Dat ga ik niet halen denk ik, maar dinsdagavond/woensdag moet lukkenquote:Op zondag 27 april 2008 18:47 schreef qu63 het volgende:
morgenavond ligt ie ergens?
en dan een kettingkje van een euro er aanquote:Op maandag 28 april 2008 18:47 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, voor de volgende maar even een inzamelactie houden dan
Allemaal paar euro, motherfucker van een slot eraan
Ziet er wel hip uitquote:Op maandag 28 april 2008 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik m zo laten?
En wat versta je onder een fokslot
en jah, valt opquote:
Vooruit dan maarquote:
snapte m welquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, zorgen dat ze de moeren niet los kunnen draaien
quote:Op maandag 28 april 2008 20:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ziet er wel hip uit
dat het geen stok meer is, maar alleen een slot dat ergens hangt
Draai je toch zo los met een sleutelquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
de vorige stok had ik bison tussen de bouten gedraaid dus dat kon ook geen kant meer op
nee hij zat behoorlijk vastquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Draai je toch zo los met een sleutel
Maar ik verzin wel wat
Nee, morgen is ie klaar. Ga zo verder met letters maken, en dan nog ff schilderen. Morgen ff briefje ofzo er op plakken, en dan kan ie wegquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:25 schreef Dreammaster het volgende:
is hij al klaar en ligt hij al ergens
Kijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:43 schreef 2cv het volgende:
Als de FokStok weer foetsie is: stuur mij een PM. Wellicht (!) kan ik er dan 1 in elkaar lassen en voorzien van een een ketting waar je een op hol geslagen boorplatform + de complete amerikaanse marine mee tegen kan houden. En ik heb ook nog wel ergens een dagboekslotje
Op welke termijn kun je er 1 maken?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:25 schreef 2cv het volgende:
Als ik had geweten dat er een nieuwe moest komen ...
Dan had hij in ieder geval in de buurt gelegenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:25 schreef 2cv het volgende:
Op zijn vroegst heb ik volgende week een gaatje, maar ik heb ook nog tienduizend andere dingen te doenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Op welke termijn kun je er 1 maken?
Mijn creatie is ook niet echt super, maar hij voldoet weer ff
Ik rij er over een uur heen. Heb alleen geen stok bij mequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:05 schreef Deansensitized het volgende:
Breng hem even naar Noord Friesland anders
grootste verplaatsing was dik 280km, die ik toen gedaan hadquote:Op woensdag 30 april 2008 10:59 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik rij er over een uur heen. Heb alleen geen stok bij me(Anders was't wel gelijk de grootste verplaatsing geweest denk ik?)
Volgens de planner is Roosendaal-Dokkum 278. Dus dan is het een geruststellende gedachte dat ik het niet gehaald zou hebben met stokquote:Op woensdag 30 april 2008 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
grootste verplaatsing was dik 280km, die ik toen gedaan had
Oké ik ga het proberen te onthoudenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:25 schreef 2cv het volgende:
Daarom is ie ook donkergroenquote:Op woensdag 30 april 2008 14:18 schreef Houniet het volgende:
Probeer de stok een beetje beschut te leggen onder het hoge gras bijvoorbeeld. Dan valt de stok niet zo op namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |