Die gast lacht zich doodquote:Op maandag 17 maart 2008 02:14 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.nu.nl/foto_popup.jsp?p=1446966&t=Ook_Frankrijk_beveiligt_Hirsi_Ali_niet_in_VS
Ik zou me echt doodschamen als ik hier m'n geld mee zou verdienen
Oh nee?! Zijn die cartoons niet waarheidsgestrouw dan??quote:Op maandag 17 maart 2008 02:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet grappig. Vooral ook omdat ik kok ben en er geen zak van klopt
Inderdaad aardig gevonden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nog best aardig eigenlijk. Niet echt grappig of zo, maar wel aardig gevonden... voor Metin's doen.
Over 50 meter heeft u uw eindbestemming bereikt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nog best aardig eigenlijk. Niet echt grappig of zo, maar wel aardig gevonden... voor Metin's doen.
Ja, en dan zo'n poppetje getekend voor de ingang van een begraafplaats.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 05:09 schreef Terpentin07 het volgende:
Over 50 meter heeft u uw eindbestemming bereikt.
Bij dat nieuwsbericht had ie nog wel aardig gepast. Echter hoort de cartoon bij een nieuwsbericht over het feit dat steeds meer oudere internetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Inderdaad aardig gevonden.
'Rollator-TomTom' ontwikkeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |