Dat is fijn voor je, ik kan me geen enkel leuk gesprek herrinneren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:36 schreef avonne het volgende:
ik wel, en héél vaak.
Bijvoorbeeld met de fotograaf die midden in een ruzie tussen B&A binnenkwam lopen
Omdat ze nu te horen krijgen hoe het echt moet!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen Jaap en Brian meeluisteren in de fitness?
Jammer dat je zo selectief bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je, ik kan me geen enkel leuk gesprek herrinneren.
Brian kan dit niet eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef schatje het volgende:
Brian zou dit niet durven.
Ach Huub lult zijn eigen er wel uit.Vind dit echt oke van Huub en een zeer goed plan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:48 schreef Desii het volgende:
vreemd dat ze nu allemaal naar 100% NL mogen luisteren.
Kunnen ze daar weer discussies over voeren in de villa (koren op de molen van Brian)
Maar jah, wat else is new
Een ding moet ik Huub wel nageven, hij zet de dingen gelijk goed neer. Nooit zelf radio gedaan, doet de opening bijna foutloos! Goede eigenschap van Huub.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef schatje het volgende:
Brian zou dit niet durven.
quote:
Beter opletten, hij mag weer naar buiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:44 schreef Charmian het volgende:
Ben benieuwd of Huub echt een dagje mee mag op de vuilniswagen. Hij mag toch niet meer naar buiten
Tsja, mensen als Brian en Amanda zijn de "Ver van mijn Bedshow". Ik ken dat soort mensen niet en wil ze ook niet kennen.quote:
Mwa, laat het een uitdaging voor je zijn. Mensen die je haat en het hoogste woord over voert kunnen je beste vrienden worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, mensen als Brian en Amanda zijn de "Ver van mijn Bedshow". Ik ken dat soort mensen niet en wil ze ook niet kennen.
Wat is "anders drinken"?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:49 schreef petraa het volgende:
Brian vond het gisteren veel leuker toen amanda anders dronk
Ja, het begon al bij zijn geboorte.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Brian doet alles gelijk al verkeerd![]()
Gitaarspelen: vals
Zingen: vals
Kickboxen: vals (tegen tegenstander).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |