quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn er serieus mensen in 44 uur achter elkaar die game spelen ?
Nou het is 1 dag en 20 uur /played dus dat kan wel in een maand gebeurt zijn. Blijft snelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn er serieus mensen in 44 uur achter elkaar die game spelen ?
Ja maar de echte die-hards die doen dat toch gewoon binnen 2 dagen ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou het is 1 dag en 20 uur /played dus dat kan wel in een maand gebeurt zijn. Blijft snel
Weet ik nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar de echte die-hards die doen dat toch gewoon binnen 2 dagen ?
Zijn er daadwerkelijk mensen die zulke characters overkopen voor 500$ ofzo ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Weet ik nietmaar het zou wel een goede baan zijn.
Daar kan je eeuwig over discussiëren, voor de een is een postzegel 5000 euro waard voor de ander een WoW account 500 euro.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zijn er daadwerkelijk mensen die zulke characters overkopen voor 500$ ofzo ?
Dan ben je echt sad
Maar ik vraag me af ... wat hebje aan 10 characters die level 60 zijn ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar kan je eeuwig over discussiëren, voor de een is een postzegel 5000 euro waard voor de ander een WoW account 500 euro.
* Maikuuul agreesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef tzja het volgende:
Dit is echt een spel waar je totaal geen skills voor nodig hebt.
Nou het is natuurlijk meer afwisselendquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af ... wat hebje aan 10 characters die level 60 zijn ?
Doe maar eens arena op 2350+ rating, piep je wel andersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef tzja het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doe maar eens arena op 2350+ rating, piep je wel anders
En dan daar alleen nog maar Rage Winterchill voor BTquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]. Nu alleen nog even een Vashj kill en dan MH here I come!
En die titel na 2.4quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:55 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan daar alleen nog maar Rage Winterchill voor BT
Als je dan toch geen skill nodig hebt win dit dan maar eens: http://wow-europe.com/en/info/basics/arena/tournament/quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef tzja het volgende:
tankadinquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Tof man! en die draenei paladin met t6 shoulders (
)
Speel ik ook, SP is té makkelijk gewoon. En multiplayer stelt ook niet al te veel voor (en ik speel niet op noobs-only serversquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef tzja het volgende:
ben gek!
ik doe alleen cod4
het spel voor echte kerels
Hebben ze ook, alleen niet altijd. Als er echt niks te doen is met de realms doen ze dat en als ze andere dingen er aan moeten doen zetten ze ze uit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:45 schreef santax het volgende:
Zucht, ik dacht dat ze tegenwoordig rolling restarts hadden
Ze draaien op Oraclequote:Op woensdag 12 maart 2008 10:21 schreef santax het volgende:
Ja ik weet het, die darkmoonfair was fucked up en die zou dadelijk wel aanwezig moeten zijn. Toch begrijp ik nog steeds niet dat het best verkopende online spel niet in staat is cronjobs live op de servers te draaien. Maargoed, nog even wachten![]()
Heb gisteren trouwens 64 gedingt met mijn lockje, vandaag ga ik voor 65
Ik zie 4 oud Disorder leden en 1 oud Offspring memberquote:
Van 60 naar 70 in 18 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben ik niet hoor! maar kijk eens 1 dag en 20 uur voor lvl 60
Dan mis je toch veel meer exp?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:49 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Van 60 naar 70 in 18 uur.
Dat 1-60 kan véél sneller, als je maar genoeg level 70'ers hebt die je boosten.\
Zelfde strategie.
Owja over de ''outsiders'' hier, gaan jullie ergens anders zeiken, ieder zijn plezier.
Bij die austalie'er die van 60-70 levelde in 18 uur, zat niet in een groep maar tikte de mob aan een hele groep lui kilde dan die mob en hij kreeg de exp.quote:
Ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Bij die austalie'er die van 60-70 levelde in 18 uur, zat niet in een groep maar tikte de mob aan een hele groep lui kilde dan die mob en hij kreeg de exp.
Als die vent van de screenshot dat ook had gedaan dan zou het wel sneller hebben gekunt, en dat probeer ik te zeggen.
En wat jij nu vraagt begrijp ik niet helemaal, maar probeer het te begrijpen.
laters.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij heeft sietse87 het advies uit WyriHaximus's ondertitel opgevolgd.
Hij is niet de enigstequote:Op woensdag 12 maart 2008 14:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mooi, veel plezier in je oorlog wereldje hepiew piew piew
Het was toch Horde vs. gnome?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet de enigste. Horde vs. Alliance anyone?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:20 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik zie 4 oud Disorder leden en 1 oud Offspring member.
En volgens mij heb ik je 1 of 2 dagen geleden nog getrade met de vraag of je een lockbox kon openen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik haat gnomes.
Ik heb 1 jaar wow gespeeld..quote:
voel je je dan diep genaaidquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:41 schreef santax het volgende:
Rofl.... deze: http://thottbot.com/i24260 stond op darkspear voor 6g in de AH... Heb hem maar gekocht![]()
En daarna gedaan wat ik denk dat de eerste verkoper had willen doen, de nullen achter de 6 zetten in plaats van bij silverBinnen 5 minuten was ie weer verkocht... Dat is pas een return on investment
Sigaartje iemand?
Vraag me af hoelang jij goeie spellen speelt, als je ''kankerspellen'' al een jaar speelt.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar wow gespeeld..
En ik kan je zeggen dat het een kankerspel is
Mobs killen is ook het enige wat je doet. Tot je in de end-game komt. Dan moet je 40 man hebben om ze neer te halen
Cool ik zit ook op Spinebreaker, level snel naar 70 kunnen we een duel doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:
*proest!*
[ link | afbeelding ]
En kom er net achter dat Spinebreaker (me gnomes realm) in de zelfde battle group zit als me Troll (Skullcrusher) dus kan guildie gaan killen straks.
Rare buildquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Vanavond BM nog maar even doen, dan mag ik eindelijk Kharazan binnen
Ook nog maar even op zoek naar een nieuwe trinket, dan is alles in ieder geval minimaal blauw
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Nagrand&n=Smokalot
Mja, ik moet er nog steeds een de tijd voor nemen om m'n talents op te bouwen... Heb me er nog niet eens mee bezig gehouden. Heb m'n char naar de 70 gelevelled en doe eigenlijk alleen nog maar BG's.quote:
Hij speelt nog steeds pongquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang jij goeie spellen speelt, als je ''kankerspellen'' al een jaar speelt.....
Tof tof doen wequote:Op donderdag 13 maart 2008 10:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Cool ik zit ook op Spinebreaker, level snel naar 70 kunnen we een duel doen
Ja tauren shaman en tauren druidquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij speelt nog steeds pong.
[..]
Tof tof doen we! Je was toch een tauren?
Bruning Crusade deed me dat realiserenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang jij goeie spellen speelt, als je ''kankerspellen'' al een jaar speelt.....
Vreemdste build die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik moet er nog steeds een de tijd voor nemen om m'n talents op te bouwen... Heb me er nog niet eens mee bezig gehouden. Heb m'n char naar de 70 gelevelled en doe eigenlijk alleen nog maar BG's.
Vaak niet eens veel tijd, dan doe ik alleen de daily BG en dan stap ik weer achter de pc vandaan
Kk tof als je een Gnome genaamd Wyrihaximus (hoe origineel) rond zit huppelen ben ik hetquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja tauren shaman en tauren druid
Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die een spelletje spelen voor hun plezier, niet om hun ‘’skills’’ te etaleren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Bruning Crusade deed me dat realiserenGeen flikker aan, skillloos spel
En Pong speel ik niet, meer CS:S, NFS:PS, Flatout 2, en ga zo maar door, spelen die wat skills vragen
je bedoelt tanialol, een masterlijke drood gespeeld door , sjaaaaaaaaaquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:58 schreef tonks het volgende:
Hebben jullie toevallig het laatste filmpje van 'Athene' gezien? Hij laat hier zien dat hij een char gepowerlevelled heeft samen met wat <core> mensen van 1 naar 70 in 1 day en 19 hours played..
Goedzoquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Nog een keer dan: http://www.worldofwarcraf(...)05000502200000000000
Met IMP op passive als mana batterij inplaats van meerdere life taps.
Hoe krijg je die dan? En blijft CofN voorlopig nog even of niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die titel na 2.4. Ik heb die champion niet, dus ga ik maar voor A'dal's hand
.
MH/BT quests doen, krijg je de titel 'Hand of A'dal'. En die andere blijft gewoon dacht ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:08 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hoe krijg je die dan? En blijft CofN voorlopig nog even of niet?
Ik wist helemaal niet dat die site alle accounts kon zien!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:40 schreef Fir3fly het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Scorchess
Nieuwe chest en gloves, zonet opgepikt.
Reken maar dat ik plezier hebquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die een spelletje spelen voor hun plezier, niet om hun ‘’skills’’ te etaleren.
Veel plezier nog met Need for Speed enzo.
Vreemde spec, maar het is altijd leuk om met eens tree te rommelen die eigenlijk niet voor levellen bedoeld isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:54 schreef santax het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat die site alle accounts kon zien!
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkspear&n=Santax
Vast en zeker crappy gear voor iedereen hier, maar vergeet niet dat ik 99% van de tijd solo speel en ik kan nu met lvl 64 toch lvl's 68 goed solo doen. Wel na elke 2 helaas drinken/eten. Maarja, dat is het lot van de destruction lockIk kan tenminste nog drinken na een gevecht
Ik ben altijd al destro geweest, erg leuk om te spelen...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vreemde spec, maar het is altijd leuk om met eens tree te rommelen die eigenlijk niet voor levellen bedoeld is. Mijn pala levelt nu van 60 tot 70 als prot, en dat bevalt me prima
.
Je kunt net zo goed zeggen dat een beetje rond rijden of een bal in een doel schieten net zo gescript is en door een bot kan worden gespeeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Sjibble het volgende:
Reken maar dat ik plezier hebDaar heb ik tenminste een AI werken die daadwerkelijk iets doet. Bij WoW is het een doodsimpel scriptje.. Waardoor je je char ook op een bot kan laten kopen
![]()
Enige wat je doet is mobs killen, beetje lopen klikken.
Word eens bewust man, waar gaat het spel echt om?
Blizzard speelt met je hersenen.
De quests zijn hartstikke simpel, beetje mobs afmaken en that's it. Omdat je de quests zo goed en snel maakt geeft je een goed gevoel, en zo blijf je doorgaan. Hier zorgt een stofje voor dat word aangemaakt in de hersenen. Je word er verslaafd aan en blijft het spel maar spelen hoe onzinnig het ook is.
Wat zou jij doen als de quests echt lastig waren? Stop je toch ook met het spel? (de helft zou het niet meer spelen, omdat het niet meer leuk is.). Allemaal op de 27 euro per 2 maanden te dokken, en omdat er zoveel verslaafden achter zitten is de winst zo enorm dat ze amper wat hoeven de doen.
Haal toch een echt spel..En word je bewust zeg..
Mwaw, beetje domme opmerking vind ik aangezien (als het goed is) elk spel hieraan voldoet. Er moet uitdaging in zitten, maar het moet niet onmogelijk zijn. In WoW zit uitdaging genoeg. Vind je het te gemakkelijk? Dan doe je toch met je lvl 11 even MC in je eentje? Om maar eens iets te noemen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
(Nb: de samenvatting staat onderaan en is aanzienlijk korter)
De uitleg:
Reken maar dat ik plezier hebDaar heb ik tenminste een AI werken die daadwerkelijk iets doet. Bij WoW is het een doodsimpel scriptje.. Waardoor je je char ook op een bot kan laten kopen
![]()
Enige wat je doet is mobs killen, beetje lopen klikken.
Blizzard speelt met je hersenen.
De quests zijn hartstikke simpel, beetje mobs afmaken en that's it. Omdat je de quests zo goed en snel maakt geeft je een goed gevoel, en zo blijf je doorgaan. Hier zorgt een stofje voor dat word aangemaakt in de hersenen. Je word er verslaafd aan en blijft het spel maar spelen hoe onzinnig het ook is.
Wat zou jij doen als de quests echt lastig waren? Stop je toch ook met het spel? (de helft zou het niet meer spelen, omdat het niet meer leuk is.). Allemaal op de 27 euro per 2 maanden te dokken, en omdat er zoveel verslaafden achter zitten is de winst zo enorm dat ze amper wat hoeven de doen.
Haal toch een echt spel..En word je bewust zeg..
\m/quote:Op vrijdag 14 maart 2008 04:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Gewonnen van een stel zielige kampende kanker gnomes.
Power to the Forsaken!
Voor mij gaat om simpel vermaak na lange dagen werken, even mijn verstand op 0 en lekker zorgeloos WoWen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Sjibble het volgende:
Volgende patch krijgen ze ook juist hiervoor na 10minuten vlag bezit 50% extra dmg en 100% na 15min.quote:
En probeer maar eens Kael of Vashj te doen en tegelijkertijd tv te kijken ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Altijd dat gezeur dat het zo'n makkelijk spel is, ik haal maar weer even arena erbij. Een best groot aspect van het spel nu, hoewel je maar 3 arena's hebt. Wil wel eens de screenshots zien van de mensen die hier hogere rating hebben dan 2.2k ofzo. En hoeveel mensen hebben BT nou gecleared? Op mijn server alleen maar mijn guild. Niet echt veel.
lol!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
lol!
Ik vraag ook altijd of ze me in een gnome shaman kunnen veranderen oid
Of ik vraag of ze me in één keer lvl 58 kunnen maken zodat ik outland in kanDan zeggen ze van 'ik kan je wel in 58 level 1's veranderen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word 350 gnomish engineer en maak die transporter, Tauren rogue ftw!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Prayer of Mending, Earth Shield, Lifebloom, komt allemaal als jouw 'eigen' healing te staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:59 schreef Karina het volgende:
Vraagje over BG's. Ik zie soms in het statistic scherm dat ik heb "geheald" (healing done 2900 oid), maar ik ben een hunter! Hoe kan dat?
Gisteren in EOTS kwam ik trouwens een boxing Shaman (Horde) tegen! Helaas geen screendump gemaakt, het waren er 4, naam weet ik helaas niet meer, begon met een S iig.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
lol!
Of ik vraag of ze me in één keer lvl 58 kunnen maken zodat ik outland in kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Procs ook, second wind en die shadowgear spec van tailoringquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfs gewoon eten telt als healing done geloof ik.
Het is random, dus het kan inderdaad voorkomen dat je 3 keer dezelfde krijgt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:30 schreef Rossoneri het volgende:
Hmm ik dacht dat elke dag de daily PVPvan een BG veranderen? ik moet nu al 3 dagen achter elkaar WG winnen maar ja die wint de Alliance bijna nooit. Kan ook niet een andere krijgen kan ik hier iets doen? In plaats van WG winnen (wat toch bijna nooit gebeurd en erg frustrerend is.
Hmm dat is (soms) wel minder maar goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is random, dus het kan inderdaad voorkomen dat je 3 keer dezelfde krijgt.
Was mij ook al opgevallen inderdaad. Ik dacht dat het gewoon zou roteren, dus elke dag een ander, maar AV is volgens mij de hele week al niet voorbijgekomen (niet dat, dat erg is, want Alliance wint die dus ook nooit, WSG trouwens wel gisteren). Vandaag EOTS, gaat niet al te best tot nu toe.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:30 schreef Rossoneri het volgende:
Hmm ik dacht dat elke dag de daily PVPvan een BG veranderen? ik moet nu al 3 dagen achter elkaar WG winnen maar ja die wint de Alliance bijna nooit. Kan ook niet een andere krijgen kan ik hier iets doen? In plaats van WG winnen (wat toch bijna nooit gebeurd en erg frustrerend is.
quote:
Haha op de server waar ik zit wint Alliance 9 van de 10 keer AVquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen inderdaad. Ik dacht dat het gewoon zou roteren, dus elke dag een ander, maar AV is volgens mij de hele week al niet voorbijgekomen (niet dat, dat erg is, want Alliance wint die dus ook nooit, WSG trouwens wel gisteren). Vandaag EOTS, gaat niet al te best tot nu toe.
dont worry, endgame vond ik ook geen ruk aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:03 schreef Fir3fly het volgende:
Het feit dat je alleen maar over quests praat bewijst wel dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Next!
Niet helemaal. Mijn beste maat is op een gegeven moment guildmate geworden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dont worry, endgame vond ik ook geen ruk aan.
En je guildmates als vrienden zien is helemaal belachelijk, ze zijn hetzelfde als klasgenoten
Dat je nog op zulke mensen ingaatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet helemaal. Mijn beste maat is op een gegeven moment guildmate geworden.
Dus guildmates als je vrienden zien kan wel degelijk. Meer irl vrienden van me zaten in hetzelfde guild als ik
GTFO and don't let the door hit you on the way out.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dont worry, endgame vond ik ook geen ruk aan.
En je guildmates als vrienden zien is helemaal belachelijk, ze zijn hetzelfde als klasgenoten
Mijn huidige main is ook een gnome!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Echt he, ik vraag me nog steeds af waarom mensen Gnome rollen, het is al erg genoeg om ze tegen te komen laat staan constant om je heen.
Vooral als warlockquote:
Sterf.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vooral als warlock
dot-dot-dot en niemand weet waar de hell het vandaan komt.
Loop je ineens met een aantal zeer pijnlijke dots rond
Oud guildie heeft zo ooit eens geprobeerd om een 'glass bomb' te maken van zijn lock.quote:
Buiten de vrienden die je IRL kent en guildmates zijn, zijn het ook voor de rest geen vrienden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet helemaal. Mijn beste maat is op een gegeven moment guildmate geworden.
Dus guildmates als je vrienden zien kan wel degelijk. Meer irl vrienden van me zaten in hetzelfde guild als ik
Als ik een mens ben, wat ben jij dan dat je zoveel uren verneukt aan een game, welliswaar waar je niks bereikt?quote:
Wat? Het raakt je? Heb je geen vrienden en zoek je die op in een online RPG om jezelf buiten te sluiten van de realiteit?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
GTFO and don't let the door hit you on the way out.
Bereiken, dat is meer een filosofische kwestie, is het bereiken van iets een kracht die men kan benutten tot de verbetering van de mens zichzelf of is het in de kwestie gewoon een leuk tijdsverdrijf ofwel hobby van toepassing?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:37 schreef Sjibble het volgende:
Als ik een mens ben, wat ben jij dan dat je zoveel uren verneukt aan een game, welliswaar waar je niks bereikt?
En blijkbaar heb je het nooit los kunnen latenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Buiten de vrienden die je IRL kent en guildmates zijn, zijn het ook voor de rest geen vrienden.
Je denkt misschien dat het je vrienden zijn omdat je in een andere wereld zit, maar buiten de realiteit, en zijn die vrienden daar ook buiten, in het spel.
Ik heb het zelf 1 jaar lang elke mogelijke dag 1 t/m 5 uur gespeeld, dus zeg me niet dat ik niet weet waar ik het over heb.
Ook een mens? Ik snap sowieso niet waarom jij hier aan het oordelen bent als je zelf tot diep in de nacht op fok zit, waarom zit je tot diep in de nacht op fok Sjibble? Waarom besteed je zoveel tijd aan een internetforum wat win je hiermee? Heb je misschien pijn die je alleen kunt verdringen door slappe discussies aangaan op een internetforum Sjibble? is dat het?quote:Als ik een mens ben, wat ben jij dan dat je zoveel uren verneukt aan een game, welliswaar waar je niks bereikt?
Volgens mij haal je dat niet met greensquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oud guildie heeft zo ooit eens geprobeerd om een 'glass bomb' te maken van zijn lock.
Alles in spellpower gestopt wat ie maar kon vinden. Greenies met imba hoeveelheid shadowbonus en verder niet op de stats gelet. Hij is dacht ik tot ongeveer 14-1500 + spelldamage gekomen
hmmmmm... deze post was bedoeld als edit en NIET als quote
Waarom denkje nou dat me gnome een alt is, lekker tussen mensen hun benen gaan staan en me zien ho maarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:34 schreef Mauro het volgende:
Gnome is leuk in pvp.
Lekker in een bosje gaan staan casten. Niemand die je ziet
Uiteraard niet alleen greeniesquote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Volgens mij haal je dat niet met greens
Gast wat zit je nou wanhopig te doenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Buiten de vrienden die je IRL kent en guildmates zijn, zijn het ook voor de rest geen vrienden.
Je denkt misschien dat het je vrienden zijn omdat je in een andere wereld zit, maar buiten de realiteit, en zijn die vrienden daar ook buiten, in het spel.
Ik heb het zelf 1 jaar lang elke mogelijke dag 1 t/m 5 uur gespeeld, dus zeg me niet dat ik niet weet waar ik het over heb.
[..]
Als ik een mens ben, wat ben jij dan dat je zoveel uren verneukt aan een game, welliswaar waar je niks bereikt?
[..]
Wat? Het raakt je? Heb je geen vrienden en zoek je die op in een online RPG om jezelf buiten te sluiten van de realiteit?
Dit topic deed me aan dit kutspel denken en ik moest hier gewoon komen rellen 8) ( ...quote:En blijkbaar heb je het nooit los kunnen laten . Ik heb echt geen idee wat je hier doet het lijkt alsof je geobsedeerd bent met dit topic en met het spel en als dat zo is zou ik hulp gaan zoeken. Niemand heeft het hier ooit over vervanging van "rl" gehad of over ingame vrienden daar begon jij over. Als je het spel zo erg mist download het dan opnieuw en ga niet hier komen met je zielige relpogingen want je faalt .
Nou, om te beginnen is het weekend en zit ik alleen tot laat in mn vrije dagen, omdat ik het gewoon lekker vind.quote:Ook een mens? Ik snap sowieso niet waarom jij hier aan het oordelen bent als je zelf tot diep in de nacht op fok zit, waarom zit je tot diep in de nacht op fok Sjibble? Waarom besteed je zoveel tijd aan een internetforum wat win je hiermee? Heb je misschien pijn die je alleen kunt verdringen door slappe discussies aangaan op een internetforum Sjibble? is dat het?
Dit is dan ook het enige topic, en ja ik hou van aandacht, k heb van de week te weinig aandacht gehadquote:Gast wat zit je nou wanhopig te doen Ga je nou elk gamestopic langs om mensen te vertellen dat ze een probleem hebben ofzo? Je weet waarschijnlijk totaal niets over de mensen die in dit topic posten, en dat zal ook wel zo blijven. Jij bent gestopt met WoW, prima. Laat het dan ook los, en ga niet dit topic verneuken met je zielige attention-whore posts. Want dat ben je gewoon eigenlijk.
Ik wil gewoon dat je even oprot zodat wij het weer over WoW kunnen hebben, capiche?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wat? Het raakt je? Heb je geen vrienden en zoek je die op in een online RPG om jezelf buiten te sluiten van de realiteit?
Als je het spel een beetje kent, dan ben je zo lvl 70, en heb je ook zo wat lekkere gear te pakken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:37 schreef Sjibble het volgende:
Om een beetje een gear te krijgen ben je ook weer een half jaar tot wel 1 heel jaar bezig met een guild...
Wel vaag dan, dat ik vaak nog uit ga met oud-klasgenoten? Dat ik altijd bij ze aan kan bellen voor een biertje, of ze op kan bellen als ik iets nodig heb? Tuurlijk, dit is niet het geval bij al mijn oud-klasgenoten, maar je word niet vrienden met iedereen die je ontmoet. Zo heb ik ook een paar vrienden uit WoW. Als je al 3 jaar in dezelfde guild zit, op hetzelfde realm, elkaar vaak genoeg IRL ontmoet hebt, en tegenwoordig 2x per maand bij elkaar komt om wat voor reden dan ook (meestal bier), dan noem ik ze wel vrienden ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:01 schreef Sjibble het volgende:
Zeg in het vervolg gewoon ff dat je RPG's kut vind. Kun je daarna meteen weer vertrekken, in plaats van te blijven baggeren in dit topic.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:37 schreef Sjibble het volgende:
Als het meer als warcraft 3 was met minigames had ik het blijven spelen, toch speel ik liever games via LAN zoals Flatout of online FPS als Counter Strike. Levelloze games dus.
Ja is allemaal wel leuk en aardig dat je graag WoW speelde en natuurlijk HE-LE-MAAL geweldig dat je warcraft 3 speelde en fantastisch dat je graag FPS speelt. Maar niemand interesseert daar in als je hier alleen maar komt om te rellen, je bent echt superzielig bezig en je hebt het zelf gewoon niet doorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dit topic deed me aan dit kutspel denken en ik moest hier gewoon komen rellen 8) ( ...).
Ik geef toe, het is wel leuk om daar met de mensen te raiden, lekker gezellig met 20 man, het enige wat je dan ook doet is klikken en klikken. Endgame was dan een beetje leuk, en questen was ubersaai. Soms mis ik het spel ja, als ik aan de goeie raids denk. Als ik er aan denk het spel te downloaden komt er in me op wat voor saai en langdradig spel het eigenlijk was. Als het meer als warcraft 3 was met minigames had ik het blijven spelen, toch speel ik liever games via LAN zoals Flatout of online FPS als Counter Strike. Levelloze games dus. Om een beetje een gear te krijgen ben je ook weer een half jaar tot wel 1 heel jaar bezig met een guild... WAT EEN GAME
Ik als koe moet dan doen alsof ik aan het grazen ben?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:34 schreef Mauro het volgende:
Gnome is leuk in pvp.
Lekker in een bosje gaan staan casten. Niemand die je ziet
Net geprobeerd, helpt OOK niet, ik word er echt helemaal gestoord van.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:43 schreef Mauro het volgende:
Niet alleen je addons verwijderen. Keybinding lijkt me hier het probleem.
Gooi eens je WTF folder weg (uiteraard nadat je een backup daarvan hebt gemaakt)
Nee, een gnome staat dan ergens in een graspolletje te dotten op je zonder dat je hem ziet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik als koe moet dan doen alsof ik aan het grazen ben?![]()
En ineens zijn ge-charge'ed terwijl ik nog aan het na-kauwen ben.
Begin dan maar vast via wowwiki de clients en de grootste patch (die enGB-2.3) te downloaden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Net geprobeerd, helpt OOK niet, ik word er echt helemaal gestoord van.
* tonks pickpockets offsprngr for 1 gold and 43 silver.quote:Op zondag 16 maart 2008 05:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben vandaag ge-pickpocket door een lvl 70 warrior voor 1g 43.
Dude die ik sprak zei dat het een cheater was, reporten?
Idd en nog steeds mensen die er in trappenquote:Op zondag 16 maart 2008 07:39 schreef tonks het volgende:
[..]
* tonks pickpockets offsprngr for 1 gold and 43 silver.
oudste wowgrap ooit
Die heb ik al sinds level 1!quote:
Nee je snapt het niet, ik ben een tauren (koe) warrior en sta te grazenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, een gnome staat dan ergens in een graspolletje te dotten op je zonder dat je hem ziet.
Chargen is te opvallen. Staat er opeens een gnome op je hoef in te hakken
Ik veronderstel dat hij een nieuwe ring heeft en die om zijn staart heeft gedaan.quote:
Shaman is imba maar sux in pvp (heb er 2)quote:Op zondag 16 maart 2008 15:26 schreef Gierigesloeber het volgende:
Tauren shamman of UD warlock, heb dr00dl 70, maar druid = kut
Yepquote:
Elemental shamans zuigen niet in pvp!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Shaman is imba maar sux in pvp (heb er 2)
Lock is zowel pve als pvp leuk om te doen (1 gehad)
Met shaman kun je vanalles.
Om te levellen is elemental t makkelijkst en voor lvl 70 vind ik enhancement op dit moment leuker dan resto. Enhancement en restoration heb ik beide tot en met Tempest Keep gespeeld (Kael net niet neer).
of guild namen, kwam gister een kangs met de naam <you should run away now>.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik moet af en toe zo lachen om de namen die mensen hebben, vandaag toevallig 2 grappige: frikandelspeciaal en busjekomtzo
Dat zal Naxx 2 wel zijn waar ze het over hadden.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:51 schreef WyriHaximus het volgende:
Tof tofweer vliegende zuggerat(s) http://wow-europe.com/wrath/features/northrend/dragonblight.xml
Ze zijn niet slecht maar hebben totaal geen anti-CC. (Net als alle andere shaman-specs) En daardoor niet erg goed in arenaquote:
Dat bedoelde ik dus te zeggen met dat shamans zuigen in pvp.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ze zijn niet slecht maar hebben totaal geen anti-CC. (Net als alle andere shaman-specs) En daardoor niet erg goed in arena
Je krijgt nog wel een AoE taunt achtig iets.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:29 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
of guild namen, kwam gister een kangs met de naam <you should run away now>.
Anyway, heb net voor het eerst getankd in RFC, en vroeg me af: het is best moelijk de aandacht van de mobs vast te houden, gebruik me taunt, sunder en thunderclap best goed en probeer de losgebroken mobs weer bij te houden, als ze naar de healer rennen.
Mijn vraag is dus: krijg ik op hoger level de beschiking over betere functie's/aanvallen om meer threat/aandacht te krijgen en vast te houden dan op dit moment?
Het ging wel aardig hoor, maar als ik naar bijvoorbeeld naar scarlet monsatry (armory) ga dan word dat nog moelijk om op de binnenplaats alle mobs moet vast houden.
Denk het ookquote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat zal Naxx 2 wel zijn waar ze het over hadden.
Nu je het toch over die 2 zwaardjes hebt. Ik kwam gisteren een rogue tegen in de bg (AV) met beide Azzinoth blades. Hij had me neer binnen 2 secquote:Op maandag 17 maart 2008 09:44 schreef DjNivek het volgende:
Eindelijk een warglaive drop. Pas de 2de aan de alliance kant bij ons, maar wij hebben de MH. Andere guild de OH.
Ik dacht dat Dalaran daar ook zat?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk het ook. Als ze nou eens 2.4 releasen
. En als Bol.com me nou eens WOLTK laat pre orderen
. Ben ik ook weer erg blij
!
Ik kwam er gisteren ook 1 tegen in WSG, hij was flagcarrier van de Alliance, maar ik kreeg 'm neer en zorgde ervoor dat wij de 2-0 konden scoren.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:41 schreef Slomy het volgende:
[..]
Nu je het toch over die 2 zwaardjes hebt. Ik kwam gisteren een rogue tegen in de bg (AV) met beide Azzinoth blades. Hij had me neer binnen 2 sec
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:10 schreef vogelkooi het volgende:
Frostmoure
Dit is best indrukwekend mar net iets te klein.
Wow tofquote:Op maandag 17 maart 2008 13:10 schreef vogelkooi het volgende:
Frostmoure
Dit is best indrukwekend mar net iets te klein.
Fijne trinket. 14.gifquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond eindelijk de laatste 6 badges gehaald zodat ik de Bloodlust Brooch kon halen. (+72 AP trinket)
Ben in principe klaar nu wat items betreft.
Beide S2 Daggers. (Merciless Gladiator’s Shanker & Shiv)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:02 schreef Mauro het volgende:
Welk(e) wapen(s) heb je?
dan worden het er geen. Er vanuitgaande dat je je questrewardtrinkets al weggegooid hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:05 schreef GI het volgende:
Nog eens een vraagje voor de verschillende experts hier:
Wat wil ik voor trinkets hebben op mijn Mage ? Liefste niet uit instances (Geen tijd) of pvp (even geen zin in).
Lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beide S2 Daggers. (Merciless Gladiator’s Shanker & Shiv)
Ik wil best nog wat pvp'erigs doen. Maar niet weer mezelf 100 keer door AV heenslepen voor een beetje honourpoints.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
dan worden het er geen. Er vanuitgaande dat je je questrewardtrinkets al weggegooid hebt.
Maar ik kan je de Icon of Silver Crescent (badgereward) en de Lightning Capacitor (Illhoof, Karazhan) aanraden. Ook is Quigmirren's Eye wel leuk om te hebben
Ik dacht dat er in Hellfire Peninsula ook een rewardtrinket was voor het capturen van die torens (dagelijkse quest waarvoor je Marks of Honor krijgt)
Ik gebruik icon of silver crescent en skyguard trinketquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
dan worden het er geen. Er vanuitgaande dat je je questrewardtrinkets al weggegooid hebt.
Maar ik kan je de Icon of Silver Crescent (badgereward) en de Lightning Capacitor (Illhoof, Karazhan) aanraden. Ook is Quigmirren's Eye wel leuk om te hebben
Ik dacht dat er in Hellfire Peninsula ook een rewardtrinket was voor het capturen van die torens (dagelijkse quest waarvoor je Marks of Honor krijgt)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik gebruik icon of silver crescent en skyguard trinket
Nice. Dat word dus een beetje in skyguard hoek rondhangen.quote:Equip: Improves critical strike rating by 34 (1.54% @ L70).
Equip: 50% chance to increase your attack power by 140 for 30 sec when you kill a target that gives experience or honor. This effect cannot occur more than once every 10 seconds.
Hoe kom ik aan die silver crescent dan ?quote:Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 43.
Use: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 155 for 20 sec. (2 Min Cooldown)
is die skyguard trinket nou zo goed? toch alleen handig met wsg enzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik gebruik icon of silver crescent en skyguard trinket
Mwah heeft ook wel wat +spellcrit maar ik doe niet heel veel pve meer dus dan is het wel handigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
is die skyguard trinket nou zo goed? toch alleen handig met wsg enzo?
Die krijg je door heroic instances of raids te doen. Je hebt er 41 heroic badges nodig (ongeveer 2 karazhan runs volledig of 12 instance runs)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef GI het volgende:
[..]
[..]
Nice. Dat word dus een beetje in skyguard hoek rondhangen.
[..]
Hoe kom ik aan die silver crescent dan ?
Met een goede party kunnen sommige in een uurtje voorbij zijn en sommige kunnen meer als twee uur durenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:07 schreef GI het volgende:
Hoeveel tijd kost een instance run ongeveer ? Ik zit met een beperkte online tijd achter elkaar beschikbaar namelijk
Die moet ik ook nog halenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:50 schreef Mauro het volgende:
Oh, en de ritual or refreshment wordt ook goed gewardeerd
Sheepen, frostnova etc. Beetje spellstealen en counterspellen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:50 schreef GI het volgende:
Dus een mage houdt zich bezig met het sheepen van mobs ?
Ritual of Refreshment ftw. Nooit meer je bags vol met 500 water en 300 broodjesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:51 schreef GI het volgende:
Al merk ik zelfs in de bg's al dat je voor een hoop mensen een frisdrankautomaat en febo bent.
"Give me water" krijgt van mij standaard een "Say the magic word" terug.
eerst hebben...quote:This spell requires two spells not learned from a trainer.
Conjure Water (Rank 9)
http://www.wowhead.com/?item=29550 is one of the items.
Conjure Food (Rank 8)
http://www.wowhead.com/?item=31501 is the other
Te koop voor een paar goud bij uw locale dealerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:02 schreef GI het volgende:
Ik kon die maar niet leren.
Maar ik moet als ik het nu goed lees :
[..]
eerst hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet geluk hebben dat je mensen tegenkomt die het toch nog wel goed met de mages voor hebben en er niet van die belachelijke prijzen voor vragen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:37 schreef GI het volgende:
Ik zie op de sites dingen staan over 400+ gold. Ik ga vanavond eens kijken wat het bij ons doet.
Ik ben geen Mage, maar zelfs ik erger me er aan als ik mensen dat zie roepen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:51 schreef GI het volgende:
Al merk ik zelfs in de bg's al dat je voor een hoop mensen een frisdrankautomaat en febo bent.
"Give me water" krijgt van mij standaard een "Say the magic word" terug.
Doe ai loke liek e tredingmasjien?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:23 schreef tonks het volgende:
Ik geef niemand waterof ik doe alsof ik geen engels spreek of ik zet een keer per dag zo'n mana table neer
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:09 schreef GI het volgende:
Ik heb hem vriendelijke verteld waar hij de cinnamonrolls kon stoppen.
Ik heb 3 maanden wow gespeeld op gejat internet van de overburenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:30 schreef Pritt het volgende:
[..]
![]()
Ow god wat mis ik WoW, helaas nog steeds geen uitzicht op beter internet.
maak table , geef buff , sheep star en hou gesheeped ....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:17 schreef GI het volgende:
Ik heb tot nu toe weinig instances gedaan eerlijk gezegd. Zou ook niet weten wat het beste gedrag voor een mage is in zo'n instance maar daar kom ik vanzelf wel een keer achter denk ik zo.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Te koop voor een paar goud bij uw locale dealerhehe dropped voor mij beide op een run in SL maar iedereen in de pug dus 'need' want boe :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kreeg ze gelukkig van de rogue die ze allebei won , en de rest van de party had ook nog het lef om food en water te vragen :/ ben uit de groep gekicked toen ik ze rank1 gaf
[ Bericht 6% gewijzigd door Beckham op 19-03-2008 10:27:24 ]Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
Dat glass bomb gedoe met 1400 spelldamage was echt bullshit hoor dat haal je nooit, plus dat je dan ook helemaal geen extra stamina/int hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 03:50 schreef OFfSprngr het volgende:
53 warlock / 14 warrior.
Vandaag voor het eerst LBRS 10-man raid gedaan, ten minste, 5 minuten na begin kreeg ik bezoek.
Dus morgen weer proberen. Iig al bijna 300 bij tailoring, enchanting en first aid.
Plus een mooi zwaard en off-hand.
Voor zover begint dat glass bomb steeds leuker te klinken.
En mensen die me mana-drankjes aanbieden reageer ik standaard op dat ik geen mage ben.
* OFfSprngr aait IMP met dark pact
Niet helemaal bullshitquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:18 schreef tonks het volgende:
Dat glass bomb gedoe met 1400 spelldamage was echt bullshit hoor dat haal je nooit, plus dat je dan ook helemaal geen extra stamina/int hebt.
Met full t6 en BT gear/gems enzo is het te halen maar niet met greens "Of shadow damage" zoietsquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet helemaal bullshit
Hij heeft t een keer gehaald maar het is idd wat je zegt, veel power, niks aan int of stamina.
Het speelt voor geen meter. De dots die hij zette deden wel gruwelijk zeer maar 1 fireball was al voldoende on ½ health bij hem weg te poetsen.
D'r zijn zoveel greenies met <random enchant>.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Met full t6 en BT gear/gems enzo is het te halen maar niet met greens "Of shadow damage" zoiets
Verbeterdquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond maar es een paladin maken, paladins zijn stoer GAY.
Ik doe ook enchanting dus daar kan ik zelf health/stamina/mana/int op gooien.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat glass bomb gedoe met 1400 spelldamage was echt bullshit hoor dat haal je nooit, plus dat je dan ook helemaal geen extra stamina/int hebt.
/slap Paladins zijn tof jaquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
/slap Paladins zijn tof jaGnomes, Night Elves en Blood Elves, DIE zijn gay!
Ja okee maar dat is maximaal 70 per itemquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
D'r zijn zoveel greenies met <random enchant>.
En dat <random enchant> kan heel goed shadowpower zijn. Of arcane. Of nature. Of whatever..
[..]
Verbeterd![]()
Geen idee maar dit is ook aardig beangstigend:quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je punt?
Hoop gevist zeker?quote:
Je kunt toch geen identieke ringen dragen?..quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:24 schreef vogelkooi het volgende:
Nog iets leuks van 2,4 patch :
the 2 ring
als je die 2 keer hebt kan er haast geen enchant tegen op![]()
Alleen als een item Uniek is kan dat niet afaikquote:Op vrijdag 21 maart 2008 03:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je kunt toch geen identieke ringen dragen?..
Anyway, ik ben net klaar met een Sunken Temple run met alleen Warlocks, echt heel goed vermaakt.
47-54 lvls, 2 affli, 2 destro, 1 demon.
Anyway; 54 en 14.
Baret-v2 ofzo?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:06 schreef tonks het volgende:
Weet iemand toevallig nog de naam van die persoon die hier wel eens postte met een gnome warrior? Wilde wel eens weten hoe ver hij nu is
Dan kan best zo zijn jaquote:
Nee joh. Niks lezen gewoon lekker je gang gaan. De eerste keer naar 70 moet puur zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:40 schreef First het volgende:
Ga denk ik weer is beginnen met Wow heb het vorig jaar iest van 3 maanden gespeeld ben alleen nooit verder gekomen dan lvl 28.
Ga denk ik eerst een paar goede guides doorlezen ^^.
Helemaal mee eens. Ik weet nog dat ik op mijn hunter 60g heb uitgegeven voor die fiery weapon enchant, gewoon omdat het 'mooi leek'quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:13 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nee joh. Niks lezen gewoon lekker je gang gaan. De eerste keer naar 70 moet puur zijn
Verkeerde specs, rare acties, door schade en schande beter worden. Twee dagen bezig zijn met mats verzamelen voor een robe die je een dag later al weer wegdoet omdat je een betere drop vindt.
Als je dan over een jaar een keer aan een alt begint, dan kan je guides gaan lezen om de dingen wat sneller aan te pakken.
Veel plezier.
Oh, de eerste keer dat dat gebeurde heb ik ook gevloekt op een tankadin toen dat gebeurde.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:13 schreef Fir3fly het volgende:
Het leven van een paladin tank op level 63 is niet altijd makkelijk. Ik heb gisteren 4 keer geprobeerd om BF af te maken, maar er zijn zo weinig mensen die weten hoe een paladin tank werkt. Gelukkig kreeg ik de laatste keer een uitzonderlijk goede healer, dus is het gelukt. Maar ik word zo zat van mages die boos worden als ik hun sheep breek. Ze snappen gewoon niet waarom ik liever 2 mobs op me heb dan 1. Soms zelfs liever 3.
wtf sinds wanneer ben jij blauw? * WyriHaximus gaat snel in FC neuzelen! Gz trouwensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:42 schreef tonks het volgende:
Ik speel wel eens op een Tankadin van een vriend dat is wel stoer.
Dankje! en netjes, heb je nu ook de mace of schouders?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
leuk tonks dat je mod bent
sorry voor offtopic
eindelijk 1850 met mn shaman gehaald trouwens
nee nog niet moet ff punten sparen helaasquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Dankje! en netjes, heb je nu ook de mace of schouders?
Ik heb een heel klein beetje gelezen op die shaman forums, en alles wat ik las was geklaag over PvP en dat het onmogelijk is voor een shaman om succesvol te zijn in arena. Maar jou lukt het dus welquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
leuk tonks dat je mod bent
sorry voor offtopic
eindelijk 1850 met mn shaman gehaald trouwens
Ik leg het van tevoren ook niet uit, alleen als mensen moeilijkn gaan doen. Ik blijf geloven dat het mogelijk moet zijn om 4 andere mensen te vinden die ook een beetje een idee hebben hoe elke class werkt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oh, de eerste keer dat dat gebeurde heb ik ook gevloekt op een tankadin toen dat gebeurde.
Toen heeft hij ff uitgelegd waarom hij meerdere mobs wilde en hoe hij pullde en heb ik het sheepen maar gelaten. Ideaal een tankadin
De enige classes die ik niet heb gespeeld zijn paladins, warriors en rogues (omdat ik een hartrondige hekel aan rogues heb gekregen tijdens het clothie spelen)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
Dat, maar als je ook maar een beetje op let tijdens het levellen kun je er wel achter komen hoe de basis van iedere class is. Maar aangezien het levellen nu zo snel gaat dat het bijna niet meer waard is om instances te doen, kom je op level 60 zoveel noobs tegen die in ramparts hun eerste echte instance ervaring hebben. Dat je bij de laatste boss ook nog echt moet nadenken en bewegen helpt ook niet echt.
Over 2 weken trek je al je haren uit je hoofd van spijt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:04 schreef McGilles het volgende:
Een vriend van mij vond dat WoW teveel tijd innam in zijn leven dus heeft hij gewoon zijn character met complete T5 gear gedelete....... lekker slim.
Ik ken iemand die een bijna full tier 3 warrior had, die heeft vlak voor TBC ook al z'n geld weggegeven en al z'n gear gedelete en verkocht.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:20 schreef Rahl het volgende:
deleten is echt dom.. stop dan gewoon met spelen >_<
Nou het is wel zo dat shamans gewoon de slechste class in PvP zijn, en het heeft me super veel moeite gekost om zo hoog te komen, en ik kom bijv. nog gewoon een resto druid op die rating tegen met blues aan, die dus 10x makkelijker dezelfde rating behaald. Best klote, gelukkig is raiden een stuk leuker!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb een heel klein beetje gelezen op die shaman forums, en alles wat ik las was geklaag over PvP en dat het onmogelijk is voor een shaman om succesvol te zijn in arena. Maar jou lukt het dus wel? (ik heb geen flauw idee van arena, ik doe niet aan PvP.)
Aan de ene kant hoop ik dat Blizzard dan wat gaat doen aan die shaman situatie, aan de andere kant ben ik bang dat ze met zo'n verandering ook weer PvE gaan benadelen. Want zoals jij zegt, raiden met een shaman is inderdaad geweldig (als resto of enhancement danquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou het is wel zo dat shamans gewoon de slechste class in PvP zijn, en het heeft me super veel moeite gekost om zo hoog te komen, en ik kom bijv. nog gewoon een resto druid op die rating tegen met blues aan, die dus 10x makkelijker dezelfde rating behaald. Best klote, gelukkig is raiden een stuk leuker!
(trouwens, 1850 is nou ook niet echt heel hoog, pas bij 2.2k ofzo kan je meepraten vind ik)
Bij ons nog geen 1x eentje gedroptquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:16 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Over hard-core gesproken![]()
FOR THE HORDE!!
Dat dacht ik ook, of verkoop gewoon je char, maar deleten vind ik echt dom.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:20 schreef Rahl het volgende:
deleten is echt dom.. stop dan gewoon met spelen >_<
De teringquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:16 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Over hard-core gesproken![]()
FOR THE HORDE!!
Lijkt me handiger om te kijken hoe lang het je boeit. Je leest wel vaker reacties van gasten die overnieuw beginnen, denken dat ze weer maanden hooked zijn, maar na een weekje of drie alweer afhaken. Kun je beter wachten tot je level 60 bent en kijken of je er dan nog zin aan hebt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:43 schreef First het volgende:
Ik ga zo naar de stad fietsen om een gamecard te halen.
Heb weer helemaal zin erin,is het verstandig om als je net weer begint met een nieuwe char gelijk the burning crusade te kopen? of kan het altijd nog later?
Die mensen die je daar zit hebben Illidan 13 keer gekilledquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De tering. Waar heb je dat plaatje vandaan?
Ze gaan Wailing Carvens raiden.quote:
Raid op Ashenvalequote:
interessant meeste locks die ik ken stoppen tijdens het lvlen al hun punten in de demon treequote:Op zondag 23 maart 2008 01:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit is de build die ik nu heb: http://www.worldofwarcraf(...)01000000000000000000
56 nu trouwens.
Bloodelf gebied. Draenei was ook wel leuk zeker de laatste quest dat je het eilland gered hebt en alle NPC's je cheerenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:45 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ze gaan Wailing Carvens raiden.
Over die 6 warglaives (ofzo) : ik was @curse aan het bekijken en dit plaatje stond op de frontpage.
Ze hebben dan wel een hoop mazzel om in 12 try's 6 warglaives er uit te slepen..
Level 20 berijkt overigens, Ghostland's is toch best leuk en lekker compact en ook de leuke quest's helpen mee, moet alleen nog naar Deathholme.![]()
Dit gebied komt dus ná azurmyst isle als startgebied na mijn evaring, wat is jullie leukste begin gebied?
Die tabard die je krijgt heb heb ik als lvl 67 nog steeds ge- equiped vind hem veel's te mooi.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bloodelf gebied. Draenei was ook wel leuk zeker de laatste quest dat je het eilland gered hebt en alle NPC's je cheeren
Ik vind het zo afhankelijk zijn van je minion een beetje eng. Daarnaast heb ik dan het gevoel dat je eigenlijk net zo goed hunter had kunnen worden.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
interessant meeste locks die ik ken stoppen tijdens het lvlen al hun punten in de demon tree
Je account gooien ze afaik niet weg. Je chars laten ze 6 maanden staan maar daarna is het niet zeker meer. Er zijn zat mensen die hun char ander half jaar hebben laten staan en toen weer zijn gaan spelen en hun char gewoon weer konden spelen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:22 schreef Rikketik het volgende:
Even een vraagje: ik heb een jaar geen WoW meer gespeeld en wilde net weer eens overnieuw beginnen, of in elk geval mijn account bestuderen. Eén probleem: Mijn account was weg! Het is mij niet bekend dat accounts weggegooid worden na een periode van inactiviteit, maar misschien weten jullie er wat meer van? Ik vind het wel weird namelijk.
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:58 schreef webbyplus het volgende:
Hallo,
Ik kreeg vanochtend een mail met de mededeling "Uw 2 lvl 70's zijn getransfered naar een andere realm". Ik dacht WTF?? Ik direct inloggen, maar dat ging dus niet meer met mijn normale userid/password, account dus gehacked. Ik moet nu een kopie van mijn ID toesturen aan blizzard. Heeft iemand ook zoiets al meegemaakt?
bvd voor de reacties,
Webby
Vroeger was het toch zo dat je de key op je CD hoes moest door bellen. Waarom zouden ze een copy van je ID willenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:58 schreef webbyplus het volgende:
Hallo,
Ik kreeg vanochtend een mail met de mededeling "Uw 2 lvl 70's zijn getransfered naar een andere realm". Ik dacht WTF?? Ik direct inloggen, maar dat ging dus niet meer met mijn normale userid/password, account dus gehacked. Ik moet nu een kopie van mijn ID toesturen aan blizzard. Heeft iemand ook zoiets al meegemaakt?
bvd voor de reacties,
Webby
Voor als je je geheime vraag niet meer weet... Maar die serial van mijn cd heb ik nog, komt goed, hoop ik...quote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vroeger was het toch zo dat je de key op je CD hoes moest door bellen. Waarom zouden ze een copy van je ID willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |