Maar Burrito eet wel vlees!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Het enige wat er met dit account is gedaan, is zogenaamd Laster en Biefstuk bedreigen. Iets zegt me dat zelfs een veganist wel tegen die humor moet kunnen.
Maar die kerel is geen veganistquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Het enige wat er met dit account is gedaan, is zogenaamd Laster en Biefstuk bedreigen. Iets zegt me dat zelfs een veganist wel tegen die humor moet kunnen.
Uberhaupt vreemd om gelijk een ondertitel, signature en avatar te regelen als je alleen maar even snel wat wilt schelden of dreigen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:15 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Hij burgert wel snel in op fok, al die smileys
Zelf verklaart Taco dat 'ie verzot is op vlees (en dat 'ie het kut vindt afgeschilderd te worden als veganist).quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Doe er nog een schepje bovenopquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef LasTeR het volgende:
Taco is gewoon een gefrustreerd iemand met een gestoorde ex en lelijke kinderen. Kan hij toch niet helpen.
Maar ik kan hem wel begrijpen dat hij gescheiden is van haar, jeetje mina wat een mens zegquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef LasTeR het volgende:
Taco is gewoon een gefrustreerd iemand met een gestoorde ex en lelijke kinderen. Kan hij toch niet helpen.
Ghehehe, ik weet niet wat die kamergenoot van je jouw heeft wijs gemaakt, of je lult gewoon dik uit je nek..quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:06 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Buksen zijn van mijn kamergenoot met een wapenvergunning
kutkloonquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:19 schreef gers het volgende:
Remco,
Ik zou niet weten waarom ik mijn excuses zou aanbieden, voor iets waar ik ongevraagd bij betrokken ben en waarbij jij mmij kostbaarste bezit (mijn kinderen dus) te kakken zet.
Zeer spijtig, want je hebt het echt ff bij de verkeerde gedaan
Jou oorlog met Maaike interseert me echt geen reet, maar die foto's wel
Eraf die hap en ik vind het allang prima.
Dus ook die van mij met mijn jongste zoon
Is geen kloonquote:
Zijn ook niet illegaal hoor meneer. Geweren zijn ook niet illegaal. Zolang er maar een vergunning voor is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ghehehe, ik weet niet wat die kamergenoot van je jouw heeft wijs gemaakt, of je lult gewoon dik uit je nek..
M'n eigen vergunning geld namelijk alleen voor -1- specifiek wapen, wanneer ik een ander wil aanschaffen moet ik daar weer appart een vergunning voor aanvragen.
en een buks mag je trouwens al vanaf je 15de in bezit hebben!![]()
Zolang je er maar niet mee over straat loopt.
Het wordt 'n ander verhaal als het om luchtdruk pistolen gaat. Die zijn wél illigaal in NL.
Je kan hem zelfs melden dat die avatar compleet verwijderd is, toffe peer die Tacoquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:22 schreef Rikketik het volgende:
Taco is best aardig, als hij maar wil. Dit kreeg ik net terug toen ik zei dat ik wel even zou vragen of die avatar van hem verwijderd kon worden:
[ afbeelding ]
Verder hebben we zijn goedkeurig gekregen aangaande het gebash van Maaike, dus hopen dat hiermee de zaak 'Taco' afgedaan is.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef Chantalleke6 het volgende:
TempAcc = http://simon86.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Hoe weet je datquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef Chantalleke6 het volgende:
TempAcc = http://simon86.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Gast, je mag helemaal los gaan op Maaike en die andere veganisten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:24 schreef Emimich het volgende:
Rot eens op Rikketik, je verpest al ons plezier met je poltiek correcte gedrag, hansworst!
Kan me daar wel in vinden, als hij was blijven dreigen en schelden was het wat anders natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gast, je mag helemaal los gaan op Maaike en die andere veganisten.Ik heb alleen zoiets van, als die Taco op een normale manier vraagt of de foto's van zijn kinderen verwijderd kunnen worden, moet je ook niet zo lomp zijn om gewoon door te gaan met posten van foto's.
Wat een eivormig hoofd. EEH CALIMERO!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:25 schreef Chantalleke6 het volgende:
simon, die geen foto's van zichzelf op internet zet:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |