Ik kom er dus net achter dat ik met mijn camera ook filmpjes met geluid kan makenquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:44 schreef Twinky het volgende:
Allereerst Mozes die lekker aan het jammeren is...
Wat is dat geluid baas, waar is die kat die ik een mep wil gevenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik kom er dus net achter dat ik met mijn camera ook filmpjes met geluid kan maken![]()
Wachten....nog ff wachten...daar is ie!
Oh dat was niet wat ik wilde suggereren. Azraël kijkt ook niet alsof er hem iets naars overkomt. Het idee erachter is meer dat je geen smurfen pannenkoeken moet eten omdat de ingrediënten niet al te fris zijn zeg maar..quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:34 schreef Pek het volgende:
Ik vind 't maar een rare foto. Gaan Azraël's ballen in de pan ofzo?![]()
Daar maken we in dit huis geen grapjes over, toen die druif van mij onder het mes moest had ik er meer last van dan hij, fantoompijnen enzo
Riiight...quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh dat was niet wat ik wilde suggereren. Azraël kijkt ook niet alsof er hem iets naars overkomt.
Jij hebt er ervaring mee? Iets zegt me dat ik hier verder niet op in moet gaanquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:31 schreef tonja het volgende:
Dit is niet de gezichtsuitdrukking als je ballen afgesneden worden en dan blijf je ook zeker niet zo staan.
Heh...en dat trapje staat er al meer dan een eeuw ofzo, anders kun je niet bij de hijshaak pwnd roflquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Heh, oke, ik ben geloof ik ergens met beide poten ingetrapt
quote:Op zondag 6 april 2008 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Lekker in het zonnetje in de tuin
[ afbeelding ]
Aww wat leuk, een Xena foto uit de oude doos.quote:Op zondag 6 april 2008 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Die handdoeken foto's
Had ik ook nog ergens, geweldig he, in mijn oude huissie, een baby Xena nog![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |