Veel wat?Appels?Peren?Kinderen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
hij maakt wel veel
Voetbal Insite is was ook altijd om zondagavond 21.30. Daarnaast is het de vraag of veel mensen wel bekend zijn met het programma, ik ben het gaan kijken omdat ik hier las dat het leuk is en de moeite waard om te kijken. Anders had ik niet eens geweten dat het programma er zou zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 14:32 schreef mieke71 het volgende:
Ik zie dat er maar weinig mensen op het forum kijken, en met de kijkcijfers is het ook niet zo best, maar ik vind dit een van de leukste programmas op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:21 schreef Yeahinho het volgende:
Lees dit niet als je nog niet wilt weten wat je over een week of 2 op tv gaat zien.Ik had het al gezien op VoetbalzaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Nee hij zegt me niks.quote:Op maandag 28 april 2008 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Vader ging bij Den Bosch kijken.. Ken je hem toevallig Tong?
Hij trok het winnende lot.quote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef tong80 het volgende:
De scheidsrechter die in de rust een lootje koopt
Die heet bij ons de Bolle de Vries. Iedere club heeft die mensen.....en ze zijn onmisbaar.quote:
vooral het bier was onmisbaar voor hemquote:Op maandag 28 april 2008 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heet bij ons de Bolle de Vries. Iedere club heeft die mensen.....en ze zijn onmisbaar.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:21 schreef Yeahinho het volgende:
Lees dit niet als je nog niet wilt weten wat je over een week of 2 op tv gaat zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |