Dat was inderdaad al een stuk leuker geweest, maar je vergeet 1 belangrijk ding: het zou betekenen dat hij een bed, een klok en ramen zou moeten tekenen! Dat is allemaal veel te ingewikkeld, standaard poppetjes kopiëren is al zwaar genoegquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
oordeel: had iets neergezet als:
man naast bed, vrouw er in, klok op half 3 's middags, licht door de ramen...
en dan de vrouw enkel laten zeggen:
"laat me ik ben aan het afvallen"
Ik verzeker mezelf bij deze ook weer van een aantal weken ergernis.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:18 schreef Semisane het volgende:
Uiteraard wil ik me de komende tijd flink irriteren, dus vandaar deze tvp.
haha, erg toch he dat je juist wil dat ze slecht zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:30 schreef Montov het volgende:
Dramatisch slecht. Precies hoe ik ze wil hebben.
Inderdaad. Die van MikeyMo is simpel maar sterk. Metin doet het graag omgekeerd, namelijk omslachtig en totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:19 schreef Rikketik het volgende:
Je moet gewoon keihard gaan samenwerken met Metin, MikeyMo! Jouw scenario's en grappen, en Metin's animaties om het eindproduct nog een beetje omlaag te trekken. Succes gegarandeerd!
Een van de vele wanhopige pogingen om lollig te zijn. Nu probeert hij het met krachttermen.quote:Ik vraag me overigens af hoe de grofgebektheid van vandaag bij het publiek van Nu.nl valt. Die zullen nou wel weer allemaal jankmailtjes aan het typen zijn.
Je kan er het complete gebrek aan talent mooi aan aflezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:25 schreef Trancelocator het volgende:
Door met de dagelijkse portie ergernis.
[..]
Een van de vele wanhopige pogingen om lollig te zijn. Nu probeert hij het met krachttermen.
Die gast lacht zich doodquote:Op maandag 17 maart 2008 02:14 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.nu.nl/foto_popup.jsp?p=1446966&t=Ook_Frankrijk_beveiligt_Hirsi_Ali_niet_in_VS
Ik zou me echt doodschamen als ik hier m'n geld mee zou verdienen
Oh nee?! Zijn die cartoons niet waarheidsgestrouw dan??quote:Op maandag 17 maart 2008 02:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet grappig. Vooral ook omdat ik kok ben en er geen zak van klopt
Inderdaad aardig gevonden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nog best aardig eigenlijk. Niet echt grappig of zo, maar wel aardig gevonden... voor Metin's doen.
Over 50 meter heeft u uw eindbestemming bereikt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nog best aardig eigenlijk. Niet echt grappig of zo, maar wel aardig gevonden... voor Metin's doen.
Ja, en dan zo'n poppetje getekend voor de ingang van een begraafplaats.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 05:09 schreef Terpentin07 het volgende:
Over 50 meter heeft u uw eindbestemming bereikt.
Bij dat nieuwsbericht had ie nog wel aardig gepast. Echter hoort de cartoon bij een nieuwsbericht over het feit dat steeds meer oudere internetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Inderdaad aardig gevonden.
'Rollator-TomTom' ontwikkeld
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Stuur je hem ook even naar de redactie van NU.nl?
quote:Goelag (Russisch: ГУЛАГ Sound uitspraak (info·uitleg)) was in de Sovjet-Unie de overheidsdienst die verantwoordelijk was voor straf- en werkkampen. De term wordt ook gebruikt om deze kampen zelf aan te duiden. De verzameling kampen in Siberië wordt meestal Goelag-archipel genoemd. Deze naam werd bekend door het gelijknamige boek van van Aleksandr Solzjenitsyn uit 1973. De werkkampen lagen wijd verspreid op de meest afgelegen plaatsen als een "eilandenrijk" in onbegaanbare moerassen. Vaak waren ze slechts te bereiken via de Zee van Ochotsk in het uiterste oosten, en elders via - al of niet bevroren - rivieren, of per slede. In totaal stierven in de goelags gedurende enkele decennia ruim 10 miljoen mensen, zowel Sovjetburgers als buitenlanders (onder andere Duitse en en Japanse krijgsgevangenen, Polen en Finnen).
van die paddestoel snoepjes ja!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:37 schreef James1988 het volgende:
Ik denk het wel. Die tepels zie ik meer aan voor snoepjes namelijk.
Waarschijnlijk wel. Het feit dat jij de cartoons vaker dan gemiddeld leuk vindt, wijst er al op dat je (nog) wat dingen mist in je leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:36 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hier lichtelijk opgewonden van raakt?
Ik moest wel lachen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:36 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hier lichtelijk opgewonden van raakt?
Ik vind ze heul niet leuk. Ik gaf Metin altijd het voordeel van de twijfel, maar de laatste weken is het steeds flink bagger.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Het feit dat jij de cartoons vaker dan gemiddeld leuk vindt, wijst er al op dat je (nog) wat dingen mist in je leven.
ben het helemaal eens!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:18 schreef James1988 het volgende:
Hij is inderdaad goed. Ook erg symbolisch enzo
Dat wel, maar niet heel erg diepzinnig enzo, ligt redelijk voor de hand.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:18 schreef James1988 het volgende:
Hij is inderdaad goed. Ook erg symbolisch enzo
Eigenlijk is het een soort Gorilla, maar dan geanimeerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Prachtig! Kijk Metin, daar worden we nou heel vrolijk van!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
ik ookquote:
Fokke en Sukke waren er gelukkig wel snel bij:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:20 schreef Dylanesque het volgende:
Dat 'ie nou nieteens inhaakt op Fitna is ook wel slecht te noemen. Heb je een keer iets dat erom schreeuwt om belachelijk gemaakt te worden, krijg je dit.. Misschien over 4 dagen
En nog briljant ook. Dat zie ik Metin nog niet nadoen...quote:Op zondag 30 maart 2008 01:10 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Fokke en Sukke waren er gelukkig wel snel bij:
[ afbeelding ]
Nee, slechter dan dat.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:13 schreef Zapper het volgende:
Donald Duck-humor.
Nee in de Donald Duck had je geniale humor als Dr. G. Riep en meer van dat soort hoogstandjes.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:13 schreef Zapper het volgende:
Donald Duck-humor.
haha, nou je het zegtquote:Op maandag 31 maart 2008 08:30 schreef Ravage het volgende:
die agenten kijken elkaar aardig gay aan trouwens
Het zijn twee bijna identieke politieagenten..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:24 schreef pfaf het volgende:
Wat een vreemde spiegel, hij verandert je haarkleur?
Joh!quote:Op maandag 31 maart 2008 10:48 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het zijn twee bijna identieke politieagenten..
en switcht de kant waar je gun zitquote:Op maandag 31 maart 2008 10:24 schreef pfaf het volgende:
Wat een vreemde spiegel, hij verandert je haarkleur?
hij zwaait altijd met een sigaarquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:02 schreef Jovatov het volgende:
Herman den Blijker en een sigaar vat ik niet...
Oké, ik snap het al, ik was in de war met die hyperactieve ADHD kok, dat is toch iemand anders?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ] Kijk daar is ie met zn sigaar.
Ik ookquote:Op woensdag 2 april 2008 06:22 schreef Zotheid het volgende:
Zo flauw dat het weer grappig is.
Ik moest lachen.![]()
![]()
Het gaat hier om jonge kinderen he, die zijn niet zo heul goed in d's en t'squote:Op woensdag 2 april 2008 09:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ondanks de spelfout is ie best wel leuk
gesms't zelfs.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:48 schreef MikeyMo het volgende:
hij is wel grappig...
en het is natuurlijk gesmst
Ja, hij heeft gepost in een van de vorige delenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef Terecht het volgende:
Zou Metin eigenlijk weet hebben van deze illustere topicreeks?
Zeker, hij reageert hier zelfs. Heel soms dan.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef Terecht het volgende:
Zou Metin eigenlijk weet hebben van deze illustere topicreeks?
Tofquote:Op donderdag 3 april 2008 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gepost in een van de vorige delen
Nee, dat was deze:quote:Op donderdag 3 april 2008 10:17 schreef kasper het volgende:![]()
![]()
Gisteren was al niet slecht maar deze is zonder twijfel de beste van de afgelopen week.
Dat die vent blijkbaar een enorm Chewbacca pak op de kop heeft getikt en die vrouw zich kapot is geschrokken.quote:
"Vrouw valt flauw omdat Metin ineens in de kamer staat" was een betere tekst geweestquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net een ghilliesuit. Wat een fucking slechte kutgrap zeg!
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een bruine cactus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net een ghilliesuit. Wat een fucking slechte kutgrap zeg!
[ afbeelding ]
Ghehehequote:Op vrijdag 4 april 2008 13:21 schreef Trancelocator het volgende:
Het is weer droefheid troef. Misschien dat er nog wat aan te redden valt.
[ afbeelding ]
Microsoft, goedenmorgen... waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Op maandag 7 april 2008 05:55 schreef Ravage het volgende:
En waar zou in vredesnaam "Microsoft Outmoan" op slaan?
Denk het wel ja, dit is werkelijk waar om te huilen zo dramatisch.quote:Op maandag 7 april 2008 06:36 schreef Miesjel het volgende:
De slechtste tot nu toe? Wel ergens in de top tien iig.
Maar hij is toch de helpdesk?quote:Op maandag 7 april 2008 07:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Microsoft, goedenmorgen... waarmee kan ik u van dienst zijn?
ja waarom de vraagteken er dan achter staat...quote:
iemand goed met paint?quote:Op maandag 7 april 2008 00:47 schreef James1988 het volgende:
Een Windows-logo met de Friese vlag daarin verwerkt zou vele malen sterker zijn geweest dan dit...
Ja precies, het dieptepunt voor deze week hebben we gisteren al gehadquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:44 schreef Semisane het volgende:
Nou ja...stukken beter dan gisteren, maar ik zou ook echt heel verbaast zijn geweest als hij iets had kunnen verzinnen wat nog slechter was dan dat van gisteren.
quote:Op maandag 7 april 2008 00:47 schreef James1988 het volgende:
Wtf? Daar kun je zoveel mee, krijgen we dit.
Een Windows-logo met de Friese vlag daarin verwerkt zou vele malen sterker zijn geweest dan dit...
Een beetje laat misschien, maar bedoel je zoiets?quote:
Stuur m opquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:23 schreef Walter81 het volgende:
[..]
[..]
Een beetje laat misschien, maar bedoel je zoiets?![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 03:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Schot voor open doel, recycling [again] en ik moest wat giechelen als een 13-jarig meisje dat het woord 'piemel' uitspreekt in gezelschap van even oude vriendinnen
Misschien kan Metin daar wat mee voor volgende week?quote:Op donderdag 10 april 2008 03:39 schreef Sigmund666 het volgende:
.. ik moest wat giechelen als een 13-jarig meisje dat het woord 'piemel' uitspreekt in gezelschap van even oude vriendinnen
quote:Op donderdag 10 april 2008 03:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Schot voor open doel, recycling [again] en ik moest wat giechelen als een 13-jarig meisje dat het woord 'piemel' uitspreekt in gezelschap van even oude vriendinnen
Hell ja!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:11 schreef MikeyMo het volgende:
gewoon de cartoon van gister met wat andere kleurtjes en een ander tekstje
Wel. Grap barslecht, veel tekst, kutplaatje. Alles wat je van Metin verwacht.quote:
Dat is de uitwerking van de - niet zo slechte - grap...quote:Op donderdag 10 april 2008 11:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Wel. Grap barslecht, veel tekst, kutplaatje. Alles wat je van Metin verwacht.
Aan het begin van de evolutie was het nog een halve donut, dus tja.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Tjonge Metin, jij laat je karakters muteren! Die gozer heeft de poot van een vogelbekdier
Stukken beterquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen insteek maar weer
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar alweer voor de derde keer op rij twee poppetjes en een tafel. Een oerdegelijk concept dat je tot in de oneindigheid kan uitmelken.
Jij hebt toch een redelijk, uuuh, "eigen" gevoel voor humor, die bijna niemand anders met je deelt, behalve Metin.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:15 schreef kasper het volgende:
Ik vind 'm vandaag juist heel erg goed.
Die dubbele betekenis van "wallen": respect!![]()
En dit keer copy/paste met de poppetjes.
Wel dus, hij heeft alleen het camera standpunt verplaatst.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:15 schreef kasper het volgende:
En dit keer geen copy/paste met de poppetjes.
Nee hoor, de patient heeft deze keer wallen onder z'n ogen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef Jegorex het volgende:
Wel dus, hij heeft alleen het camera standpunt verplaatst.
Misschien had die patient dat eerst ook al wel, maar toen zag je het niet omdat hij met zijn rug naar de camera toe stondquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Nee hoor, de patient heeft deze keer wallen onder z'n ogen.
quote:
quote:
Het lukt m anders aardigquote:Op maandag 14 april 2008 10:17 schreef Terecht het volgende:
Metin doet het er gewoon om, de fokkertjes op de stang jagen.
Dat lijkt slechts zo door het bedroevende niveau van de rest van zijn "cartoons".quote:
Oooowww, dus de familie in het huis is niet van ID&T!quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:10 schreef Trigalti het volgende:
Ik zal em uitleggen..
De housetempel komt vermeend naast het huis te liggen.. vandaar de lage prijs enz..
Maar hij is gewoon bar slecht naar mijn mening, omdat de grap te ver gezocht is..
Nee hoor, ze wonen naast een grote strontberg, maar ze weten het nog niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:19 schreef leroytje het volgende:
Ik denk toch echt dat die bult onder het gras een addertje is, ik weet niet wat jullie allemaal raar doen![]()
De architect van het pand was Metin...verklaard een hoop.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef Dangel het volgende:
IK WEET HET! ER ZIT GEEN VOORDEUR IN!
Daarbij waren juist de Galiërs die de Romeinse cultuur omarmde. De Romeinen waren daar het succesvolste met het "exporteren" van hun manier van leven.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:25 schreef DroogDok het volgende:
Die gaat nog wel inderdaad.
Hoewel het probleem tussen de Galiërs en Romienen strikt genomen natuurlijk geen integrategratieprobleem was, de Romeinien hadden Gallië immers bezet.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |