abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57383503
Nieuw deel!

Deel 104

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

04 maart mefke79 (10-2007) NOD
23 maart Mammamia (07-2007) NOD
24 maart Happyme28 (07-2007) NOD
24 maart hellennelleh (07-2007) NOD
26 maart Fruppel (06-2007) NOD
27 maart Fuente (02-2008) NOD
27 maart Dee-Dee (01-2008) NOD
27 maart Beessie-Jen (12-2007) NOD

Again (05-2007)
juttertje (01-2008)
Koningin (01-2008)
Vicky (12-2007)
Vlindur (02-2008)

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 19-03-2008 17:19:42 ]
pi_57383531
Laatste posts:
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:47 schreef Libel het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens!!
Zo had ik bij mijn eerste zwangerschap getest met een goedkope test en die was positief. Ikke blij. De dag erna (voor de zekerheid) nog getest met predictor. Was die negatief!
Ik was dus al heel teleurgesteld en pas een week (!) later was die predictor (lichtjes) positief!
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:43 schreef Reinhilde het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Matcare testen?
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 20:58:10 #3
5428 crew  miss_sly
pi_57383657
Heb je getest, Reinhilde?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57383725
Oehh Oehh.. Ik hyper effe door!

(oké, terugvindbaby!)
pi_57383764
Nee, ik heb vanmiddag toch besloten een Matcare Ultra test te bestellen, die komt morgen binnen. Maar ik ga al redelijk vroeg de deur uit, dus misschien kan ik pas morgenavond/zondagochtend testen.

Zal het meteen komen vertellen
(En mijn vriend dacht te zien dat mijn borsten ietsje groter zijn, maar ik heb al een grote bos hout, dus dat is moeilijk in te schatten )
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 21:13:56 #6
5428 crew  miss_sly
pi_57383998
Als je NOD pas woensdag is, is de kans natuurlijk wel groot dat hij negatief is als je zo vroeg test.
pi_57384251
Ja weet ik, maar die Matcare ultra testen kun je al vanaf 6 dagen voor je NOD doen! Die zijn heel gevoelig.
Maar vandaar dus mijn vraag of iemand er ervaring mee heeft,of dat ik gewoon nog even moet wachten...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:48:37 #8
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_57384907
Sorry het riekt mij meer naar een verkoperspraatje
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:54:29 #9
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_57385046
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef Rottdog het volgende:
Sorry het riekt mij meer naar een verkoperspraatje
Kan best, maar dan mag nog steeds niet gelogen worden. Dus of ze overtreden de wet of voor een deel van de mensen zal die 6 dagen wel gelden.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_57385126
Dit stond er op de website:
Ultra gevoelige test. Test tot 6 dagen eerder!

De meeste gewone zwangerschapstesten kunnen pas worden uitgevoerd op of na de dag van de gemiste menstruatie. Deze test kan al vanaf 6 dagen vóór de menstruatiedatum worden uitgevoerd.

Deze luxe, nauwkeurige test is zeer gemakkelijk in gebruik en extra duidelijk om af te lezen. Je kunt deze test gebruiken door deze enkele seconden in de urinestraal te houden. Je hebt hiervoor geen hulpmiddelen nodig en kunt deze test daardoor overal gemakkelijk uitvoeren.

En op een andere site:

Gevoeligheid van de zwangerschapstesten

Zwangerschapstesten hebben een bepaalde gevoeligheid, welke ligt op extra gevoelig: 10ml/U hCG (Mat Care Ultra), gevoelig: 25ml/U hCG (Mat Care, Clearview) of standaard: 50mU/l hCG (Predictor, Clear Blue).
pi_57385269
Maar stel dat je nou positief test, en vervolgens toch ongesteld wordt, want dat kan, dan baal je toch onwijs?
Ik test echt liever op of na m'n nod denk ik..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57385309
Ja, dat is ook nog een beetje mijn dilemma. Ben nog een beetje aan het twijfelen... Wil zo graag testen maar ik kan niet anders dan je gelijk geven...
pi_57388905
Suc6 Reinhilde!
*pok*
pi_57391129
Toch succes hoor! Ik duim dat 'ie positief is En ik kan het me ergens wel voorstellen hoor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57391230
Ik duim voor je, Reinhilde! Ik heb wel een beetje gegoogled naar matcaretesten toen ik dacht zwanger te zijn van Ronja.
Volgens mij valt matcare een beetje in dezelfde categorie als Romed. Niet zo héél betrouwbaar dus. Je ziet snel een schaduwlijntje op de plek waar de teststreep zou moeten komen en de kleurvloeistof wil nog wel eens op andere plekken zo maar blijven plakken. Zonder positief te zijn. Of ze geven gewoon helemaal niets aan, terwijl je wel zwanger bent.
Maar als je een echte duidelijke dikke streep ziet dan ben je echt wel zwanger, alleen zie je zo'n streep dus nooit als je nog maar 10mU/I hebt.
Maar goed, het testen op zich is toch hartstikke spannend en leuk. Nogmaals, ik duim!

Overigens zou ik het zelf weer helemaal geen bezwaar vinden om vroeg te testen. Ook al zou ik toch gaan bloeden en had ik dat zonder testen als menstruatie gezien, dan nog zou ik blij zijn met de wetenschap dat er in ieder geval een bevruchting was geweest. Denk ik...
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:17:39 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57391329
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Kan best, maar dan mag nog steeds niet gelogen worden. Dus of ze overtreden de wet of voor een deel van de mensen zal die 6 dagen wel gelden.
Ze liegen natuurlijk niet echt.
Want je kan prima 6 dagen voor je NOD testen, niemand die je dat verbiedt.

Ik zou het iig niet doen. Want straks is ie negatief en dan ga je in je hoofd weer 'ja, maar mss heb ik wel te vroeg getest' met als gevolg dat je er woensdag nog een test tegenaan gooit, en mss in de tussentijd ook nog wel een. Zonde van je geld dus. Het is niet voor niets dat de meeste merken aanraden te wachten tot de dag dat je je menstruatie verwacht.

Zouden ander ziekenhuizen nav ivf behandelingen en dergelijke ook niet met die zogenaamd extra gevoelige tests werken?
  Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 09:42:09 #17
5428 crew  miss_sly
pi_57391465
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 09:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
Zouden ander ziekenhuizen nav ivf behandelingen en dergelijke ook niet met die zogenaamd extra gevoelige tests werken?
Ja, dat zat ik me dus ook af te vragen. Als er werkelijk zulke gevoelige testen zijn, waarom laten ze dan vrouwen die met IUI, IVF, ICSI, etc bezig zijn niet na een week al testen met die ultragevoelige testen? nee, ze laten ze voor hun plezier 2 nare wachtweken doorlopen ipv 1...
pi_57391492
Miss_sly heb jij al getest??

Ik heb slecht nieuws. Werd vannacht wakker met flinke buikkrampen en had dus gelijk in de gaten dat het mis ging. Ben vanmorgen overduidelijk ongesteld geworden!
Dus ik blijf nog even in dit topic rond hangen, tis ook erg gezellig hier
We gaan gewoon weer verder.

zo, nu ga ik lekker een sigaretje roken, daar was ik echt aan toe
pi_57391558
koningin wat balen
Geniet maar lekker van je sigaretje
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:55:38 #20
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57391559
Koningin
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_57391584
ahhhh balen Koningin!!!

maar even roken is dan wel weer lekker
pi_57391593
oke ik zit weer even te prutsen met quoten en wijzigen
  Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 10:04:15 #23
5428 crew  miss_sly
pi_57391621
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 09:46 schreef Koningin het volgende:
Miss_sly heb jij al getest??

Ik heb slecht nieuws. Werd vannacht wakker met flinke buikkrampen en had dus gelijk in de gaten dat het mis ging. Ben vanmorgen overduidelijk ongesteld geworden!
Dus ik blijf nog even in dit topic rond hangen, tis ook erg gezellig hier
We gaan gewoon weer verder.

zo, nu ga ik lekker een sigaretje roken, daar was ik echt aan toe
Ow, wat naar Koningin. En lekker dat sigaretje Zodra ik dit weekend bloed ontdek, ga ik ook sigaretten halen
Ik heb getest, en negatief. Dus ik wacht maar op bloed en dan gaan we maar snel verder voor poging 2.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:04:39 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57391625
He koningin... Wat balen zeg...
Geniet van je sigaretje hoor!
pi_57391653
Balen Koningin! Geniet van je sigaretje!

miss_sly , wat jammer zeg! Kan het niet zijn dat je iets te vroeg was met testen?
Sara
Merel
Ukje
  Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 10:25:29 #26
5428 crew  miss_sly
pi_57391766
Even uit het andere topic:

Mja, tuurlijk kan dat. Ik wil me alleen niet blij gaan zitten maken met niets, dus ik ga er maar vanuit dat het niet te vroeg was en ik gewoon ongesteld word. Is dat maandagochtend nog niet het geval, ga ik even langs het ziekenhuis om de beloofde bloedtest te laten doen.

Bovendien is het vandaag toch echt 2 weken geleden dat de IUI is geweest en ik een eisprong had. Dus heel erg veel te vroeg kan het niet zijn en dan zou je toch wel een lichte positieve test moeten hebben, lijkt me. En hoe goed ik ook keek, er was geen schaduw van positief.

en natuurlijk hou ik er wel een klein beetje rekening mee, want pasa als er bloed is, is het definitief en tot die tijd zal ik bijvoorbeeld nog steeds niet roken of alcohol drinken...
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:33:40 #27
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57391863
Jee Bummer Koningin! Hopen op volgende maand meer geluk maar dan... En miss_sly.. zolang er geen bloed is, is er nog een beetje hoop toch?!!

En wat is er veel gepost hier zeg heb flink moeten bijlezen. Het wordt een spannende tijd vanaf volgende week. Zou leuk zijn als er een groot aantal 2e streepjes te zien zouden zijn.

Hier is ook het grote wachten begonnen. Ik heb alleen wel mijn ovulatiepiek gemist denk ik, aangezien dinsdagavond de teststreep net iets lichter was als de controlestreep en woensdagavond weer net iets lichter. Ik hoop/denk dat de piek dan woensdagochtend is geweest, dag 22 dus. Of helemaal niet natuurlijk en dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden, maar daar ga ik maar even niet vanuit

Wat betreft vroeg testen, vind ik het ook lastig hoor. Ik snap heel goed dat je snel wilt testen omdat je het graag wilt weten, maar het komt zo vaak voor dat het nog mis gaat in een vroeg stadium. Wij hebben afgesproken dat ik in ieder geval niet voor de NOD ga testen. Ondanks dat ik van nature heeeeeel nieuwsgierig ben, wil ik me de teleurstelling besparen.

Ik duim in ieder geval voor 2e streepjes Prettig weekend allemaal.
pi_57392263
Nou ik heb net ook maar weer gewoon een sigaretje gerookt.

Met de Mat Care, negatief... wachten op de rode duivels, en dan ronde 4....
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:10:27 #29
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57392289
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:08 schreef Reinhilde het volgende:
Nou ik heb net ook maar weer gewoon een sigaretje gerookt.

Met de Mat Care, negatief... wachten op de rode duivels, en dan ronde 4....
Balen Reinhilde maar als je zo vroeg voor je NOD getest hebt, kan het toch best zo zijn dat je volgende week gewoon een positieve test hebt Ik zou de hoop nog niet opgeven hoor
  Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 11:30:28 #30
5428 crew  miss_sly
pi_57392547
Reinhilde, ik zou ook mijn hoop niet zo op de ultravroege mogelijkheid van MatCare zetten. Je NOD is pas woensdag, dit is dus 4-5 dagen te vroeg! Om nu al ervan uit te gaan dat het dus niet gelukt is en zelfs op zo'n manier dat je alweer gaat roken, lijkt me nogal voorbarig...
pi_57392655
Och, Reinhilde, die vroege test zegt helemaal niets! Sterker nog, ik had een positieve digitale clearblue (en dat zijn toch niet de meest gevoelige testen) maar de matcare-achtige dipsticktest die ik nog had liggen en die volgens de de verpakking 5 dagen voor de NOD te gebruiken zou zijn gaf gewoon negatief aan...

Niet meteen depressief worden van deze negatieve test, die zegt nog helemaal niets!
pi_57393956
He Koningin, wat klote zeg

Reinhilde, gewoon ff een paar dagen wachten nog....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_57396008
Hier ook duivels!!!!

Had ze pas over een week verwacht... Maar dat betekent wel dat ik mijn oude korte cyclus weer terug heb!
Op naar ronde 3 dus
pi_57397761
Jammer, juttertje. Hopelijk is het de volgende keer raak!
pi_57398263
Koningin wat verdrietig zeg! Echt heel naar voor jou! Sterkte ermee en snel weer door, je weet nu wel dat je vruchtbaar bent en dat is al stap 1.. Hoop dat je snel weer positief mag testen, met een goede afloop!!
Geniet van je peukies

Juttertje, fijn dat je cyclus weer op gang komt! Jammer van de duivels!! Succes weer!
pi_57402164
Ik weet het niet... we zullen zien of de rode duivels zich ergens de komende dagen aankondigen. En niet alweer een sigaretje hoor, gewoon nog steeds

Ik heb besloten dat zodra ik een tweede streepje heb, ik een laatste sigaret rookom 'afscheid' te nemen, en dan klaar.

Juttertje, balen!
pi_57402201
(en ik weet dat het nogal naief is, maar ik had eigelijk wel verwacht de 1e of 2e ronde al zwanger te zijn, zoals zoveel vrouwen denk ik. )
pi_57402365
Dat is niet meteen naïef joh Elke ronde kan het raak zijn, waarom niet de eerste?
Er zijn de afgelopen tijd ook best wel een aantal mensen hier geweest bij wie het de eerste ronde raak was, zo heel zeldzaam is het ook weer niet.
Dan zou ik het eerder wat naïef noemen om vier dagen voor de NOD te testen en bij een negatieve test dan meteen te denken dat het niet raak is
pi_57402405
Ja ok
pi_57402775
Wat onwijs klote Koningin! Hopen dat het de volgende keer beter kan, voor alle af wachtenden: stertke!

Wat een hoop rokers dan toch hè
Ik dacht eigenlijk dat ik de enige was
Ik ga stoppen als ik zwanger ben, niet eerder, veels te lekker nog.

Ff voor het officiele, kan iedereen die rookt even zwaaien?

(ik ga mn mobiel zoeken, die is spoorloos... )

Dikke van mij!

(edit: Gevonden, zat in mn jaszak!)

[ Bericht 18% gewijzigd door Rupzz op 15-03-2008 21:56:03 (Gevonden mobiel!) ]
*pok*
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:07:21 #41
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57403073
Ik ben blij dat ik 4,5 jaar geleden gestopt ben, heb ik nu geen problemen om te stoppen
pi_57403182
pi_57403295

Ben bij Saartje gestopt toen ik wist dat ik zwanger was (ongepland). Een half jaar na d'r geboorte weer begonnen (buiten hoor! niet binnen!) en wil nu weer stoppen zodra ik zwanger ben, liefst nog eerder, maar het lukt nog niet zo.
Sara
Merel
Ukje
  zondag 16 maart 2008 @ 09:56:17 #44
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57409021
Wat een nare berichten allemaal hier meiden! Voor iedereen die ongesteld geworden is of negatief getest heeft een hele dikke kus

Ik ben 3.5 jaar geleden gestopt met roken, gelukkig! Ben blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken!

Ik ga me aankleden en duik dan lekker de sportschool in!
Fijne zondag meiden!
  Moderator zondag 16 maart 2008 @ 10:05:13 #45
5428 crew  miss_sly
pi_57409071
Ik rook sowieso niet tijdens de wachtweken, maar stop eigenlijk al een paar dagen voor de IUI. We hebben hier besloten dat als we dan toch met die MMM aan de gang gaan, we het ook optimaal willen doen. Voor mijn gevoel (en dat is puur persoonlijk, hoor, ik vind helemaal niet dat iedereen het zo moet doen) betekent dat niet roken, geen alcohol, geen rauw vlees of rauwe vis, maximaal 1 kop koffie per dag en gezond eten en drinken (groenten, fruit, zuivel). Ik voel me hier goed bij, heb er ook absoluut geen moeite mee. Tot het dan niet goed blijkt, en dan laat ik met veel plezier die restricties weer vallen, tot het moment in de volgende poging dat ik er weer mee stop.
pi_57409168

Ik ben 2 jaar rookvrij geweest, maar door meerdere omstandigheden weer gerookt.
Ben wel een gelegenheidsroker, dat bevalt me prima.

Het positieve over wat me nu gebeurt is vind ik inderdaad dat ik nu gezien heb dat ik wel kinderen kan krijgen.
Ben blij dat het lichaam iets heeft afgestoten, wat misschien niet goed is geweest!

Iedereen veel succes nog, op naar de 2e streepjes
pi_57409405
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:12 schreef Reinhilde het volgende:
Toch een tweede streepje?
  zondag 16 maart 2008 @ 10:59:08 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57409501
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:49 schreef leonieke het volgende:

[..]

Toch een tweede streepje?
Ik denk dat ze rookt...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_57409702
Ah oops Begrijpend lezen is niet altijd mijn ding
pi_57410464
Vicky, hoe is het bij jou? Voel je al iets bijzonders ofzo?
Sara
Merel
Ukje
  zondag 16 maart 2008 @ 15:18:27 #51
108648 cattie
lieve moeder
pi_57413270
Jullie weten dat roken de vruchtbaarheid verminderd?
pi_57413528
ik weet 't, ik doe mijn best om te stoppen!
Sara
Merel
Ukje
pi_57415497
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:05 schreef Fuente het volgende:
Vicky, hoe is het bij jou? Voel je al iets bijzonders ofzo?
ik heb het idee dat ik ieder moment ongesteld kan gaan worden
Pijn in me buik, af en toe wat roze/rood slijm...
nou ja we zien het wel....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_57416727
Vanmiddag een menstruatieachtige pijn, dus vandaag vast maar de eerste ovutest gedaan (hoorde eigenlijk morgen pas)
Ovuleer nog niet maar teststreepje was wel al lichtroze. Dus komt eraan!
Spannend weer

Geinig trouwens om eindelijk eens twee streepjes naast elkaar te zien hahahahaha. Alleen niet de goede test.
  zondag 16 maart 2008 @ 18:29:07 #55
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57417093
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:05 schreef Again het volgende:
Geinig trouwens om eindelijk eens twee streepjes naast elkaar te zien hahahahaha. Alleen niet de goede test.
Whaha, dat had ik ook inderdaad. Heel apart gevoel vond ik het. En ik ben er nu ook achter dat mijn ovulatie veel later is dan ik dacht. Succes met testen in ieder geval!

Ik zit nu 5 dagen na mijn ovulatie en heb constant krampjes in mijn buik. Lijkt op ongesteldheidskramp, maar dat is in principe onmogelijk. Lijkt me niet dat het zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn toch?? Merk dat ik er deze rond erg veel mee bezig ben. Misschien omdat ik ovulatietesten gebruikt heb. Maar deze laatste 2 weken lijken wel maanden
pi_57417248
Ai Vicky, dat klinkt niet best. Ik blijf voor je duimen!
pi_57417258
Innesteling??? Hoop het meis!
pi_57417497
ik hoop het ook..
vorige maand had ik alleen pijn aan me linkerborst/tepel, nu doet ook mijn rechterborst/tepel zeer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_57418226
Ook een roker dus. Maar laatste tijd wel heel weinig, neem elke dag een paar trekjes van de sigaret van mijn vriend.
Een soort van halfbakken stoppoging zeg maar Binnenkort stop ik wel helemaal.

En toen de duivels zich gister aandienden ben ik het maar op een zuipen gaan zetten
pi_57418566
Vicky, ik blijf ook gewoon duimen hoor!

happyme, ik denk ook bij elk pijntje van alles en nog wat. Ik denk dat het bij mij idd komt doordat ik weet dat ik m'n eisprong heb gehad.
Sara
Merel
Ukje
pi_57419005
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:29 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Whaha, dat had ik ook inderdaad. Heel apart gevoel vond ik het. En ik ben er nu ook achter dat mijn ovulatie veel later is dan ik dacht. Succes met testen in ieder geval!

Ik zit nu 5 dagen na mijn ovulatie en heb constant krampjes in mijn buik. Lijkt op ongesteldheidskramp, maar dat is in principe onmogelijk. Lijkt me niet dat het zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn toch?? Merk dat ik er deze rond erg veel mee bezig ben. Misschien omdat ik ovulatietesten gebruikt heb. Maar deze laatste 2 weken lijken wel maanden
Ik had ook krampkes, zo rond de innestelingsdatum en hoewel ik me voorhield dat het onzin was bleek het toch echt te kloppen
Sterkte met wachten!
pi_57420510
Mijn borsten voelen echt bont en blauw aan.

Proberen zwanger te worden.... oi!
pi_57420597
Vies psychisch spelletje he
pi_57420739
Ja! Maar goed, ook al was de ultra-gevoelige test gister negatief, je weet natuurlijk nooit.... (hoe bedoel je jezelf gek maken!!)

We zullen zien.
pi_57426366
Het kan toch gewoon.. Wie weet is je eitje wat later ingenesteld. Ik zou pas uitgaan van een mislukte ronde bij een menstruatie of een test die na de NOD gedaan is! Spannend hoor!
  maandag 17 maart 2008 @ 09:27:42 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57426784
Ultra-gevoelig of niet, je zal nog steeds genoeg hcg in je lijf moeten hebben.
En zoals gezegd, als die testen echt zo goed zijn als ze zelf beweren zouden ze door ziekenhuizen en artsen ook wel gebruikt worden niet waar?
Ik zou daar dus niet echt op vertrouwen.
  maandag 17 maart 2008 @ 09:57:09 #67
12913 GreatWhiteSilence
pi_57427129
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ultra-gevoelig of niet, je zal nog steeds genoeg hcg in je lijf moeten hebben.
En zoals gezegd, als die testen echt zo goed zijn als ze zelf beweren zouden ze door ziekenhuizen en artsen ook wel gebruikt worden niet waar?
Ik zou daar dus niet echt op vertrouwen.
Daar zou ik nu niet echt vanuit gaan. Ziekenhuizen en artsen houden graag een extra slag om de arm, om de patiënt niet teleur te stellen. Anders krijg je patienten die om nog een extra test zitten te zeuren omdat het de NOD nog niet was. Je ziet het hier toch ook iedere keer gebeuren, die twijfels? En dan mag het ziekenhuis extra gaan betalen of extra vragen gaan beantwoorden van niet-zwangere vrouwen. Kost extra geld en extra tijd, en daar houden ze niet van. In dit draadje betaal je zelf, of kost het de tijd van niet-artsen(die een stuk goedkoper zijn natuurlijk ).
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 17 maart 2008 @ 10:03:21 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57427197
Tuurlijk dat snap ik, maar dat is niet voor niets...
Die ultra gevoelige testen zijn echt niet zo ultragevoelig als ze zeggen volgens mij, anders zouden ziekenhuizen etc. toch niet zeggen 'wacht maar 14 dagen voor je gaat testen', dan zouden ze toch zeggen, met merk X kan je op dag 10 al testen?

Nou ja goed, waar bemoei ik me eigenlijk mee, het zijn niet mijn centjes die weggegooid worden.
  maandag 17 maart 2008 @ 10:42:56 #69
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57427802
Lastig he het geduld opbrengen tot de beste testdag! Ik geloof niet zo in die super gevoelige testen eigenlijk, wat eerder al gezegd werd, er is toch voldoende hcg nodig om een positieve test te krijgen!

Vicky, hoe is het nou met jou?

Ik had van het weekend een beetje last van bloederige afscheiding nadat we sex gehad hadden.
Vond het maar raar, nog nooit eerder gehad. Stiekem hoop ik dat het een innestelingsbloeding geweest is !
Ik moet nog even geduld hebben...maar tot op heden is me dat niet gelukt hoor! Ik kan maar niet wennen aan deze wachtdagen. Ik blijf het een drama vinden.
Afgelopen zaterdag gingen mijn en ik wandelen naar zijn ouders met de hond en toen had hij het er over dat het wel heel leuk zou zijn om volgend jaar hier samen met hond en gevulde kinderwagen te lopen , vind het altijd zo lief als hij het over ons zo onwijs gewenste kindje heeft!
pi_57428009
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:42 schreef Fruppel het volgende:

Afgelopen zaterdag gingen mijn en ik wandelen naar zijn ouders met de hond en toen had hij het er over dat het wel heel leuk zou zijn om volgend jaar hier samen met hond en gevulde kinderwagen te lopen , vind het altijd zo lief als hij het over ons zo onwijs gewenste kindje heeft!
Oh, dat soort momenten vind ik ook altijd zo
  maandag 17 maart 2008 @ 11:32:18 #71
12913 GreatWhiteSilence
pi_57428733
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Tuurlijk dat snap ik, maar dat is niet voor niets...
Die ultra gevoelige testen zijn echt niet zo ultragevoelig als ze zeggen volgens mij, anders zouden ziekenhuizen etc. toch niet zeggen 'wacht maar 14 dagen voor je gaat testen', dan zouden ze toch zeggen, met merk X kan je op dag 10 al testen?

Nou ja goed, waar bemoei ik me eigenlijk mee, het zijn niet mijn centjes die weggegooid worden.
Volgens mij zijn ze wel ultragevoelig, maar ik denk dat er een paar redenen zijn waarom ziekenhuizen er niet mee werken:

• Het kan altijd nog misgaan, en ik denk dat artsen ervan uitgaan dat als het al zo moeilijk is zwanger te worden, de klap extra hard aankomt als het alsnog mis gaat na een positieve test.
  • Mensen accepteren het pas dat ze niet zwanger zijn als er een menstruatie op gang is gekomen. En dan soms nog steeds niet (want er zijn toch mensen die zwanger zijn én menstrueren?). Dus dan blijf je testen als artsen daaraan beginnen.
  • Het zal niet voor iedereen goed werken, want niet ieder lichaam zit hetzelfde in elkaar. Waardoor je toch een vals negatieve uitslag kan krijgen. En dat komt het imago van het ziekenhuis niet ten goede...
  • Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
    pi_57429229
    nog geen duivels te zien hier.
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      maandag 17 maart 2008 @ 12:35:36 #73
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_57429891
    Hopelijk blijven ze weg Vicky!! Ik duim voor je!
    pi_57430880
    Ik ga ontpoppen.

Ik zie het nut van een kloon niet meer, iedereen mag het weten. Tis geen 'geheim' meer.

Tot zo!
    *pok*
    pi_57430908
    ♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
      maandag 17 maart 2008 @ 13:33:52 #76
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57431008
    Ik heb het lijstje gelijk aangepast Vlindur!
      maandag 17 maart 2008 @ 13:34:20 #77
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_57431018
    Had je er genoeg van om Rupzz te spelen!
    het eerste wat ik dacht was dat je perongeluk onder je "verkeerde" nick gepost had haha
    pi_57431147
    Ik ga me er niet achter verschuilen idd, wat een onzin!
    Ik ben gewoon mezelf. Carla, aangenaam!

Frupppel
      maandag 17 maart 2008 @ 14:05:56 #79
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_57431592
    Aangenaam Carla ! Welkom hier als je eigen ik!
    Ik blijf lekker Fruppel, vind het heerlijk om hier "anoniem" te kunnen zijn!
    pi_57431706
    Lekker doen hoor meid!
    pi_57433306
    Hallo Carla, ik ken je verder eigenlijk niet
    Maar je klinkt erg gezellig
    Ik ben Koningin
    pi_57433547
    Hoi Carla

Hier nog geen ongesteldheids-rug/buikpijn. Dus er vonkt toch nog een beetje hoop...
    (En mn borsten voelen ook vandaag nog steeds blauw aan)
      maandag 17 maart 2008 @ 16:09:48 #83
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_57433858
    Reinhilde ik blijf duimen hoor voor je, je weet maar nooit he!

Bedacht me ineens dat mijn NOD al over 9 dagen is...oeioei spannend . Hoop dat de dagen voorbij vliegen!
    pi_57434240
    Oh dames! Ik ben voor jullie aan het duimen!

Hier nog geen nieuws. Nog steeds ongi.

Ik heb een wieg gekregen van mn ouders. De hele familie heeft er in gelegen en mijn mama dus ook.
    Hij is nu vies bruin geverfd en die gaat dus wit. Ik kijk daarna wel verder wat ik er mee ga doen. De poezels mogen hem nu gebruiken als slaapmand. Maar op een of andere manier willen ze er niet in.

Ik vind em echt niet mooi... (in de beebie kamer komt een Leander)

[ Bericht 8% gewijzigd door Vlinder op 17-03-2008 16:39:03 ]
      maandag 17 maart 2008 @ 18:26:06 #85
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_57436120
    Hey, welkom Carla! (ken je verder niet maar leuk dat je er nu vrij over kan praten, kun je je ook niet meer vergissen )

Reinhilde, toch spannend hoor. Wanneer kun je nu testen?

Fruppel, ik hou ook de 26e aan als NOD aangezien mijn ovulatie later was dan gedacht. Dus we kunnen straks (hopenlijk) samen (positief) testen
    pi_57436317
    Welkom Carla!
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_57436669
    Kvind het juist wel een mooi wiegje Carla! Meestal zie je van die andere, die vind ik dan weer wat minder (die ronde ouderwetse met zo'n kiephemeltje)

Zelf ga ik een hele strakke wieg kopen met spijltjes (de mix and matchwieg van Prenatal haha in whitewash uitvoering!)

Ik ben trouwens Sanne

Straks weer een ovutestje. Ben benieuwd!
      maandag 17 maart 2008 @ 21:52:57 #88
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_57440609
    En en en??? Had je al 2 dikke strepen Again? Of in ieder geval duidelijker dan gister?
    pi_57440942
    Woensdag is mijn NOD, en ik ben behoorlijk regelmatig... Als ik morgen last krijg van mn rug,dan weet ik al genoeg. Dus..... nog even spannend!
    pi_57441379
    Nee zelfde.. Morgen weer een test. Volgens mijn berekening zou ik morgen moeten ovuleren..
      maandag 17 maart 2008 @ 22:31:49 #91
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_57441675
    Ik had ook heel lang een heel licht teststreepje. Uiteindelijk kwamen de dikkere strepen pas 1 week later, dus misschien blijk jij ook wel veel te vroeg geklust te hebben. Hoeveel dagen is nogmaal je cyclus ook alweer?

Reinhilde, ik zal duimen voor je morgen dat de pijn in je rug uitblijft
    pi_57443603
    Sanne, het ding is zo brieck als wat, volgens mij is ie door een opa of overgroot opa zelf gemaakt. Maar dat maakt hem wel weer antiek. Ik kan het toch niet over mn hart verkrijgen om hem weg te doen. Ik heb er zelf ook in gelegen! Ik zet hem misschien wel beneden of op onze slaapkamer. Ik kijk wel, maar ik vind de leander zo mooi!

Reinhilde: Spannend!
    Sanne: Suc6 er mee he! Dat je maar snel weg mag!
    Fruppel: Zwemmers al laten testen?

Dikke zoen allemaal! En welterusten
    Ik rook er nog een en ga dan ook plat.
    Moet goed rusten voor woensdag, dan wordt ik weer geopereerd aan mn pols..

*zenuwen!!*
    pi_57446147
    Hee.... ik heb net een heeeeeeeeeeel licht tweede streepje geplast, denk ik... Maar is al weg, ik heb net geprobeerd een foto te maken, maar ik zit nu met mijn Asus EEE mini-laptopje in bed, moet dus zo even naar de laptop in de woonkamer waar de goede software op staat, en het draadje vinden van camera naar laptop, dus, ik hoop dadelijk een foto te plaatsen en dan kunnen jullie kijken of het echt een (weliswaar) heel licht streepje is, of dat ik mij blauwe streepjes inbeeld.
    pi_57446152
    Oh! En Vlinder, sterkte met de operatie morgen.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 07:23:15 #95
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_57446214
    Oeehhh Reinhilde, spannend!! Een streep is een streep zeggen ze. Ik zal op mijn werk straks even inchecken en de streep bekijken.

Vlindur, veel succes met de operatie!
    pi_57446267
    Ik kan het goede draadje niet vinden en ik moet echt weg.

Sorry dames, vanavond zoek ik even verder!
    pi_57446306
    hie rnog steeds geen duiels te zien maar test was negatief...

ik ga ervan uit dat ik vandaag of morgen ongi ga worden... we zien het wel.
    Ik trek me voorlopig even terug van Fok. Moet even wat dingen op een rijtje zetten..
    Ben te veel bezig met zwanger worden en dat gaat mijn hele leven dalijk beheersen en daar heb ik geen zin in...

Ik duim voor veel streepjes!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_57446461
    Spannend Reinhilde!

Vicky, wat jammer. Hopelijk zien we je snel terug (met een leuke mededeling )
    pi_57446474
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 08:11 schreef owlet het volgende:
    Vicky, wat jammer. Hopelijk zien we je snel terug (met een leuke mededeling )
    Vicky
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      dinsdag 18 maart 2008 @ 08:36:03 #100
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57446690
    Balen Vicky...
    Hopelijk wordt je snel wat rustiger. Het lijkt mij ook lastig hoor, als je de eerste keer gelijk zwanger was, dan ga je nu toch al daar ook vanuit.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')