Okee, ik geef hem ongelijk...quote:
Hij tikt haar toch op haar been als ze moet ophouden met praten?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Okee, ik geef hem ongelijk...Ik moet er niet aan denken dat mijn vriend me steeds op mijn been tikt als ik praat, maar goed. Iedere ruhlaassie is anders
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij tikt haar toch op haar been als ze moet ophouden met praten?
Nog nooit gehoord van Huub zijn vriendjes.En zoveel vriendjes mogen daar de villa niet in van Huub.Je moet een pauper zijn ,anders kom je er niet in .quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, als vriendjes van Huub die opmerking maken is het ineens leuk, hilarisch, master en viessss. Dus Huub & consorten is dan ook tuig?
Dan weet je nu ook wel waar de SL van zonet voor diendenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:55 schreef Yavido het volgende:
Goh, Brian wist zogenaamd niet van de komst van Yuri. Amanda gaf de voorzet. Ze kunnen nog wel wat die B&A, ze letten iig goed op tijdens het gesprek achter hoe het script te spelen voor de camera.
Iedereen hoor je hier roepen dat Amanda d'r slamuil moet houden en of de FEBO d'r niet even weg kan roepen. En als Brian dan na het gesprek aangeeft dat Amanda op zo'n moment ff rustig moet doen, dan is hij de boeman.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Okee, ik geef hem ongelijk...Ik moet er niet aan denken dat mijn vriend me steeds op mijn been tikt als ik praat, maar goed. Iedere ruhlaassie is anders
Gelukkig maar, ik was al bang dat hij al internettend zomaar per ongeluk op een random artikel had geklikt om in z'n winkelwagentje te stoppen....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:55 schreef Yavido het volgende:
Goh, Brian wist zogenaamd niet van de komst van Yuri. Amanda gaf de voorzet. Ze kunnen nog wel wat die B&A, ze letten iig goed op tijdens het gesprek achter hoe het script te spelen voor de camera.
Hoe kan hij d'r in godsnaam in dit gesprek op d'r' been getikt hebben?? Ze zatten niet naast mekaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij tikt haar toch op haar been als ze moet ophouden met praten?
Nou, ik hou daar persoonlijk niet van nee, en dat ze een grote slabek heeft hoor je mij niet ontkennenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Iedereen hoor je hier roepen dat Amanda d'r slamuil moet houden en of de FEBO d'r niet even weg kan roepen. En als Brian dan na het gesprek aangeeft dat Amanda op zo'n moment ff rustig moet doen, dan is hij de boeman.Laat me niet lachen....na dat doe je wel.
Je begrijpt het niet... ieder woord van Brian is verlichting voor Amanda... ze begrijpt ieder woord wat hij zegt, en heeft begrip voor alles wat er van zijn zoetgevooisde tong rolt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JaZou ze eens bij hem moeten doen
De vriendjes van Huub komen dan ook niet op bezoek, het is niet verantwoord voor de camera andersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Huub zijn vriendjes.En zoveel vriendjes mogen daar de villa niet in van Huub.Je moet een pauper zijn ,anders kom je er niet in .
Don't do as i do, do as i sayquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet... ieder woord van Brian is verlichting voor Amanda... ze begrijpt ieder woord wat hij zegt, en heeft begrip voor alles wat er van zijn gezoetvooisde tong rolt.
Ze heeft geen enkele reden hem het praten te beletten.... nooit, hij is haar God
Telepathiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoe kan hij d'r in godsnaam in dit gesprek op d'r' been getikt hebben?? Ze zatten niet naast mekaar.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:57 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dan weet je nu ook wel waar de SL van zonet voor dienden
Ik weet niet wat hij eet, maar hij zal toch moeten eten...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:05 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap eet zijn callorien er maar weer eens aan die hij er net heeft afgefietst..
Minipizza?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij eet, maar hij zal toch moeten eten...
Ik herinner me Nicolaas' tijdens zijn gastspelerschap enkel slapend op de bank buiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:08 schreef Yavido het volgende:
Nicolaas daarentegen was juist neutraler en maakte gewoon iedereen gek. Mooie discussies met Huub, spelen tegen iedereen. Stelling innemen, prachtige gastspeler en intelligente vent.
DJquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
Scriptje voor vanavond nog misschien. Dat feestje van de gast en dj. Ik las ergens dat het tot nu toe de leukste gastspeler is, die Nienke. Het is geen speler, maar een gast. Als gast leuk, maar niet echt boeiend. Beetje 13 in 1 dozijn.
De leukste gastspeler was tot nu toe Nicolaas.
Ik keek ook alleen 's avonds en soms 's nachtsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik herinner me Nicolaas' tijdens zijn gastspelerschap enkel slapend op de bank buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |