quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:47 schreef Libel het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens!!
Zo had ik bij mijn eerste zwangerschap getest met een goedkope test en die was positief. Ikke blij. De dag erna (voor de zekerheid) nog getest met predictor. Was die negatief!
Ik was dus al heel teleurgesteld en pas een week (!) later was die predictor (lichtjes) positief!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:43 schreef Reinhilde het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Matcare testen?
Kan best, maar dan mag nog steeds niet gelogen worden. Dus of ze overtreden de wet of voor een deel van de mensen zal die 6 dagen wel gelden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef Rottdog het volgende:
Sorry het riekt mij meer naar een verkoperspraatje
Ze liegen natuurlijk niet echt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Kan best, maar dan mag nog steeds niet gelogen worden. Dus of ze overtreden de wet of voor een deel van de mensen zal die 6 dagen wel gelden.
Ja, dat zat ik me dus ook af te vragen. Als er werkelijk zulke gevoelige testen zijn, waarom laten ze dan vrouwen die met IUI, IVF, ICSI, etc bezig zijn niet na een week al testen met die ultragevoelige testen? nee, ze laten ze voor hun plezier 2 nare wachtweken doorlopen ipv 1...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zouden ander ziekenhuizen nav ivf behandelingen en dergelijke ook niet met die zogenaamd extra gevoelige tests werken?
Ow, wat naar Koningin. En lekker dat sigaretjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:46 schreef Koningin het volgende:
Miss_sly heb jij al getest??
Ik heb slecht nieuws. Werd vannacht wakker met flinke buikkrampen en had dus gelijk in de gaten dat het mis ging. Ben vanmorgen overduidelijk ongesteld geworden!
Dus ik blijf nog even in dit topic rond hangen, tis ook erg gezellig hier
We gaan gewoon weer verder.
zo, nu ga ik lekker een sigaretje roken, daar was ik echt aan toe
Balen Reinhildequote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:08 schreef Reinhilde het volgende:
Nou ik heb net ook maar weer gewoon een sigaretje gerookt.
Met de Mat Care, negatief... wachten op de rode duivels, en dan ronde 4....
Ik denk dat ze rookt...quote:
ik heb het idee dat ik ieder moment ongesteld kan gaan wordenquote:Op zondag 16 maart 2008 12:05 schreef Fuente het volgende:
Vicky, hoe is het bij jou? Voel je al iets bijzonders ofzo?
Whaha, dat had ik ook inderdaad. Heel apart gevoel vond ik het. En ik ben er nu ook achter dat mijn ovulatie veel later is dan ik dacht. Succes met testen in ieder geval!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:05 schreef Again het volgende:
Geinig trouwens om eindelijk eens twee streepjes naast elkaar te zien hahahahaha. Alleen niet de goede test.![]()
Ik had ook krampkes, zo rond de innestelingsdatum en hoewel ik me voorhield dat het onzin was bleek het toch echt te kloppenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whaha, dat had ik ook inderdaad. Heel apart gevoel vond ik het. En ik ben er nu ook achter dat mijn ovulatie veel later is dan ik dacht. Succes met testen in ieder geval!
Ik zit nu 5 dagen na mijn ovulatie en heb constant krampjes in mijn buik. Lijkt op ongesteldheidskramp, maar dat is in principe onmogelijk. Lijkt me niet dat het zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn toch?? Merk dat ik er deze rond erg veel mee bezig ben. Misschien omdat ik ovulatietesten gebruikt heb. Maar deze laatste 2 weken lijken wel maanden
Daar zou ik nu niet echt vanuit gaan. Ziekenhuizen en artsen houden graag een extra slag om de arm, om de patiënt niet teleur te stellen. Anders krijg je patienten die om nog een extra test zitten te zeuren omdat het de NOD nog niet was. Je ziet het hier toch ook iedere keer gebeuren, die twijfels? En dan mag het ziekenhuis extra gaan betalen of extra vragen gaan beantwoorden van niet-zwangere vrouwen. Kost extra geld en extra tijd, en daar houden ze niet van. In dit draadje betaal je zelf, of kost het de tijd van niet-artsen(die een stuk goedkoper zijn natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ultra-gevoelig of niet, je zal nog steeds genoeg hcg in je lijf moeten hebben.
En zoals gezegd, als die testen echt zo goed zijn als ze zelf beweren zouden ze door ziekenhuizen en artsen ook wel gebruikt worden niet waar?
Ik zou daar dus niet echt op vertrouwen.
Oh, dat soort momenten vind ik ook altijd zoquote:Op maandag 17 maart 2008 10:42 schreef Fruppel het volgende:
Afgelopen zaterdag gingen mijnen ik wandelen naar zijn ouders met de hond en toen had hij het er over dat het wel heel leuk zou zijn om volgend jaar hier samen met hond en gevulde kinderwagen te lopen
, vind het altijd zo lief als hij het over ons zo onwijs gewenste kindje heeft!
Volgens mij zijn ze wel ultragevoelig, maar ik denk dat er een paar redenen zijn waarom ziekenhuizen er niet mee werken:quote:Op maandag 17 maart 2008 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Tuurlijk dat snap ik, maar dat is niet voor niets...
Die ultra gevoelige testen zijn echt niet zo ultragevoelig als ze zeggen volgens mij, anders zouden ziekenhuizen etc. toch niet zeggen 'wacht maar 14 dagen voor je gaat testen', dan zouden ze toch zeggen, met merk X kan je op dag 10 al testen?
Nou ja goed, waar bemoei ik me eigenlijk mee, het zijn niet mijn centjes die weggegooid worden.![]()
Vickyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:11 schreef owlet het volgende:
Vicky, wat jammer. Hopelijk zien we je snel terug (met een leuke mededeling)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |