abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2008 @ 15:18:27 #51
108648 cattie
lieve moeder
pi_57413270
Jullie weten dat roken de vruchtbaarheid verminderd?
pi_57413528
ik weet 't, ik doe mijn best om te stoppen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57415497
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:05 schreef Fuente het volgende:
Vicky, hoe is het bij jou? Voel je al iets bijzonders ofzo?
ik heb het idee dat ik ieder moment ongesteld kan gaan worden
Pijn in me buik, af en toe wat roze/rood slijm...
nou ja we zien het wel....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_57416727
Vanmiddag een menstruatieachtige pijn, dus vandaag vast maar de eerste ovutest gedaan (hoorde eigenlijk morgen pas)
Ovuleer nog niet maar teststreepje was wel al lichtroze. Dus komt eraan!
Spannend weer

Geinig trouwens om eindelijk eens twee streepjes naast elkaar te zien hahahahaha. Alleen niet de goede test.
  zondag 16 maart 2008 @ 18:29:07 #55
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57417093
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:05 schreef Again het volgende:
Geinig trouwens om eindelijk eens twee streepjes naast elkaar te zien hahahahaha. Alleen niet de goede test.
Whaha, dat had ik ook inderdaad. Heel apart gevoel vond ik het. En ik ben er nu ook achter dat mijn ovulatie veel later is dan ik dacht. Succes met testen in ieder geval!

Ik zit nu 5 dagen na mijn ovulatie en heb constant krampjes in mijn buik. Lijkt op ongesteldheidskramp, maar dat is in principe onmogelijk. Lijkt me niet dat het zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn toch?? Merk dat ik er deze rond erg veel mee bezig ben. Misschien omdat ik ovulatietesten gebruikt heb. Maar deze laatste 2 weken lijken wel maanden
pi_57417248
Ai Vicky, dat klinkt niet best. Ik blijf voor je duimen!
pi_57417258
Innesteling??? Hoop het meis!
pi_57417497
ik hoop het ook..
vorige maand had ik alleen pijn aan me linkerborst/tepel, nu doet ook mijn rechterborst/tepel zeer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_57418226
Ook een roker dus. Maar laatste tijd wel heel weinig, neem elke dag een paar trekjes van de sigaret van mijn vriend.
Een soort van halfbakken stoppoging zeg maar Binnenkort stop ik wel helemaal.

En toen de duivels zich gister aandienden ben ik het maar op een zuipen gaan zetten
pi_57418566
Vicky, ik blijf ook gewoon duimen hoor!

happyme, ik denk ook bij elk pijntje van alles en nog wat. Ik denk dat het bij mij idd komt doordat ik weet dat ik m'n eisprong heb gehad.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57419005
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:29 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Whaha, dat had ik ook inderdaad. Heel apart gevoel vond ik het. En ik ben er nu ook achter dat mijn ovulatie veel later is dan ik dacht. Succes met testen in ieder geval!

Ik zit nu 5 dagen na mijn ovulatie en heb constant krampjes in mijn buik. Lijkt op ongesteldheidskramp, maar dat is in principe onmogelijk. Lijkt me niet dat het zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn toch?? Merk dat ik er deze rond erg veel mee bezig ben. Misschien omdat ik ovulatietesten gebruikt heb. Maar deze laatste 2 weken lijken wel maanden
Ik had ook krampkes, zo rond de innestelingsdatum en hoewel ik me voorhield dat het onzin was bleek het toch echt te kloppen
Sterkte met wachten!
pi_57420510
Mijn borsten voelen echt bont en blauw aan.

Proberen zwanger te worden.... oi!
pi_57420597
Vies psychisch spelletje he
pi_57420739
Ja! Maar goed, ook al was de ultra-gevoelige test gister negatief, je weet natuurlijk nooit.... (hoe bedoel je jezelf gek maken!!)

We zullen zien.
pi_57426366
Het kan toch gewoon.. Wie weet is je eitje wat later ingenesteld. Ik zou pas uitgaan van een mislukte ronde bij een menstruatie of een test die na de NOD gedaan is! Spannend hoor!
  maandag 17 maart 2008 @ 09:27:42 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57426784
Ultra-gevoelig of niet, je zal nog steeds genoeg hcg in je lijf moeten hebben.
En zoals gezegd, als die testen echt zo goed zijn als ze zelf beweren zouden ze door ziekenhuizen en artsen ook wel gebruikt worden niet waar?
Ik zou daar dus niet echt op vertrouwen.
  maandag 17 maart 2008 @ 09:57:09 #67
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_57427129
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ultra-gevoelig of niet, je zal nog steeds genoeg hcg in je lijf moeten hebben.
En zoals gezegd, als die testen echt zo goed zijn als ze zelf beweren zouden ze door ziekenhuizen en artsen ook wel gebruikt worden niet waar?
Ik zou daar dus niet echt op vertrouwen.
Daar zou ik nu niet echt vanuit gaan. Ziekenhuizen en artsen houden graag een extra slag om de arm, om de patiënt niet teleur te stellen. Anders krijg je patienten die om nog een extra test zitten te zeuren omdat het de NOD nog niet was. Je ziet het hier toch ook iedere keer gebeuren, die twijfels? En dan mag het ziekenhuis extra gaan betalen of extra vragen gaan beantwoorden van niet-zwangere vrouwen. Kost extra geld en extra tijd, en daar houden ze niet van. In dit draadje betaal je zelf, of kost het de tijd van niet-artsen(die een stuk goedkoper zijn natuurlijk ).
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 17 maart 2008 @ 10:03:21 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57427197
Tuurlijk dat snap ik, maar dat is niet voor niets...
Die ultra gevoelige testen zijn echt niet zo ultragevoelig als ze zeggen volgens mij, anders zouden ziekenhuizen etc. toch niet zeggen 'wacht maar 14 dagen voor je gaat testen', dan zouden ze toch zeggen, met merk X kan je op dag 10 al testen?

Nou ja goed, waar bemoei ik me eigenlijk mee, het zijn niet mijn centjes die weggegooid worden.
  maandag 17 maart 2008 @ 10:42:56 #69
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57427802
Lastig he het geduld opbrengen tot de beste testdag! Ik geloof niet zo in die super gevoelige testen eigenlijk, wat eerder al gezegd werd, er is toch voldoende hcg nodig om een positieve test te krijgen!

Vicky, hoe is het nou met jou?

Ik had van het weekend een beetje last van bloederige afscheiding nadat we sex gehad hadden.
Vond het maar raar, nog nooit eerder gehad. Stiekem hoop ik dat het een innestelingsbloeding geweest is !
Ik moet nog even geduld hebben...maar tot op heden is me dat niet gelukt hoor! Ik kan maar niet wennen aan deze wachtdagen. Ik blijf het een drama vinden.
Afgelopen zaterdag gingen mijn en ik wandelen naar zijn ouders met de hond en toen had hij het er over dat het wel heel leuk zou zijn om volgend jaar hier samen met hond en gevulde kinderwagen te lopen , vind het altijd zo lief als hij het over ons zo onwijs gewenste kindje heeft!
pi_57428009
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:42 schreef Fruppel het volgende:

Afgelopen zaterdag gingen mijn en ik wandelen naar zijn ouders met de hond en toen had hij het er over dat het wel heel leuk zou zijn om volgend jaar hier samen met hond en gevulde kinderwagen te lopen , vind het altijd zo lief als hij het over ons zo onwijs gewenste kindje heeft!
Oh, dat soort momenten vind ik ook altijd zo
  maandag 17 maart 2008 @ 11:32:18 #71
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_57428733
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Tuurlijk dat snap ik, maar dat is niet voor niets...
Die ultra gevoelige testen zijn echt niet zo ultragevoelig als ze zeggen volgens mij, anders zouden ziekenhuizen etc. toch niet zeggen 'wacht maar 14 dagen voor je gaat testen', dan zouden ze toch zeggen, met merk X kan je op dag 10 al testen?

Nou ja goed, waar bemoei ik me eigenlijk mee, het zijn niet mijn centjes die weggegooid worden.
Volgens mij zijn ze wel ultragevoelig, maar ik denk dat er een paar redenen zijn waarom ziekenhuizen er niet mee werken:

• Het kan altijd nog misgaan, en ik denk dat artsen ervan uitgaan dat als het al zo moeilijk is zwanger te worden, de klap extra hard aankomt als het alsnog mis gaat na een positieve test.
  • Mensen accepteren het pas dat ze niet zwanger zijn als er een menstruatie op gang is gekomen. En dan soms nog steeds niet (want er zijn toch mensen die zwanger zijn én menstrueren?). Dus dan blijf je testen als artsen daaraan beginnen.
  • Het zal niet voor iedereen goed werken, want niet ieder lichaam zit hetzelfde in elkaar. Waardoor je toch een vals negatieve uitslag kan krijgen. En dat komt het imago van het ziekenhuis niet ten goede...
  • Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
    pi_57429229
    nog geen duivels te zien hier.
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      maandag 17 maart 2008 @ 12:35:36 #73
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_57429891
    Hopelijk blijven ze weg Vicky!! Ik duim voor je!
    pi_57430880
    Ik ga ontpoppen.

Ik zie het nut van een kloon niet meer, iedereen mag het weten. Tis geen 'geheim' meer.

Tot zo!
    *pok*
    pi_57430908
    ♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
      maandag 17 maart 2008 @ 13:33:52 #76
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57431008
    Ik heb het lijstje gelijk aangepast Vlindur!
      maandag 17 maart 2008 @ 13:34:20 #77
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_57431018
    Had je er genoeg van om Rupzz te spelen!
    het eerste wat ik dacht was dat je perongeluk onder je "verkeerde" nick gepost had haha
    pi_57431147
    Ik ga me er niet achter verschuilen idd, wat een onzin!
    Ik ben gewoon mezelf. Carla, aangenaam!

Frupppel
      maandag 17 maart 2008 @ 14:05:56 #79
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_57431592
    Aangenaam Carla ! Welkom hier als je eigen ik!
    Ik blijf lekker Fruppel, vind het heerlijk om hier "anoniem" te kunnen zijn!
    pi_57431706
    Lekker doen hoor meid!
    pi_57433306
    Hallo Carla, ik ken je verder eigenlijk niet
    Maar je klinkt erg gezellig
    Ik ben Koningin
    pi_57433547
    Hoi Carla

Hier nog geen ongesteldheids-rug/buikpijn. Dus er vonkt toch nog een beetje hoop...
    (En mn borsten voelen ook vandaag nog steeds blauw aan)
      maandag 17 maart 2008 @ 16:09:48 #83
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_57433858
    Reinhilde ik blijf duimen hoor voor je, je weet maar nooit he!

Bedacht me ineens dat mijn NOD al over 9 dagen is...oeioei spannend . Hoop dat de dagen voorbij vliegen!
    pi_57434240
    Oh dames! Ik ben voor jullie aan het duimen!

Hier nog geen nieuws. Nog steeds ongi.

Ik heb een wieg gekregen van mn ouders. De hele familie heeft er in gelegen en mijn mama dus ook.
    Hij is nu vies bruin geverfd en die gaat dus wit. Ik kijk daarna wel verder wat ik er mee ga doen. De poezels mogen hem nu gebruiken als slaapmand. Maar op een of andere manier willen ze er niet in.

Ik vind em echt niet mooi... (in de beebie kamer komt een Leander)

[ Bericht 8% gewijzigd door Vlinder op 17-03-2008 16:39:03 ]
      maandag 17 maart 2008 @ 18:26:06 #85
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_57436120
    Hey, welkom Carla! (ken je verder niet maar leuk dat je er nu vrij over kan praten, kun je je ook niet meer vergissen )

Reinhilde, toch spannend hoor. Wanneer kun je nu testen?

Fruppel, ik hou ook de 26e aan als NOD aangezien mijn ovulatie later was dan gedacht. Dus we kunnen straks (hopenlijk) samen (positief) testen
    pi_57436317
    Welkom Carla!
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_57436669
    Kvind het juist wel een mooi wiegje Carla! Meestal zie je van die andere, die vind ik dan weer wat minder (die ronde ouderwetse met zo'n kiephemeltje)

Zelf ga ik een hele strakke wieg kopen met spijltjes (de mix and matchwieg van Prenatal haha in whitewash uitvoering!)

Ik ben trouwens Sanne

Straks weer een ovutestje. Ben benieuwd!
      maandag 17 maart 2008 @ 21:52:57 #88
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_57440609
    En en en??? Had je al 2 dikke strepen Again? Of in ieder geval duidelijker dan gister?
    pi_57440942
    Woensdag is mijn NOD, en ik ben behoorlijk regelmatig... Als ik morgen last krijg van mn rug,dan weet ik al genoeg. Dus..... nog even spannend!
    pi_57441379
    Nee zelfde.. Morgen weer een test. Volgens mijn berekening zou ik morgen moeten ovuleren..
      maandag 17 maart 2008 @ 22:31:49 #91
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_57441675
    Ik had ook heel lang een heel licht teststreepje. Uiteindelijk kwamen de dikkere strepen pas 1 week later, dus misschien blijk jij ook wel veel te vroeg geklust te hebben. Hoeveel dagen is nogmaal je cyclus ook alweer?

Reinhilde, ik zal duimen voor je morgen dat de pijn in je rug uitblijft
    pi_57443603
    Sanne, het ding is zo brieck als wat, volgens mij is ie door een opa of overgroot opa zelf gemaakt. Maar dat maakt hem wel weer antiek. Ik kan het toch niet over mn hart verkrijgen om hem weg te doen. Ik heb er zelf ook in gelegen! Ik zet hem misschien wel beneden of op onze slaapkamer. Ik kijk wel, maar ik vind de leander zo mooi!

Reinhilde: Spannend!
    Sanne: Suc6 er mee he! Dat je maar snel weg mag!
    Fruppel: Zwemmers al laten testen?

Dikke zoen allemaal! En welterusten
    Ik rook er nog een en ga dan ook plat.
    Moet goed rusten voor woensdag, dan wordt ik weer geopereerd aan mn pols..

*zenuwen!!*
    pi_57446147
    Hee.... ik heb net een heeeeeeeeeeel licht tweede streepje geplast, denk ik... Maar is al weg, ik heb net geprobeerd een foto te maken, maar ik zit nu met mijn Asus EEE mini-laptopje in bed, moet dus zo even naar de laptop in de woonkamer waar de goede software op staat, en het draadje vinden van camera naar laptop, dus, ik hoop dadelijk een foto te plaatsen en dan kunnen jullie kijken of het echt een (weliswaar) heel licht streepje is, of dat ik mij blauwe streepjes inbeeld.
    pi_57446152
    Oh! En Vlinder, sterkte met de operatie morgen.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 07:23:15 #95
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_57446214
    Oeehhh Reinhilde, spannend!! Een streep is een streep zeggen ze. Ik zal op mijn werk straks even inchecken en de streep bekijken.

Vlindur, veel succes met de operatie!
    pi_57446267
    Ik kan het goede draadje niet vinden en ik moet echt weg.

Sorry dames, vanavond zoek ik even verder!
    pi_57446306
    hie rnog steeds geen duiels te zien maar test was negatief...

ik ga ervan uit dat ik vandaag of morgen ongi ga worden... we zien het wel.
    Ik trek me voorlopig even terug van Fok. Moet even wat dingen op een rijtje zetten..
    Ben te veel bezig met zwanger worden en dat gaat mijn hele leven dalijk beheersen en daar heb ik geen zin in...

Ik duim voor veel streepjes!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_57446461
    Spannend Reinhilde!

Vicky, wat jammer. Hopelijk zien we je snel terug (met een leuke mededeling )
    pi_57446474
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 08:11 schreef owlet het volgende:
    Vicky, wat jammer. Hopelijk zien we je snel terug (met een leuke mededeling )
    Vicky
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      dinsdag 18 maart 2008 @ 08:36:03 #100
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57446690
    Balen Vicky...
    Hopelijk wordt je snel wat rustiger. Het lijkt mij ook lastig hoor, als je de eerste keer gelijk zwanger was, dan ga je nu toch al daar ook vanuit.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')