quote:Op donderdag 10 april 2008 03:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Schot voor open doel, recycling [again] en ik moest wat giechelen als een 13-jarig meisje dat het woord 'piemel' uitspreekt in gezelschap van even oude vriendinnen
Misschien kan Metin daar wat mee voor volgende week?quote:Op donderdag 10 april 2008 03:39 schreef Sigmund666 het volgende:
.. ik moest wat giechelen als een 13-jarig meisje dat het woord 'piemel' uitspreekt in gezelschap van even oude vriendinnen
quote:Op donderdag 10 april 2008 03:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Schot voor open doel, recycling [again] en ik moest wat giechelen als een 13-jarig meisje dat het woord 'piemel' uitspreekt in gezelschap van even oude vriendinnen
Hell ja!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:11 schreef MikeyMo het volgende:
gewoon de cartoon van gister met wat andere kleurtjes en een ander tekstje
Wel. Grap barslecht, veel tekst, kutplaatje. Alles wat je van Metin verwacht.quote:
Dat is de uitwerking van de - niet zo slechte - grap...quote:Op donderdag 10 april 2008 11:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Wel. Grap barslecht, veel tekst, kutplaatje. Alles wat je van Metin verwacht.
Aan het begin van de evolutie was het nog een halve donut, dus tja.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Tjonge Metin, jij laat je karakters muteren! Die gozer heeft de poot van een vogelbekdier
Stukken beterquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen insteek maar weer
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar alweer voor de derde keer op rij twee poppetjes en een tafel. Een oerdegelijk concept dat je tot in de oneindigheid kan uitmelken.
Jij hebt toch een redelijk, uuuh, "eigen" gevoel voor humor, die bijna niemand anders met je deelt, behalve Metin.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:15 schreef kasper het volgende:
Ik vind 'm vandaag juist heel erg goed.
Die dubbele betekenis van "wallen": respect!![]()
En dit keer copy/paste met de poppetjes.
Wel dus, hij heeft alleen het camera standpunt verplaatst.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:15 schreef kasper het volgende:
En dit keer geen copy/paste met de poppetjes.
Nee hoor, de patient heeft deze keer wallen onder z'n ogen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef Jegorex het volgende:
Wel dus, hij heeft alleen het camera standpunt verplaatst.
Misschien had die patient dat eerst ook al wel, maar toen zag je het niet omdat hij met zijn rug naar de camera toe stondquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Nee hoor, de patient heeft deze keer wallen onder z'n ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |