Wat mij betreft mag ze winnen....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan help ik wel met verbouwen!
Damn, Nienke blijf toch nog een weekje!![]()
![]()
+ compenserende grote bekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:18 schreef Smash-it het volgende:
1.71.. kaboutertje....
Nu verpest je mijn avond, bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:22 schreef akveor het volgende:
Maar ach we weten allemaal dat Lieke vandaag of morgen weer op de stoep staat...
Nienke is 1.68, wat nou sleutelhangerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:18 schreef Smash-it het volgende:
1.71.. kaboutertje....
Volgens mij is dat kabouter-eigen. Ik zit op m'n werk tegenover een 1.65 m kabouter en die heeft inderdaad regelmatig een grote bek. Maar verder istie wel aardigquote:
Dat doen Brian & Amanda ook. Ze gaan zelfs verder in alles kunnen, zoals anale sex.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
Ik geniet van Huub en Nienke, ze zeggen echt alles tegen elkaar. Leuk of minder leuk, alles kan.
lolquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat kabouter-eigen. Ik zit op m'n werk tegenover een 1.65 m kabouter en die heeft inderdaad regelmatig een grote bek. Maar verder istie wel aardig
Ik vind de grappen van Seth Gaaikema beterquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:27 schreef Py het volgende:
Weerbericht: ... dan wordt het guur.
Nienke: nagelveilweer
Jij bent bijna twee meter en je zegt de hele dag nietsquote:
Claire is ook echt geīnteresseerd in de radio-uitzendingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben het er over om vanaf het dak het zwembad in te duiken /springen
Die weet dat Huub het veel leuker met Nienke heeft als ie het ooit met haar zal hebben waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Claire is ook echt geīnteresseerd in de radio-uitzending
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij bent bijna twee meter en je zegt de hele dag niets
Als ik Claire zie moet ik aan Dennix denken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire is alleen overgebleven met haar wijntje .
Morgen ga ik 100% knallen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ik Claire zie moet ik aan Dennix denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |