Veel wat?Appels?Peren?Kinderen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
hij maakt wel veel
Voetbal Insite is was ook altijd om zondagavond 21.30. Daarnaast is het de vraag of veel mensen wel bekend zijn met het programma, ik ben het gaan kijken omdat ik hier las dat het leuk is en de moeite waard om te kijken. Anders had ik niet eens geweten dat het programma er zou zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 14:32 schreef mieke71 het volgende:
Ik zie dat er maar weinig mensen op het forum kijken, en met de kijkcijfers is het ook niet zo best, maar ik vind dit een van de leukste programmas op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:21 schreef Yeahinho het volgende:
Lees dit niet als je nog niet wilt weten wat je over een week of 2 op tv gaat zien.Ik had het al gezien op VoetbalzaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Nee hij zegt me niks.quote:Op maandag 28 april 2008 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Vader ging bij Den Bosch kijken.. Ken je hem toevallig Tong?
Hij trok het winnende lot.quote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef tong80 het volgende:
De scheidsrechter die in de rust een lootje koopt
Die heet bij ons de Bolle de Vries. Iedere club heeft die mensen.....en ze zijn onmisbaar.quote:
vooral het bier was onmisbaar voor hemquote:Op maandag 28 april 2008 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heet bij ons de Bolle de Vries. Iedere club heeft die mensen.....en ze zijn onmisbaar.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:21 schreef Yeahinho het volgende:
Lees dit niet als je nog niet wilt weten wat je over een week of 2 op tv gaat zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja iddquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben bang van niet. Dat het eerst naar de maandag (23.10 uur!) wordt verplaatst, en de week erop zelfs om 10 over half 12 op tv verschijnt, zegt volgens mij al genoeg
.
Dat is omdat ze gelijk in punten zijn geindigt. Is een 'nieuwe'oplossing van de KNVB.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:19 schreef pfaf het volgende:
Toch leuk dat ze het gehaald hebben. Maar één beslissingswedstrijd overigens. Dat is ook helemaal niets.
Aaah, ik dacht dat ze nacompetitie speelden. Ik vond het al zo vreemd. Maar uit de 4e klsse promoveren dus ook alleen maar teams rechtstreeks? Ik dacht dat dit bij ons niet zo was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is omdat ze gelijk in punten zijn geindigt. Is een 'nieuwe'oplossing van de KNVB.
Er degraderen twee teams direct. In dit geval hadden de nummer een-na-laatst en twee-na-laatst hetzelfde aantal punten. Vroeger zou dan degene met het slechtste doelsaldo degraderen. Nu komt er dus een beslissingswedstrijd. Als het na 90 minuten gelijk zou zijn was er verlenging gekomen. Als er na de verlenging nog geen winnaar was geweest had alsnog het doelsaldo gegeld. Zo gaat het tegenwoordig ook bij kampioenschappen als de nummer 1 en 2 gelijk in punten staan. Ik vind het een hele goede ontwikkeling.
Pfff.. praat eens normaal Nederlands joh.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Was mooi
maar de wedstrijd tegen de kampioen, stond zo speler van tricht nog 30 min voor de aftrap met een biertje in zn handen
Zeker altijd de laatste wedstrijden, kan me nog herrineren dat ik 4 jaar terug in de B1 in de 1e klasse kampioen werd, wij 1e met 59 punten, 2e 58 en nummer 3 ook 58.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:12 schreef Sethje het volgende:
Zo herkenbaar dit allemaal! Altijd de meest knotsgekke wedstrijden tegen het einde van de competitie en in de nacompetitie!
Hopelijk komt er een nieuwe reeks, vond dit echt prachtig om te zien
Uit De Dordtenaarquote:EBOH over de ’ rooie’
De beslissingswedstrijd tegen Tricht, ofwel de helden van het televisieprogramma ’3e klasse D’, eindigde voor het Dordtse EBOH afgelopen zaterdag in een klein drama.
JAN VOLWERK
GORINCHEM
Niet alleen leed de ploeg van trainer Mike Mastwijk een onverdiende en onnodige 2-1 nederlaag, maar omdat de Dordtse scheidsrechter Richard van der Rest zijn stadgenoten op liefst drie rode kaarten trakteerde en ook Mastwijk naar de tribune stuurde, gaat EBOH bovendien gehavend en in mineur de nacompetitie in. En dat terwijl een ticket voor de derde klasse, zaterdag op het veld van het Gorcumse Unitas, negentig minuten lang voor het grijpen lag. Want EBOH was veruit de beste ploeg en kreeg tegen een tot het eind nerveus en bijzonder zwak acterend Tricht zelfs met acht man in de slotfase nog voldoende kansen op de gelijkmaker.
De wedstrijd werd sterk beïnvloed door scheidrechter Van der Rest. Hij haalde zich direct al de woede van de Dordtenaren op zijn hals toen hij de ploeg van de door de KRO ingehuurde ex-profcoach Rob Jacobs na dertien minuten een strafschop gaf, nadat Wesley van Maurik de bal van een halve meter tegen de schouder van de wegdraaiende Dave van der Capellen schoot. Ook liet hij na om Tricht-keeper Wilfred van Est, die Johan Gerlach torpedeerde, van het veld te sturen.
Na rust strooide Van der Rest in de sportieve tweestrijd met gele en rode kaarten, waarvan vooral EBOH de pineut werd. Het eerste - overigens terechte - slachtoffer werd Danny Bijl. Hij zou vooraf van zijn trainer maar een half uur speeltijd krijgen omdat hij door zijn werk niet kan trainen, maar stond na de thee toch nog op het veld. Met een gele kaart op zak bleef hij zeuren over een beslissing van Van der Rest, raakte de leidsman zelfs nog even iets te amicaal aan en kreeg prompt zijn tweede gele kaart. De rode kaarten voor Wilko Nieboer en Enrico Kruydenhof waren wel dubieus en hadden met hooguit geel afgedaan moeten worden. Nieboer hield in de ogen van Van der Rest een doorgebroken speler vast, maar Dave van der Capellen had namens EBOH nog kunnen ingrijpen. De bestrafte tackle van Kruydenhof op Van Dijken was weliswaar hard, maar omdat de bal er tussen zat, niet gemeen.
,,Schandalig,’’ riep de voor praten weggestuurde trainer Mastwijk woedend. ,,Wat heeft deze man zich door de televisiecamera’s laten beïnvloeden. Wij mochten niet winnen vandaag. Dat is wel duidelijk.’’
Aanvoerder Bram Wouters, die met een gemikt schot en een kopbal in de slotfase de onzekere Tricht-goalie Wilfred van Est bijna nog verschalkte, vond echter dat EBOH ook zelf gefaald had. ,,Bijl moet met een gele kaart op zak bij de scheidsrechter wegblijven. Als wij op dat moment met elf man blijven staan, halen we dit potje nog simpel uit. We hadden de wedstrijd zelfs al in de eerste helft kunnen en moeten beslissen. Maar die kaarten voor Nieboer en Kruydenhof zijn een lachertje. Kruydenhof slaat normaal nog geen vlieg dood.’’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |