Wow, wat een ontzettend mooie foto! En mooie poekie uiteraard...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:31 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Who's the bossquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef prupke het volgende:
Als Fokke lekker ligt te slapen denkt ons Nol altijd : daar ga ik eens dwars overheen liggen
[ afbeelding ]
ons Nolquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou ook een betrapt puberstel kunnen zijn deze foto
Wat was er dan met haar aan de hand?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Ripley heeft een paar weken geleden een redelijk deel van haar overgebleven tanden moeten inleveren bij de dierenarts. Ze heeft nu nog maar 1 klein rijtje tandjes over. Ze is echter helemaal opgeleefd, ze speelt weer en vecht nu ook eindelijk eens terug als Roxy weer de bitch aan het uithangen is.
[ afbeelding ]
Toen we haar zo'n anderhalf jaar geleden uit het asiel haalden mistte ze al een aantal tanden. Na onderzoek bij de dierenarts bleken er nog een aantal tanden los te zitten. Op advies van de dokter hebben we deze laten verwijderen (onder narcose natuurlijk). Ze heeft nu nog 1 rijtje tanden aan één kant om mee te kauwen. De dokter vermoedde dat ze waarschijnlijk meer moeite had met eten met de tanden zoals ze ze voor de operatie had dan erna. En dat blijkt wel uit hoe ze weer is opgeleefd.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou ook een betrapt puberstel kunnen zijn deze foto
Paar oude fotootjes van Charlie :quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Wow, wat een ontzettend mooie foto! En mooie poekie uiteraard...
@ Lau.: Doe eens showen met een foto van Charlie? Word wel nieuwsgierig eerlijk gezegd
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef Santjuh het volgende:
Schumi slaapt graag op de monitorZal 'm wel tegenvallen als we straks een tft scherm hebben
![]()
Misschien overbodige vraag maar zijn ze al gecastreerd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef stevengerrard het volgende:
Ik weet niet of dit het goede topic ervoor is anders hoor ik het wel.
Het is helaas niet anders. Onze 2 katten moeten uitelkaar. Sinds een dik half jaar liggen ze met elkaar overhoop en vechten ze meer met elkaar. Dit terwijl ze broertjes zijn en eerder altijd met elkaar overweg konden. Daarnaast plast er 1 nu in huis waardoor er geen andere optie is dan ze uit elkaar te halen en een goed huis voor de katten te vinden. Kiezen tussen de een of de ander is te moeilijk.
We hebben alles al geprobeerd, feronoom spray ofzo, chemische castratie. Waarbij dit laatste leek te werken totdat ik de een vandaag betrapte op het plassen in het ligmandje van de ander. En van overmaat van ramp is het kleed wat er onder lag ook beplast. Ben al de gehele dag aan het schoonmaken maar het gaat er moeilijk uit.
Mocht iemand een goed adres weten dan hoor ik het graag
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef stevengerrard het volgende:
Het is helaas niet anders. Onze 2 katten moeten uitelkaar. Sinds een dik half jaar liggen ze met elkaar overhoop en vechten ze meer met elkaar. Dit terwijl ze broertjes zijn en eerder altijd met elkaar overweg konden. Daarnaast plast er 1 nu in huis waardoor er geen andere optie is dan ze uit elkaar te halen en een goed huis voor de katten te vinden. Kiezen tussen de een of de ander is te moeilijk.
We hebben alles al geprobeerd, feronoom spray ofzo, chemische castratie. Waarbij dit laatste leek te werken totdat ik de een vandaag betrapte op het plassen in het ligmandje van de ander. En van overmaat van ramp is het kleed wat er onder lag ook beplast. Ben al de gehele dag aan het schoonmaken maar het gaat er moeilijk uit.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:33 schreef n0a het volgende:
[..]
Misschien overbodige vraag maar zijn ze al gecastreerd?
Volgens mij is dit niet de juiste plekquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef stevengerrard het volgende:
Open anders een apart topic in F&F. Grote kans dat je iemand zult vinden voor je kat(ten)quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef stevengerrard het volgende:
Snuggles van ons sliep graag op de tv, maar sinds wij een LCD hebben baalt hij en kijkt hij nog af en toe of hij er toch niet op kan gaan liggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef Santjuh het volgende:
Schumi slaapt graag op de monitorZal 'm wel tegenvallen als we straks een tft scherm hebben
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slapende Tico![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn beide al gecastreerd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:29 schreef n0a het volgende:
Chemische castratie is nog altijd wat anders dan daadwerkelijke. Waarom laat je ze niet castreren? Grote kans dat daarmee de plas en vecht problemen voorbij zijn en dan hoef je ze ook niet weg te doen.
Komende maandag is ze 9 weken. En ze is echt inie-mini iddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:56 schreef Sorbootje het volgende:
Wat een lief ukkie!! Hoe oud is Lotje? Ze ziet er zo klein uit!
Ach, fok is je beste vriendinquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:50 schreef Again het volgende:
Haha... Roest van de schroeven?
Zie je altijd achteraf pas he hahaha
I wonder whyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef supkaa het volgende:
Dimmie is alweer helemaal vergeten dat hij ooit in het asiel zat![]()
[ afbeelding ]
De dokter vond hem wel een beetje dik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |