Dat is fijn voor je, ik kan me geen enkel leuk gesprek herrinneren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:36 schreef avonne het volgende:
ik wel, en héél vaak.
Bijvoorbeeld met de fotograaf die midden in een ruzie tussen B&A binnenkwam lopen
Omdat ze nu te horen krijgen hoe het echt moet!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen Jaap en Brian meeluisteren in de fitness?
Jammer dat je zo selectief bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je, ik kan me geen enkel leuk gesprek herrinneren.
Brian kan dit niet eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef schatje het volgende:
Brian zou dit niet durven.
Ach Huub lult zijn eigen er wel uit.Vind dit echt oke van Huub en een zeer goed plan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:48 schreef Desii het volgende:
vreemd dat ze nu allemaal naar 100% NL mogen luisteren.
Kunnen ze daar weer discussies over voeren in de villa (koren op de molen van Brian)
Maar jah, wat else is new
Een ding moet ik Huub wel nageven, hij zet de dingen gelijk goed neer. Nooit zelf radio gedaan, doet de opening bijna foutloos! Goede eigenschap van Huub.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef schatje het volgende:
Brian zou dit niet durven.
quote:
Beter opletten, hij mag weer naar buiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:44 schreef Charmian het volgende:
Ben benieuwd of Huub echt een dagje mee mag op de vuilniswagen. Hij mag toch niet meer naar buiten
Tsja, mensen als Brian en Amanda zijn de "Ver van mijn Bedshow". Ik ken dat soort mensen niet en wil ze ook niet kennen.quote:
Mwa, laat het een uitdaging voor je zijn. Mensen die je haat en het hoogste woord over voert kunnen je beste vrienden worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, mensen als Brian en Amanda zijn de "Ver van mijn Bedshow". Ik ken dat soort mensen niet en wil ze ook niet kennen.
Wat is "anders drinken"?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:49 schreef petraa het volgende:
Brian vond het gisteren veel leuker toen amanda anders dronk
Ja, het begon al bij zijn geboorte.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Brian doet alles gelijk al verkeerd![]()
Gitaarspelen: vals
Zingen: vals
Kickboxen: vals (tegen tegenstander).
Het makkelijkste wat er is: anderen afzeiken en denigrerende opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, laat het een uitdaging voor je zijn. Mensen die je haat en het hoogste woord over voert kunnen je beste vrienden worden.
Nou!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:56 schreef Py het volgende:
[..]
Het makkelijkste wat er is: anderen afzeiken en denigrerende opmerkingen maken.![]()
Dan lijk je zelf een stuk intelligenter
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:54 schreef mootie het volgende:
Over de leeftijdcriteria voor groupies.
Amanda is geestelijk onder de 18, maar die heb ik toch ook gebeft?
En die van del sprong uit het raam na een paar jaarquote:
Zei hij dat 'on air'?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:54 schreef mootie het volgende:
Over de leeftijdcriteria voor groupies.
Amanda is geestelijk onder de 18, maar die heb ik toch ook gebeft?
Als ze er langer in zou zitten, zou ze gaan voor Brian. Foute man.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:54 schreef neo567 het volgende:
Claire moest es weten hoe Huub de don johnson uit staat te hangen omdat Nienke vanmorgen zei dat ze op Players valt
Dat doet Huub toch altijd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:56 schreef Py het volgende:
[..]
Het makkelijkste wat er is: anderen afzeiken en denigrerende opmerkingen maken.![]()
Dan lijk je zelf een stuk intelligenter
Huus is een mannetje wat verbaal sterk is. Deze kwaliteit wendt hij aan om mensen op te kauwen en uit te spugen.quote:
ik denk zelfs al eerder, bij zijn verwekking.quote:
Ik zie liever een kquote:
nope... ik vind het hem niet woest aantrekkelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:09 schreef Py het volgende:
Er mag gebeld worden waarom Huub zo woest aantrekkelijk is.
T valt hier ineens stil. Iedereen aan t bellen?
Yep.... stuur ff een mailtje of ze nog een weekie blijft johquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan help ik wel met verbouwen!
Damn, Nienke blijf toch nog een weekje!![]()
![]()
Klopt. Hij heeft de babbel en ook wel een redelijke radiostemquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:10 schreef Desii het volgende:
[..]
nope... ik vind het hem niet woest aantrekkelijk
Maar hij doet het erg leuk
Gemailedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Yep.... stuur ff een mailtje of ze nog een weekie blijft joh
Wat mij betreft mag ze winnen....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan help ik wel met verbouwen!
Damn, Nienke blijf toch nog een weekje!![]()
![]()
+ compenserende grote bekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:18 schreef Smash-it het volgende:
1.71.. kaboutertje....
Nu verpest je mijn avond, bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:22 schreef akveor het volgende:
Maar ach we weten allemaal dat Lieke vandaag of morgen weer op de stoep staat...
Nienke is 1.68, wat nou sleutelhangerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:18 schreef Smash-it het volgende:
1.71.. kaboutertje....
Volgens mij is dat kabouter-eigen. Ik zit op m'n werk tegenover een 1.65 m kabouter en die heeft inderdaad regelmatig een grote bek. Maar verder istie wel aardigquote:
Dat doen Brian & Amanda ook. Ze gaan zelfs verder in alles kunnen, zoals anale sex.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
Ik geniet van Huub en Nienke, ze zeggen echt alles tegen elkaar. Leuk of minder leuk, alles kan.
lolquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat kabouter-eigen. Ik zit op m'n werk tegenover een 1.65 m kabouter en die heeft inderdaad regelmatig een grote bek. Maar verder istie wel aardig
Ik vind de grappen van Seth Gaaikema beterquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:27 schreef Py het volgende:
Weerbericht: ... dan wordt het guur.
Nienke: nagelveilweer
Jij bent bijna twee meter en je zegt de hele dag nietsquote:
Claire is ook echt geïnteresseerd in de radio-uitzendingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben het er over om vanaf het dak het zwembad in te duiken /springen
Die weet dat Huub het veel leuker met Nienke heeft als ie het ooit met haar zal hebben waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Claire is ook echt geïnteresseerd in de radio-uitzending
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij bent bijna twee meter en je zegt de hele dag niets
Als ik Claire zie moet ik aan Dennix denken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire is alleen overgebleven met haar wijntje .
Morgen ga ik 100% knallen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ik Claire zie moet ik aan Dennix denken.
Ik ook...quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ik Claire zie moet ik aan Dennix denken.
Maar ja. Voor het spel moet ze zich wel door hem laten neukenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef neo567 het volgende:
[..]
Die weet dat Huub het veel leuker met Nienke heeft als ie het ooit met haar zal hebben waarschijnlijk
Klopt volgens dit onderzoekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
en dat kunnen die kleine opdonders maar slecht verteren
Dat komt niet door je lengte maar omdat jij de hele dag je bek dicht houdtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
en dat kunnen die kleine opdonders maar slecht verteren
Heeft er ook mee te maken dat Huub uit zn pan flipt als er iemand niet voor hem isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Maar voornamelijk de sfeer.... het was echt een top week. Hiermee is maar weer aangetoond dat gastspelers voor B en A sfeerverziekers zijn. Gastspelers en kenissen voor Huub zorgen altijd voor een leuke sfeer. Brain de gedoodverfde winnaar maar bijgedragen om iets van DGK te maken heeft ie totaal niet.
Dit is ook de beste week sinds tijden, gister met Palma savonds erbij was helemaal super.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Maar voornamelijk de sfeer.... het was echt een top week. Hiermee is maar weer aangetoond dat gastspelers voor B en A sfeerverziekers zijn. Gastspelers en kenissen voor Huub zorgen altijd voor een leuke sfeer. Brain de gedoodverfde winnaar maar bijgedragen om iets van DGK te maken heeft ie totaal niet.
- Nienke is geen gastspeler, maar een gast.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Foutquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat komt niet door je lengte maar omdat jij de hele dag je bek dicht houdt
quote:
quote:[...] door de vrouw werd de lengte van het mannenlichaam geassocieerd met macht, aantrekkingskracht en succes in de liefde.
Hoe lang ben jij?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat komt niet door je lengte maar omdat jij de hele dag je bek dicht houdt
Dat zal een kort seizoen worden dan!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:38 schreef Scandalous het volgende:
Hehe, B&A willen een soort "Newlyweds" serie na DGK.
Ik zie het als karakter moord van de febo. Natuurlijk heeft ie veel te veel agressie. Mar ipv dat in juiste banen te leiden doet de febo juist het omgekeerde.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft er ook mee te maken dat Huub uit zn pan flipt als er iemand niet voor hem is
en een eigen lingerielijn...ondergoed wat je zo uit de wasmand kunt vissen en maanden achtereen ,zonder te wassen kunt dragenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:36 schreef Dark het volgende:
Amanda wil na de kooi haar eigen schoonheidsinstituut en haar eigen plaatje uitbrengen
Dat doet de febo met iedereen. Zij bepalen de regie. En Huub vindt dat niet erg: 'ik heb een contract met de duivel getekend', aldus een Huub gisteravond nog bij Claire aan tafel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het als karakter moord van de febo. Natuurlijk heeft ie veel te veel agressie. Mar ipv dat in juiste banen te leiden doet de febo juist het omgekeerde.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en een eigen lingerielijn...ondergoed wat je zo uit de wasmand kunt vissen en maanden achtereen ,zonder te wassen kunt dragen
Even denkenquote:
Goede Doel - Alles geprobeerdquote:
Alles geprobeerd om jou maar te vergetenquote:
Alleen bij Huub?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:41 schreef neo567 het volgende:
Wat is die Nienkut aan partij aan het slijmen bij Hubert zeg...
Schitterend nummer alleen al omdat je dequote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:43 schreef Py het volgende:
[..]
Alles geprobeerd om jou maar te vergeten
Overal geweest en ik sliep met iedereen
Nooit geaccepteerd wat ik steeds heb geweten
Van jou houd ik het meest
Ik kan er niet omheen
Zonder jou ben ik alleen
Het doorbashen op Lieke terwijl al vaststond dat ze de kooi zou verlaten is hem niet door de febo opgelegd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het als karakter moord van de febo. Natuurlijk heeft ie veel te veel agressie. Mar ipv dat in juiste banen te leiden doet de febo juist het omgekeerde.
Kijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:44 schreef Py het volgende:
[..]
Het doorbashen op Lieke terwijl al vaststond dat ze de kooi zou verlaten is hem niet door de febo opgelegd.
Wil je nog 100 voorbeelden?
Dat afschuiven op de febo vind ik zo makkelijk
Echt volgens mij is ze de ideale partner voor kabouter plop, zij is dan zeker kwebbelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:43 schreef Yavido het volgende:
[..]
Alleen bij Huub?Bij iedereen, daarom is het een zo gewaardeerde 'gast'. En dat is ook duidelijk de insteek, anders was ze een gastspeler geweest. Ik geloof dat velen dit nog niet helemaal begrijpen.....
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Schitterend nummer alleen al omdat je destem van Westbroek niet hoort
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Echt volgens mij is ze de ideale partner voor kabouter plop, ik denk aan een stukje van karma police als ik nienke zie:
Karma police, arrest this girl
Her Hitler hairdo is
Making me feel ill
And we have crashed her party
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Schitterend nummer alleen al omdat je destem van Westbroek niet hoort
Aaah toe nouquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:46 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kijk
als er liefhebbers zijn voor een nieuwe COS, ga je gang. Ik heb ff geen zin
Forum Opties | |