Ze lijkt dus op mijquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:04 schreef Greys het volgende:
Mijn zus komt
En da's mijn valse zuster
Ik zie haar maar een keer of twee per jaar ofzo en vandaag ben ik helpdesk, want ze neemt haar laptop, haar mp3-speler en haar fototoestel mee zodat ik het allemaal kan uitleggen
EDIT: ze is niet echt vals ofzo hoor, maar dat is haar favoriete uitdrukking van 'Geer en Goor' en ze is een centimeter of 40 kleiner dan ik maar haar mond is ongeveer 5 keer zo groot, zeg maar
Dat hoeft nog nietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef Greys het volgende:En ik heb alleen mijn adres gemaild geloof ik, niet echt een uitgebreid verhaal
![]()
Maar dat komt uiteraard als verslag
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:53 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
Ik ging shoppen en ik moest zomerschoenen hebben, met hele felle kleurtjes. Kom ik in de restantenbak van sportshop timeout oasics tegen, 7.50 euronog mijn maat ook
GIFGROEN MET GEEL![]()
![]()
En ik heb extra geheugen voor mn compi gekocht
echt niet, ze zijn gaafquote:
Jah, doe dat! Ik heb een nogal saaie zaterdagmiddag; laat mij maar eens lachenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
echt niet, ze zijn gaafmaak zo wel ff foto
tssquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah, doe dat! Ik heb een nogal saaie zaterdagmiddag; laat mij maar eens lachen
en dat voor 7.50 hequote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:41 schreef conleche het volgende:
Krijg nou tieten!! Die zijn idd best leuk!!
html en css leren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:56 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Ah een helpdesk, dan heb ik wel een vraag
Ik kan helemaal niks van websites bouwen, nog nooit gedaan. Hoe kan ik mezelf dat het beste aanleren? Ik kan wel een leuk designtje maken in Photoshop, maar hoe maak je dat dan werkend met linkjes enzo?Het lijkt me wel leuk daar eens mee te gaan prutsen.
quote:
Thanks! Dat ga ik binnenkort eens goed bekijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
html en css leren.
www.w3schools.com heb ik het allemaal van
Iedereen zit die dvd al voor de 10e keer te kijken en die van mij wordt nog ingepaktquote:Status: packing
Ik ga vanaaf voor de 3e keer hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iedereen zit die dvd al voor de 10e keer te kijken en die van mij wordt nog ingepakt![]()
Bij Play.com. Dat doe ik dus nooit meerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Wheheheee![]()
Waar had je um besteld dan?
Hij is het wachten iig dubbel en dwars waard hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |