Jee Bummer Koningin!

Hopen op volgende maand meer geluk maar dan... En miss_sly.. zolang er geen bloed is, is er nog een beetje hoop toch?!!
En wat is er veel gepost hier zeg

heb flink moeten bijlezen. Het wordt een spannende tijd vanaf volgende week. Zou leuk zijn als er een groot aantal 2e streepjes te zien zouden zijn.
Hier is ook het grote wachten begonnen. Ik heb alleen wel mijn ovulatiepiek gemist denk ik, aangezien dinsdagavond de teststreep net iets lichter was als de controlestreep en woensdagavond weer net iets lichter. Ik hoop/denk dat de piek dan woensdagochtend is geweest, dag 22 dus. Of helemaal niet natuurlijk en dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden, maar daar ga ik maar even niet vanuit
Wat betreft vroeg testen, vind ik het ook lastig hoor. Ik snap heel goed dat je snel wilt testen omdat je het graag wilt weten, maar het komt zo vaak voor dat het nog mis gaat in een vroeg stadium. Wij hebben afgesproken dat ik in ieder geval niet voor de NOD ga testen. Ondanks dat ik van nature heeeeeel nieuwsgierig ben, wil ik me de teleurstelling besparen.
Ik duim in ieder geval voor 2e streepjes

Prettig weekend allemaal.