Lijkt mij wel grappig programma. Helaas is het gelijk met VI. Dus neem ik het op.quote:3e Klasse D
Het eerste elftal van Voetbal Vereniging Tricht staat er niet goed voor. Dat baart het hele dorp zorgen. Het eerste elftal, de trots van Tricht, dreigt te degraderen naar de 4e klasse.
Een team van professionals schiet onverwacht te hulp om degradatie te voorkomen. Deze professionals hebben hun sporen in het betaald voetbal reeds verdiend.
Het televisieprogramma 3e Klasse D volgt de vorderingen van het elftal op de voet, maar biedt ook een kijkje in de keuken van de voetbalvereniging en in het leven van de spelers.
De professionals
Oud voetballer Rob Jacobs, gaat het team samen met keeperstrainer Pim Doesburg, conditietrainer Rob Druppers en mental coach Hans van Breukelen proberen op een hoger niveau te brengen. Ook de spelers zullen het uiterste uit zichzelf moeten halen, bijvoorbeeld op het pittige trainingskamp waar Frank de Boer het team professionals komt versterken.
3e Klasse D, met ingang van 16 maart op zondag om 21.25 uur
bij de KRO op Nederland 3.
De herhaling is te zien op maandag om 23.30 uur op Nederland 3.
Behalve dat deze mannen waarschijnlijk wel enigzins tegen een bal kunnen trappen, aangezien ze derde klasse spelen. Lijkt me wel een aardig programmaquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Atletico Ananas - Rip off?
misschien beetje wel. Alleen heb je in dit team mensen die al langer aan het voetballen zijn ipv 1x en dan nooit meer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Atletico Ananas - Rip off?
quote:Helaas is het gelijk met VI. Dus neem ik het op.
quote:Op zondag 16 maart 2008 13:55 schreef tong80 het volgende:
Tricht - Sparta 30 1-2
Nog vaster op de laatste plaats.
Uit Ammerzodenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:32 schreef tong80 het volgende:
De voorzitter heet Jan van Arkel. Zo heet een club 14 kilomtere van Tricht
Was al bezigquote:Op zondag 16 maart 2008 21:56 schreef Pritt het volgende:
Ik voorzie een topic waar tong tegen zichzelf aan het praten is.
Je bent zelf de keeper?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:18 schreef jontricht het volgende:
@voreG: doe mij die keeperstraining maar, die conditietrainingen zijn slopend
Ja hij moet jorien inhalen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:56 schreef Pritt het volgende:
Ik voorzie een topic waar tong tegen zichzelf aan het praten is.
http://player.omroep.nl/?aflID=6715242&md5=dbd1df14d4905ee38b69df96c2c6334cquote:Op zondag 16 maart 2008 23:58 schreef jmac het volgende:
maar s terugkijken @ gemist
Nou inderdaad, wat een kneuterig zootjequote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef pfaf het volgende:
Had de club nu echt 600 leden, het kwam allemaal zo klein en ongeorganiseerd over?
Wellicht is het ' hier in het Oosten' anders, maar met 600 man speelde onze vereniging in de 1e klasse mee voor promotie naar de Hoofdklasse (Ondertussen zijn ook wij in enkele jaren afgezakt naar de 3e klasse). Verder hebben we 3 keer zoveel teams ( zie hun site ), komt er 300 man kijken naar een wedstrijd van de selectie in plaats van 30, is de kantine 3 keer zo groot. Verder loopt de selectie in clubkleding in plaats van Feyenoord- en Ajaxshirtjes.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:57 schreef Pritt het volgende:
600 man en dan 3e klasse spelen is toch niet slecht.
600 actieve voetballers op 2400 inwoners is ook echt veel. Volgens mij is dat bijna iedereen van de 5-35 jaar, zeker nu we allen vergrijzen. En er zijn maar 2 dameselftallen.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Er werd zels nog expliciteit bij vermeld dat het om 600 actieve leden gaat. Het lijkt mij vrij sterk inderdaad. Om de redenen die pfaf noemt ook.
Die oude trainer is ook maar een halve.
Ow ja de vereniging uit mijn dorp heeft 1000 (900 actief meen ik) leden en swingt tussen 3e en 4e klasse, wat heel normaal is voor onze grote. Dat daar zo'n enorm verschil in zit joh.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wellicht is het ' hier in het Oosten' anders, maar met 600 man speelde onze vereniging in de 1e klasse mee voor promotie naar de Hoofdklasse (Ondertussen zijn ook wij in enkele jaren afgezakt naar de 3e klasse). Verder hebben we 3 keer zoveel teams ( zie hun site ), komt er 300 man kijken naar een wedstrijd van de selectie in plaats van 30, is de kantine 3 keer zo groot. Verder loopt de selectie in clubkleding in plaats van Feyenoord- en Ajaxshirtjes.! etc etc. Ik geloof echt niet dat de club 600 leden heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig, maar een beetje te veel show.quote:
Video loopt.quote:
Nu je het zegt jaquote:Op zondag 23 maart 2008 22:28 schreef scheur het volgende:
Schitterend programma. Vooral omdat ik tegen die vader veel heb gevoetbald. Jij ook Tong;weet je nog die toernooien in Arkel?Mooi, zo bloedfanatiek, ook voor zijn zoon; later heeft hij wel in de gaten dat hij misschien te fanatiek was, maar wel sportief dat hij dat onderkent. Echt een heel leuk programma; geen gelul, want er is niets in scene gezet. Het gevoel van "lekker voetballen, maar ook lekker zuipen "en dan kritiek krijgen van trainers, supporters, bestuur; allemaal heel herkenbaar!
Jack Wouterse.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
De voice over is niet leuk.
Haalt heel de Docu naar beneden.
Veel te denigrerend.
Alles wordt negatief neergezet.quote:
Zo praten we hier ookquote:Op maandag 24 maart 2008 01:50 schreef golfer het volgende:
Dat gezin met die vader en vooral die gastvrouw als moeder.
We dachten eerst plat Utregs, maar zo wordt ook blijkbaar in de Betuwe geproat?
Dit programma is een soort mengeling tussen Man bijt Hond en Frans Bromet.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:51 schreef tong80 het volgende:
Alles wordt negatief neergezet.
Jack Wouterse of niet het is allemaal kleinmakend.
Misschien komt het wel te herkenbaar dicht bij jezelf om er de humor van in te zien.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:58 schreef tong80 het volgende:
Ik mis dan de humor die bij man bijt hond en Frans Bromet wel leuk zijn.
Nee, het is een verkeerde invalshoek. Makkelijk scoren. Ik kan lachen over de vader die zijn zoon als nieuwe Cruiff ziet. Hoef ik geen semie-grappige tekst bij.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien komt het wel te herkenbaar dicht bij jezelf om er de humor van in te zien.
Ik vind het ook leukquote:Op maandag 24 maart 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
Nee, het is een verkeerde invalshoek. Makkelijk scoren. Ik kan lachen over de vader die zijn zoon als nieuwe Cruiff ziet. Hoef ik geen semie-grappige tekst bij.
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:15 schreef borisz het volgende:
Als tante bloes het leuk vindt dan is het een leuke serie
Ik denk zelfs dat het een keeper uit de B was, maar dat was wel lullig voor dat jochie ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
Dat A-keepertje zal ook blij zijn dat er zó denigrerend over hem gedaan werd op tv.
Die ze van het veld plukten om op de bank te komen zitten wel ja. Maar die afgebeuld werd tijdens de training was een A-tje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het een keeper uit de B was, maar dat was wel lullig voor dat jochie ja.
Calimero.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
alleen tong wat ben je voor kut user. met 4 berichten achter elkaar
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
alleen tong wat ben je voor kut user. met 4 berichten achter elkaar
dat gebeurt overal hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 21:56 schreef pfaf het volgende:Bier drinken op de vrijdagavond. Ik hoop nu gewoon dat ze degraderen...
Aan de buik van die keeper te zien, zou de AA nog wel eens een goede aan ze hebben.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef Yeahinho het volgende:
Beetje triest is het wel, mocht het waar zijn. Ze zullen zich toch niet allemaal laveloos zuipen op de vrijdagavond/nacht? Als het echt kansloze alcoholisten zijn, dan kunnen ze die schade toch wel zaterdag na de match goedmaken...?
ken iemand die zondag 2e klasse speelt, gaat ook op zaterdag de kroeg inquote:Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
In een derde elftal wellicht. Maar in de selectie niet...
Bij mijn club ( 3e klasse ) moet je het niet proberen. Ook het tweede elftal niet. Bij mij in het derde alleen als je een goed excuus hebt.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ken iemand die zondag 2e klasse speelt, gaat ook op zaterdag de kroeg in
ook bij mijn club (4e kl.) gebeurt het
Frappant, bij ons (3e in 3e klasse) doen ze dat zonder problemen. In (mijn) tweede elftal (1e res. 2e klasse) presteren ze het om gewoon om zes uur 's ochtends thuis te komen voor een wedstrijd.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij mijn club ( 3e klasse ) moet je het niet proberen. Ook het tweede elftal niet. Bij mij in het derde alleen als je een goed excuus hebt.![]()
De meeste vrienden van me die in het eerste spelen liggen iedere vrijdag om 11 uur in bed. Toen ik nog redelijk kon voetballen deed ik dat ook. Maar wellicht is het bij zondagvoetbal normaal, met die cultuur ben ik niet bekend. Zaterdagavond is toch meer stapavond dan vrijdagavond. Bij ons speel je ook voor 300-400 man in plaats van die 30 bij Tricht, dan ben je alleen al voor de supporters moreel verplicht vrijdag 's avonds jezelf in te houden.
De opstellingen ook steeds voor iedere wedstrijd, geweldig!quote:Op maandag 31 maart 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
Blijft een prachtig programma, althans voor mensen die er de humor van inzien en het niet serieus nemen als een echte docu over een voetbalclub.
En het commentaar van Jack Wouters blijft prachtig.
Die veel te dikke keeper die geen enkele hoge bal kan vangen omdat ie te veel overgewicht heeft om te springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had verwacht dat ie niet uit z'n woorden zou kunnen komen (tis immers toch een belangrijk moment), maar hij vertelde z'n verhaal toch opmerkelijk rustig, kalm en duidelijk. Het is blijkbaar niet de eerste keer dat dit gebeurde, dus dan snap ik z'n besluit wel. Zeker aangezien ie zich aan het begin van dit seizoen blijkbaar al had voorgenomen om lager te gaan voetballen als ie niet de vaste nummer 1 zou worden.quote:
Ik dacht wel een paar keer dat hij zou gaan huilen.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ie niet uit z'n woorden zou kunnen komen (tis immers toch een belangrijk moment), maar hij vertelde z'n verhaal toch opmerkelijk rustig, kalm en duidelijk.
Zo'n uitbarsting zag ik inderdaad ook aankomen, maar dat moment bleef opmerkelijk genoeg uitquote:Op maandag 31 maart 2008 09:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht wel een paar keer dat hij zou gaan huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
en die aankondiging voor volgende week, de gozer van de kantine gaat vreemd![]()
neequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]Zou het niet kunnen dat hij de leider van een dameselftal is?
.
hehe, mooie vent was datquote:
Dit komt er nog:quote:Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Hoeveel uitzendingen komen er eigenlijk nog?
Prachtig half uurtje vermaak.
De dingen eromheen zijn wel leuk, maar aan dat team zelf erger ik me echt groen en geel. Wat een mongolen.quote:Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Hoeveel uitzendingen komen er eigenlijk nog?
Prachtig half uurtje vermaak.
quote:Op maandag 14 april 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
In de aflevering van volgende week: Een redding van de keeper!
Heb je een linkje voor me ?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klopt Yeahinho, maar op maandag om die tijd zal het niet veel beter worden.
Ik kijk het wel terug op de site.
Is geen herhalingquote:
16jarigen taal.quote:Op maandag 21 april 2008 23:29 schreef tong80 het volgende:
'Ik heb twee hobby's...voetballen en uitgaan.'
Mag hopen dat de KNVB niet naar het programma ziet.quote:
Jouw leven is met Voetbal, Ajax, uitgaan, muziek luisteren en mooie dames checken een stuk veelzijdiger inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2008 23:30 schreef Messenga het volgende:
16jarigen taal.
Serieus?quote:Op maandag 21 april 2008 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mag hopen dat de KNVB niet naar het programma ziet.
Er mag daar namelijk geen bier komen en je mag ook niet met bier rond het veld staan. Alleen in de kantine mag gedronken worden.
quote:Op maandag 21 april 2008 23:35 schreef VoreG het volgende:
Zag ik daar een redding van de keeper?
quote:Op maandag 14 april 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
In de aflevering van volgende week: Een redding van de keeper!
Dat zou wel vrij zielig zijn inderdaadquote:[b]Op dinsdag 22 april 2008 09:16 schreef
Ik geloof er ook geen bal van dat die traioner en Ramon voetbal en privé gescheiden kunnen houden. Zou ook niet best zijn natuurlijk.
Ik ben dan ook al 18.quote:Op maandag 21 april 2008 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jouw leven is met Voetbal, Ajax, uitgaan, muziek luisteren en mooie dames checken een stuk veelzijdiger inderdaad.
Veel wat?Appels?Peren?Kinderen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
hij maakt wel veel
Voetbal Insite is was ook altijd om zondagavond 21.30. Daarnaast is het de vraag of veel mensen wel bekend zijn met het programma, ik ben het gaan kijken omdat ik hier las dat het leuk is en de moeite waard om te kijken. Anders had ik niet eens geweten dat het programma er zou zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 14:32 schreef mieke71 het volgende:
Ik zie dat er maar weinig mensen op het forum kijken, en met de kijkcijfers is het ook niet zo best, maar ik vind dit een van de leukste programmas op het moment.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:21 schreef Yeahinho het volgende:
Lees dit niet als je nog niet wilt weten wat je over een week of 2 op tv gaat zien.Ik had het al gezien op VoetbalzaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Nee hij zegt me niks.quote:Op maandag 28 april 2008 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Vader ging bij Den Bosch kijken.. Ken je hem toevallig Tong?
Hij trok het winnende lot.quote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef tong80 het volgende:
De scheidsrechter die in de rust een lootje koopt
Die heet bij ons de Bolle de Vries. Iedere club heeft die mensen.....en ze zijn onmisbaar.quote:
vooral het bier was onmisbaar voor hemquote:Op maandag 28 april 2008 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heet bij ons de Bolle de Vries. Iedere club heeft die mensen.....en ze zijn onmisbaar.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:21 schreef Yeahinho het volgende:
Lees dit niet als je nog niet wilt weten wat je over een week of 2 op tv gaat zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Ja iddquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben bang van niet. Dat het eerst naar de maandag (23.10 uur!) wordt verplaatst, en de week erop zelfs om 10 over half 12 op tv verschijnt, zegt volgens mij al genoeg
.
Dat is omdat ze gelijk in punten zijn geindigt. Is een 'nieuwe'oplossing van de KNVB.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:19 schreef pfaf het volgende:
Toch leuk dat ze het gehaald hebben. Maar één beslissingswedstrijd overigens. Dat is ook helemaal niets.
Aaah, ik dacht dat ze nacompetitie speelden. Ik vond het al zo vreemd. Maar uit de 4e klsse promoveren dus ook alleen maar teams rechtstreeks? Ik dacht dat dit bij ons niet zo was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is omdat ze gelijk in punten zijn geindigt. Is een 'nieuwe'oplossing van de KNVB.
Er degraderen twee teams direct. In dit geval hadden de nummer een-na-laatst en twee-na-laatst hetzelfde aantal punten. Vroeger zou dan degene met het slechtste doelsaldo degraderen. Nu komt er dus een beslissingswedstrijd. Als het na 90 minuten gelijk zou zijn was er verlenging gekomen. Als er na de verlenging nog geen winnaar was geweest had alsnog het doelsaldo gegeld. Zo gaat het tegenwoordig ook bij kampioenschappen als de nummer 1 en 2 gelijk in punten staan. Ik vind het een hele goede ontwikkeling.
Pfff.. praat eens normaal Nederlands joh.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Was mooi
maar de wedstrijd tegen de kampioen, stond zo speler van tricht nog 30 min voor de aftrap met een biertje in zn handen
Zeker altijd de laatste wedstrijden, kan me nog herrineren dat ik 4 jaar terug in de B1 in de 1e klasse kampioen werd, wij 1e met 59 punten, 2e 58 en nummer 3 ook 58.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:12 schreef Sethje het volgende:
Zo herkenbaar dit allemaal! Altijd de meest knotsgekke wedstrijden tegen het einde van de competitie en in de nacompetitie!
Hopelijk komt er een nieuwe reeks, vond dit echt prachtig om te zien
Uit De Dordtenaarquote:EBOH over de ’ rooie’
De beslissingswedstrijd tegen Tricht, ofwel de helden van het televisieprogramma ’3e klasse D’, eindigde voor het Dordtse EBOH afgelopen zaterdag in een klein drama.
JAN VOLWERK
GORINCHEM
Niet alleen leed de ploeg van trainer Mike Mastwijk een onverdiende en onnodige 2-1 nederlaag, maar omdat de Dordtse scheidsrechter Richard van der Rest zijn stadgenoten op liefst drie rode kaarten trakteerde en ook Mastwijk naar de tribune stuurde, gaat EBOH bovendien gehavend en in mineur de nacompetitie in. En dat terwijl een ticket voor de derde klasse, zaterdag op het veld van het Gorcumse Unitas, negentig minuten lang voor het grijpen lag. Want EBOH was veruit de beste ploeg en kreeg tegen een tot het eind nerveus en bijzonder zwak acterend Tricht zelfs met acht man in de slotfase nog voldoende kansen op de gelijkmaker.
De wedstrijd werd sterk beïnvloed door scheidrechter Van der Rest. Hij haalde zich direct al de woede van de Dordtenaren op zijn hals toen hij de ploeg van de door de KRO ingehuurde ex-profcoach Rob Jacobs na dertien minuten een strafschop gaf, nadat Wesley van Maurik de bal van een halve meter tegen de schouder van de wegdraaiende Dave van der Capellen schoot. Ook liet hij na om Tricht-keeper Wilfred van Est, die Johan Gerlach torpedeerde, van het veld te sturen.
Na rust strooide Van der Rest in de sportieve tweestrijd met gele en rode kaarten, waarvan vooral EBOH de pineut werd. Het eerste - overigens terechte - slachtoffer werd Danny Bijl. Hij zou vooraf van zijn trainer maar een half uur speeltijd krijgen omdat hij door zijn werk niet kan trainen, maar stond na de thee toch nog op het veld. Met een gele kaart op zak bleef hij zeuren over een beslissing van Van der Rest, raakte de leidsman zelfs nog even iets te amicaal aan en kreeg prompt zijn tweede gele kaart. De rode kaarten voor Wilko Nieboer en Enrico Kruydenhof waren wel dubieus en hadden met hooguit geel afgedaan moeten worden. Nieboer hield in de ogen van Van der Rest een doorgebroken speler vast, maar Dave van der Capellen had namens EBOH nog kunnen ingrijpen. De bestrafte tackle van Kruydenhof op Van Dijken was weliswaar hard, maar omdat de bal er tussen zat, niet gemeen.
,,Schandalig,’’ riep de voor praten weggestuurde trainer Mastwijk woedend. ,,Wat heeft deze man zich door de televisiecamera’s laten beïnvloeden. Wij mochten niet winnen vandaag. Dat is wel duidelijk.’’
Aanvoerder Bram Wouters, die met een gemikt schot en een kopbal in de slotfase de onzekere Tricht-goalie Wilfred van Est bijna nog verschalkte, vond echter dat EBOH ook zelf gefaald had. ,,Bijl moet met een gele kaart op zak bij de scheidsrechter wegblijven. Als wij op dat moment met elf man blijven staan, halen we dit potje nog simpel uit. We hadden de wedstrijd zelfs al in de eerste helft kunnen en moeten beslissen. Maar die kaarten voor Nieboer en Kruydenhof zijn een lachertje. Kruydenhof slaat normaal nog geen vlieg dood.’’
Die heeft afscheid genomen dit weekend. Ging met een rollator van het veld. Vandaag een heel artikel over hem in De Dordtenaar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:32 schreef tong80 het volgende:
Kan nu pas kijken dus wel dingen zegen.
Raar dat een topscorer van en bijna degradant 24 doelpunten heeft gemaakt.
De aanvoerder van Altena Karel Bauman. Debuteerde op zijn 15de bij Roda Boys. Speelde tot zijn veertigste door waarvan op drie jaar na alles bij Roda Boys alleen in de hoofdklasse en eerste klas. Speelde 450 wedstrijden en maakte 300 doelpunten. Hij spoorde niet, is een rare vent. Anders had ie wel betaald voetbal gespeeld.
??? ging die met een rollator van het veld door tricht?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heeft afscheid genomen dit weekend. Ging met een rollator van het veld. Vandaag een heel artikel over hem in De Dordtenaar.
ander zender dan maarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
Blijkbaar wordt het toch heel slecht bekeken, gezien het verschuiven van de dag en aanvangstijd.
Met Frits Korbach dan maarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:06 schreef erkel het volgende:
Prachtig, prachtig, prachtig. Die stoelen weer de lucht in op het feestje naderhand![]()
Ik hoop dat er volgend seizoen weer een vervolg komt met een nieuwe club en met een nieuwe trainer (of Jacobs gewoon weer), want het het is een prachtformule
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |