Hmm....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:10 schreef miss_sly het volgende:
Och arme, ik zie schaap al per ongeluk het verkeerde bekertje pakken![]()
maar doe nu eens vertellen: maakt het allemaal echt uit wanneer je met welke urine test? ik wil zoooo graag testen en dan graag positief en ik weet dat zwanger zijn dan al heel erg helpt, maar goed...jullie snappen wel wat ik bedoel, denk ik {sub]ik ben hyper, druk, ongedurig en alles vandaag, dus laat me maar even enzo[/sub]
quote:Veel testen kan je tegenwoordig de hele dag door doen, je hoeft niet meer perse ochtend urine te gebruiken. Wel heb je bij het gebruik van ochtend urine meer kans dat de test duidelijk postitief zal zijn, omdat ochtend urine meer geconcentreed is en daarom meer hCG hormoon bevat.
"Kijk eens schaap, vers gepl... geperstquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:10 schreef miss_sly het volgende:
Och arme, ik zie schaap al per ongeluk het verkeerde bekertje pakken![]()
Oh ik had mijn info hier vandaan, met een plaatje ter verduidelijking:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk overal dat zaadcellen 48-72 uur overleven en een enkele site zegt 4 dagen, maar 5 kom ik nergens tegen. Lijkt me ook erg lang, trouwens. Ik zou dus zelf niet inzetten op de 5 dagen, maar het op maximaal 3 houden.
Daar ben ik het volledig mee eens!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:14 schreef Sugar het volgende:
In elk geval geen predictor doen, die werken pas bij een overdosis HCG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |