Vind je?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschil is dat Huub gezellig begint te kletsen met Tim, die pauper kijkt eerst wat er te jatten valt.
op de website te zien hebben ze 4 zenders met verschillende stijlen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:11 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets 100% Niemand Luistert
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Oeh, Jim![]()
![]()
![]()
En nu chagereintje Oosterhuis met die dikke vette reet van d'r.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(daarom zijn haar heupen ook altijd gecamoufleerd als ze moet optreden.)
Bagger station, nog erger dan fok!radio.![]()
Ja he, Nienke moet blijven!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nienke is wel een verademing hoor. Lekker spontaan en normaal
En zo weet niemand waar het station nou voor staat. Lekker duidelijk (not).quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:17 schreef avonne het volgende:
[..]
op de website te zien hebben ze 4 zenders met verschillende stijlen.
Eensch, maar je kunt me toch niet vertellen dat je geen verschil ziet tussen Brian en Huub qua interactie met mensen die wel wat te melden hebben?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:16 schreef Yavido het volgende:
Vind je?Alsof gezellig kletsen op voorhand al iets zegt over iemands werkelijke intenties ofzo. Kom op, het zijn allemaal ratten.
'en dan ga ik nu op het knopje drukken, goed?'quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:18 schreef neo567 het volgende:
Nienke is altijd zo zenuwachtig, alsof ze het voor de aller eerste keer doet, zo komt ze over...
Die naam van nienke: nienke discoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:23 schreef Yavido het volgende:
[..]
'en dan ga ik nu op het knopje drukken, goed?'Lokale omroep-style....
Dat is een beetje flauw, want iedereen reageert anders. Brian gaat anders met mensen om dan Jaap of een Huub. Je insinueert dat Brian niet gezellig kan zijn met anderen, en geen 'klik' heeft met mensen. Ieder op zijn eigen manier dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, maar je kunt me toch niet vertellen dat je geen verschil ziet tussen Brian en Huub qua interactie met mensen die wel wat te melden hebben?
inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw, want iedereen reageert anders. Brian gaat anders met mensen om dan Jaap of een Huub. Je insinueert dat Brian niet gezellig kan zijn met anderen, en geen 'klik' heeft met mensen. Ieder op zijn eigen manier dus.
Huub heeft ook lang niet altijd een klik met iemand. Hoelang kijk je DGK inmiddels, zou je moeten weten?
Bijna, ze wil graag de nieuwe Wendy van Dijk of Linda de Mol worden. En dat gaat wel lukken denk ik, en zappen mensen gewoon weg als ze het niets vinden. Niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tis een nicht van Linda de snol, zie je dat niet ?
Ik gun het haar van harte.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:29 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bijna, ze wil graag de nieuwe Wendy van Dijk of Linda de Mol worden. En dat gaat wel lukken denk ik, en zappen mensen gewoon weg als ze het niets vinden. Niets meer, niets minder.
ja, die hebben een leuke adreme interactiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef petraa het volgende:
Het is echt heel leuk tussen Huub en Nienke.
Beetje make up doet wonderen he?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:32 schreef Dementor het volgende:
Huub met die zonnebril
Nienke is natuurlijk oogverblindend!
Niks flauw. Ik heb Brian nog nooit een gezellig gesprek zien/horen voeren, hij lacht zijn hyenalach aleen om zijn eigen "grappen", zum kotzen. Jaap en Huub zie dagelijks een goed gesprek voeren en lachen. Huub is een socio-dier en kan met wie dan ook een gesprek voeren, zelfs met domme mensen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef Yavido het volgende:
Dat is een beetje flauw, want iedereen reageert anders. Brian gaat anders met mensen om dan Jaap of een Huub. Je insinueert dat Brian niet gezellig kan zijn met anderen, en geen 'klik' heeft met mensen. Ieder op zijn eigen manier dus.
Huub heeft ook lang niet altijd een klik met iemand. Hoelang kijk je DGK inmiddels, zou je moeten weten?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je slaap of loop je leeg?![]()
Het verschil is dat Huub gezellig begint te kletsen met Tim, die pauper kijkt eerst wat er te jatten valt.
Gaan ze nu trouwen dan ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:34 schreef mootie het volgende:
Even voor Yavido:
Nienke: We zijn leuk samen, het klikt lekker.
ik wel, en héél vaak.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Brian nog nooit een gezellig gesprek zien/horen voeren
Dat heet ook wel bevooroordeeld naar iemand kijken, zoals zovelen hier je reeds voor zijn gegaan. Brian doet dit op zijn eigen manier.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks flauw. Ik heb Brian nog nooit een gezellig gesprek zien/horen voeren, hij lacht zijn hyenalach aleen om zijn eigen "grappen", zum kotzen. Jaap en Huub zie dagelijks een goed gesprek hebben en lachen. Huub is een socio-dier en kan met wie dan ook een gesprek voeren, zelfs met domme mensen.
Nou, die is ook aardig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:38 schreef avonne het volgende:
vuilnisman aan de lijn
Huub hoorde vanmorgen dat ze op foute types valt (players), hij doet nu z'n best om zo'n fout type neer te zetten, ala sonny crockettquote:
Dat is fijn voor je, ik kan me geen enkel leuk gesprek herrinneren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:36 schreef avonne het volgende:
ik wel, en héél vaak.
Bijvoorbeeld met de fotograaf die midden in een ruzie tussen B&A binnenkwam lopen
Omdat ze nu te horen krijgen hoe het echt moet!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen Jaap en Brian meeluisteren in de fitness?
Jammer dat je zo selectief bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je, ik kan me geen enkel leuk gesprek herrinneren.
Brian kan dit niet eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef schatje het volgende:
Brian zou dit niet durven.
Ach Huub lult zijn eigen er wel uit.Vind dit echt oke van Huub en een zeer goed plan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:48 schreef Desii het volgende:
vreemd dat ze nu allemaal naar 100% NL mogen luisteren.
Kunnen ze daar weer discussies over voeren in de villa (koren op de molen van Brian)
Maar jah, wat else is new
Een ding moet ik Huub wel nageven, hij zet de dingen gelijk goed neer. Nooit zelf radio gedaan, doet de opening bijna foutloos! Goede eigenschap van Huub.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef schatje het volgende:
Brian zou dit niet durven.
quote:
Beter opletten, hij mag weer naar buiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:44 schreef Charmian het volgende:
Ben benieuwd of Huub echt een dagje mee mag op de vuilniswagen. Hij mag toch niet meer naar buiten
Tsja, mensen als Brian en Amanda zijn de "Ver van mijn Bedshow". Ik ken dat soort mensen niet en wil ze ook niet kennen.quote:
Mwa, laat het een uitdaging voor je zijn. Mensen die je haat en het hoogste woord over voert kunnen je beste vrienden worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, mensen als Brian en Amanda zijn de "Ver van mijn Bedshow". Ik ken dat soort mensen niet en wil ze ook niet kennen.
Wat is "anders drinken"?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:49 schreef petraa het volgende:
Brian vond het gisteren veel leuker toen amanda anders dronk
Ja, het begon al bij zijn geboorte.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Brian doet alles gelijk al verkeerd![]()
Gitaarspelen: vals
Zingen: vals
Kickboxen: vals (tegen tegenstander).
Het makkelijkste wat er is: anderen afzeiken en denigrerende opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, laat het een uitdaging voor je zijn. Mensen die je haat en het hoogste woord over voert kunnen je beste vrienden worden.
Nou!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:56 schreef Py het volgende:
[..]
Het makkelijkste wat er is: anderen afzeiken en denigrerende opmerkingen maken.![]()
Dan lijk je zelf een stuk intelligenter
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:54 schreef mootie het volgende:
Over de leeftijdcriteria voor groupies.
Amanda is geestelijk onder de 18, maar die heb ik toch ook gebeft?
En die van del sprong uit het raam na een paar jaarquote:
Zei hij dat 'on air'?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:54 schreef mootie het volgende:
Over de leeftijdcriteria voor groupies.
Amanda is geestelijk onder de 18, maar die heb ik toch ook gebeft?
Als ze er langer in zou zitten, zou ze gaan voor Brian. Foute man.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:54 schreef neo567 het volgende:
Claire moest es weten hoe Huub de don johnson uit staat te hangen omdat Nienke vanmorgen zei dat ze op Players valt
Dat doet Huub toch altijd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:56 schreef Py het volgende:
[..]
Het makkelijkste wat er is: anderen afzeiken en denigrerende opmerkingen maken.![]()
Dan lijk je zelf een stuk intelligenter
Huus is een mannetje wat verbaal sterk is. Deze kwaliteit wendt hij aan om mensen op te kauwen en uit te spugen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |