Als er naar aanleiding van die film rellen komen en er worden zo'n kleine honderd jongeren vastgezet, wie betaalt dan hun voer en onderdak? Toch ook wij. Dat gaan ze dan toch ook niet op de ouders van die kids verhalen!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:15 schreef moussie het volgende:
als je even leest waarop ik reageer, Kadesh zat voor te stellen dat de tweede kamer het zou betalen, en dat zijn dus wel 'wij' .. net zoals 'wij' al al die andere beveiliging van hem betalen ..
nou heb ik dus niets tegen mensen beveiligen die in alle onschuld iets maken en/of zeggen en als antwoord geconfronteerd met doodsbedreigingen, maar een politicus die hoofdzakelijk provoceert voor persoonlijk politiek gewin en 'wij' betalen de beveiliging .. ik vind dat scheef
Wie is 'men'? Ik niet hoor, en de meeste mensen op dit forum ook niet, en het kabinet voorlopig ook nog niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar dat is wel wat men wil, toch? Dat Wilders hiervoor veroordeeld wordt.
Als er rechtsgelijkheid is in Nederland, kan Wilders hier niet voor veroordeeld worden. El Moumni is immers ook vrijgesproken.
Wel een aardig idee trouwensquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Als er naar aanleiding van die film rellen komen en er worden zo'n kleine honderd jongeren vastgezet, wie betaalt dan hun voer en onderdak? Toch ook wij. Dat gaan ze dan toch ook niet op de ouders van die kids verhalen!!
Tja, als Wilders geacht wordt de beveiliging van een tv-zender te betalen, moeten de ouders van rellende kinderen ook maar voor die kosten opdraaien. Lijkt me dan wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel een aardig idee trouwens
Maakt het wat uit? Is Bin Laden dood heb ik een irritatie minder, is Wilders dood heb ik een irritatie minder.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:38 schreef damian5700 het volgende:
Het is echt niet Bin Laden die Wilders vanwege zijn film en andere uitingen met de dood bedreigt.
Wat is er tegen openheid en transparantie in de politiek? Andere partijen zijn dat ook verplicht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:09 schreef __Saviour__ het volgende:
En een vreselijk laffe poging om de financiering van PVV kapot te krijgen: 'Verdonk en Wilders moeten financiën openbaren'
Ze hoopt natuurlijk dat bedrijven en particulieren geen financiele steun meer willen geven uit angst voor bedreiging
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er 20 maart? je bedoelt de geboortedag van de profeet ofzo?
Hij kan hem gewoon in de Tweede Kamer vertonen. Waarom doet ie dat niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:51 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Als de Kamer de beveilgingskosten betaald van Nieuwspoort (die trouwens express belachelijk hoog zijn) dan kon iedereen hem tegelijk zien. En dan kan iedereen (dus inclusief die bange Balkenende) zich een mening vormen. Daarna is het nog tijd genoeg voor een discussie.
Maar de profeet is ook op 24 maart geboren hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja![]()
Was mijn voorspelling dat ie hem dan uit gaat zenden. En het kan nog steeds!
Je gaat enkel uit van jouw welzijn en welbevinden. Dat doorzag ik niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Is Bin Laden dood heb ik een irritatie minder, is Wilders dood heb ik een irritatie minder.
Timing wellicht?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er tegen openheid en transparantie in de politiek? Andere partijen zijn dat ook verplicht.
Mwuah, tis meer een product onethisch maar zeggen wat je wilt onder mom van 'vrijheid van meningsuiting, ja!!!'quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je gaat enkel uit van jouw welzijn en welbevinden. Dat doorzag ik niet.
Dan mag je mijn opmerking als niet geplaatst beschouwen.
Ja, tactiek en timing. Dat is blijkbaar belangrijker dan dat hij de film echt ergens kan vertonen.quote:
?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar de profeet is ook op 24 maart geboren hoor
Er is toch geen echte geboortedatum? In het geruchtencircuit circuleert ook 24 maart als datum, dat is 2e Paasdag.quote:
Daarachter hoef je wat mij betreft niet verschuilen. Ik geef enkel aan, dat wanneer ik dit eerder had doorzien geen reactie daarop had gegeven.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, tis meer een product onethisch maar zeggen wat je wilt onder mom van 'vrijheid van meningsuiting, ja!!!'
Waarom 24 maart, is het niet elke jaar 11 dagen vroeger?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is toch geen echte geboortedatum? In het geruchtencircuit circuleert ook 24 maart als datum, dat is 2e Paasdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |