. ik: euh... dat heb ik gezegd: 3x of zo.
En ja... hij vond dat belangrijk dus tuurlijk ging ik hem halen.

Nu bood hij zelf aan om mee te gaan omdat ie vond dat dat gewoon iets was wat je deed met je dinnetje. Nou zag ik de begrafenis niet zo zwaar in, maar er waren wel wat redenen waarom ik het graag aannam en er waarde aan hechtte. Dus bel ik mijn pa om te vragen hoe hij erover dacht. Moesten wel even wat regelen met vervoer, maar verder geen probleem. Van harte welkom. Heb verder nooit iemand meegenomen naar mijn familie. Het kwam er gewoon nooit van. Dus dat was ook wel een beetje de ironie. Mijn oma die altijd zei: als je eenliefje hebt, neem die dan eens mee. Mag gerust, ik vind het niet zo snel raar. Ik heb het nooit gedaan en dan nu op haar begrafenis zou dat dan wel gebeuren omdat hij het zelf had aangeboden.
Nou kwam ie gister en zei dat ie al een paar nachten niet goed had geslapen en zich niet zo lekker voelde. ik zei nog: ja, ach, die griep blijft raar hangen merk ik zelf ook, en hoor ik van iedereen. Dus dat zien we dan morgen wel. Ik ben dat soort gezanik wel gewend want dat doet ie gewoon altijd.
Maar vanochtend vond hij dat hij "het niet aankon".
Nou ben ik daar zo verschrikkelijk allergisch voor.... mensen die altijd zeggen dat ze "het niet aankunnen".
Want als ik niet echt helemaal totaal plat lig BEN ik er als er iemand op mij rekent en aangeeft dat belangrijk te vinden. Dat was immers ook zijn aanbod.
Om dan op dat moment met zoiets aan te komen doet mijn vertrouwen geen goed. dat is dan gelijk terug naar 0.
Dus dan ook gelijk exit. Heb al lang genoeg in dat soort kwesties mensen het voordeel van de twijfel gegeven, en hem ook. Ik doe het niet meer. heb ik me vorig jaar voorgenomen en ik hou me eraan.
Als een man niet bereid is te geven wat ie zegt te willen geven of niet bereid is te geven wat ik zelf kan en wil geven dan laat maar. Gelijkwaardig of helemaal niet. Ik wil niet altijd de sterkste hoeven zijn.
Misschien ben ik gewoon dom en naïef hoor.... maar kan het niet zo zijn dat hij zich ECHT kut voelt/voelde ? Ik heb ook wel eens tegen MM lopen zeiken dat hij zich niet moest aanstellen en maar moest komen* Qwea van de trein moest halen met griep. Maar toen ik het zelf had piepte ik toch wel anders.

Maar misschien heb ik het wel mis hoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 17 maart 2008 @ 22:02:55 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57440880
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:57 schreef nokwanda het volgende:
mijn houding is ook wel: you go girl, naar mezelf
Lipservice is leuk, maar dan anders
fucking sue me, maar wtf is lipservice? Zoenen? Likken? ?
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:05:28 #261
8781 crew  Frutsel
pi_57440941
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vast niet iets met een 'slappe' lul

Ik denk dat ik maar ff aan de zijlijn ga staan
pi_57440961
quote:

[..]

Lipservice is als mensen altijd intenties hebben die ze nooit uitvoeren. Dus veel lullen en weinig doen.
Dan zijn de door jou genoemnde zaken een stuk leuker. Dat bedoelde ik precies.
En als ik me klote voel maar iemand rekent op mij, vooral als die persoon belangrijk voor mij is, dan GA ik.
Of zou jij zeggen: sorry MM, ik zei wel dat ik meewilde, maar ik heb slecht geslapen en ik voel me niet lekker dus ik ga niet mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57441037
quote:

[..]

Misschien ben ik gewoon dom en naïef hoor.... maar kan het niet zo zijn dat hij zich ECHT kut voelt/voelde ? Ik heb ook wel eens tegen MM lopen zeiken dat hij zich niet moest aanstellen en maar moest komen* Qwea van de trein moest halen met griep. Maar toen ik het zelf had piepte ik toch wel anders.

Maar misschien heb ik het wel mis hoor
LEZEN... wta jij hier in het rood schrijft is wat hij alleens eerder deed bij mij. Dat ik ziek was en hij wilde dat ik hem kwam halen.
Als jij dat zo deed om het ophalen viond ik je eigenlijk stiekem ook best een kutwijf op dat moment
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57441086
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Vast niet iets met een 'slappe' lul

Ik denk dat ik maar ff aan de zijlijn ga staan
Why? Je voelt je hoop ik niet aangesproken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 17 maart 2008 @ 22:12:41 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57441133
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lipservice is als mensen altijd intenties hebben die ze nooit uitvoeren. Dus veel lullen en weinig doen.
Dan zijn de door jou genoemnde zaken een stuk leuker. Dat bedoelde ik precies.
En als ik me klote voel maar iemand rekent op mij, vooral als die persoon belangrijk voor mij is, dan GA ik.
Of zou jij zeggen: sorry MM, ik zei wel dat ik meewilde, maar ik heb slecht geslapen en ik voel me niet lekker dus ik ga niet mee.
Nee, ik zou wel meegaan.

Ik had idd niet goed gelezen. Ook al zou ik hondsziek zijn
pi_57441256
  maandag 17 maart 2008 @ 22:21:41 #267
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57441364
Oke, kan me er wat bij voorstellen Nok.
En helemaal als iets als een begrafenis. Zolang ie niet aan de schijt is of om de 3 minuten moet kotsen kan ie best mee.
"Niet aankunnen" krijg ik ook spontaan jeuk van

Maar niet leuk voor je...volgens mij was je wel aardig in luff
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:22:34 #268
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_57441385
Nok ik snap je. Dit was een moment waarop je merkt wat je aan iemand hebt en dan laat ie t afweten.
Als ie niet wilde gaan had ie niet moeten aanbieden om te gaan en dan de keutel in moeten trekken, als je gaat dan ga je er ook voor, zeker bij zo iets vind ik.
Knap dat je er dan meteen een eind aan maakt, niet leuk, maar wel knap dat je dat kan voor jezelf, niet over je laten lopen.
Morgen Chip naar haar nieuwe huis, weer een spannende dag, succes!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 17 maart 2008 @ 22:22:36 #269
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57441387
Baloe moet in de keuken slapen omdat hij op de bank gaat liggen. En die kneus ging er de vorige keer niet af dus mama heeft hem betrapt. Nu heb ik hem op zn kleed gelegd, met daaronder een fleece dekentje voor de tocht. Zou dat voldoende zijn? En hij ligt beschut achter het aanrecht deels. IIg met zn achterpoten. Alleen zn voorpootjes + hoofd niet. En ik heb een handdoek tegen de onderkant van de deur gelegd ivm tocht. Nu toch het enkel aan de zijkant van die deur wat.

Zou hij zo goed liggen ivm zn gewrichten? Zn kussen past amper in de keuken namelijk, dan moet hij helemaal over het kussen wil hij bij zn water kunnen.
pi_57441408
Super
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:23:17 #271
8781 crew  Frutsel
pi_57441409
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Why? Je voelt je hoop ik niet aangesproken
Nee hoor... ik vind dat je gewoon mee moet gaan... als steun... klaar uit... wat dat betreft groot gelijk... Of het gelijk over is, is een tweede, maar goed, dat is ieder zijn eigen pakkie aan, daar kan ik niet over oordelen En het ging nogal heftig vond ik en kom ik als vent binnen
Ik vergeet mijn allereerste begrafenis ook nooit meer, puur en alleen omdat de moeder (de vrouw van de plots overleden vader) mij op de begrafenis aansprak, en in huilend uitbarste en dat ik alles moest doen om haar zoon te steunen en dat ze het zo fijn vond dat ik er was voor hem...
Tis nog steeds één van me beste vrienden...
pi_57441480
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, kan me er wat bij voorstellen Nok.
En helemaal als iets als een begrafenis. Zolang ie niet aan de schijt is of om de 3 minuten moet kotsen kan ie best mee.
"Niet aankunnen" krijg ik ook spontaan jeuk van

Maar niet leuk voor je...volgens mij was je wel aardig in luff
eigenlijk niet. raar... maar echt niet. Ik waardeerde bepaalde zaken wel omdat ik heb geleerd hoe het is om dat niet te hebben. Dat is het meer. Maar geen moment een roze wolk gevoeld eigenlijk. Iklijk dat nogal kwijt te zijn. Vind ik ook niet erg, want dat soort onzekerheden had ik niet. Nu ook niet trouwens.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57441528
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:23 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nee hoor... ik vind dat je gewoon mee moet gaan... als steun... klaar uit... wat dat betreft groot gelijk... Of het gelijk over is, is een tweede, maar goed, dat is ieder zijn eigen pakkie aan, daar kan ik niet over oordelen En het ging nogal heftig vond ik en kom ik als vent binnen
Ik vergeet mijn allereerste begrafenis ook nooit meer, puur en alleen omdat de moeder (de vrouw van de plots overleden vader) mij op de begrafenis aansprak, en in huilend uitbarste en dat ik alles moest doen om haar zoon te steunen en dat ze het zo fijn vond dat ik er was voor hem...
Tis nog steeds één van me beste vrienden...
En het dan toch gewoon doen, ook als het moeilijk is. Dan ben je dus geen slappe lul.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 17 maart 2008 @ 22:27:18 #274
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57441546
Altijd moeilijk, dat soort dingen.

Mijn eerste begrafenis-ervaring was met de opa van meneer Ingetje (toen nog een puberaal ventje van 17 met een brommert ). We waren nog niet eens 4 maanden samen en ik had de betreffende opa ooit 1 x gezien.
Nog nooit zo nerveus geweest, van de zenuwen heb ik me de ogen uit de kop gejankt.
Maar het werd iig wel gewaardeerd
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:27:27 #275
8781 crew  Frutsel
pi_57441554
*SPAM*
Mijn allereerste zelf geopende F&F topic (denk ik )

Man verdronken bij eendjes voeren

*SPAM*
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:28:47 #276
8781 crew  Frutsel
pi_57441592
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En het dan toch gewoon doen, ook als het moeilijk is. Dan ben je dus geen slappe lul.
Misschien was het zijn eerste? eerste zijn vaak de 'engste'

Tja..ik vraag me wel eens af: wie zou er bij mij komen... (en wie niet ) ...
Jammer dat ik dat niet kan zien
  maandag 17 maart 2008 @ 22:31:48 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57441674
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:

Mijn eerste begrafenis-ervaring was met de opa van meneer Ingetje (toen nog een puberaal ventje van 17 met een brommert ). We waren nog niet eens 4 maanden samen en ik had de betreffende opa ooit 1 x gezien.
Nog nooit zo nerveus geweest, van de zenuwen heb ik me de ogen uit de kop gejankt.
Mijn eerste was met mn eigen opa.

Mn "1ste relatie begrafenis" zou met mn ex zijn geweest. Ware het niet dat ik toen 15 was, hem nog maar 4 weken kende en mama het verbood . Achteraf gezien blij dat mn ma het me verbood

Godzijdank heb ik geen begrafenis van MM zn kant hoeven meemaken. MM ook niet van mijn kant overigens. Ik ben wel naar 1 geweest, maar daar wou MM absoluut niet mee heen. En ik ben niet voor de overledene gegaan, maar voor mn zus.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:32:37 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57441701
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Misschien was het zijn eerste? eerste zijn vaak de 'engste'

Tja..ik vraag me wel eens af: wie zou er bij mij komen... (en wie niet ) ...
Jammer dat ik dat niet kan zien
Mijn motto "Wie er bij leven niet bij me komt, wil ik er bij dood ook niet hebben" hypocriet gedoe hou ik niet van
pi_57441708
Toen mijn grootmoeder overleed, waren Ravage en ik nog geen jaar samen. En ondanks dat hij het echt heel moeilijk vond (zijn eerste begrafeniservaring had hij als 11-jarig jongetje van een klasgenootje, en dat eig nooit goed verwerkt) ging hij mooi wel voor mij mee!

Ik vind idd ook: niet eerst zeggen en het dan vervolgens niet doen. Daar ben ik ook allergisch voor. Houdt dan eerst de boot af, vind ik het nog wat anders..
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:34:23 #280
8781 crew  Frutsel
pi_57441747
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:

Halverwege vorig jaar heb ik samen met mijn ex haar ratje naar de dierenarts gebracht...ging niet goed. Werd ingeslapen. Toen heb ik al zitten janken als een klein kind . Terwijl ik er nog niet eens een band mee had zoals zij natuurlijk. Ze had hem begraven voor het huis, wilde haar zoontje graag. Elke keer dat ik er heen ging keek ik nog naar die plek . Blijft gewoon erg moeilijk en ja, wordt gewaardeerd
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:35:22 #281
8781 crew  Frutsel
pi_57441779
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn motto "Wie er bij leven niet bij me komt, wil ik er bij dood ook niet hebben" hypocriet gedoe hou ik niet van
Zit wat in.. maar... iemand die niet bij jou thuis komt of dicht bij jou staat, kan wel komen om een andere dierbare te steunen
  maandag 17 maart 2008 @ 22:35:38 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57441787
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Halverwege vorig jaar heb ik samen met mijn ex haar ratje naar de dierenarts gebracht...ging niet goed. Werd ingeslapen. Toen heb ik al zitten janken als een klein kind . Terwijl ik er nog niet eens een band mee had zoals zij natuurlijk. Ze had hem begraven voor het huis, wilde haar zoontje graag. Elke keer dat ik er heen ging keek ik nog naar die plek . Blijft gewoon erg moeilijk en ja, wordt gewaardeerd
Kun je mijn vent ook leren huilen? We gingen poekie laten inslapen en ik was de enige die hysterisch aan het janken was
  maandag 17 maart 2008 @ 22:35:53 #283
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57441799
En helemaal omdat ie het zelf aanbood. Dan kun je toch niet meer terug?
Begrafenis is voor niemand hobby

Ma goed...El Capitan Rosso is Finito dus. Gelukkig dat je niet echt ondersteboven bent Nok.
Waar is Greys trouwens? Meestal is ze er als eerste bij met dit soort nieuwtjes
  maandag 17 maart 2008 @ 22:37:17 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57441831
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zit wat in.. maar... iemand die niet bij jou thuis komt of dicht bij jou staat, kan wel komen om een andere dierbare te steunen
Zit wat in...

Maar stel ik ga dood. En een vriend/vriendin van MM mag ik totaaaaaaal niet, en die zou voor MM komen, ik zou me omdraaien in mn graf.

Ik ga een lijstje maken ooit met mensen die niet welkom zijn
  maandag 17 maart 2008 @ 22:37:43 #285
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57441840
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Bij beide katten heb ik na het inslapen een week in de ziektewet gezeten. Ik zag er niet uit en als je tegen me begon te praten jankte ik al.
Zou niet echt handig zijn geweest op het werk.
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:38:52 #286
8781 crew  Frutsel
pi_57441867
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kun je mijn vent ook leren huilen? We gingen poekie laten inslapen en ik was de enige die hysterisch aan het janken was
Het is iets wat ik pas een jaar kan... door bepaalde omstandigheden... daarvoor kon/wilde ik het ook niet
(nu komt het soms tevaak )

@Ingetje: Ach ja, beetje fun moet kunnen toch, nieuwe topics in F&F moeten! Doe ik voor mijn collegamodje
En tja.... ik heb ook eenden in mijn tuin sinds gister
  maandag 17 maart 2008 @ 22:40:55 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57441932
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het is iets wat ik pas een jaar kan... door bepaalde omstandigheden... daarvoor kon/wilde ik het ook niet
(nu komt het soms tevaak )

?

Ik jank zelfs al bij een zielig einde van een film
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:40:58 #288
8781 crew  Frutsel
pi_57441934
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zit wat in...

Maar stel ik ga dood. En een vriend/vriendin van MM mag ik totaaaaaaal niet, en die zou voor MM komen, ik zou me omdraaien in mn graf.

Ik ga een lijstje maken ooit met mensen die niet welkom zijn
tja.. en jou wil is wet in dat geval... dan mogen ze inderdaad niet komen
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:42:31 #289
8781 crew  Frutsel
pi_57441975
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Bij beide katten heb ik na het inslapen een week in de ziektewet gezeten. Ik zag er niet uit en als je tegen me begon te praten jankte ik al.
Zou niet echt handig zijn geweest op het werk.
Als ik er nu over nadenk krijg ik het al moeilijk
Mijn rooie was ooit weggelopen, ik heb toen al hysterisch me werk opgebeld dat ik niet kwam omdat mijn kat "kwijt"was... goh wat heb ik op me donder gehad, maar kon me geen zak schelen... ben gelijk naar de copyshop gelopen, foto's overal opgehangen enzo Vijf dagen later kreeg ik hem gelukkig alsnog terug... (koste wel 100 euro ) maar wat een kutdagen waren dat
  maandag 17 maart 2008 @ 22:43:15 #290
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57441991
Maakt mij niet uit wie er komen, ik merk het toch niet.
Ben inmiddels al naar een aantal begrafenissen geweest en haast nog nooit voor de overledene zelf. Maar altijd om de nabestaanden die mij na staan.
Mijn oma is mijn enige "eigen" crematie geweest, bijgestaan door een snotterende meneer Ingetje
  maandag 17 maart 2008 @ 22:44:16 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57442027
ik ga snurken

weltrusten en tot morgen!
  maandag 17 maart 2008 @ 22:44:17 #292
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57442028
Gezellig onderwerp trouwens...

Trusten Q
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:44:56 #293
8781 crew  Frutsel
pi_57442048
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

?

Ik jank zelfs al bij een zielig einde van een film
Op zich niets mis mee... dat heb ik zelf nooit gedaan..
al moet ik bekennen dat ik het afgelopen jaar het op sommige momenten wel heb gehad... en dan nog niet eens op het einde Puur door emoties die er speelden en de rotperiode waarin je zit.
Sterker nog: vanavond keek ik de laatste aflevering van Stargate Atlantis... en ook daar ben ik even naar de wc gegaan omdat het best moeilijk werd... puur omdat ik me op dat moment ff 'alleen' voelde
Best vreemd hoor, als je dit soort dingen ruim een jaar geleden niet had gekend of gevoeld... soms maakt het me ook erg onzeker

waarom vertel ik dit eig
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:45:38 #294
8781 crew  Frutsel
pi_57442074
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:44 schreef Qwea het volgende:
ik ga snurken

weltrusten en tot morgen!
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:

Trusten Q
Ik zei toch dat de zijlijn beter was
Nu jaag ik jullie weg
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 22:46:44 #295
8781 crew  Frutsel
pi_57442106
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:

Trusten Q
Eendjes dan maar?
Mijn zwartwitte kater, Frutseltje , die gaat bij de achterdeur liggen, doet dan een vloedkleed na en denkt: "
"HAHAHA EEND, ik zie jou wel, maar jij mij niet "
pi_57442221
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Op zich niets mis mee... dat heb ik zelf nooit gedaan..
al moet ik bekennen dat ik het afgelopen jaar het op sommige momenten wel heb gehad... en dan nog niet eens op het einde Puur door emoties die er speelden en de rotperiode waarin je zit.
Sterker nog: vanavond keek ik de laatste aflevering van Stargate Atlantis... en ook daar ben ik even naar de wc gegaan omdat het best moeilijk werd... puur omdat ik me op dat moment ff 'alleen' voelde
Best vreemd hoor, als je dit soort dingen ruim een jaar geleden niet had gekend of gevoeld... soms maakt het me ook erg onzeker

waarom vertel ik dit eig

Hier nog zo'n piepert hoor!
  maandag 17 maart 2008 @ 22:50:40 #297
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57442226
Frutsje

Volgens mij heeft dat met ouder worden en levenservaring enzo te maken.
Ik kan volschieten om mooie muziek en als ik een kutbui heb al om een belspelletje op de radio
Maar ik ben stoer en groot enzo...dus janken zal ik niet. Ik slik een keer, kuch een keer en begin over wat anders
pi_57442273
Ha, mooi dat ik wel jank.. Heb geleerd dat ik het echt kwijt moet, anders loop ik op een gegeven moment hartstikke over. Dus ik laat het gewoon stromen..

Heb je een foto Fruts, van je jagende poes en de onschuldige eendjes?
  maandag 17 maart 2008 @ 22:58:21 #299
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_57442402
Oh man ik stond zondag op de show compleet in tranen omdat iemand me vertelde dat haar grote poedel waar ik al jaren smoor en smoor verliefd op ben ineens heel ziek is en in 4 maanden tijd helemaal kaal geworden was. Die mooie glamour hond. Pfff daar ging ik hoor, janken en kon niet meer stoppen en zij hield het net droog. Genant maar ach, ik meende het wel..
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_57442451
Vind het wel een cool onderwerp eigenlijk.

@Ing: greys is naar de bioscoop, maar reeds telefonisch uitgebreid op de hoogte gebracht.

verder bem ik een jankbal bij begrafenissen. Vaak meer om de andere mensen waarvan ik het gevoel oppik of om wat eruit straalt.
heb de afgelopen jaren my share of dead people gehad. Behoorlijk wat eigenlijk. ben daardoor heel anders tegen de dood gaan aankijken. de ergste eigenlijk die begrafenissen waar ik niet bij kon zijn in Zuid Afrika. Daar heb ik het eens in de zoveel tijd nog moeilijk mee. Vooral die van Thozame, mijn 'zusje".
Daarom des te toffer dat ik nu goed ben gaan verdienen zodat ik structureel kan bijdragen aan de scholing van haar zoon. zij pa was toen opeens alleenverdiener en nu kan en mag ik helpen.
Daarvoor al wel wat opa's en een oma. En vriendin van me ook, inmiddels 5 jaar geleden aan leukemie.
De man van mijn moeder.. zijn dood deed me veel omdat het mijn dierbaren zoveel verdriet deed. heb toen ook een paar dingen gedaan die zij niet konden hoewel ze dat wel wilden. ben daardoor gigantisch laconiek geworden. Een van de meest belangrijke momenten was echter toen de vader van mijn beste vriednin twee jaar geleden stierf. Dat was de eerste persoon die ik echt langzaam dood zag gaan en echt echt heel erg zag lijden en waarvan ik echt afscheid moest nemen. Zo van: hey... ik ga je niet meer zien... en ik wil dat je weet wat je voor me betekend hebt. dat was echt met de billen bloot van de ene sarcat en cynicus naar de andere. Maar die man was echt een held voor me.
nah ja... ik kan er wellicht iets makkelijker mee omgaan dan de meeste mensen, inmiddels.
Maar het laat me niet koud.

Als ik ga dan wil ik eigenlijk dat alle zwartgallige klotige begrafenishumor over de tong gaat en dat iedereen eigenlijk in een deuk ligt. Persoonlijke grollen mogen ook. Graag zelfs. En achteraf geen kleffe broodjes maar feest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')