abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57345183
Hebben jullie toevallig het laatste filmpje van 'Athene' gezien? Hij laat hier zien dat hij een char gepowerlevelled heeft samen met wat <core> mensen van 1 naar 70 in 1 day en 19 hours played. .
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:42:44 #52
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_57345780
*proest!*

En kom er net achter dat Spinebreaker (me gnomes realm) in de zelfde battle group zit als me Troll (Skullcrusher) dus kan guildie gaan killen straks .

[ Bericht 20% gewijzigd door WyriHaximus op 13-03-2008 10:12:45 ]
phluphy for president!
pi_57346873
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:42 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik heb 1 jaar wow gespeeld..

En ik kan je zeggen dat het een kankerspel is
Mobs killen is ook het enige wat je doet. Tot je in de end-game komt. Dan moet je 40 man hebben om ze neer te halen
Vraag me af hoelang jij goeie spellen speelt, als je ''kankerspellen'' al een jaar speelt.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_57346925
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:
*proest!*
[ link | afbeelding ]

En kom er net achter dat Spinebreaker (me gnomes realm) in de zelfde battle group zit als me Troll (Skullcrusher) dus kan guildie gaan killen straks .
Cool ik zit ook op Spinebreaker, level snel naar 70 kunnen we een duel doen
pi_57346954
Vanavond BM nog maar even doen, dan mag ik eindelijk Kharazan binnen
Ook nog maar even op zoek naar een nieuwe trinket, dan is alles in ieder geval minimaal blauw

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Nagrand&n=Smokalot
pi_57347035
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Vanavond BM nog maar even doen, dan mag ik eindelijk Kharazan binnen
Ook nog maar even op zoek naar een nieuwe trinket, dan is alles in ieder geval minimaal blauw

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Nagrand&n=Smokalot
Rare build
pi_57347063
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:54 schreef tonks het volgende:

[..]

Rare build
Mja, ik moet er nog steeds een de tijd voor nemen om m'n talents op te bouwen... Heb me er nog niet eens mee bezig gehouden. Heb m'n char naar de 70 gelevelled en doe eigenlijk alleen nog maar BG's.
Vaak niet eens veel tijd, dan doe ik alleen de daily BG en dan stap ik weer achter de pc vandaan
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:29:33 #58
84926 WyriHaximus
pi_57347716
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vraag me af hoelang jij goeie spellen speelt, als je ''kankerspellen'' al een jaar speelt.....
Hij speelt nog steeds pong .
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Cool ik zit ook op Spinebreaker, level snel naar 70 kunnen we een duel doen
Tof tof doen we ! Je was toch een tauren?
phluphy for president!
pi_57348592
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:29 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Hij speelt nog steeds pong .
[..]

Tof tof doen we ! Je was toch een tauren?
Ja tauren shaman en tauren druid
pi_57348865
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bruning Crusade deed me dat realiseren Geen flikker aan, skillloos spel
En Pong speel ik niet, meer CS:S, NFS:PS, Flatout 2, en ga zo maar door, spelen die wat skills vragen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:22:31 #61
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57348980
Er is zeker wel skill betrokken in WoW. Dat jij nou zo ontzettend goed bent is wel indrukwekkend hoor.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:26:30 #62
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_57349095
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Mja, ik moet er nog steeds een de tijd voor nemen om m'n talents op te bouwen... Heb me er nog niet eens mee bezig gehouden. Heb m'n char naar de 70 gelevelled en doe eigenlijk alleen nog maar BG's.
Vaak niet eens veel tijd, dan doe ik alleen de daily BG en dan stap ik weer achter de pc vandaan
Vreemdste build die ik ooit gezien heb . Als je een beetje makkelijker BG's wilt doen zou ik 20 punten weghalen uit MM en die in Survival stoppen. Maar goed, ik doe nooit PVP dus dit is ook een gokje .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:37:34 #63
84926 WyriHaximus
pi_57349383
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ja tauren shaman en tauren druid
Kk tof als je een Gnome genaamd Wyrihaximus (hoe origineel) rond zit huppelen ben ik het .
phluphy for president!
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:43:57 #64
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_57350809
tvp,

gister in 40 minuten door heroic slave pens geknald,

mooi nog even

http://thottbot.com/i29242 en http://thottbot.com/i27683 gekregen
.
pi_57350995
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:19 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Bruning Crusade deed me dat realiseren Geen flikker aan, skillloos spel
En Pong speel ik niet, meer CS:S, NFS:PS, Flatout 2, en ga zo maar door, spelen die wat skills vragen
Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die een spelletje spelen voor hun plezier, niet om hun ‘’skills’’ te etaleren.

Veel plezier nog met Need for Speed enzo.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:50:15 #66
187864 epimethea
dont let me open the box
pi_57354504
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:58 schreef tonks het volgende:
Hebben jullie toevallig het laatste filmpje van 'Athene' gezien? Hij laat hier zien dat hij een char gepowerlevelled heeft samen met wat <core> mensen van 1 naar 70 in 1 day en 19 hours played. .
je bedoelt tanialol, een masterlijke drood gespeeld door , sjaaaaaaaaa
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:03:45 #67
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_57357326
Nog een keer dan: http://www.worldofwarcraf(...)05000502200000000000

Met IMP op passive als mana batterij inplaats van meerdere life taps.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_57358561
Topicopgeschoont, bagger reacties, en reacties hierop verwijderd

Veel plezier verder
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_57359891
Electro-Worm, als je graag een ban wilt, moet je vooral zo door gaan.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_57359996
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Nog een keer dan: http://www.worldofwarcraf(...)05000502200000000000

Met IMP op passive als mana batterij inplaats van meerdere life taps.
Goedzo
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:28:15 #71
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_57362745
trail account zuigt :/

wilde net ff met een paar oude guildmaatjes ouwehoeren maar ik kan niemand whisperen
toen ik er uiteindelijk een had gevonden in stormwind kreeg ik zelfs een portal naar Shatt..

"You must have The Burning Crusade installed in order to go there" was de mededeling. IK HEB TBC INSTALLED!!

maar weer uitgelogd
pi_57365224
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 02:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En die titel na 2.4 . Ik heb die champion niet, dus ga ik maar voor A'dal's hand .
Hoe krijg je die dan? En blijft CofN voorlopig nog even of niet?
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 00:13:18 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_57365308
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 00:08 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Hoe krijg je die dan? En blijft CofN voorlopig nog even of niet?
MH/BT quests doen, krijg je de titel 'Hand of A'dal'. En die andere blijft gewoon dacht ik.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 00:40:51 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_57365820
pi_57366061
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 00:40 schreef Fir3fly het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Scorchess
Nieuwe chest en gloves, zonet opgepikt .
Ik wist helemaal niet dat die site alle accounts kon zien!

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkspear&n=Santax

Vast en zeker crappy gear voor iedereen hier, maar vergeet niet dat ik 99% van de tijd solo speel en ik kan nu met lvl 64 toch lvl's 68 goed solo doen. Wel na elke 2 helaas drinken/eten. Maarja, dat is het lot van de destruction lock Ik kan tenminste nog drinken na een gevecht
pi_57366113
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die een spelletje spelen voor hun plezier, niet om hun ‘’skills’’ te etaleren.

Veel plezier nog met Need for Speed enzo.
Reken maar dat ik plezier heb Daar heb ik tenminste een AI werken die daadwerkelijk iets doet. Bij WoW is het een doodsimpel scriptje.. Waardoor je je char ook op een bot kan laten kopen
Enige wat je doet is mobs killen, beetje lopen klikken .

Word eens bewust man, waar gaat het spel echt om?

Blizzard speelt met je hersenen.
De quests zijn hartstikke simpel, beetje mobs afmaken en that's it. Omdat je de quests zo goed en snel maakt geeft je een goed gevoel, en zo blijf je doorgaan. Hier zorgt een stofje voor dat word aangemaakt in de hersenen. Je word er verslaafd aan en blijft het spel maar spelen hoe onzinnig het ook is.
Wat zou jij doen als de quests echt lastig waren? Stop je toch ook met het spel? (de helft zou het niet meer spelen, omdat het niet meer leuk is.). Allemaal op de 27 euro per 2 maanden te dokken, en omdat er zoveel verslaafden achter zitten is de winst zo enorm dat ze amper wat hoeven de doen.

Haal toch een echt spel.. En word je bewust zeg..
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 14 maart 2008 @ 01:03:22 #77
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_57366173
Het feit dat je alleen maar over quests praat bewijst wel dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Next!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 01:05:12 #78
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_57366198
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 00:54 schreef santax het volgende:

[..]

Ik wist helemaal niet dat die site alle accounts kon zien!

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkspear&n=Santax

Vast en zeker crappy gear voor iedereen hier, maar vergeet niet dat ik 99% van de tijd solo speel en ik kan nu met lvl 64 toch lvl's 68 goed solo doen. Wel na elke 2 helaas drinken/eten. Maarja, dat is het lot van de destruction lock Ik kan tenminste nog drinken na een gevecht
Vreemde spec, maar het is altijd leuk om met eens tree te rommelen die eigenlijk niet voor levellen bedoeld is . Mijn pala levelt nu van 60 tot 70 als prot, en dat bevalt me prima .
pi_57366242
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 01:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Vreemde spec, maar het is altijd leuk om met eens tree te rommelen die eigenlijk niet voor levellen bedoeld is . Mijn pala levelt nu van 60 tot 70 als prot, en dat bevalt me prima .
Ik ben altijd al destro geweest, erg leuk om te spelen...
en....

DING 65
  vrijdag 14 maart 2008 @ 04:01:17 #80
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_57367006
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Sjibble het volgende:
Reken maar dat ik plezier heb Daar heb ik tenminste een AI werken die daadwerkelijk iets doet. Bij WoW is het een doodsimpel scriptje.. Waardoor je je char ook op een bot kan laten kopen

De quests zijn hartstikke simpel, beetje mobs afmaken en that's it. Omdat je de quests zo goed en snel maakt geeft je een goed gevoel, en zo blijf je doorgaan. Hier zorgt een stofje voor dat word aangemaakt in de hersenen. Je word er verslaafd aan en blijft het spel maar spelen hoe onzinnig het ook is.
Wat zou jij doen als de quests echt lastig waren? Stop je toch ook met het spel? (de helft zou het niet meer spelen, omdat het niet meer leuk is.). Allemaal op de 27 euro per 2 maanden te dokken, en omdat er zoveel verslaafden achter zitten is de winst zo enorm dat ze amper wat hoeven de doen.

Je kunt net zo goed zeggen dat een beetje rond rijden of een bal in een doel schieten net zo gescript is en door een bot kan worden gespeeld.

Maar ja, dat betekend nog steeds niet dat je er geen plezier aan kunt beleven, zeker als je je char 'ziet groeien'. Ik denk dat dat juist voor iedereen een interresant aspect is, want van binnen wilt natuurlijk iedereen beter worden, groeien of hoe je het wilt noemen, want als ik iets doe waar ik plezier aan beleef wil ik er nog beter door worden dus zal mn hersenen me endorfine geven net als dat je je eigen lap-time verbeteren en net eerste worden je een goed gevoel of wel een "feeling of accomplishment" zal geven en of dat nou spells casten, mensen schieten, doelpunten scoren of rondjes racen is, het blijft op het eind allemaal virtueel.

Anyway,.. ik zat dus WSG te spelen en allies komen 2-0 voor omdat ze met zn alle rond de vlag en in de tunnel bleven kampen (vooral 2 gnomes (rogue en warlock)) maar uiteindelijk werd het 2-2 met een stand-off, zij onze vlag, wij die van hun.
Een van hun gnomes had de vlag in het kleine hokje wat aan het einde van de tunnel zit, dus wij uiteindelijk maar zo gefrustreerd met praktisch iedereen daar naar boven geslopen, de flag-holder alvast targeten en naar beneden springen en DoTs dr op gooien en stuns en verder alles wat dmg deed.

Gewonnen van een stel zielige kampende kanker gnomes.

Power to the Forsaken!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_57367078
quote:

[..]

(Nb: de samenvatting staat onderaan en is aanzienlijk korter)

De uitleg:

Mwaw, beetje domme opmerking vind ik aangezien (als het goed is) elk spel hieraan voldoet. Er moet uitdaging in zitten, maar het moet niet onmogelijk zijn. In WoW zit uitdaging genoeg. Vind je het te gemakkelijk? Dan doe je toch met je lvl 11 even MC in je eentje? Om maar eens iets te noemen.

Wat ik zelf leuk vind aan WoW is het sociciale aspect. Ik denk niet dat er 1 game is waar je hechtere online (!) vrienden krijgt dan WoW. Als je eenmaal een leuk guild hebt dan helpt men elkaar. Dat is voor mij 50% van de lol, de andere helft van de lol is het bespelen van de economie. De AH als het ware. Elke dag een beetje rijker met zo min mogelijk effort. Door de weeks de prijs bepalen van een item. Maar dan wel over de gehele markt. Dat vind ik dan weer leuk. En als je een lekkere quest doet met een groep mensen is het gewoon een leuk tijdverdrijf. Net zoals voor jou NFS dat is. Vind ik ook een leuk spel trouwens. Alleen NFS heeft niets met skills te maken, je kunt alle content zien van A tot Z zonder ooit goed erin te worden. Zonder van anderen goede spelers afhankelijk te zijn etc etc. Dat is met WoW toch net nog even anders. Daarnaast heb ik zelf al tweemaal een pauze gehad van 1 keer 5 maanden en 1 keer 3 maanden met spelen. Zo verslavend is het dus niet. Maar net zoals met alles wat ik speel, als ik speel stort ik me er ook op. Overigens kun je bij NFS ook je auto op een scriptje laten lopen, sterker nog, dan zal hij de meest perfecte baan op de hoogst mogelijke snelheid rijden. Omdat het nu eenmaal een racer is, een puzzel met maar 1 correcte oplossing, de bot zal dan beter presteren dan de mens. Bij WoW is dat wederom anders. Dus dat argument raakt eigenlijk kant noch wal. En dat stofje in de hersenen... Je weet nieteens dat dat stofje serotorine heet, ik kan me voorstellen dat je op dat gebied dus niet echt een expert bent maar misschien eens wat hebt opgevangen van je neefje ofzo. Of via Discovery Channel. Anders had je geweten dat de mens zelfs in staat is verslaafd te raken aan het ingooien van de ramen op de St. Antoniusstraat nummer 12A... Maar als ze het zouden doen op 12B er geen kick van zouden krijgen...

Samenvatting: u praat poep meneer!
pi_57368216
Altijd dat gezeur dat het zo'n makkelijk spel is, ik haal maar weer even arena erbij. Een best groot aspect van het spel nu, hoewel je maar 3 arena's hebt. Wil wel eens de screenshots zien van de mensen die hier hogere rating hebben dan 2.2k ofzo. En hoeveel mensen hebben BT nou gecleared? Op mijn server alleen maar mijn guild. Niet echt veel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2008 09:09:04 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 maart 2008 @ 10:57:28 #83
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_57370130
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 04:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Gewonnen van een stel zielige kampende kanker gnomes.

Power to the Forsaken!
\m/
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_57370422
quote:
Voor mij gaat om simpel vermaak na lange dagen werken, even mijn verstand op 0 en lekker zorgeloos WoWen.

Heb niet altijd behoefte aan games waarbij je veel moet nadenken of continu snel moet reageren, speel zat andere spellen hoor, maar niets komt in de buurt van WoW als het om simpel vermaak gaat waarbij je ook nog eens sociaal bezig bent. (lees : slap kan lullen in guildchat)

Verder vind ik het nogal vreemd dat je zelf een jaar gespeeld hebt, en nu achteraf net doet alsof WoW 1 of andere drug is, kom op zeg.

Doet me toch denken dat jij een probleem had met WoW (teveel spelen enzo?), en nu achteraf doet alsof het allemaal kut is.

Soort van ex-roker die ineens klaagt over rokers zeg maar.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:15:30 #85
133629 Mauro