Blauwtje gelopen bij haar ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
DJNienke disco
is daar maar met 1 doel, dat is zichzelf in de picture zetten samen met 100%NL, ze had belooft dat ze iedereen radio zou leren maken, hoe werken de knoppen enzo, argumenten brengen dat dat heel belangrijk is als je DJ zou willen worden, niemand vd miljonairs kan nog radio maken, ze is veel te gefocussed op de aandacht die zij krijgt. Ze heeft niemand nog iets geleerd over het reilen en zielen van de schuifjes
Is pas om 17 uur joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:24 schreef T-lex het volgende:
Moet Huub motorrijden? En die radio dan?
Huub: Ik moet wel om 5 uur terugzijn!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:24 schreef T-lex het volgende:
Moet Huub motorrijden? En die radio dan?
Normaal doet tie toch 2 uur achter mekaar net als Amanda?quote:
Huub gaat nog niet de weg op volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:27 schreef mootie het volgende:
Huub gaat zo de weg op.
Heeft Sylvia niet maaaaaaaanden op een parkeerplaats rondgetuft?
Dat zei de instructeur net welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub gaat nog niet de weg op volgens mij.
Ze hebben vanochtend al alles besproken wat ze gaan doen (zie reactie Mootie), en zoveel is er niet voor te bereiden, saaie show met teaser dit teaser dat, veel kutmuziek en af en toe een babbel tussendoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
Normaal doet tie toch 2 uur achter mekaar net als Amanda?
Tenminste dat dacht ik, dus vandaar m'n vraag.
Het ziet er toch een tikje oncomfortabeler uitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:35 schreef Disana het volgende:
Jee, de ligstoelen bij de sauna zijn ook al vervangen door raar spul, ik zie het nu pas.
Het ziet er goedkoop, ongemakkelijk, en lelijk uitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ziet er toch een tikje oncomfortabeler uit
Vast in een vorig levenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:22 schreef Yavido het volgende:
[..]
Blauwtje gelopen bij haar ofzo?Tja, ik zei net al: iedereen die daar inkomt is daar maar voor 1 doel: carriere, aandacht. Dus ja, het klopt helemaal wat je zegt. Slimme zet, zo blijft een naam eerder hangen in iemand's hoofd bij het zien of horen van de naam van degene.
Een keukensetje uit een onderontwikkeld dorp in Kazachstan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er goedkoop, ongemakkelijk, en lelijk uit
Was het maar waar: Lullig bankje van steigerplanken ¤ 795,= bij de Intratuinquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Een keukensetje uit een onderontwikkeld dorp in Kazachstan.
Heerlijk...heb d'r gemist.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:16 schreef neo567 het volgende:
Nienkut is er ook weer
Amanda heeft echt geen gevoel voor dit werk...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda vijlt Nienke open... zat er al op te wachten
Hij reageerde nauwlijks maar voelde hem wel..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
Nienke tegen Brian: Ik lees in mailtjes dat je zo hardhandig bent tegen je vriendin maar volgens mij is het andersom.( dit nav het hardhandig vijlen).
Ik noem het zagen, wat ze doet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:25 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Amanda heeft echt geen gevoel voor dit werk...
Waarom denk je dat ze geen frees krijgt. Dan liggen de vingers van de dames helemaal open.quote:
Tenenkrommend om naar te kijken (luisteren)..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:31 schreef Smash-it het volgende:
Nienke: 'Aahhh.. doe je zachtjes' ? Amanda: 'hmmm..'
Zagen is inderdaad het goeie woord.
Dat heeft ze helemaal niet door.. Hoezo dom en naief..?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Nienke vraagt of Tilly nog komt anders gaat ze een dezer dagen wel naar een nagelsalon.
Sneer op sneer maar Amanda reageert niet.
Ik verbaas me er al zo lang over, tis ongelooflijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:37 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat heeft ze helemaal niet door.. Hoezo dom en naief..?
Wel een beetje eigen schuld, want eerder deze week was amanda ook al bezig met de nagels van nienke. En toen deed het ook al pijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:39 schreef Smash-it het volgende:
Amanda: 'oh ik maak wel veel wondjes'
Ik was allaaaaang weggelopen als ik Nienke was.
Ze had toch nog nooit nagels gehad? Misschien denkt ze dat het er bij hoort..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:42 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wel een beetje eigen schuld, want eerder deze week was amanda ook al bezig met de nagels van nienke. En toen deed het ook al pijn...
Daar hebben motoren toch geen last van?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:45 schreef chufi het volgende:
Staat Huub in de file met de motor?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:49 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja steek je duim nog maar een keer op...Je hebt hem nou nog...
Inderdaad !! Niets zo lekker als met je fietsie door een file heen te laverenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar hebben motoren toch geen last van?
Een Puch mag toch niet op de snelweg?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:56 schreef PeterNB het volgende:
Inderdaad !! Niets zo lekker als met je fietsie door een file heen te laveren
Maar hij moet zich wel gedragen hahaha.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
Huub mag gewoon beginnen, zonder Nienke. Ik lach me kapot.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
Tim en Huub. Ook met Tim heeft Huub een klik.
Dat lijkdt me niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mag Huub nu ook de mails (zonder ik vindt) lezen?
Hee heee heee ! Ik be-fiets een 600cc Yamaha Thundercat hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een Puch mag toch niet op de snelweg?
Huub is terug, precies op tijd.![]()
Hahaha, doet me denken aan commentatoren over van basten:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat heet gewoon omgang en sociaal zijn. Volgens mij zijn bij sommigen de grenzen nogal vervaagd ofzo. Als Huub gewoon met iemand praat is er gelijk al een 'klik'. Als Huub met iemand gewoon over koetjes en kalfjes praat zijn het 'interessante diepgaande gesprekken' of 'kunnen ze goed praten'.
Pff
ik ben het wel met je eens.... maar dat komt ook omdat bij Brian alles op zo'n onoprecht, glijtoontje gaat en bij Huub op een normale manier (denk ik)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat heet gewoon omgang en sociaal zijn. Volgens mij zijn bij sommigen de grenzen nogal vervaagd ofzo. Als Huub gewoon met iemand praat is er gelijk al een 'klik'. Als Huub met iemand gewoon over koetjes en kalfjes praat zijn het 'interessante diepgaande gesprekken' of 'kunnen ze goed praten'.
Pff
Heb je slaap of loop je leeg?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets 100% Niemand Luistertquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Allejezus wat een verschrikkelijke muziek daar bij 100% (luister voor het eerst)!
Oeh, Jimquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:11 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets 100% Niemand Luistert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |