Dat was inderdaad al een stuk leuker geweest, maar je vergeet 1 belangrijk ding: het zou betekenen dat hij een bed, een klok en ramen zou moeten tekenen! Dat is allemaal veel te ingewikkeld, standaard poppetjes kopiëren is al zwaar genoegquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
oordeel: had iets neergezet als:
man naast bed, vrouw er in, klok op half 3 's middags, licht door de ramen...
en dan de vrouw enkel laten zeggen:
"laat me ik ben aan het afvallen"
Ik verzeker mezelf bij deze ook weer van een aantal weken ergernis.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:18 schreef Semisane het volgende:
Uiteraard wil ik me de komende tijd flink irriteren, dus vandaar deze tvp.
haha, erg toch he dat je juist wil dat ze slecht zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:30 schreef Montov het volgende:
Dramatisch slecht. Precies hoe ik ze wil hebben.
Inderdaad. Die van MikeyMo is simpel maar sterk. Metin doet het graag omgekeerd, namelijk omslachtig en totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:19 schreef Rikketik het volgende:
Je moet gewoon keihard gaan samenwerken met Metin, MikeyMo! Jouw scenario's en grappen, en Metin's animaties om het eindproduct nog een beetje omlaag te trekken. Succes gegarandeerd!
Een van de vele wanhopige pogingen om lollig te zijn. Nu probeert hij het met krachttermen.quote:Ik vraag me overigens af hoe de grofgebektheid van vandaag bij het publiek van Nu.nl valt. Die zullen nou wel weer allemaal jankmailtjes aan het typen zijn.
Je kan er het complete gebrek aan talent mooi aan aflezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:25 schreef Trancelocator het volgende:
Door met de dagelijkse portie ergernis.
[..]
Een van de vele wanhopige pogingen om lollig te zijn. Nu probeert hij het met krachttermen.
Die gast lacht zich doodquote:Op maandag 17 maart 2008 02:14 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.nu.nl/foto_popup.jsp?p=1446966&t=Ook_Frankrijk_beveiligt_Hirsi_Ali_niet_in_VS
Ik zou me echt doodschamen als ik hier m'n geld mee zou verdienen
Oh nee?! Zijn die cartoons niet waarheidsgestrouw dan??quote:Op maandag 17 maart 2008 02:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet grappig. Vooral ook omdat ik kok ben en er geen zak van klopt
Inderdaad aardig gevonden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nog best aardig eigenlijk. Niet echt grappig of zo, maar wel aardig gevonden... voor Metin's doen.
Over 50 meter heeft u uw eindbestemming bereikt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nog best aardig eigenlijk. Niet echt grappig of zo, maar wel aardig gevonden... voor Metin's doen.
Ja, en dan zo'n poppetje getekend voor de ingang van een begraafplaats.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 05:09 schreef Terpentin07 het volgende:
Over 50 meter heeft u uw eindbestemming bereikt.
Bij dat nieuwsbericht had ie nog wel aardig gepast. Echter hoort de cartoon bij een nieuwsbericht over het feit dat steeds meer oudere internetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Inderdaad aardig gevonden.
'Rollator-TomTom' ontwikkeld
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Stuur je hem ook even naar de redactie van NU.nl?
quote:Goelag (Russisch: ГУЛАГ Sound uitspraak (info·uitleg)) was in de Sovjet-Unie de overheidsdienst die verantwoordelijk was voor straf- en werkkampen. De term wordt ook gebruikt om deze kampen zelf aan te duiden. De verzameling kampen in Siberië wordt meestal Goelag-archipel genoemd. Deze naam werd bekend door het gelijknamige boek van van Aleksandr Solzjenitsyn uit 1973. De werkkampen lagen wijd verspreid op de meest afgelegen plaatsen als een "eilandenrijk" in onbegaanbare moerassen. Vaak waren ze slechts te bereiken via de Zee van Ochotsk in het uiterste oosten, en elders via - al of niet bevroren - rivieren, of per slede. In totaal stierven in de goelags gedurende enkele decennia ruim 10 miljoen mensen, zowel Sovjetburgers als buitenlanders (onder andere Duitse en en Japanse krijgsgevangenen, Polen en Finnen).
van die paddestoel snoepjes ja!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:37 schreef James1988 het volgende:
Ik denk het wel. Die tepels zie ik meer aan voor snoepjes namelijk.
Waarschijnlijk wel. Het feit dat jij de cartoons vaker dan gemiddeld leuk vindt, wijst er al op dat je (nog) wat dingen mist in je leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:36 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hier lichtelijk opgewonden van raakt?
Ik moest wel lachen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:36 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hier lichtelijk opgewonden van raakt?
Ik vind ze heul niet leuk. Ik gaf Metin altijd het voordeel van de twijfel, maar de laatste weken is het steeds flink bagger.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Het feit dat jij de cartoons vaker dan gemiddeld leuk vindt, wijst er al op dat je (nog) wat dingen mist in je leven.
ben het helemaal eens!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:18 schreef James1988 het volgende:
Hij is inderdaad goed. Ook erg symbolisch enzo
Dat wel, maar niet heel erg diepzinnig enzo, ligt redelijk voor de hand.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:18 schreef James1988 het volgende:
Hij is inderdaad goed. Ook erg symbolisch enzo
Eigenlijk is het een soort Gorilla, maar dan geanimeerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Prachtig! Kijk Metin, daar worden we nou heel vrolijk van!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |