Ze lijkt dus op mijquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:04 schreef Greys het volgende:
Mijn zus komt
En da's mijn valse zuster
Ik zie haar maar een keer of twee per jaar ofzo en vandaag ben ik helpdesk, want ze neemt haar laptop, haar mp3-speler en haar fototoestel mee zodat ik het allemaal kan uitleggen
EDIT: ze is niet echt vals ofzo hoor, maar dat is haar favoriete uitdrukking van 'Geer en Goor' en ze is een centimeter of 40 kleiner dan ik maar haar mond is ongeveer 5 keer zo groot, zeg maar
Dat hoeft nog nietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef Greys het volgende:En ik heb alleen mijn adres gemaild geloof ik, niet echt een uitgebreid verhaal
![]()
Maar dat komt uiteraard als verslag
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:53 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
Ik ging shoppen en ik moest zomerschoenen hebben, met hele felle kleurtjes. Kom ik in de restantenbak van sportshop timeout oasics tegen, 7.50 euronog mijn maat ook
GIFGROEN MET GEEL![]()
![]()
En ik heb extra geheugen voor mn compi gekocht
echt niet, ze zijn gaafquote:
Jah, doe dat! Ik heb een nogal saaie zaterdagmiddag; laat mij maar eens lachenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
echt niet, ze zijn gaafmaak zo wel ff foto
tssquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah, doe dat! Ik heb een nogal saaie zaterdagmiddag; laat mij maar eens lachen
en dat voor 7.50 hequote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:41 schreef conleche het volgende:
Krijg nou tieten!! Die zijn idd best leuk!!
html en css leren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:56 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Ah een helpdesk, dan heb ik wel een vraag
Ik kan helemaal niks van websites bouwen, nog nooit gedaan. Hoe kan ik mezelf dat het beste aanleren? Ik kan wel een leuk designtje maken in Photoshop, maar hoe maak je dat dan werkend met linkjes enzo?Het lijkt me wel leuk daar eens mee te gaan prutsen.
quote:
Thanks! Dat ga ik binnenkort eens goed bekijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
html en css leren.
www.w3schools.com heb ik het allemaal van
Iedereen zit die dvd al voor de 10e keer te kijken en die van mij wordt nog ingepaktquote:Status: packing
Ik ga vanaaf voor de 3e keer hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iedereen zit die dvd al voor de 10e keer te kijken en die van mij wordt nog ingepakt![]()
Bij Play.com. Dat doe ik dus nooit meerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Wheheheee![]()
Waar had je um besteld dan?
Hij is het wachten iig dubbel en dwars waard hoor
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:21 schreef Qwea het volgende:
brup. Zo dat was een banaan
Ik ben blij met mn keke schoenen
Was het gezellig? Nog dankewel voor het ANTM-SMSje!!! (jij hebt het zeker nu niet gezien he?)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Hm, sorry, heb het iets verkeerd getypt. Er gaat wel een trein naar Amersfoort, Zwolle, maar die gaat weer niet door naar Ommen, waar ze heen moet.
We hebben nu besloten dat ze beter 2x25 minuten kan wachten dan 1x50, dus ze gaat in Utrecht een minuut of 25 wachten op de trein naar Zwolle en dan daar weer 25 minuten wachten op de trein naar Ommen. In tweeën gehakt is dat iets beter te behappen. Maar ik keek er wel van op zeg!
Komt omdat ik nooit met de trein ga (ja, behalve die ene keer dat er spontaan iemand voor sprong) dus ik dacht dat het veel beter geregeld zou zijn
En dan vinden ze het gek dat we met z'n allen niet wat vaker met de trein reizen!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
-Daggie met valse zus-
De reis is nog lang he... dus niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat we met z'n allen niet wat vaker met de trein reizen!!Nog een geluk dat ze geen last heeft van "een aanrijding met een persoon" ......
Ik kan niets belovenquote:Die kapsalonnetjes van jou!! (ik heb dat ook nog nooit op, maar als ik jou kom bezoeken dan gaan we dat dus niet doen hoor! raak ik vast ook aan verslaafd en dat mot nie)
Ask Greys!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een kapsalon?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een kapsalon?
quote:ROTTERDAM - De absolute snackhit van Rotterdam: de meeneem-shoarmaschotel Kapsalon. Sinds een jaar verkrijgbaar ...
Kapsalon: döner, patat, sla, gesmolten kaas en knoflooksaus.
Een caloriebom van jewelste, waar patat, shoarma, kaas, sla en sauzen samenkomen. Wel een bom die gretig aftrek vindt.
Kapsalon: het blijft een absurde naam voor een shoarmaschotel. Hoe zijn ze bij El Aviva eigenlijk op het recept gekomen?
Het antwoord zit tien meter verderop achter de balie van Kapsalon Tati. De geboren Kaapverdiaan Nataniël Gomes, eigenaar van de kapperszaak, mag een van de geestelijk vaders van de Kapsalon worden genoemd.
,,Wij van Tati hebben het ontworpen. Eerst bestelden we shoarma met patat in een bak. Later kwamen daar de kaas en sauzen bij. Als we mensen stuurden zeiden we: vraag maar om een Kapsalon en bij El Aviva wisten ze dan wat er bedoeld werd. Ze verkopen het ook in Dordrecht. Grappig. Als ik in Amerika had gewoond, was ik nu rijk.’’
Maak je eigen Kapsalon
Nodig:
Aluminium bakje en plastic vork
100 gram shoarmavlees (293 kcal), met kruiden
Een handvol patat (100 g is 322 kcal)
Twee plakken kaas (100 kcal)
Gesneden sla, tomaat en komkommer (samen 10 kcal)
Knoflooksaus (420 kcal) en sambal
Bereidingswijze:
Frituur de patat. Kruid de shoarma en bak die, zoals gebruikelijk. Gefrituurde patat onderin het aliminium bakje, gebakken shoarma er bovenop. Sauzen, al naar gelang, toevoegen. Plakken kaas erop leggen en geheel even in de oven of onder de grill zetten. Gebruik de gesneden sla, tomaat en komkommer als garnering on top. Vork erin en tast toe!
Wij zitten elk met een laptop op schootquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik geloof dat een kapsalon iets vreselijks lekkers, maar vol met cholesterol enzo is![]()
Er is tegenwoordig ook echt niets meer op tv op zaterdagavond![]()
Ik zit te leren terwijl meneer Ingetje gezellig gamed.
Leuk stel zijn we toch![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Ondersteboven? Ik zie ze gewoon normaal hoor?
Poes op schoot en poes op gaas?
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:17 schreef senesta het volgende:
Goedemiddag hier allemaal![]()
Ik heb vanmorgen een furby gekocht op de rommelmarkt![]()
![]()
Als ik uitgespeeld ben geef ik hem wel aan Samara, die zit er de hele ochtend al verliefd naar te kijken
Het is de nieuwe nederlandse versiequote:Op zondag 16 maart 2008 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
is het zo'n oude versie of die nieuwere?
(ik heb er 4 geloof ik, oudjes dan. twee engelse en twee duitse. maar ze vreten batterijen, die krengen
)
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:50 schreef nokwanda het volgende:
Senesta als Samara NU haar Furby wil
[ afbeelding ]
Zo jong al en nog zo goedgelovig. Furby zegt en dus gelooft ze het. Als ze 18 was zou je vast denken: eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is de nieuwe nederlandse versie![]()
[..]
![]()
Ze is er al mee aan het spelen.
"Oh mamaah hij zegt dat hij van me houd!!![]()
"
Ja, Samara is er niet meer van los te weken
Als ik nog geen uur wakker ben is het per definitie morgen. Maakt me niet uit hoe laat het isquote:Op zondag 16 maart 2008 15:16 schreef lady-wrb het volgende:
morgen?
nou ja, als het maar goed is he?
Furby:quote:Op zondag 16 maart 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
Senesta met d'r Furby!Fotooooo's
Hoi allemaal!
Ik stuiter nog helemaal na, ik heb echt The Best Zondagochtend ever gehad geloof ik!
Motown concert in de Doelen, whoehoeeeeeeeeeeee! De hele zaal (1800 man) was aan het dansen en klappen en zingen. Wat krijg je daar toch een energie van zeg! Stappen, maar dan op zondagochtend
Heb wel zere voeten nuBen benieuwd hoe het met Maes d'r voeten gaat, die was ook mee!
Nou, MM is er en nu gaat hij er wel opliggen. Ik snap alleen niets van dat kussen. Hoort dat kussen stevig te zijn? Want elke keer als Baloe erop gaat liggen zakt hij inquote:Op zondag 16 maart 2008 16:09 schreef senesta het volgende:
Zeg qwea, hoe gaat het nu met Baloe en zijn ligkussen?
Ik zit te denken om voor elco extra vulling te bestellen, ik vind het kussen wat ik heb voor hem wat slap.
Nou dat vond ik dus ook, als Elco een paar keer gedraaid heeft op zijn kussen dan legt hij nog practisch op de kale vloer.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, MM is er en nu gaat hij er wel opliggen. Ik snap alleen niets van dat kussen. Hoort dat kussen stevig te zijn? Want elke keer als Baloe erop gaat liggen zakt hij in
Ik heb er van die zwart met witte bolletjes in dat lijkt op piepschuim. Ik ben enkel bang dat als ik er meer indoe dat het te hard wordt voor hem. ivm zn poten enzo.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou dat vond ik dus ook, als Elco een paar keer gedraaid heeft op zijn kussen dan legt hij nog practisch op de kale vloer.
Nou had ik laatst parels besteld voor mijn fatboy en eigenlijk te weinig dus ik denk dat ik nog een keer bestel en dan wat extra om ook voor het kussen van Elco genoeg over te houden.
Dat was op zich niet eens zo duur.
hier ook geen disicpline. Gelukkig mag ik 10 jaar over mn diploma doenquote:Op zondag 16 maart 2008 19:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief he?![]()
En hier wel de discipline om te leren, dit is een interessant vak en ik heb geen zin om de opleiding terug te betalen![]()
Maar geen discipline om te koken, dus de pizzameneer komt hier zo voorrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |