Mooie foto weer. Lekker uitbaggeren dat oor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:10 schreef tonja het volgende:
Lekker diep met de tong d'r in![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh, nummer 300, ik maak ff een nieuw topic aan.
Ah.. misschien mag je het andere oorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:01 schreef tonja het volgende:
Tnx Juup. Je zou die slurpgeluiden eens moeten horen
@ Senesta: Ja ze zijn echt een stelletje, soms voel ik me buitengesloten
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah.. misschien mag je het andere oor
Volgens mij is dat tegenwoordig strafbaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:35 schreef Litso het volgende:
Ik ga maar eens foto's maken van waar Tyler Djinn allemaal wast
Dat gaat wel wat verder dan diep in het oor
Kleintjes zijn zo onweerstaanbaar altijd, ma is ook een mooierdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef nein het volgende:
Tonja! Wat geef je je katten te eten? Want hun vacht glanst echt zoooo enorm! Of hoort dat bij het ras?
Plus: foto's van mn aanstaande katten (crosspostje)
[ afbeelding ] (mama)
[ afbeelding ] (zoon)
Ohh..onze floppy (zie vorig topic) krijgt ook Hills, speciaal voor zn nieren, doet ie het al jaren goed op. Goed spul dat Hills. Maar weet nog niet of ik hele dure spul wel ga kopen voor m'n aanstaande 2 kattenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Kleintjes zijn zo onweerstaanbaar altijd, ma is ook een mooierd![]()
Ze krijgen Hills T/D, dat is speciaal voer om het gebit schoon te houden. Dat kost maar 47 euro per 5 kiloHet is ze geraden om daarvan te gaan glimmen!
Heb je ook nog weer foto's van Ernesto?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
....
Wat is Flynn voor een katquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Loes en Harry gezellig bezig als altijd, bolle Britjes en een flinke tong, begint al goed.
Hier mijn geboefte, had al lang niks meer gepost:
Ik zat lekker op de bank en ineens kwam Flynn aanzetten met een speelhengel, hier staat hij op schoot ongeduldig te wezen omdat ik niet gelijk met hem ging spelen:
[ afbeelding ]
Vogeltjes kijken;
[ afbeelding ]
Hahaha die laatste is echt prachtig. Net alsof hij/zij gewoon knock out is gegaanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:54 schreef MissBliss het volgende:
Wat een leuke foto's weer!
Verse Ziggy's:
Ziggy slaapt graag plat op de kin:
[ afbeelding ]
Of plat op den bek:
[ afbeelding ]
Ziggyquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:54 schreef MissBliss het volgende:
Wat een leuke foto's weer!
Verse Ziggy's:
Ziggy slaapt graag plat op de kin:
[ afbeelding ]
Of plat op den bek:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:43 schreef tonja het volgende:
Katten lijken verbazend weinig zuurstof nodig te hebben.
ooh..is Dara een chocolate kat?quote:Op zondag 16 maart 2008 14:53 schreef Lips het volgende:
Dara keert me ondertussen gewoon de rug toe:
[ afbeelding ]
Laat me nou gewoon m'n ding doen!
[ afbeelding ]
Leuke foto's!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:00 schreef Ephemera het volgende:
Na lang mee te hebben gekeken in dit topic, mag ik nu eindelijk mijn eigen kitten showen:
Pixel![]()
Ze schijnt 7 weken oud te zijn, maar ze is zó mini dat ze ook wel jonger kan zijn. In elk geval is ze vréselijk lief en minstens zo vreselijk actief. Hierdoor werd het maken van de verplichte foto's wat lastig, maar na wat gebungel met een muis boven haar hoofd, zat ze lang genoeg stil om een foto te maken:
[ afbeelding ]
Ze heeft trouwens een voetfetish. Het maakt niet uit of je blote voeten, sokken of schoenen draagt, ze wil er per se aan zitten/ op zitten ed. En ik vind het juist zo gruwelijk als ze aan mijn voeten zit
![]()
Die mega-maat-49-voeten zijn trouwens van mijn vriend.
[ afbeelding ]
En tot slot nog een ietwat onduidelijke foto van haar mooie koppie![]()
[ afbeelding ]
Dat ze nog maar errug lang bij ons mag blijven!
Chocolate katquote:
hahah dat ging om de kleur ja, ik krijg binnenkort een brit met chocolate kleur vacht. Maar je ziet niet veel HTK katten met een bruine kleur, meestal zijn ze dan zwartquote:Op maandag 17 maart 2008 19:18 schreef Lips het volgende:
[..]
Chocolate katIs dat een speciaal ras of gaat dat enkel om de kleur?
Dara is gewoon een huis-tuin-en-keukenpoes met een donkerbruine vacht en een witte plek onder d'r kopje
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Eentje speciaal voor Bluezz:
[ afbeelding ]
Die miauw is echt ergquote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Twinky het volgende:
een filmpje van Mozes
http://www.youtube.com/watch?v=69zuGPi00Uw
binnenkort probeer ik een beter filmpje te maken (met licht in de wc alvast aan). Voordat ik begon met filmen was ik nog naar boven gelopen om mijn camera te pakken en ik heb het licht aangedaan. En in die tijd bleef hij zo zeurend miauwen
Dorst, was het, dorst!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Twinky het volgende:
een filmpje van Mozes
http://www.youtube.com/watch?v=69zuGPi00Uw
binnenkort probeer ik een beter filmpje te maken (met licht in de wc alvast aan). Voordat ik begon met filmen was ik nog naar boven gelopen om mijn camera te pakken en ik heb het licht aangedaan. En in die tijd bleef hij zo zeurend miauwen
ik ga proberen vanmiddag als ik thuiskom hem te filmen hoe hij bovenaan de trap staat. En anders vanavond. Dat is helemaal ergquote:Op maandag 17 maart 2008 22:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die miauw is echt ergAl helemaal ready steady om lekker te drinken
Dara is wel heel donker hoor, je ziet alleen met zonlicht dat ze toch echt wel bruin is, ze lijkt bij ander licht zwart. Ik heb even gaan kijken maar ze heeft wel donkere zooltjesquote:Op maandag 17 maart 2008 19:34 schreef nein het volgende:
[..]
hahah dat ging om de kleur ja, ik krijg binnenkort een brit met chocolate kleur vacht. Maar je ziet niet veel HTK katten met een bruine kleur, meestal zijn ze dan zwart(overigens kon je dat zien aan de voetzooltjes ofzo, britten die zwart zijn hebben ook donkere zooltjes, en chocolate hebben lichte zooltjes).
Maarjaa, hoe dan ook: Mooie kat is Dara
Gaaaaaaf!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik kwam nog een oude tegen
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou een paar ouwetjesquote:
het was ook wlegeteld nog geen hele minuut dus dat valt ook wel weer meequote:Op woensdag 19 maart 2008 13:38 schreef TheSorrow het volgende:
Ze kijkt ook niet vrolijk, ik vind het maar gaar dat je dat je poes aandoet tbh
super mooie blauwe ogen!quote:
Ik ook danquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:27 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een paar ouwetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een superlieve van mini-fleur (het verticale exemplaar)
Geweldig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:27 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Ach nee, ze showt gewoon haar prachtig getekende spoortjes ! Mooie Birmanenmeisje hoor, en Elmo is een hele mooie zwarte (die laatste foto, lekker poseren inderdaad !).quote:
Net alsof ze klaar staat om de ander te laten schrikkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:53 schreef Sorbootje het volgende:
En een superlieve van mini-fleur (het verticale exemplaar)
Henkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:31 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Wow, wat een ontzettend mooie foto! En mooie poekie uiteraard...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:31 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Who's the bossquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef prupke het volgende:
Als Fokke lekker ligt te slapen denkt ons Nol altijd : daar ga ik eens dwars overheen liggen
[ afbeelding ]
ons Nolquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou ook een betrapt puberstel kunnen zijn deze foto
Wat was er dan met haar aan de hand?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Ripley heeft een paar weken geleden een redelijk deel van haar overgebleven tanden moeten inleveren bij de dierenarts. Ze heeft nu nog maar 1 klein rijtje tandjes over. Ze is echter helemaal opgeleefd, ze speelt weer en vecht nu ook eindelijk eens terug als Roxy weer de bitch aan het uithangen is.
[ afbeelding ]
Toen we haar zo'n anderhalf jaar geleden uit het asiel haalden mistte ze al een aantal tanden. Na onderzoek bij de dierenarts bleken er nog een aantal tanden los te zitten. Op advies van de dokter hebben we deze laten verwijderen (onder narcose natuurlijk). Ze heeft nu nog 1 rijtje tanden aan één kant om mee te kauwen. De dokter vermoedde dat ze waarschijnlijk meer moeite had met eten met de tanden zoals ze ze voor de operatie had dan erna. En dat blijkt wel uit hoe ze weer is opgeleefd.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou ook een betrapt puberstel kunnen zijn deze foto
Paar oude fotootjes van Charlie :quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Wow, wat een ontzettend mooie foto! En mooie poekie uiteraard...
@ Lau.: Doe eens showen met een foto van Charlie? Word wel nieuwsgierig eerlijk gezegd
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef Santjuh het volgende:
Schumi slaapt graag op de monitorZal 'm wel tegenvallen als we straks een tft scherm hebben
![]()
Misschien overbodige vraag maar zijn ze al gecastreerd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef stevengerrard het volgende:
Ik weet niet of dit het goede topic ervoor is anders hoor ik het wel.
Het is helaas niet anders. Onze 2 katten moeten uitelkaar. Sinds een dik half jaar liggen ze met elkaar overhoop en vechten ze meer met elkaar. Dit terwijl ze broertjes zijn en eerder altijd met elkaar overweg konden. Daarnaast plast er 1 nu in huis waardoor er geen andere optie is dan ze uit elkaar te halen en een goed huis voor de katten te vinden. Kiezen tussen de een of de ander is te moeilijk.
We hebben alles al geprobeerd, feronoom spray ofzo, chemische castratie. Waarbij dit laatste leek te werken totdat ik de een vandaag betrapte op het plassen in het ligmandje van de ander. En van overmaat van ramp is het kleed wat er onder lag ook beplast. Ben al de gehele dag aan het schoonmaken maar het gaat er moeilijk uit.
Mocht iemand een goed adres weten dan hoor ik het graag
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef stevengerrard het volgende:
Het is helaas niet anders. Onze 2 katten moeten uitelkaar. Sinds een dik half jaar liggen ze met elkaar overhoop en vechten ze meer met elkaar. Dit terwijl ze broertjes zijn en eerder altijd met elkaar overweg konden. Daarnaast plast er 1 nu in huis waardoor er geen andere optie is dan ze uit elkaar te halen en een goed huis voor de katten te vinden. Kiezen tussen de een of de ander is te moeilijk.
We hebben alles al geprobeerd, feronoom spray ofzo, chemische castratie. Waarbij dit laatste leek te werken totdat ik de een vandaag betrapte op het plassen in het ligmandje van de ander. En van overmaat van ramp is het kleed wat er onder lag ook beplast. Ben al de gehele dag aan het schoonmaken maar het gaat er moeilijk uit.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:33 schreef n0a het volgende:
[..]
Misschien overbodige vraag maar zijn ze al gecastreerd?
Volgens mij is dit niet de juiste plekquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef stevengerrard het volgende:
Open anders een apart topic in F&F. Grote kans dat je iemand zult vinden voor je kat(ten)quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef stevengerrard het volgende:
Snuggles van ons sliep graag op de tv, maar sinds wij een LCD hebben baalt hij en kijkt hij nog af en toe of hij er toch niet op kan gaan liggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef Santjuh het volgende:
Schumi slaapt graag op de monitorZal 'm wel tegenvallen als we straks een tft scherm hebben
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slapende Tico![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn beide al gecastreerd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:29 schreef n0a het volgende:
Chemische castratie is nog altijd wat anders dan daadwerkelijke. Waarom laat je ze niet castreren? Grote kans dat daarmee de plas en vecht problemen voorbij zijn en dan hoef je ze ook niet weg te doen.
Komende maandag is ze 9 weken. En ze is echt inie-mini iddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:56 schreef Sorbootje het volgende:
Wat een lief ukkie!! Hoe oud is Lotje? Ze ziet er zo klein uit!
Ach, fok is je beste vriendinquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:50 schreef Again het volgende:
Haha... Roest van de schroeven?
Zie je altijd achteraf pas he hahaha
I wonder whyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef supkaa het volgende:
Dimmie is alweer helemaal vergeten dat hij ooit in het asiel zat![]()
[ afbeelding ]
De dokter vond hem wel een beetje dik![]()
Het mandje is gewoon te klein, die dokter ziet het verkeerdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
De dokter vond hem wel een beetje dik![]()
Interesse in een 3 euro kortingsbon van Hills? We zijn nu overgestapt op Royal Canine en vergeten die kortingsbon te gebruikenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Kleintjes zijn zo onweerstaanbaar altijd, ma is ook een mooierd![]()
Ze krijgen Hills T/D, dat is speciaal voer om het gebit schoon te houden. Dat kost maar 47 euro per 5 kiloHet is ze geraden om daarvan te gaan glimmen!
O M Gquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:23 schreef Ireth het volgende:
Ik vond het altijd wel meevallen als men verbaast uitriep "Wat een dikke kat!!!" maar nu Gizmo gister bij mijn dochter op schoot kroop voor een tukkie had ik toch even zoiets van "oef.."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, als je even je adresgegevens doorstuurt in een privebericht zal ik 'm van de week even op de bus gooienquote:
Die beesten (Wij hebben dus nog zo'n exemplaar rondlopen) krijgen dagelijks 1 bakje (per dier dus!) droge brokken (van dat dure dierenartsvoer! 19 euro per 2 kilo!) en rennen zich de tandjes door het huis heen! Heb van de dierenarts ook nog nooit gehoord dat ze te zwaar zouden zijn. Ik weet wel dat er weinig van overblijft als ze nat wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:04 schreef Adelante het volgende:
mijn god, is het niet verstandig om die beesten wat minder te voeren en meer te laten bewegen? kan me niet voorstellen dat je lang van je huisdier kunt genieten met zo'n vorm van obesitas
Wow!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:23 schreef Ireth het volgende:
Ik vond het altijd wel meevallen als men verbaast uitriep "Wat een dikke kat!!!" maar nu Gizmo gister bij mijn dochter op schoot kroop voor een tukkie had ik toch even zoiets van "oef.."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof! PM verstuurdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:53 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ok, als je even je adresgegevens doorstuurt in een privebericht zal ik 'm van de week even op de bus gooien
Mozes is op zo'n moment gewoon boos op de wereldquote:Op zondag 30 maart 2008 13:12 schreef Lips het volgende:
Haha, Mozes is er echt niet blij mee he, dat ie zelfs naar jou blaast!!![]()
Waar is alleen die andere kat gebleven
Oh dus hij is gewoon aan 't puberenquote:Op zondag 30 maart 2008 13:26 schreef Twinky het volgende:
Mozes is op zo'n moment gewoon boos op de wereldMaar doet ie bijna nooit meer, in het begin wel continu. Nu blaast ie alleen nog naar mijn vriend, daar heeft ie gewoon een stronthekel aan
Je ziet DJ helemaal in het begin. Hij zit zegmaar in het hoekje verwarming/tv/doek.
Erg leuke foto's, ook dat omkijken, zo vanquote:Op zondag 30 maart 2008 13:47 schreef Lips het volgende:
Hier zaten ze lekker voor het raam! Dara (achter 't gordijn) op d'r kont met een pootje op de rand van het raam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook nog een oude foto van een gordijnscène
[ afbeelding ]
Lief allesquote:Op zondag 30 maart 2008 15:54 schreef Lips het volgende:
Nog even spammen
Dara in de vensterbank:
[ afbeelding ]
Dara hoe ze nu bij mij op schoot ligt achter de pc
[ afbeelding ]
Kasper op zijn favo plek, de schommelstoel
[ afbeelding ]
Koppie
[ afbeelding ]
Neusje
[ afbeelding ]
quote:
Dimmiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fotomodel. Net een hot or not foto.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dimmie![]()
weer wat foto's van mijn lieve kroeltje Moshi
[ afbeelding ]
Toen stonden die bloemen er net, na 5 minuten heb ik ze inderdaad maar op de koelkast-op de magnetron gezetquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:35 schreef Adelante het volgende:
moshi
blijft dat vaasje met bloemen netjes in de vensterbank met die kat? dat hoef ik hier niet te proberen, vensterbank is kattendomein
Mooie foto!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:17 schreef Radyhyn het volgende:
Mythos en ons nieuwe katje Troy![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aaah wat een leuk katje!quote:
Wat zijn ze lief samen!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:11 schreef Radyhyn het volgende:
Nog een paar fototjes dan
Troy doet een dutje
[ afbeelding ]
Mythos, met z'n mooie ogen
[ afbeelding ]
Saampjes op de krabpaal
[ afbeelding ]
Mijn ervaring is dat je een kat het makkelijkste fotografeert als ze slapenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:23 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou haast denken dat Dimmie alleen maar de hele dag ligt te slapen
Oewiewoeiiequote:
Jep, het zijn broertjes. Maar niet van hetzelfde nest.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat zijn ze lief samen!![]()
Is het familie van elkaar?
quote:
Wauwquote:Op donderdag 3 april 2008 19:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo herkenbaar katten en water. Zorro schept ook altijd zijn hele waterbak leeg. Wij hebben er een rolbox onder staan en daaronder transparant folie dat je kunt gebruiken voor een tafelkleed. Hierbij een foto van Zorro op de fontijn.
[ afbeelding ]
Jullie hebben speciaal een trapje voor hem gebouwd zie ikquote:Op donderdag 3 april 2008 20:45 schreef Pek het volgende:
Op z'n favoriete plekje vogeltjes uitschelden, "mehmeh...mekkermekker...mehmeh"![]()
[ afbeelding ]
Hij is wat dikkig en kon de sprong niet meer makenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Jullie hebben speciaal een trapje voor hem gebouwd zie ik
Jaaahhh zo klinkt dat he.. echt super grappig om te horenquote:
Niet mijn kat, wel erg leuk: Mekkerbekjequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:34 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Jaaahhh zo klinkt dat he.. echt super grappig om te horen![]()
Liiiiiieefquote:Op donderdag 3 april 2008 20:45 schreef Pek het volgende:
Op z'n favoriete plekje vogeltjes uitschelden, "mehmeh...mekkermekker...mehmeh"![]()
[ afbeelding ]
He wat?quote:
Ik kom er dus net achter dat ik met mijn camera ook filmpjes met geluid kan makenquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:44 schreef Twinky het volgende:
Allereerst Mozes die lekker aan het jammeren is...
Wat is dat geluid baas, waar is die kat die ik een mep wil gevenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik kom er dus net achter dat ik met mijn camera ook filmpjes met geluid kan maken![]()
Wachten....nog ff wachten...daar is ie!
Oh dat was niet wat ik wilde suggereren. Azraël kijkt ook niet alsof er hem iets naars overkomt. Het idee erachter is meer dat je geen smurfen pannenkoeken moet eten omdat de ingrediënten niet al te fris zijn zeg maar..quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:34 schreef Pek het volgende:
Ik vind 't maar een rare foto. Gaan Azraël's ballen in de pan ofzo?![]()
Daar maken we in dit huis geen grapjes over, toen die druif van mij onder het mes moest had ik er meer last van dan hij, fantoompijnen enzo
Riiight...quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh dat was niet wat ik wilde suggereren. Azraël kijkt ook niet alsof er hem iets naars overkomt.
Jij hebt er ervaring mee? Iets zegt me dat ik hier verder niet op in moet gaanquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:31 schreef tonja het volgende:
Dit is niet de gezichtsuitdrukking als je ballen afgesneden worden en dan blijf je ook zeker niet zo staan.
Heh...en dat trapje staat er al meer dan een eeuw ofzo, anders kun je niet bij de hijshaak pwnd roflquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Heh, oke, ik ben geloof ik ergens met beide poten ingetrapt
quote:Op zondag 6 april 2008 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Lekker in het zonnetje in de tuin
[ afbeelding ]
Aww wat leuk, een Xena foto uit de oude doos.quote:Op zondag 6 april 2008 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Die handdoeken foto's
Had ik ook nog ergens, geweldig he, in mijn oude huissie, een baby Xena nog![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |