Ik ook...quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ik Claire zie moet ik aan Dennix denken.
Maar ja. Voor het spel moet ze zich wel door hem laten neukenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef neo567 het volgende:
[..]
Die weet dat Huub het veel leuker met Nienke heeft als ie het ooit met haar zal hebben waarschijnlijk
Klopt volgens dit onderzoekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
en dat kunnen die kleine opdonders maar slecht verteren
Dat komt niet door je lengte maar omdat jij de hele dag je bek dicht houdtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
en dat kunnen die kleine opdonders maar slecht verteren
Heeft er ook mee te maken dat Huub uit zn pan flipt als er iemand niet voor hem isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Maar voornamelijk de sfeer.... het was echt een top week. Hiermee is maar weer aangetoond dat gastspelers voor B en A sfeerverziekers zijn. Gastspelers en kenissen voor Huub zorgen altijd voor een leuke sfeer. Brain de gedoodverfde winnaar maar bijgedragen om iets van DGK te maken heeft ie totaal niet.
Dit is ook de beste week sinds tijden, gister met Palma savonds erbij was helemaal super.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Maar voornamelijk de sfeer.... het was echt een top week. Hiermee is maar weer aangetoond dat gastspelers voor B en A sfeerverziekers zijn. Gastspelers en kenissen voor Huub zorgen altijd voor een leuke sfeer. Brain de gedoodverfde winnaar maar bijgedragen om iets van DGK te maken heeft ie totaal niet.
- Nienke is geen gastspeler, maar een gast.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Foutquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat komt niet door je lengte maar omdat jij de hele dag je bek dicht houdt
quote:
quote:[...] door de vrouw werd de lengte van het mannenlichaam geassocieerd met macht, aantrekkingskracht en succes in de liefde.
Hoe lang ben jij?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat komt niet door je lengte maar omdat jij de hele dag je bek dicht houdt
Dat zal een kort seizoen worden dan!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:38 schreef Scandalous het volgende:
Hehe, B&A willen een soort "Newlyweds" serie na DGK.
Ik zie het als karakter moord van de febo. Natuurlijk heeft ie veel te veel agressie. Mar ipv dat in juiste banen te leiden doet de febo juist het omgekeerde.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft er ook mee te maken dat Huub uit zn pan flipt als er iemand niet voor hem is
en een eigen lingerielijn...ondergoed wat je zo uit de wasmand kunt vissen en maanden achtereen ,zonder te wassen kunt dragenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:36 schreef Dark het volgende:
Amanda wil na de kooi haar eigen schoonheidsinstituut en haar eigen plaatje uitbrengen
Dat doet de febo met iedereen. Zij bepalen de regie. En Huub vindt dat niet erg: 'ik heb een contract met de duivel getekend', aldus een Huub gisteravond nog bij Claire aan tafel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het als karakter moord van de febo. Natuurlijk heeft ie veel te veel agressie. Mar ipv dat in juiste banen te leiden doet de febo juist het omgekeerde.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en een eigen lingerielijn...ondergoed wat je zo uit de wasmand kunt vissen en maanden achtereen ,zonder te wassen kunt dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |