Ik vind het ook leukquote:Op maandag 24 maart 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
Nee, het is een verkeerde invalshoek. Makkelijk scoren. Ik kan lachen over de vader die zijn zoon als nieuwe Cruiff ziet. Hoef ik geen semie-grappige tekst bij.
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:15 schreef borisz het volgende:
Als tante bloes het leuk vindt dan is het een leuke serie
Ik denk zelfs dat het een keeper uit de B was, maar dat was wel lullig voor dat jochie ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
Dat A-keepertje zal ook blij zijn dat er zó denigrerend over hem gedaan werd op tv.
Die ze van het veld plukten om op de bank te komen zitten wel ja. Maar die afgebeuld werd tijdens de training was een A-tje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het een keeper uit de B was, maar dat was wel lullig voor dat jochie ja.
Calimero.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
alleen tong wat ben je voor kut user. met 4 berichten achter elkaar
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
alleen tong wat ben je voor kut user. met 4 berichten achter elkaar
dat gebeurt overal hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 21:56 schreef pfaf het volgende:Bier drinken op de vrijdagavond. Ik hoop nu gewoon dat ze degraderen...
Aan de buik van die keeper te zien, zou de AA nog wel eens een goede aan ze hebben.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef Yeahinho het volgende:
Beetje triest is het wel, mocht het waar zijn. Ze zullen zich toch niet allemaal laveloos zuipen op de vrijdagavond/nacht? Als het echt kansloze alcoholisten zijn, dan kunnen ze die schade toch wel zaterdag na de match goedmaken...?
ken iemand die zondag 2e klasse speelt, gaat ook op zaterdag de kroeg inquote:Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
In een derde elftal wellicht. Maar in de selectie niet...
Bij mijn club ( 3e klasse ) moet je het niet proberen. Ook het tweede elftal niet. Bij mij in het derde alleen als je een goed excuus hebt.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ken iemand die zondag 2e klasse speelt, gaat ook op zaterdag de kroeg in
ook bij mijn club (4e kl.) gebeurt het
Frappant, bij ons (3e in 3e klasse) doen ze dat zonder problemen. In (mijn) tweede elftal (1e res. 2e klasse) presteren ze het om gewoon om zes uur 's ochtends thuis te komen voor een wedstrijd.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij mijn club ( 3e klasse ) moet je het niet proberen. Ook het tweede elftal niet. Bij mij in het derde alleen als je een goed excuus hebt.![]()
De meeste vrienden van me die in het eerste spelen liggen iedere vrijdag om 11 uur in bed. Toen ik nog redelijk kon voetballen deed ik dat ook. Maar wellicht is het bij zondagvoetbal normaal, met die cultuur ben ik niet bekend. Zaterdagavond is toch meer stapavond dan vrijdagavond. Bij ons speel je ook voor 300-400 man in plaats van die 30 bij Tricht, dan ben je alleen al voor de supporters moreel verplicht vrijdag 's avonds jezelf in te houden.
De opstellingen ook steeds voor iedere wedstrijd, geweldig!quote:Op maandag 31 maart 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
Blijft een prachtig programma, althans voor mensen die er de humor van inzien en het niet serieus nemen als een echte docu over een voetbalclub.
En het commentaar van Jack Wouters blijft prachtig.
Die veel te dikke keeper die geen enkele hoge bal kan vangen omdat ie te veel overgewicht heeft om te springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had verwacht dat ie niet uit z'n woorden zou kunnen komen (tis immers toch een belangrijk moment), maar hij vertelde z'n verhaal toch opmerkelijk rustig, kalm en duidelijk. Het is blijkbaar niet de eerste keer dat dit gebeurde, dus dan snap ik z'n besluit wel. Zeker aangezien ie zich aan het begin van dit seizoen blijkbaar al had voorgenomen om lager te gaan voetballen als ie niet de vaste nummer 1 zou worden.quote:
Ik dacht wel een paar keer dat hij zou gaan huilen.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ie niet uit z'n woorden zou kunnen komen (tis immers toch een belangrijk moment), maar hij vertelde z'n verhaal toch opmerkelijk rustig, kalm en duidelijk.
Zo'n uitbarsting zag ik inderdaad ook aankomen, maar dat moment bleef opmerkelijk genoeg uitquote:Op maandag 31 maart 2008 09:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht wel een paar keer dat hij zou gaan huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
en die aankondiging voor volgende week, de gozer van de kantine gaat vreemd![]()
neequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]Zou het niet kunnen dat hij de leider van een dameselftal is?
.
hehe, mooie vent was datquote:
Dit komt er nog:quote:Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Hoeveel uitzendingen komen er eigenlijk nog?
Prachtig half uurtje vermaak.
De dingen eromheen zijn wel leuk, maar aan dat team zelf erger ik me echt groen en geel. Wat een mongolen.quote:Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Hoeveel uitzendingen komen er eigenlijk nog?
Prachtig half uurtje vermaak.
quote:Op maandag 14 april 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
In de aflevering van volgende week: Een redding van de keeper!
Heb je een linkje voor me ?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klopt Yeahinho, maar op maandag om die tijd zal het niet veel beter worden.
Ik kijk het wel terug op de site.
Is geen herhalingquote:
16jarigen taal.quote:Op maandag 21 april 2008 23:29 schreef tong80 het volgende:
'Ik heb twee hobby's...voetballen en uitgaan.'
Mag hopen dat de KNVB niet naar het programma ziet.quote:
Jouw leven is met Voetbal, Ajax, uitgaan, muziek luisteren en mooie dames checken een stuk veelzijdiger inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2008 23:30 schreef Messenga het volgende:
16jarigen taal.
Serieus?quote:Op maandag 21 april 2008 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mag hopen dat de KNVB niet naar het programma ziet.
Er mag daar namelijk geen bier komen en je mag ook niet met bier rond het veld staan. Alleen in de kantine mag gedronken worden.
quote:Op maandag 21 april 2008 23:35 schreef VoreG het volgende:
Zag ik daar een redding van de keeper?
quote:Op maandag 14 april 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
In de aflevering van volgende week: Een redding van de keeper!
Dat zou wel vrij zielig zijn inderdaadquote:[b]Op dinsdag 22 april 2008 09:16 schreef
Ik geloof er ook geen bal van dat die traioner en Ramon voetbal en privé gescheiden kunnen houden. Zou ook niet best zijn natuurlijk.
Ik ben dan ook al 18.quote:Op maandag 21 april 2008 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jouw leven is met Voetbal, Ajax, uitgaan, muziek luisteren en mooie dames checken een stuk veelzijdiger inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |