Neukt je man je niet genoeg ofzo? Je komt echt aandacht tekort he kindquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:25 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Je vergist je..
De aivd is zeer zeker wel geintereseerd in wat ik doe of schrijf, zelfs al is dat in een lullig fok topic-je..
"wij dierenrechten-activisten" genieten immers de volle aandacht nu er geen 'terroristen' meer zijn in NL.
En in hun ogen heb ik 'n beetje een klote hobby, fotografie en data-bases aanleggen van mensen die ik niet mag. AIVD en de politie voorop. En -edit- als nieuwe binnenkomer.
Tot zover heb je nog niks makker, een bedrijf wat met mijn achternaam begintquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:25 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Je vergist je..
De aivd is zeer zeker wel geintereseerd in wat ik doe of schrijf, zelfs al is dat in een lullig fok topic-je..
"wij dierenrechten-activisten" genieten immers de volle aandacht nu er geen 'terroristen' meer zijn in NL.
En in hun ogen heb ik 'n beetje een klote hobby, fotografie en data-bases aanleggen van mensen die ik niet mag. AIVD en de politie voorop. En Remco M. als nieuwe binnenkomer.
Dacht je nou echt dat ik een foto van mezelf zou tonen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Lekker handig, in dat 10 minuten durende filmpje komen er een stuk of 100 met een megafoon voorbij
Want dat gebeurt er namelijk als je foto's van jezelf op internet plaatst.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik een foto van mezelf zou tonen?..en deze over 10 jaar nog steeds op internet terug kunnen vinden zeker..
Dus maaike zal nog 10 jaar op het fok forum rond blijven zweven, yessssssssssquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik een foto van mezelf zou tonen?..en deze over 10 jaar nog steeds op internet terug kunnen vinden zeker..
Nah, weet nou niet of we daar zo blij mee moeten zijn, achterlijk wijfquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dus maaike zal nog 10 jaar op het fok forum rond blijven zweven, yessssssssss
Doet 'ie bij mij ook.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef LasTeR het volgende:
Waarom reageert Burrito nou op MIJN hyves en vraagt dreigt hij tegen MIJ dat hij MIJ wat aandoet als IK die foto er niet af haal?Wat een dom volk.
Enchilada doet normaal?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doet 'ie bij mij ook.Maar eerlijk gezegd vind ik dat we hun kinderen er inderdaad beter buiten kunnen laten. Taco doet inmiddels ook normaal, dus laten wij dat ook eens gaan doen. Aangaande de kinderen in elk geval, Maaike en inmiddels Joyz vragen er natuurlijk gewoon om.
Daarom zet ik ook geen foto's op internet maar hou het lekker bij analoge fotografie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Want dat gebeurt er namelijk als je foto's van jezelf op internet plaatst.Ze worden voor allerlei doeleinden gebruikt. Anders moet je ze maar in een privémapje zetten en er nadrukkelijk bij vermelden dat het niet mag.
Op het internet heb je net zoveel privacy als je maar vrijgeeft.
Ach gut. Werk je ook op een Pentium 486?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook geen foto's op internet maar hou het lekker bij analoge fotografie.
Ik las 2x analequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook geen foto's op internet maar hou het lekker bij analoge fotografie.
Pentium???quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ach gut. Werk je ook op een Pentium 486?
Doe je fucking best maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:50 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Pentium???
AMD zul je bedoelen.
http://nl.youtube.com/watch?v=ac1SA8TK1pk
Kunnen we ook bij je studenten flatje doen Bief.
Wat heb jij er een verstand van zeg!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:50 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Pentium???
AMD zul je bedoelen.
http://nl.youtube.com/watch?v=ac1SA8TK1pk
Kunnen we ook bij je studenten flatje doen Bief.
Ik heb nog blaaspijpen liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:51 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Doe je fucking best maar
Heb nog wat lollerbuksen. Knal er regelmatig duiven mee van het dak maar voor lui zoals jullie wil ik ze graag gebruiken.
Ach, plaag hem alleen maar wat.. slaapt ie vannacht tenminste goed!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat heb jij er een verstand van zeg!En wat ga je bij hem doen dan? Rondrennen met een fluitje en graffiti spuiten? Dat zal hem leren!
En ik ben niet de enige met buksen hierquote:
Denken jullie echt dat ik hier wakker om ligquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:56 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ach, plaag hem alleen maar wat.. slaapt ie vannacht tenminste goed!(wel de deur goed op slot draaien hea remco
)
Hahaha dit is helemaal niets, ik heb heel wat erger meegemaakt in mijn voetbalsupportercarriere.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:28 schreef Biefstuk het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=QeoZUOiU93U
Vanaf 6 minuten, kijk dat tuig is. Net 010 tegen 020.
Soms schiet je niet gelijk door z'n kop weet je, en begint ie te shaken en te trillen, cono.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:00 schreef LasTeR het volgende:De populatie eekhoorntjes is in Amerika ook wat afgenomen toen ik daar ging oefenen met de blaaspijp.
Is een ultiem jachtmiddel, word daar ook best veel gebruikt. En het is natuurlijk superleuk.
Ik heb ook pijltjes met extra verdikking bij de punt zodat ze er niet zomaar uitgaan en meer schade aanrichten. Het is alleen niet zo leuk als je met een maat op elkaar loopt te schieten en je het in je arm krijgt.Maar kan d'r wel om lachen haha. Dus dat doe ik nu ook: "Hahaha".
Ghehe, en dat wil aangifte doen wegens bedreiging??quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
En ik ben niet de enige met buksen hier
Was een hele handel 2 maanden geleden, gingen we ze uit duitsland halen
Sindsdien is de duivenpopulatie op het binnentuintje sterk gedaald
Buksen zijn van mijn kamergenoot met een wapenvergunningquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:02 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ghehe, en dat wil aangifte doen wegens bedreiging??
Meneertje hier overtreed de wapenwet en lapt z'n maten er ook nog eens bij!![]()
Dat word slecht cariëre maken met een strafblad. Daarnaast was het geloof ik alleen in 020 toegestaan om duiven straffeloos af te schieten..
Dit account? Hier staan toch geen kinderen op?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:07 schreef Rikketik het volgende:
Zeg, ik zit nu een beetje te lijmen met die Taco en hij is bijna tevreden maar heeft ondertussen ook gemerkt dat er een account naar hem vernoemd is. En als avatar is een afbeelding gebruikt waar ook zijn kind op staat.
Nou weet ik verder niet van wie dat account is, maar zou diegene z'n avatar willen verwijderen? Dan is Taco ook tevreden en hebben we verder geen last meer van hem.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef Biefstuk het volgende:
Trouwens, aan die joyz hebben we een slechte
Heuse artiest man
Whaha, succes!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
TempAcc is een cloontje , maar wie....
Kunnen we de mods niet ff om zijn IP vragen enzo?
Kijk eens naar je avatar, naar hetgeen die vent vasthoudt. Precies, dat is een kind.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:10 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Dit account? Hier staan toch geen kinderen op?
Oh toch wel, ik zal het ff aanpassen.
Shit, meneer weet hoe een proxy werkt. Whatever shall we do now?! We're doomed!!! Net als alle kleine diertjes vastgestopt in kooitjes wachtend op hun dood. Hehe.quote:
Ik zie geen kind? Ik ben een taco.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kijk eens naar je avatar, naar hetgeen die vent vasthoudt. Precies, dat is een kind.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Ik zie geen kind? Ik ben een taco.
Hij burgert wel snel in op fok, al die smileysquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Shit, meneer weet hoe een proxy werkt. Whatever shall we do now?! We're doomed!!! Net als alle kleine diertjes vastgestopt in kooitjes wachtend op hun dood. Hehe.
Het enige wat er met dit account is gedaan, is zogenaamd Laster en Biefstuk bedreigen. Iets zegt me dat zelfs een veganist wel tegen die humor moet kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou alleen maar hopen dat hij genoegen neemt met het feit dat er doorgaans geen accounts verwijderd worden.
Maar Burrito eet wel vlees!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Het enige wat er met dit account is gedaan, is zogenaamd Laster en Biefstuk bedreigen. Iets zegt me dat zelfs een veganist wel tegen die humor moet kunnen.
Maar die kerel is geen veganistquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Het enige wat er met dit account is gedaan, is zogenaamd Laster en Biefstuk bedreigen. Iets zegt me dat zelfs een veganist wel tegen die humor moet kunnen.
Uberhaupt vreemd om gelijk een ondertitel, signature en avatar te regelen als je alleen maar even snel wat wilt schelden of dreigen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:15 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Hij burgert wel snel in op fok, al die smileys
Zelf verklaart Taco dat 'ie verzot is op vlees (en dat 'ie het kut vindt afgeschilderd te worden als veganist).quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Doe er nog een schepje bovenopquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef LasTeR het volgende:
Taco is gewoon een gefrustreerd iemand met een gestoorde ex en lelijke kinderen. Kan hij toch niet helpen.
Maar ik kan hem wel begrijpen dat hij gescheiden is van haar, jeetje mina wat een mens zegquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef LasTeR het volgende:
Taco is gewoon een gefrustreerd iemand met een gestoorde ex en lelijke kinderen. Kan hij toch niet helpen.
Ghehehe, ik weet niet wat die kamergenoot van je jouw heeft wijs gemaakt, of je lult gewoon dik uit je nek..quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:06 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Buksen zijn van mijn kamergenoot met een wapenvergunning
kutkloonquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:19 schreef gers het volgende:
Remco,
Ik zou niet weten waarom ik mijn excuses zou aanbieden, voor iets waar ik ongevraagd bij betrokken ben en waarbij jij mmij kostbaarste bezit (mijn kinderen dus) te kakken zet.
Zeer spijtig, want je hebt het echt ff bij de verkeerde gedaan
Jou oorlog met Maaike interseert me echt geen reet, maar die foto's wel
Eraf die hap en ik vind het allang prima.
Dus ook die van mij met mijn jongste zoon
Is geen kloonquote:
Zijn ook niet illegaal hoor meneer. Geweren zijn ook niet illegaal. Zolang er maar een vergunning voor is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ghehehe, ik weet niet wat die kamergenoot van je jouw heeft wijs gemaakt, of je lult gewoon dik uit je nek..
M'n eigen vergunning geld namelijk alleen voor -1- specifiek wapen, wanneer ik een ander wil aanschaffen moet ik daar weer appart een vergunning voor aanvragen.
en een buks mag je trouwens al vanaf je 15de in bezit hebben!![]()
Zolang je er maar niet mee over straat loopt.
Het wordt 'n ander verhaal als het om luchtdruk pistolen gaat. Die zijn wél illigaal in NL.
Je kan hem zelfs melden dat die avatar compleet verwijderd is, toffe peer die Tacoquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:22 schreef Rikketik het volgende:
Taco is best aardig, als hij maar wil. Dit kreeg ik net terug toen ik zei dat ik wel even zou vragen of die avatar van hem verwijderd kon worden:
[ afbeelding ]
Verder hebben we zijn goedkeurig gekregen aangaande het gebash van Maaike, dus hopen dat hiermee de zaak 'Taco' afgedaan is.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef Chantalleke6 het volgende:
TempAcc = http://simon86.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Hoe weet je datquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef Chantalleke6 het volgende:
TempAcc = http://simon86.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Gast, je mag helemaal los gaan op Maaike en die andere veganisten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:24 schreef Emimich het volgende:
Rot eens op Rikketik, je verpest al ons plezier met je poltiek correcte gedrag, hansworst!
Kan me daar wel in vinden, als hij was blijven dreigen en schelden was het wat anders natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gast, je mag helemaal los gaan op Maaike en die andere veganisten.Ik heb alleen zoiets van, als die Taco op een normale manier vraagt of de foto's van zijn kinderen verwijderd kunnen worden, moet je ook niet zo lomp zijn om gewoon door te gaan met posten van foto's.
Wat een eivormig hoofd. EEH CALIMERO!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:25 schreef Chantalleke6 het volgende:
simon, die geen foto's van zichzelf op internet zet:
Die is zelf net de puisten ontgroeidquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:25 schreef Chantalleke6 het volgende:
Ze zijn ook echt allemaal lelijk he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:25 schreef Chantalleke6 het volgende:
Hij moet wel eventjes zijn mannelijkheid nog showen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:30 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
taconu weer helemaal happy?
Het blijft een hagenees hequote:Op donderdag 13 maart 2008 00:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hij moet wel eventjes zijn mannelijkheid nog showen.
Dierentuinen doen heel belangrijk werk hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:40 schreef LasTeR het volgende:
Godverdomme ik word er echt helemaal naar van. Die mensen hebben echt iets in hun kop geprent zitten van hoe de wereld eruit hoort te zien maar NEWSFLASH, dat zal nooit gebeuren!!! Gaan ze zeiken dat 'dierentuin mishandeling is'. Ga huilen, kinderen in sweatshops of batterijenhopen is geen mishandeling?! Dat lijkt me een heel stuk belangrijker dan dieren die niet beter weten!
Doe dan!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:43 schreef Golzuam het volgende:
Godverdomme. Ik schaam mij er bijna voor dat ik geen vlees eet
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef LasTeR het volgende:
Ahahah nee dank je. Ik behoor tot een uitstervend ras : de vegetariër die geen neiging tot bekeren heeft. Dat wil niet zeggen dat ik het niet mis overigensquote:
En waarom ben jij dan vegetariër als ik vragen mag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:50 schreef Golzuam het volgende:
[..]
Ahahah nee dank je. Ik behoor tot een uitstervend ras : de vegetariër die geen neiging tot bekeren heeft. Dat wil niet zeggen dat ik het niet mis overigens
[edit] het vlees eten dus, niet het bekeren[/edit]
Zoals ik zelf al in hun forum zei (waar ik inmiddels om geen enkele reden van af ben gegooid) , de hyve is er alleen maar voor om te laten zien hoe goed je wel niet bent, niet om in alle reden dichter bij elkaar te komen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:35 schreef LasTeR het volgende:
Volgens mij zijn het écht alleen lelijke mensen die er zich echt aan uitleven. En de knappe mensen lid van die hyve zijn alleen lid om het lid zijn.
Ik kreeg meer de indruk dat die hyves er was om te laten zien hoe gestoord je wel niet bent.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:52 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Zoals ik zelf al in hun forum zei (waar ik inmiddels om geen enkele reden van af ben gegooid) , de hyve is er alleen maar voor om te laten zien hoe goed je wel niet bent, niet om in alle reden dichter bij elkaar te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |