Vind je?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschil is dat Huub gezellig begint te kletsen met Tim, die pauper kijkt eerst wat er te jatten valt.
op de website te zien hebben ze 4 zenders met verschillende stijlen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:11 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets 100% Niemand Luistert
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Oeh, Jim![]()
![]()
![]()
En nu chagereintje Oosterhuis met die dikke vette reet van d'r.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(daarom zijn haar heupen ook altijd gecamoufleerd als ze moet optreden.)
Bagger station, nog erger dan fok!radio.![]()
Ja he, Nienke moet blijven!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nienke is wel een verademing hoor. Lekker spontaan en normaal
En zo weet niemand waar het station nou voor staat. Lekker duidelijk (not).quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:17 schreef avonne het volgende:
[..]
op de website te zien hebben ze 4 zenders met verschillende stijlen.
Eensch, maar je kunt me toch niet vertellen dat je geen verschil ziet tussen Brian en Huub qua interactie met mensen die wel wat te melden hebben?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:16 schreef Yavido het volgende:
Vind je?Alsof gezellig kletsen op voorhand al iets zegt over iemands werkelijke intenties ofzo. Kom op, het zijn allemaal ratten.
'en dan ga ik nu op het knopje drukken, goed?'quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:18 schreef neo567 het volgende:
Nienke is altijd zo zenuwachtig, alsof ze het voor de aller eerste keer doet, zo komt ze over...
Die naam van nienke: nienke discoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:23 schreef Yavido het volgende:
[..]
'en dan ga ik nu op het knopje drukken, goed?'Lokale omroep-style....
Dat is een beetje flauw, want iedereen reageert anders. Brian gaat anders met mensen om dan Jaap of een Huub. Je insinueert dat Brian niet gezellig kan zijn met anderen, en geen 'klik' heeft met mensen. Ieder op zijn eigen manier dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, maar je kunt me toch niet vertellen dat je geen verschil ziet tussen Brian en Huub qua interactie met mensen die wel wat te melden hebben?
inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw, want iedereen reageert anders. Brian gaat anders met mensen om dan Jaap of een Huub. Je insinueert dat Brian niet gezellig kan zijn met anderen, en geen 'klik' heeft met mensen. Ieder op zijn eigen manier dus.
Huub heeft ook lang niet altijd een klik met iemand. Hoelang kijk je DGK inmiddels, zou je moeten weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |