Die kinderen weten ook niet beter.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:40 schreef LasTeR het volgende:
Godverdomme ik word er echt helemaal naar van. Die mensen hebben echt iets in hun kop geprent zitten van hoe de wereld eruit hoort te zien maar NEWSFLASH, dat zal nooit gebeuren!!! Gaan ze zeiken dat 'dierentuin mishandeling is'. Ga huilen, kinderen in sweatshops of batterijenhopen is geen mishandeling?! Dat lijkt me een heel stuk belangrijker dan dieren die niet beter weten!
Ik heb een boek gelezen van Peter Singer dat mijn kijk op de zaken nogal veranderd heeft. Hij focused NIET op 'de zielige diertjes' maar benaderd het geheel vanuit een filosofisch/ethisch standpunt. Vlees eten op zich heb ik geen problemen mee, maar het feit dat wij levende wezens behandelen alsof het dingen zijn (denk maar aan de bio industrie) gaat mij veel te ver. Ik kan daar niet langer actief aan meewerken door vlees te eten, zo simpel is het. En ja : ik snap verdomde goed dat de vleesindustrie helemaal niets merkt van mijn keuze, en dat het dus zinloos is. Aan de andere kant : verbeter de wereld, begin bij jezelf niet waarquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En waarom ben jij dan vegetariėr als ik vragen mag?
Ik ben blij dat jij wel normaal redeneert en *hopelijk* niet qua demonstraties het andere mensen opdraagt!quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:00 schreef Golzuam het volgende:
[..]
Ik heb een boek gelezen van Peter Singer dat mijn kijk op de zaken nogal veranderd heeft. Hij focused NIET op 'de zielige diertjes' maar benaderd het geheel vanuit een filosofisch/ethisch standpunt. Vlees eten op zich heb ik geen problemen mee, maar het feit dat wij levende wezens behandelen alsof het dingen zijn (denk maar aan de bio industrie) gaat mij veel te ver. Ik kan daar niet langer actief aan meewerken door vlees te eten, zo simpel is het. En ja : ik snap verdomde goed dat de vleesindustrie helemaal niets merkt van mijn keuze, en dat het dus zinloos is. Aan de andere kant : verbeter de wereld, begin bij jezelf niet waar
En waarom ben je nu pas net geregistreerd dan en reageert TempAcc totaal niet meer? Een logisch gevolg zou zijn dat hij het uit alle toonaarden zou ontkennen. Dat gebeurt tot mijn verbazing niet. Waarom weet jij het zo zeker? Als je anoniem bent maakt het toch niet uit om je bronnen vrij te geven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:59 schreef Chantalleke6 het volgende:
Chantalleke weet het wel zeker
Omdat mensen misschien ook andere dingen te doen hebben en het 01:11 is?quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:08 schreef Becherovka het volgende:
[..]
En waarom ben je nu pas net geregistreerd dan en reageert TempAcc totaal niet meer? Een logisch gevolg zou zijn dat hij het uit alle toonaarden zou ontkennen. Dat gebeurt tot mijn verbazing niet. Waarom weet jij het zo zeker? Als je anoniem bent maakt het toch niet uit om je bronnen vrij te geven.
neuh die behoefte voel ik verder niet zo heel erg. Zie veganisten als de jehova getuigen onder de vegetariėrsquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij wel normaal redeneert en *hopelijk* niet qua demonstraties het andere mensen opdraagt!
Er is iets mis met haar hoofd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:24 schreef Pascal86 het volgende:
Nog zo'n extremist,
[ afbeelding ]
http://igirl.hyves.nl/
Wat een bullshitquote:Toeval bestaat niet he...
Nog voordat jij lid werd van mijn hyves heb ik je site al gevonden en regelmatig bezocht.
Ik geloof namelijk dat mijn werk met de dieren oa door mijn heldervoelendheid zo sterk is.
En ddat ik daarom zovaak dieren vind op momenten die onvoorspelbaar zijn.
Maar ik geloof dan ook niet in toeval....
quote:13-03 01:36: Vlugge vindt jouw heel eng Sten :hyvesangel:
Van wie zou die nou zijn?quote:
Ik ben niet overtuigd. Die link werkte vanaf het begin al niet voor mensen die geen vrienden van hem waren en die foto is nog steeds te hotlinken. Waarom post je dit onder een versgeperste clone? Geen reden toe namelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:32 schreef Chantalleke6 het volgende:
Simon heeft inmiddels zijn foto van zijn besloten hyves afgehaald zie ik als een van zijn 536 vrienden. Hij zal wel niet kunnen slapen nu. De eerdere link die ik gaf werkt niet meer. Dat hij nu zo stil is verbaast mij niet. Hij is sprakeloos:)
Die link heeft wel gewerktquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:44 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Die link werkte vanaf het begin al niet voor mensen die geen vrienden van hem waren en die foto is nog steeds te hotlinken. Waarom post je dit onder een versgeperste clone? Geen reden toe namelijk.
http://celessiie.hyves.nl/quote:pieter dobear (7)
gisteren, 23:09
Hoi![]()
http://its-linde.hyves.nl/quote:pieter dobear (7)
gisteren, 12:50
Hey ! halloalles goed?
Niet in toeval geloven is zo gek nog niet, want alles is terug te voeren op kansberekening. Maar ik denk dat ze wat anders bedoeltquote:
Mooiste vindt ik die hyves waar hij lid van isquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:46 schreef Pascal86 het volgende:
En die pedo bear is overal die 12 jarige meisjes aan het playen![]()
![]()
[..]
http://celessiie.hyves.nl/
[..]
http://its-linde.hyves.nl/
Schitterend, pure kunst dit
Meh laat die maar met rust, die doen gelukkig nog normaal als ik dat zo zie en de users zijn niet zo freaky.quote:
[edit]-knip foto weg, zelfde als hierboven. één keer zo'n rotkop is voldoendequote:Op donderdag 13 maart 2008 02:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Meh laat die maar met rust, die doen gelukkig nog normaal als ik dat zo zie en de users zijn niet zo freaky.
Behalve deze, http://himkjeschaafsma.hyves.nl/
Als het maar plantaardig is!quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:12 schreef Pascal86 het volgende:
Die eet inplaats van vlees zakken chips.
[ afbeelding ]
wat een onzin om te zeggen dat alle dierproeven slecht zijn. goed, dieproeven om makeup te testen vind ik ook niet ok, maar als het voor de medische wetenschap is sta ik er volledig achter. sterker nog, ik ben zelf medisch proefpersoon geweest in mn studententijd. Tegenwoordig doe ik biomedisch onderzoek en mn resultaten worden binnenkort getest op schattige konijntjesquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:09 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Hier sta ik ook ergens tussen..
(met zo'n megafoon in m'n klauwen)
http://youtube.com/watch?v=QeoZUOiU93U
Maarehm, vanaf nu zal de aivd ook meelezen![]()
..hebben ze nog wat te doen! alle vorige topics doorpluizen om te kijken wat ik daar heb gepost
quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wat een onzin om te zeggen dat alle dierproeven slecht zijn. goed, dieproeven om makeup te testen vind ik ook niet ok, maar als het voor de medische wetenschap is sta ik er volledig achter. sterker nog, ik ben zelf medisch proefpersoon geweest in mn studententijd. Tegenwoordig doe ik biomedisch onderzoek en mn resultaten worden binnenkort getest op schattige konijntjes
Zou al dat anti-dierproeven-veganisten-tuig ook een transplantatie weigeren? operaties die getest zijn op dieren? ik betwijfel het.
Lieve schat, dan ken jij de AIVD nie. Ik ken ook wel wat gasten waar de aivd alle acties van registreren dus ook MSN-geprekken e.d.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:13 schreef Cahir het volgende:
[..]_!
Het leven bestaat bij jou ook maar alleen uit dreigementen he, soort van de aivd gaat hun tijd verspillen aan een topic op FOK!. Nee die hebben zaken met een veel hogere prioriteit.
Ik heb helemaal niks online gezet maar goed.quote:Titel:
Aan: errrrol
hey kloothommel,
dat is ook mijn zoon op die foto.
effe eraf halen dacht ik zo.
die dier-activisten treitereien etc moet jullie zelf weten, dat interesseert me namelijk echt geen reet.
Maar die foto gaat er dus wel ff heel snel vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |