SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig, maar een beetje te veel show.quote:
Video loopt.quote:
Nu je het zegt jaquote:Op zondag 23 maart 2008 22:28 schreef scheur het volgende:
Schitterend programma. Vooral omdat ik tegen die vader veel heb gevoetbald. Jij ook Tong;weet je nog die toernooien in Arkel?Mooi, zo bloedfanatiek, ook voor zijn zoon; later heeft hij wel in de gaten dat hij misschien te fanatiek was, maar wel sportief dat hij dat onderkent. Echt een heel leuk programma; geen gelul, want er is niets in scene gezet. Het gevoel van "lekker voetballen, maar ook lekker zuipen "en dan kritiek krijgen van trainers, supporters, bestuur; allemaal heel herkenbaar!
Jack Wouterse.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
De voice over is niet leuk.
Haalt heel de Docu naar beneden.
Veel te denigrerend.
Alles wordt negatief neergezet.quote:
Zo praten we hier ookquote:Op maandag 24 maart 2008 01:50 schreef golfer het volgende:
Dat gezin met die vader en vooral die gastvrouw als moeder.
We dachten eerst plat Utregs, maar zo wordt ook blijkbaar in de Betuwe geproat?
Dit programma is een soort mengeling tussen Man bijt Hond en Frans Bromet.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:51 schreef tong80 het volgende:
Alles wordt negatief neergezet.
Jack Wouterse of niet het is allemaal kleinmakend.
Misschien komt het wel te herkenbaar dicht bij jezelf om er de humor van in te zien.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:58 schreef tong80 het volgende:
Ik mis dan de humor die bij man bijt hond en Frans Bromet wel leuk zijn.
Nee, het is een verkeerde invalshoek. Makkelijk scoren. Ik kan lachen over de vader die zijn zoon als nieuwe Cruiff ziet. Hoef ik geen semie-grappige tekst bij.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien komt het wel te herkenbaar dicht bij jezelf om er de humor van in te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |