Henkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:31 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Wow, wat een ontzettend mooie foto! En mooie poekie uiteraard...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:31 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Even showen met mijn uber lieve, leuke henk
Who's the bossquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef prupke het volgende:
Als Fokke lekker ligt te slapen denkt ons Nol altijd : daar ga ik eens dwars overheen liggen
[ afbeelding ]
ons Nolquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou ook een betrapt puberstel kunnen zijn deze foto
Wat was er dan met haar aan de hand?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Ripley heeft een paar weken geleden een redelijk deel van haar overgebleven tanden moeten inleveren bij de dierenarts. Ze heeft nu nog maar 1 klein rijtje tandjes over. Ze is echter helemaal opgeleefd, ze speelt weer en vecht nu ook eindelijk eens terug als Roxy weer de bitch aan het uithangen is.
[ afbeelding ]
Toen we haar zo'n anderhalf jaar geleden uit het asiel haalden mistte ze al een aantal tanden. Na onderzoek bij de dierenarts bleken er nog een aantal tanden los te zitten. Op advies van de dokter hebben we deze laten verwijderen (onder narcose natuurlijk). Ze heeft nu nog 1 rijtje tanden aan één kant om mee te kauwen. De dokter vermoedde dat ze waarschijnlijk meer moeite had met eten met de tanden zoals ze ze voor de operatie had dan erna. En dat blijkt wel uit hoe ze weer is opgeleefd.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou ook een betrapt puberstel kunnen zijn deze foto
Paar oude fotootjes van Charlie :quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Wow, wat een ontzettend mooie foto! En mooie poekie uiteraard...
@ Lau.: Doe eens showen met een foto van Charlie? Word wel nieuwsgierig eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |