quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Stuur je hem ook even naar de redactie van NU.nl?
quote:Goelag (Russisch: ГУЛАГ Sound uitspraak (info·uitleg)) was in de Sovjet-Unie de overheidsdienst die verantwoordelijk was voor straf- en werkkampen. De term wordt ook gebruikt om deze kampen zelf aan te duiden. De verzameling kampen in Siberië wordt meestal Goelag-archipel genoemd. Deze naam werd bekend door het gelijknamige boek van van Aleksandr Solzjenitsyn uit 1973. De werkkampen lagen wijd verspreid op de meest afgelegen plaatsen als een "eilandenrijk" in onbegaanbare moerassen. Vaak waren ze slechts te bereiken via de Zee van Ochotsk in het uiterste oosten, en elders via - al of niet bevroren - rivieren, of per slede. In totaal stierven in de goelags gedurende enkele decennia ruim 10 miljoen mensen, zowel Sovjetburgers als buitenlanders (onder andere Duitse en en Japanse krijgsgevangenen, Polen en Finnen).
van die paddestoel snoepjes ja!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:37 schreef James1988 het volgende:
Ik denk het wel. Die tepels zie ik meer aan voor snoepjes namelijk.
Waarschijnlijk wel. Het feit dat jij de cartoons vaker dan gemiddeld leuk vindt, wijst er al op dat je (nog) wat dingen mist in je leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:36 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hier lichtelijk opgewonden van raakt?
Ik moest wel lachen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:36 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hier lichtelijk opgewonden van raakt?
Ik vind ze heul niet leuk. Ik gaf Metin altijd het voordeel van de twijfel, maar de laatste weken is het steeds flink bagger.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Het feit dat jij de cartoons vaker dan gemiddeld leuk vindt, wijst er al op dat je (nog) wat dingen mist in je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |