Maar hij moet zich wel gedragen hahaha.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
Huub mag gewoon beginnen, zonder Nienke. Ik lach me kapot.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
Tim en Huub. Ook met Tim heeft Huub een klik.
Dat lijkdt me niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mag Huub nu ook de mails (zonder ik vindt) lezen?
Hee heee heee ! Ik be-fiets een 600cc Yamaha Thundercat hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een Puch mag toch niet op de snelweg?
Huub is terug, precies op tijd.![]()
Hahaha, doet me denken aan commentatoren over van basten:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat heet gewoon omgang en sociaal zijn. Volgens mij zijn bij sommigen de grenzen nogal vervaagd ofzo. Als Huub gewoon met iemand praat is er gelijk al een 'klik'. Als Huub met iemand gewoon over koetjes en kalfjes praat zijn het 'interessante diepgaande gesprekken' of 'kunnen ze goed praten'.
Pff
ik ben het wel met je eens.... maar dat komt ook omdat bij Brian alles op zo'n onoprecht, glijtoontje gaat en bij Huub op een normale manier (denk ik)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat heet gewoon omgang en sociaal zijn. Volgens mij zijn bij sommigen de grenzen nogal vervaagd ofzo. Als Huub gewoon met iemand praat is er gelijk al een 'klik'. Als Huub met iemand gewoon over koetjes en kalfjes praat zijn het 'interessante diepgaande gesprekken' of 'kunnen ze goed praten'.
Pff
Heb je slaap of loop je leeg?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets 100% Niemand Luistertquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Allejezus wat een verschrikkelijke muziek daar bij 100% (luister voor het eerst)!
Oeh, Jimquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:11 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets 100% Niemand Luistert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |