Neukt je man je niet genoeg ofzo? Je komt echt aandacht tekort he kindquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:25 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Je vergist je..
De aivd is zeer zeker wel geintereseerd in wat ik doe of schrijf, zelfs al is dat in een lullig fok topic-je..
"wij dierenrechten-activisten" genieten immers de volle aandacht nu er geen 'terroristen' meer zijn in NL.
En in hun ogen heb ik 'n beetje een klote hobby, fotografie en data-bases aanleggen van mensen die ik niet mag. AIVD en de politie voorop. En -edit- als nieuwe binnenkomer.
Tot zover heb je nog niks makker, een bedrijf wat met mijn achternaam begintquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:25 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Je vergist je..
De aivd is zeer zeker wel geintereseerd in wat ik doe of schrijf, zelfs al is dat in een lullig fok topic-je..
"wij dierenrechten-activisten" genieten immers de volle aandacht nu er geen 'terroristen' meer zijn in NL.
En in hun ogen heb ik 'n beetje een klote hobby, fotografie en data-bases aanleggen van mensen die ik niet mag. AIVD en de politie voorop. En Remco M. als nieuwe binnenkomer.
Dacht je nou echt dat ik een foto van mezelf zou tonen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Lekker handig, in dat 10 minuten durende filmpje komen er een stuk of 100 met een megafoon voorbij
Want dat gebeurt er namelijk als je foto's van jezelf op internet plaatst.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik een foto van mezelf zou tonen?..en deze over 10 jaar nog steeds op internet terug kunnen vinden zeker..
Dus maaike zal nog 10 jaar op het fok forum rond blijven zweven, yessssssssssquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik een foto van mezelf zou tonen?..en deze over 10 jaar nog steeds op internet terug kunnen vinden zeker..
Nah, weet nou niet of we daar zo blij mee moeten zijn, achterlijk wijfquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dus maaike zal nog 10 jaar op het fok forum rond blijven zweven, yessssssssss
Doet 'ie bij mij ook.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef LasTeR het volgende:
Waarom reageert Burrito nou op MIJN hyves en vraagt dreigt hij tegen MIJ dat hij MIJ wat aandoet als IK die foto er niet af haal?Wat een dom volk.
Enchilada doet normaal?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doet 'ie bij mij ook.Maar eerlijk gezegd vind ik dat we hun kinderen er inderdaad beter buiten kunnen laten. Taco doet inmiddels ook normaal, dus laten wij dat ook eens gaan doen. Aangaande de kinderen in elk geval, Maaike en inmiddels Joyz vragen er natuurlijk gewoon om.
Daarom zet ik ook geen foto's op internet maar hou het lekker bij analoge fotografie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Want dat gebeurt er namelijk als je foto's van jezelf op internet plaatst.Ze worden voor allerlei doeleinden gebruikt. Anders moet je ze maar in een privémapje zetten en er nadrukkelijk bij vermelden dat het niet mag.
Op het internet heb je net zoveel privacy als je maar vrijgeeft.
Ach gut. Werk je ook op een Pentium 486?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook geen foto's op internet maar hou het lekker bij analoge fotografie.
Ik las 2x analequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook geen foto's op internet maar hou het lekker bij analoge fotografie.
Pentium???quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ach gut. Werk je ook op een Pentium 486?
Doe je fucking best maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:50 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Pentium???
AMD zul je bedoelen.
http://nl.youtube.com/watch?v=ac1SA8TK1pk
Kunnen we ook bij je studenten flatje doen Bief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |