Het mandje is gewoon te klein, die dokter ziet het verkeerdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef supkaa het volgende:
Dimmie is alweer helemaal vergeten dat hij ooit in het asiel zat![]()
[ afbeelding ]
De dokter vond hem wel een beetje dik![]()
Interesse in een 3 euro kortingsbon van Hills? We zijn nu overgestapt op Royal Canine en vergeten die kortingsbon te gebruikenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Kleintjes zijn zo onweerstaanbaar altijd, ma is ook een mooierd![]()
Ze krijgen Hills T/D, dat is speciaal voer om het gebit schoon te houden. Dat kost maar 47 euro per 5 kiloHet is ze geraden om daarvan te gaan glimmen!
O M Gquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:23 schreef Ireth het volgende:
Ik vond het altijd wel meevallen als men verbaast uitriep "Wat een dikke kat!!!" maar nu Gizmo gister bij mijn dochter op schoot kroop voor een tukkie had ik toch even zoiets van "oef.."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, als je even je adresgegevens doorstuurt in een privebericht zal ik 'm van de week even op de bus gooienquote:
Die beesten (Wij hebben dus nog zo'n exemplaar rondlopen) krijgen dagelijks 1 bakje (per dier dus!) droge brokken (van dat dure dierenartsvoer! 19 euro per 2 kilo!) en rennen zich de tandjes door het huis heen! Heb van de dierenarts ook nog nooit gehoord dat ze te zwaar zouden zijn. Ik weet wel dat er weinig van overblijft als ze nat wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:04 schreef Adelante het volgende:
mijn god, is het niet verstandig om die beesten wat minder te voeren en meer te laten bewegen? kan me niet voorstellen dat je lang van je huisdier kunt genieten met zo'n vorm van obesitas
Wow!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:23 schreef Ireth het volgende:
Ik vond het altijd wel meevallen als men verbaast uitriep "Wat een dikke kat!!!" maar nu Gizmo gister bij mijn dochter op schoot kroop voor een tukkie had ik toch even zoiets van "oef.."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof! PM verstuurdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:53 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ok, als je even je adresgegevens doorstuurt in een privebericht zal ik 'm van de week even op de bus gooien
Mozes is op zo'n moment gewoon boos op de wereldquote:Op zondag 30 maart 2008 13:12 schreef Lips het volgende:
Haha, Mozes is er echt niet blij mee he, dat ie zelfs naar jou blaast!!![]()
Waar is alleen die andere kat gebleven
Oh dus hij is gewoon aan 't puberenquote:Op zondag 30 maart 2008 13:26 schreef Twinky het volgende:
Mozes is op zo'n moment gewoon boos op de wereldMaar doet ie bijna nooit meer, in het begin wel continu. Nu blaast ie alleen nog naar mijn vriend, daar heeft ie gewoon een stronthekel aan
Je ziet DJ helemaal in het begin. Hij zit zegmaar in het hoekje verwarming/tv/doek.
Erg leuke foto's, ook dat omkijken, zo vanquote:Op zondag 30 maart 2008 13:47 schreef Lips het volgende:
Hier zaten ze lekker voor het raam! Dara (achter 't gordijn) op d'r kont met een pootje op de rand van het raam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook nog een oude foto van een gordijnscène
[ afbeelding ]
Lief allesquote:Op zondag 30 maart 2008 15:54 schreef Lips het volgende:
Nog even spammen
Dara in de vensterbank:
[ afbeelding ]
Dara hoe ze nu bij mij op schoot ligt achter de pc
[ afbeelding ]
Kasper op zijn favo plek, de schommelstoel
[ afbeelding ]
Koppie
[ afbeelding ]
Neusje
[ afbeelding ]
quote:
Dimmiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef supkaa het volgende:
Dimmie is alweer helemaal vergeten dat hij ooit in het asiel zat![]()
[ afbeelding ]
Wat een fotomodel. Net een hot or not foto.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dimmie![]()
weer wat foto's van mijn lieve kroeltje Moshi
[ afbeelding ]
Toen stonden die bloemen er net, na 5 minuten heb ik ze inderdaad maar op de koelkast-op de magnetron gezetquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:35 schreef Adelante het volgende:
moshi
blijft dat vaasje met bloemen netjes in de vensterbank met die kat? dat hoef ik hier niet te proberen, vensterbank is kattendomein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |