quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:47 schreef Libel het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens!!
Zo had ik bij mijn eerste zwangerschap getest met een goedkope test en die was positief. Ikke blij. De dag erna (voor de zekerheid) nog getest met predictor. Was die negatief!
Ik was dus al heel teleurgesteld en pas een week (!) later was die predictor (lichtjes) positief!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:43 schreef Reinhilde het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Matcare testen?
Kan best, maar dan mag nog steeds niet gelogen worden. Dus of ze overtreden de wet of voor een deel van de mensen zal die 6 dagen wel gelden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef Rottdog het volgende:
Sorry het riekt mij meer naar een verkoperspraatje
Ze liegen natuurlijk niet echt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Kan best, maar dan mag nog steeds niet gelogen worden. Dus of ze overtreden de wet of voor een deel van de mensen zal die 6 dagen wel gelden.
Ja, dat zat ik me dus ook af te vragen. Als er werkelijk zulke gevoelige testen zijn, waarom laten ze dan vrouwen die met IUI, IVF, ICSI, etc bezig zijn niet na een week al testen met die ultragevoelige testen? nee, ze laten ze voor hun plezier 2 nare wachtweken doorlopen ipv 1...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zouden ander ziekenhuizen nav ivf behandelingen en dergelijke ook niet met die zogenaamd extra gevoelige tests werken?
Ow, wat naar Koningin. En lekker dat sigaretjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:46 schreef Koningin het volgende:
Miss_sly heb jij al getest??
Ik heb slecht nieuws. Werd vannacht wakker met flinke buikkrampen en had dus gelijk in de gaten dat het mis ging. Ben vanmorgen overduidelijk ongesteld geworden!
Dus ik blijf nog even in dit topic rond hangen, tis ook erg gezellig hier
We gaan gewoon weer verder.
zo, nu ga ik lekker een sigaretje roken, daar was ik echt aan toe
Balen Reinhildequote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:08 schreef Reinhilde het volgende:
Nou ik heb net ook maar weer gewoon een sigaretje gerookt.
Met de Mat Care, negatief... wachten op de rode duivels, en dan ronde 4....
Ik denk dat ze rookt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |